![]() |
Gyors párbaj
A javaslat: gyorsítsuk fel a párbajt.
Javaslat bővebben: Építés: a mostani 18(9), illetve 14(7) helyett javaslom 6(3) illetve 5(2)-őt. Képzés: a mostani 20(10) illetve 10(6) helyett javaslom: 7(3) illetve 4(2)-őt. Tekercsírás: a mostani 20 helyett javaslom 7-et. Felfedezés: a mostani 20helyett 7-et. Kell változtatni? Látjuk hány párbajt játszanak az emberek, így ez okot ad a gondolkodásra... Miért játszanak ennyien? Mert az emberek nem akarnak ennyi időt rászánni a játékra. A mostani rendszerben 3óránál rövidebb párbajt elég ritkán éri meg játszani. Márpedig nem sok ember van, aki 3órát akar üldögélni egyfolytában a gép előtt... 2óra esetén: 6. körig nem érkezik be továbbképzett egység. Az első óra végén megérkezik az első besorozás, ami 10kör múlva íjjá alakul, és a játéknak általában vége. Tehát a játék valójában 24körig tartott, ha tartott... Mivel 3órás párbajnak már van értelme, így ésszerűnek tűnik az idők harmadolása. De a mostani 3perces köröket már nem lehet csökkenteni, mert már így is alig van idő gondolkodni, ezért olyan meghatározó a rutin. Megjegyzés: Nem hiszem, hogy szükség van a mostani párbajrendszerre, de ha mások szerint mégis, akkor is bekerülhetne mellé az újabb. Zárszó: Ez már a 21. század, a párbajt is tegyük 21. századivá. :D |
Támogatom!
Sokszor én is azért nem megyek 1-1 párbájra, mert túlságosan is sokáig tart... Viszont ah ez esetleg bevezetésre kerülne, szerintme lehessen válogatni, hogy normál, vagy újfajta párbajt szeretnénk :) Viszont a zászlót azt nem támogatom :) |
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Tetszik az ötlet...
De a felfedezést nem rövídíteném le, mert akkor pár órásokon vki ijjasok mögé bújva csak felfedezget, figyeli, mikor lehetséges, húz sok házat és máris kényelmesen vip-et érő helyre kerül a párbaj végülis nem a fedezgetésről szól... a képzés, építés, tekiírás az jó ötlet... |
Én is támogatom! így 1órás párbajokra mennék. Többre nincs időm, csak ritkán.
|
Tetszik az ötlet, Poollal értek egyet; az indokokat nem írom le még egyszer.
|
Végülis én is mellette vagyok.
Én viszont úgy gondolom minden arányosan gyorsuljon:O) A normál játék sem a felfedezésről szól mégis ugyanannyira része, ugyanolyan gyorsan megy benne:O) Az már egy külön téma lenne,hogy szükséges-e a párbajba ez a funkció vagy sem. |
Pool hozzászólásához csatlakoznék.
|
Alapvetően nem tartom elképzelhetetlennek, hogy ez egy plusz állítható elem legyen.
|
mindenképp támogatom!
|
Fedezés érdekes felvetés, aki eljön a párbajra az szórakozni akar, most azért a pár vipkörért nem hiszem, hogy érdemes ott ülni a gép előtt, és még az se biztos, hogy összejön.
A fedezés rendkívül erőforrásigényes. A javaslat szerint pénzből (persze normál párbajban ez nem érdekes max az elején) és nyersanyagból sőt fegyverből sem lesz több (utóbbiból kicsivel mégis, mert gyorsabban kezd el termelni), katonából viszont igen, már ha lesz elég erőforrás előállítani és kiképezni. Üres földekre felfedezni pedig iszonyat sok katonába kerül. Ezért ezt akkora problémának nem látom, viszont taktikai elemnek jó lehet bevállalni relatív olcsón 1-1fedezést. Én mindenképp gyorsítanám a felfedezést is, de talán azt tényleg elég lenne csak 10körre. |
All times are GMT +1. The time now is 04:20. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu