![]() |
Védelem
Nemrég léptem fel az országommal egy szintet,és arra gondoltam,hogy ha lehetne egy választás,hogy akarod-e a védelmet vagy sem. Egy a szintről a másikra menekülőnek nyilván kell,ha kicsit beeütötték a helyreálláshoz,de mondjuk én teljesen beépülve és feltöltve léptem full hekivel,nekem nem kellene a védelem,(persze a piac 24órás korlátozása mellett). Tehát,mit szólnátok ahhoz,hogy ha lenne egy olyan választás szintlépéskor,hogy hány körre akarsz védelmet? a minimum mondjuk lehetne 0 vagy 1. Reagáljatok! Ati, várom a negatív visszajelzést! :D
|
Ezzel nem értek egyet. Vagy van védelem, vagy nincs.
Örülj neki, h fajt választhatsz! :D |
Quote:
Szerintem nagyon is kellene,mert mi a jó abban,hogy egy full felszerelt orival tökölj,azért hogy megvédjenek,amit magadtól is tudnál. |
Quote:
Nincs választási lehetőség. |
Quote:
|
Quote:
Az új szintre ne életképtelen országgal lépj fel, ami egyetlen napot sem bír ki anélkül, hogy ne kelljen valahonnan lopnod/venned hozzá. Ha ennyire életképtelen, akkor ott a karaván, némi veszteségek árán, ennél jobban ne akarj kiélezni egy országot a kezdetektől fogva. Ha át kell épülnöd, hogy kibírd a védelmet, akkor tedd azt. Azért, mert nem akarsz átépülni, nem a védelmet kell eltörölni, hanem kevésbé kell lustának lenni. :D |
Quote:
Ja meg nem az a baj,hogy nem bírom ki a védelmet(kaja meg ilyesmi miatt),mert még a raktáram is fullon van. De azért egy szót sem szólok,mert az tény,hogy a piac24órás tilalma kell. Amúgy aki meg ennyire kiélezi az oriját,az rá fog b*szni. |
Quote:
Úgyhogy bírd ki a 3 nap védelmet, piacolj az első nap után, hogy ne unatkozz, de 3 napnyi "unatkozást" ne váltsa fel egy teljesen kiszámíthatatlan környezet. |
Quote:
|
Quote:
Folyamatosan lépkedve, még 42 napontként is, mindenki kibír 3 nap békét és nyugalmat. :) |
Quote:
Na mindegy. És ha ki lenne írva a pontoknál,hogy hány napra védett? a fellépés utánit kiírja addig amíg az ország védelem alatt ál. Azt nem,hogy mikor jár le,csak azt hogy hány napra kérte. |
Quote:
|
Sztem is kell ennyi..bár a 24órás piacnélküliséggel már voltak gondjaim, de túléltem, de hogyha lehetne az első perctől kezdve piacozni, akkor az Xből úgy lépne fel mindenki, hogy annyi nyersanyagot vesz, amennyit cask bír, és azonnal kirakja a piacra, mert ott van a majdnem 100szoros árkülönbség pl.: a kőnél meg a fánál, és ezzel akár már több milliárdokat is szerezhetsz. :cool:
|
de jól jönne nekem most ha le lehetne szedni a védelmett:)
varis orimmmal léptem és találtam egy full üres oriást.semi nincs az orijába azt van még 20kör védetségem:(remélem nem halásszák el előlem:) |
Quote:
Szal ezt csak úgy bírnád megoldani ha szintlépés elött jó sok raktárat építesz:) |
Nekem 1/Aban akadnak gondjaim a védelemmel meg a piacozással. ott 7 kör a védelem, de 24 óráig nincs piac... tehát ha fellépsz 4 milliárddal akkor leszedik előled azonnal mielőtt hápoghatnál. mert rakiba nem fér be a klánnak alkalmasint, levásárolni nem tudod... szóval vagy legyen az 1/Aban is minimum 24 óra védelem vagy ne legyen a piac korlát hosszabb a 7 körnél...
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Aki sok tele raktárral akar felmenni a profit miatt, az megteszi így is, mert tele raktárakkal simán kibírja a 24 kör piacnélküliséget. Úgy értem, áru nem kopik, és nem is lopható, akkor meg miért ne lehetne másnap eladni?
Szerintem is jó így ahogy van, már csak azért is, mert mire lejár a védelem a játékosban már buzog a tettvágy, és feldobja a környék hangulatát:) |
Quote:
Szerintem legjobb 1A-ba pénzt vinni és ha a pénzed veszélyben van, akkor klánraktáron keresztül átadod egy olyan klántársadnak, akinél nincs veszélyben. |
1/a
Más már felvetette és én is azt mondom, hogy 1/A-ban megemelném a védelmet minimum 24 körre, (de akár 72-t is:confused: ) nem csak a piacozás miatt.
Egyszerűen több alkalmazkodás kell a B-ből A-ba lépés között mint bármely más csopi között. Jó, talán a másik nagy ugrás 5-ből 4-be lépni de ott csak az árak eltérőek, és azok sem mindig:) . A-ban viszont új elemek és más harcrendszer van:rolleyes: . |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Hmmm... Kezdjük ott, hogy 1/a-ban nincs védelem (el se tudom képzelni, honnan jött ez a 7 körös dolog)...:) 1/a-ban gyakorlatilag fellépés után, ha klánba léptél, akkor csak 3 kört kell kibírnod és használhatod a klánraksit, így a többiek át tudnak tőled nyersit, tekit és pénzt is venni, illetve adni is tudnak neked (azt már az első körtől kezdve!). Támadni is tudsz azonnal, csak ugyibár tényleg 24 óráig nem tudod használni a katipiacot , ami viszont hátrány, tehát általában ezen ideig nyugiban marad a legtöbb ori (esetleg fosztogatni vagy rombolni így is lehet sereggel, lopni meg varizni ugyibár meg bármikor). |
Szóval szerintem a védelem rendszere teljesen jól működik most, mégha 3 napi nyugalmat is "eröltet" az emberre időnként...:)
Viszont 1/a-ban a 24 órás piac korlátozást lecsökkenteném 3 körre, mert azon túl nem nagyon van szerepe a korlátozásnak, max az, hogy aki fellépett azt lehet szivatni 1 napon át de nagyon... |
1/A súgó
FONTOS! A legfelső szinten nem él a kezdeti 72 órás védelem!!! Minden új ország 7 körös védelemmel kezd, a 8. körben már támadható, és ő maga is támadhat. |
Quote:
Feljutás súgó: "A fellépést követőeen az új csoportban 72 órás védelemmel kezdesz, kivéve ha a legfelső szintre lépsz fel, mivel ott nincs védelem." |
VAlószínű akkor van 7 kör védelem (csak én néztem a rosszabbik súgót...:D) és akkor a beírásom ezzel kapcsolatban érvényét vesztette, viszont akkor én is azt támogatom, hogy 7 körös védelem lejártával lehessen az 1/a-ban piacolni (hisz csak a katipiac nem érhető el addigra általában).
|
És tényleg ellenmondás, még ilyet:) Azért érthető hogy azt tudja inkább az ember ami az 1/A súgó első bekezdése, és piros Fontos! felirat van előtte:) Igazából azt hittem félrebeszélsz, de így érthető.
|
Quote:
Amúgy időnként átolvasom az összes súgót ("munkaköri" kötelesség), aztán ha találok valamit szólok.. bár általában Füles szokta megtalálni a helyesítási hibákat inkább...:) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
7 kör védelem van 1/a-ban. :) Szóval egyetértek, hogy ott a piacozás is mehetne 7 kör után, mert csak a katona piacot nem tudja elérni a frissen fellépő ori, minden mást 3 kör után igen... |
All times are GMT +1. The time now is 20:01. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu