![]() |
Sereg nélküli támadások
Sziasztok!
Azt szeretném javasolni, hogy a támadásokban a nulla egységes támadások módosuljanak az alábbiak szerint: -a klánütésekben a seregmentes ütések, amint a sereg eltűnt, tűnjenek el -az egyéni ütésekben amint a teljes sereg eltűnt, a tábornok forduljon vissza, és pont annyit utazzon visszafele, mint amennyit eddig megtett. Indoklás: Nincs semmi olyan leírás, miszerint hírnök, hordár, hárem menne a katonákkal. Így amint katona nélkül maradunk, a támadás egy ellentmondásos kategóriába kerül. Amennyiben marad tábornok, az valamennyire még megmagyarázná létjogosultságát, de miután nincs már kit vezetnie, kit bátorítania, ezért inkább menjen haza az övéihez. Úgy gondolom, hogy ez egy apró, de logikus változtatás lenne, ami megkönnyítené egykét bakizó életét (akik azért ígyis ráfizetnének rendesen) és logikusabbá tenné a játékot. |
Az egyik pillanatban jön felém egy sereg, a másikban az ország ugyanott van, ahol eddig, de már nem jön a serege felém.
1, Ahááá, kivételezés van vele, mert ő vissza tudja fordítani a seregét, én pedig nem! Szar az egész játék! 2, Hibás a játék, mert eltűnt egy sereg! Szar az egész játék! Alapvetően nem tudok olyan szituációt elképzelni, ahol egy ilyen bővítésnek pozitív irányú kimenetele lenne, ezért nem tartom szerencsésnek, hogy olyan elemeket tegyünk aj átékba, ami azt a látszatot keltik, hogy valami helytelenül működik, miközben ez nem így van/lenne. |
Ha jól fejtettem meg amit írtál, akkor azokat a supportra írásokat próbáltad meg előkreálni, maiket majd a kezdőktől fogtok kapni. Mint a "megtámadtak pedig volt katonám", vagy a "ez a szemét már három napja lop" mondtatok. Hát igen, ez nem az én asztalom :)
Viszont azse módi, hogy nullás seregek rohangálnak. Hogyan magyarázod meg? megmondom: fantom. Márpedig az ilyen fantom dolgok nekem nem túl reálisak. Szerintem nem logikus. Ha lűátod hogy jött egy sereg de eltűnt, akkor tudni fogod hogy nullázta a seregét. Ha tudsz éplistát csinálni egyből megvan a turpisság,, lehet stratégiázni. Pozitív irányú kimenetel: nincs újrázási lehetőséged. Csinálsz egy véletlen bakit, kimész egy hétre. Addig védtelen lennél, ám a sereged teljes benullázásával és full újraépítéssel nagy áron be tudod magad védeni. ÉS nem látsz fantomseregeket két hétig a tanácsadók oldalon, ami valljuk be, tényleg ütközik a józan paraszti ésszel! Távolbalátásod eredménye: Horland (1) serege feléd tart előreláthatóan 1923 kör múlva érkezik meg A sereg összetétele 0 lovas hamost ezt leírva látom csak mosolyogni tudok :) |
Quote:
|
Akkor most a tudatlanok favorizálod azokkal szemben akik hűségesen kitartanak a játék mellett? Ez nem jó :(
Azért mielőtt a kukába dobnád várj egy kicsit vele kérlek, hátha olyan embereknek is vannak nálam jobb érvei, akiké számít. |
Quote:
|
Quote:
de jogos, ez az egy jogos, de akkoris logikátlan. |
Druida: törölted ugyan, de azért válaszolok: azért lényeges ez, mert ha egy nulla fős sereg eltűnik, azt még könnyebben "beveszi" valaki. De ha csak úgy vaktában eltűnik egy sereg, amiről nem tudja, hogy mekkora, akár 200ezres is lehet, az egyáltalán nem mindegy már.
|
Ati: igazabol nem erzem erveknek azokat, amiket felhoztal. Ha beleirnad a sugoba, senkinek semmi joga nem lenne reklamalni. Ha meg reklamalna, mehetne a standard valasz supporttol, kis magyarazattal + linkkel a sugora.
Nehogymar azert ne szunjon meg egy esetleges logikatlansag, mert emiatt jajjgatni fognak azok, akik meg sugot is lustak olvasni. Eddig is voltak ilyenek, ezutan is lesznek... |
Quote:
|
Steve megvan az új faj amit keresünk.
Fantom:) "megmondom: fantom. Márpedig az ilyen fantom dolgok nekem nem túl reálisak." Egyébként tényleg el lehetne rajta gondolkodni:) Vagy az lenne az elf?? |
Quote:
"xy (#999999) támadó sereg visszafordult." amennyiben nem távoloztam és nem látom, h jön felém a sereg, akkor nem kapok értesítést a visszafordulásról. |
Quote:
"Ez azért nem jó, mert aztán mennének a support-ra a levelek, hogy ő hogy tudta visszafordítani a seregét, mikor én nem tudom, biztos csalt!" :D |
Quote:
"xy (#999999) támadó sereg szétszéledt, ezért visszafordult." egy szétszéledt sereg ugyan nem fordul vissza.. tehát: "xy (#999999) támadó sereg szétszéledt és nem folytatja útját." szerintem ki lehet találni rá a megfelelően egyértelmű szöveget. |
Quote:
Ati kifogására pedig talán az lehetne a megoldás, hogy ne csak az legyen kiírva, hogy "10 éve az egyik legnagyobb", hanem az is: jelenleg 123456778 játékos játszik ezzel a játékkal. Ebben az esetben bármilyen láma elkezdhet gondolkodni. Talán, ha nekik megy és megvannak elégedve biztos bennem van a hiba, lehet valamit nem tudok? Aki pedig csak nyafog és vádaskodik az inkább ne is legyen itt. |
Quote:
Mi van most: ha kiküldesz 4k körre egy sereget akkor csúnyán beszívod. Hogy vkit ne szivassunk meg ennyire egyéni elbírálásban az adminisztrátor törölheti a sereegét. Örüljünk, hogy legalább ennyi rugalmasság van a játékban. CSAKHOGY! Ha most látja a pannon hogy 4k körre jön rá sereg, és utána eltűnik (Ati kézzel kiveszi) akkor mivan? "Hibás a játék, eltűnt a sereg!!!", "Olyan dolog történt, ami nem magyarázható a súgó szabályaival!", "Kivételezés történt, a Bélát biztos szereti az admin, a múltkor állítólag látták őket együtt a Tescoban a zöldségosztályon, jóhogy neki kiveszi a sereget." Ezzel szemben ha a javaslatom megvalósulna, ez a két lehetőség bekerülne a súgóba is. ezekután ha vkinek eltűnne egy kiküldött serege akkor mivan: "Mi történt srácok? van erről vmi a súgóban? Van? akkor nézzünk utána. Ez a genyó kijött 24 körre, azt akarta hogy menjünk szembe, ő bontott volna, véd, majd felfokozz és bever háromszor! Húde cseles! ne dőljünk be neki!" Remélem elfogadható az az érvelés, amivel nem egy vadiúj és rendkívül ritkán fellépő problémát szeretnék automatizálni és világossá tenni. Ha én kezdő lennék, és dacból kimennék a top1re 200 hekiről, aztán rájönnék hogy az necc, lenne lehetőségem visszacsinálni, a forumon segítenének, és nem törölnék... |
Erről a topicról most eszembe jutott,hogy ezelött 4 évvel kb a távolbalátás ki sem mutatta a klánsereg összetételét :) Akkor, hogy vinnyognának egyesek ha most is így lenne :D Nem tök mindegy mindenkinek, hogy visszafordul e a sereg vagy sem? Kárt ugysem tesz senkiben, felesleges ezzel ennyit foglalkozni ;) Ha meg valaki bekajálja a humbugsereget és visszamegy fullra akkor van taktikai értéke is, hogy nem fordul vissza ilymódon hasznos a játék élvezhetőségét tekintve.
|
Szerintem legyen egy minimum, pl 24 kör, amiről vissza lehet fordítani.ha 23 körre támad, akkor már nem, és kész.
|
Quote:
"Az egyik pillanatban jön felém két sereg, a másikban az országok ugyanott vannak, ahol eddig, de már csak egy sereg jön felém." |
Quote:
Mindez azért, mert van, aki nulla sereggel támad, és akkor jajj nem tud újrázni, meg jajj mi lesz most. Megoldás: ne támadj nulla sereggel. Elég egyszerűnek tűnik ez a megoldás így elsőre. :) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Már mér lenne több ilyen? Dehogy lenne. Sokkal kevesebbszer fordul elő, minthogy ketten kimennek ugyanabban a körben ugyanarra a célpontra! Mond hogy nincs igazam! Ati, néha előjön belőled, hogy nem számít az ész érv, ha nem akkor nem. Szerintem most ilyen van, hagyom inkább a fenébe. |
Quote:
|
Quote:
Quote:
Quote:
csak azzal a résszel értek egyett, h ha vki hibázik, akkor viselje a következményeket... :) |
Quote:
-Mért, lehet? -Nemtom, nézzük meg! -Nem, nem lehet! Egyszerű megoldás, hisz a rendszer is blokkolja :) Miért is blokkolja? mert milyen értelmetlen már hogy a tábornok egyedül menjen! És akkor vissza a kályhához :) |
Nézzük, hogy jól értem-e a helyzetet...
Vegyük két csoportra a játékosokat: kezdők, és profik (soroljunk ide most mindekit, aki tud játszani). A kezdőktől elvárjuk, hogy olvassanak súgót. Ez teljesen normális elvárás. A profik azt szeretnék, hogy bonyolítsuk mégtovább a játékot, csak azért, hogy nekik viszont NE kelljen olvasni. Mert ugye ha 6000 körre kiküldöd a seregedet, akkor ott ki van írva, hogy ez bizony 6000 kör lesz, tehát semmi másról nincs szó, minthogy azt támogassuk, hogy a profiknak már semmit ne kelljen elolvasniuk, a kezdők kárára, akiknek emiatt mégtöbbet kelljen. Szerintem sokkal ésszerűbb, ha a profiktól is elvárjuk, hogy olvassák el, ami ki van írva, és tádááááá, máris az égvilágon semmit nem kell bonyolítani, hiszen akkor nem támadnak 6000 körre. Valójában azt nem értem, hogy miért kellene csak azért módosítani valamit, hogy mégkevesebbet kelljen olvasni. |
Quote:
Tehát a másik fél az igenis olvassa el, ha már én nem vagyok rá hajlandó? Számomra hihetetlen, hogy mindenképp másoknak akartok bonyolítást, és extra olvasnivalót adni, miközben annyival meg lehetne oldani ezt, hogy saját magad elolvasod, hogy jééé, 60 körre megyek támadni, akkor itt valami nem lesz jó, ezt nem kéne. Ha Te nem vagy hajlandó elolvasni, hogy mi van odaírva, akkor ne a játékot akard bonyolítani, és másoknak plusz eseményeket vagy plusz súgóbejegyzéseket generálni. Ha nem vagy hajlandó elolvasni, hogy mi van odaírva, az nem a másiknak a hibája, nem őt kell emiatt megszivatni, hanem Te nem olvastad el, a Te hibád. Nem más játékát kell nehezíteni emiatt. Még mindig nem látom, hogy bármi érdemleges javaslat felmerült volna. Az, hogy "nekem ne kelljen olvasni, ezért másnak legyen mégbonyolultabb a játék", nem az az út, amilyen irányba a Hódító fejlődik. |
Quote:
|
Quote:
|
Hasonló érdekesség most is lehet, amire ugyanígy értetlenül nézhetnek: "Az egyik pillanatban jön felém egy x méretű sereg, a másikban pedig 0 egység van benne. Miért tudja a Józsi menet közben változtatni a seregének méretét?"
Súgó olvasásból persze minden kiderül, de ugyan ez lenne igaz a másikra is. |
Quote:
(örülök neki, h közben visszafordult a sereg) |
Quote:
|
Quote:
részemről logikus, hogy ha egy sereg nem tartalmaz egységet, akkor forduljon vissza |
All times are GMT +1. The time now is 22:41. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu