![]() |
Helytartó, vagy segítség
Sziasztok!
A véleménytekekre lennék kiváncsi: Egyik szövim worldpayen fizetett vipet, illetve csak fizetet de a vcipet két és fél nap múlva írták jóvá, mert a bankos szolgáltatással volt valami probléma. ez idáig nem is lenne gond, de ez idő neki elvándorolt 400k varija. Írt a supportra, hogy a vipet nem kapta meg és ezáltal neki a játékban veszteségei lettek. Erre azt írták, azért mentek el a varik, mert nem olyan áron volt kirakva, hogy megvegyék és nem a ht hiánya miatt. Szövim írta, hogy Ő egy szolgáltatásért fizet és a szolgáltatás tartalmazza az ehhez szükséges eszközöket. erre azt írták, a vip nem szolgáltatás, hanem a Hódító támogatása és a támogatás fejében kapjuk a vip szolgáltatásokat. Kérdés amire várok pro és kontra érveket: Ha a vip fizetése nem adna meg plusz szolgáltatásokat, akkor Ti fizetnétek-e? Ati, ne érts félre, nem akarok senkit lázítani a vip ellen, hisz magam is az vagyok és leszek is. |
Miért ment el a 400k varija? Helyhiány miatt vagy túl magas áron rakta ki és elvitte a cica?
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
*és most lehet kövezni :)* |
Egyrészt szolgáltatás,egyrészt meg hozzájárulsz a játék fenntartásához:)
|
Amikor a hód szerverére volt gyűjtés akkor is sokan fizettek pedig semmit sem kaptak érte. A piac meg nem raktár mint tudjuk:)
|
Quote:
|
Arról a hód nem tehet, hogy nem ért oda időben a vip, a barátodnak figyelni kellett volna, hogy megjött-e. Tehát szerintem csak a saját hibájából bukta el a varikat.
Szerintem a legtöbbünk tdomoval ért egyet, biztos fizetnék valamennyit, főleg ha felmerülne, hogy a játékot a megszűnés fenyegeti. De nekem nemcsak a HT a fontos, hanem a pontlista legalább annyira. MEg a villogó ikonok :) |
Quote:
Ha én 1körrel a vip lejárta előtt akarom hosszabbítani, és éppen megint nem megy a T-mobilos vip sms küldés, akkor az egyértelműen nem a hód hibája :) Akkor meg inkább az enyim. |
Quote:
|
Quote:
Tehát az egyetlen hibás én maradnék :) Nem azért, mert elfelejtettem elküldeni, hanem mert nem kalkuláltam bele. |
Quote:
Nem szívesen lennék a szövetségesed helyében, ugyanakkor ha a vip nem támogatás hanem maga a szolgáltatás lenne, elég szerteágazó kárigények jönnének, nem csak ez az egyszerű. Illetve itt sem olyan egyértelmű, mert sztm a WorldPay a hibás, tehát nekik kéne visszaadni a 400k varit.. |
Itt igazából nem is a kár a lényeg, mert az apró, hanem a szolgáltatás késése.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Azt gondolom, hogy ha valakinek problémája merül fel, akkor azt meg tudja normális hangnemben is fogalmazni, és nem azonnal fenyegetőzve kell ezt tenni. Különösen nem értem a "felháborodást" akkor, amikor teljesen világosan meg lett mindenkinek mondva, hogy előfordulhatnak hibák az átállás következtében, és akinek ez bármi problémát jelent, az maradjon távol a játéktól egy ideig. Nem tette. Persze igaz, hogy ez a probléma nem az átállás miatt történt, hanem egy tőlünk teljesen független okból, egy tőlünk teljesen független harmadik félnél előforduló probléma miatt. Nem hiszem, hogy minket kellene bárkinek okolnia, ha azért nem tud SMS-t küldeni, mert a szolgáltatójának épp elromlott az adótornya, és emiatt nem tudja elküldeni a VIP sms-t. Nem hiszem, hogy azért kellene bárkinek minket okolnia, mert ellopták a bankkártyáját, és emiatt most nem tud bankkártyával VIP tagságot váltani. Úgy érzem, hogy ezek nem tartoznak a mi hatáskörünkbe. És úgy érzem, hogy ezeknek a jövőben sem szabad a mi hatáskörünkbe tartoznia. |
Kevesen hallanak tőlem ilyen: igazat van. Nem láttam milyen levelet írt, hisz csak nagy vonalakban vázolta a dolgot. Ami az általános felháborodsát okozta és a topic megnyitását eredményezte, hogy a "vip-el támogatjuk a játékot", viszont a súgóban az van, hogy a vip tagság előnyei és egy lista. Ha tényleg segítség, és ti viszonzás képpen adjátok a ht és az egyéb vip tagsággal járó dolgokat akkor köszönjük, de ha a vip egy tagság, vagyis egy szolgáltatás, akkor elvárhatom, hogy működjön. Elfogadom, hogy nem a Ti hibátok, hanem a banké. A problémával ahhoz fordult akihez tudott, hisz a bankal semmijen kapcsolattartás nincs ilyen téren.
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
Ha már fizetek a kenyérért, akkor elvárhatom, hogy legyen, és ne vigyék el előlem a boltban az utolsót. Ha már fizettem azért, hogy felutazzak egy augusztus 20-i tüzijátékra a fővárosba, akkor elvárhatom, hogy ne fújják le csak azért, mert tornádó lesz. Ha már fizetek a távfűtésért, akkor elvárhatom, hogy ne törjön el soha egyetlen cső se. Ha már fizetek a vízért, akkor elvárhatom, hogy soha ne legyen szárazság a bolygón. És még bőven lehetne sorolni a példákat. Azt gondolom, hogy bőven sokféle VIPelési módot kínálunk ahhoz, hogy ha valamelyik éppen nem működik, akkor használhass másikat. A világ csodás hely lenne, ha mindig minden működne, és soha semmi nem romlana el. Kérlek mutass nekem egy ilyen rendszert. |
Éppen ezt akartam mondani. Miért nem küldöt egy sms-t? Még ha vodafone-ról is. Csak 240Ft-tal lett volna nagyobb kiadás, mégis lett volna VIP. Mondjuk ha ilyen velem történik, akkor asszem kikapatam volna a monitort...
|
Azért írtam feltételes és nem kijelentő módban. Elvárhatom, de ha mégsem, akor elfogadom.
Ha Te veszel valamit, de nem jó, akkor két megoldás van (illetve három, de a harmadikat most ne nézzük) visszavisszed és visszakapot a pénzéd, vagy jóra csinálják. Ez lehez szervíz, vagy csere. |
Quote:
|
Quote:
Vagyis ha nem kaptad meg azonnal a VIP tagságot, akkor két dolgot tehetsz: 1, szólsz, és jóváírásra kerül a lehető leghamarabb. Jelen esetben HÉTVÉGÉN jóváírásra került neki, kb 3 percen belül attól számítva, hogy elküldte, hogy melyik tranzakcióról van szó. Mutass nekem egy olyan rendszert, ahol az ilyen problémákat ilyen rövid idő alatt megoldják. 2, ha annyira felmegy a pumpa, hogy kész, eleged van, és soha többet nem érdekel az egész, akkor itt is van lehetőséged arra, hogy visszakérd a pénzedet, bankkártyás fizetés esetén erre lehetőséget biztosítunk nemcsak a magyar törvények által megkövetelt határidőn belül, hanem az európai szokásjog időhatárain belül. Erről részletek a súgóban olvashatók, azt gondolom, hogy nincs sehol apróbetűkkel eltitkolva ez a lehetőség. A második lehetőséggel nem élt az illető (még élhet). Az első fennállt, azt gondolom, hogy a 3 perc nem egy olyan vészes idő, ami miatt felháborodnia kellene, különösen nem hétvégén, amikor minden normális helyen munkaszünet van. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Nem hiszem, hogy én vagyok az egyetlen, akivel előfordult, hogy szeretett volna ATM-ből pénzt felvenni, de ez nem sikerült. A bank pedig közölte, hogy technikai hiba lépett fel, dolgoznak a megoldáson. Esetleg az ATM nem működött. Esetleg egy hipermarketben sehol nem lehetett fizetni bankkártyával, mert a banki kapcsolatuk nem működött. Nem hiszem, hogy ezek olyan ritkák lennének, és csak körülöttem összpontosulnának, hogy senki más ne tapasztalt volna hasonlót. Ha ennek az esetnek a tanulságát le kell szűrni, akkor az az, hogy 3 percen belüli problémamegoldás munkaszünet idején mindenképp figyelemreméltó. (No persze nincs arra garancia, hogy ez máskor is így lesz hasonló esetekben.) |
Az tényleg dicséretes, hogy hétvégén lett foglalkozva az üggyel.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Engem is sokszor próbálnak elővenni a készlethiány, az átrendezés miatt, de nem az én hatásköröm. Az emberek azért fordulnak hozzám, mert én vagyok ott. A szövim is azért fordult hozzátok, mert Titeket tudott elérni. |
Quote:
Sajnos ezek nélkül nem tudunk segíteni mi sem. Egy nemrégiben történt esetet juttat ez eszembe, amikor az illető áfás számlát kért. Elkértük a számlázási adatait, illetve a tranzakciószámokat, amikről a számlát kéri, amiket nem volt hajlandó megadni. Ez ugye egy kicsit fura helyzet, mert nem tudjuk, hogy kinek állítsuk ki a számlát, és nem tudjuk, hogy miről. :) Érdekes lenne, ha egy hipermarketben odamennék a vevőszolgálatra azzal, hogy számlát kérek, de a blokkot nem adom oda, hiszen pontosan tudniuk kellene, hogy mikor mit vettem, és az adataimat sem adom meg, mert csak. :) |
Nekem is volt a vip miatt problémám nem is olyan régen,de az sajna nem oldódott meg!
Akkor 6 sms ment kárba:( Semmi veszteség nem érte az orim,mert nekem mindig aktívan van 1000 kör az orikon ,de azok az sms-ek fölöslegesen lettek elküldve, mert nem kaptam érte vip kört. Nem Atiékat hibáztatom, de sajna nem oldódott meg az ügy,és le lett zárva! Aki pedig vipes az ne várja meg amíg lejár az orijáról! Pepa is mindig a szövifórumunkon kéreget,mert már csak pár körig bírja az orija:D Én tuti nem várnék addig:);) |
Üdv Nektek, ha már Pepa klántársam megtisztelt azzal, hogy a problémámnak külön topicot nyitott, akkor leirom részletesen, hogy mi is történt...
Erdélyből játszom, a vip befizetésre egyedüli lehetőségem az volt, hogy a Visa Gold kártyámról worldpayen fizettem, sms küldés sajna innen nem lehetséges. Folyamatos befizetés volt beállitva, hogy ne érhessenek meglepetések. Péntek reggel jött az üzenet, hogy a vip köröket nem tudják jóváirni ("Kedves játékosunk! Bankkártyás fizetésed feldolgozása közben hiba történt: a fizetett összeg nem egyezik az általunk elfogadott összegekkel") Irtam a supportra, kérték a kifizetesi tranzakcioszamot, ezt szintén pénteken este, 21 óra 11 perckor elküldtem. Ati, megkérlek szépen, ellenőrizd le. Ekkor már minden adatuk megvolt hogy jóváirják. A vip ekkor még nem volt lejárva. Szombat reggel láttam, hogy nincs megoldva, ismét irtam a supportra (8 óra 53 perckor), és ismét a segitségüket kértem, mert tudtam, hogy nem leszek itthon, es gond lesz délben a varikkal... Ez is leellenőrizhető... Lejárt a vip, szombaton délben a 13 órai körváltásnál elmentek a varik, délután 16 óra 31 perckor ismét irtam, őket téve felelőssé a kárért... Vasárnap délben kaptam meg a vipköreimet. Ezután történt pár súlyosabb hangvétű levélváltás, én kértem a károm megtéritését, ők azt mondták, hogy ez nem lehetséges, hogy a varik nem a HT miatt mentek el, hanem mert nem volt hely a templomokban, valamint, hogy a piac nem raktár, stb... Ati, megkérlek szépen, ellenőrizd le az itt leirtakat, nem igaz, hogy 3 perc alatt megoldódott a probléma. Ismétlem magam: a vip szombat délelőtt járt le, én péntek reggel jeleztem a hibát, péntek este elküldtem a tranzakció azonositóját, ekkor már jóváirható lett volna. Ezelőtt egy hónappal ugyanez történt, akkor viszont az azonositó elküldése után rögtön megoldódott... Gyakorlatilag a supporttól semmi választ nem kaptam péntek estétől vasárnap délig. Én nem szándékszom törölni az országomat, és kérlek ti se tegyétek. Szeretem ezt a játékot, népszerűsitem is rendesen... Mindezek mellett tényleg nem magamat hibáztatom a történtekért. |
Quote:
Ugyanezen a napon 13:59-kor már választ kaptál a leveledre. Bár ez valóban úgy tűnhet, mintha nem 3, hanem 13 perc lenne, fontosnak tartom kihangsúlyozni, hogy a VIP körök jóváírása történt elsőként, és csak utána a válasz megírása és elküldése. A levél elküldése előtt tehát már jóval megtörtént a VIP körök jóváírása az érintett országoknak, annak árdekében, hogy igaz, hogy hétvége volt, igaz, hogy a hiba nem a mi oldalunkon volt, de a VIP körök jóváírása minél gyorsabban megtörténjen, egy olyan esetben is, amikor rajtunk teljesen kívülálló okból történt a hiba, amire az égvilágon semmi ráhatásunk nincsen. Elhiszem, hogy nem a Te hibádból történt mindez, de Neked is meg kell azt értened, hogy nem is a mienkből. Nem mi írtuk véletlen rossz országnak jóvá a VIP tagságot, nem a mi oldalunkon volt rossz a fogadórendszer, nem a mi szervereink voltak elérhetetlenek. Úgy érzem, hogy mi mindent megtettünk annak érdekében, hogy a VIP tagság mielőbb jóváírásra kerüljön az országaidban, attól a pillanattól kezdve, hogy a tranzakciószámok rendelkezésre álltak. Való igaz, hogy már előbb is írtál, de ameddig nem mondod meg, hogy melyik tranzakciókról van szó, addig nem tudunk segíteni, hiszen nem tudjuk, hogy mi az, aminek utána kell nézni. |
Alább mellékelem a május 16, péntek esti levelemet, amiben megadtam az játékazonositómat, és bemásoltam a worldpay-es tranzakció részleteit is:
Dátum: 2008. máj. 16. Péntek 21:11:41 Feladó: <secatt@freemail.hu> Címzett: support <support@hodito.hu> Tárgy: Fwd: WorldPay CARD transaction Confirmation Melléklet: Kedves játékosunk! Bankkártyás fizetésed feldolgozása közben hiba történt: a fizetett összeg nem egyezik az általunk elfogadott összegekkel. azonosito: H.377639.8c45c57d2e76827546fb9b4705552192293373da. H Transaction Confirmation Please retain for your records Thank you Your transaction has been processed by WorldPay, on behalf of Bratt Kft.. Transaction details: Transaction for the value of: EUR1.92 Description: Payment 2 of FuturePay agreement ID 6145334 From: Bratt Kft. Merchant's cart ID: HOD_377639 Authorisation Date/Time: 16/May/2008 02:49:20 WorldPay's transaction ID: 369250172 This is not a tax receipt. Enquiries This confirmation only indicates that your transaction has been processed successfully. It does not indicate that your order has been accepted. It is the responsibility of Bratt Kft. to confirm that your order has been accepted, and to deliver any goods or services you have ordered. If you have any questions about your order, please email Bratt Kft. at: payment@bratt.hu, with the transaction details listed above. Thank you for shopping with Bratt Kft.. ---------- Eredeti üzenet ---------- Dátum: 2008. máj. 16. Péntek 05:49:21 Feladó: shopper@uk.worldpay.com Címzett: secatt@freemail.hu Válaszcím: payment@bratt.hu Tárgy: WorldPay CARD transaction Confirmation |
Ennek a tranzakciónak a jóváírása speciel mégelőbb megtörtént, mint az előbb írt időpont, mert minden országadatod mellé ezt küldted el (holott nem is azokra az országokra szóltak). Az előző időpontok arra vonatkoztak, amikor végre minden szükséges adat össze volt szedve, és az utolsó országaid VIP tagságai is jóvá lehettek írva.
Remélem nem haragszol meg, ha erre most nem keresek ki pontos időpontot, hogy ez mikor is történt percre pontosan. Továbbra is azt gondolom, hogy ezzel az üggyel kapcsolatban mindent megtettünk annak érdekében, hogy a jóváírás mielőbb megtörténjen, még egy olyan esetben is, amikor az eset munkaszünet idején történt, egy harmadik fél hibájából. Nem voltunk gonoszok, hogy megvárjuk vele a hétfőt, hanem az adatok rendelkezésére állását követő legrövidebb időn belül megtörtént a jóváírás. Sajnálon, ha ennél többre vársz, ennél többet én az ügy érdekében nem tudok tenni. Lassan kezdem azt sajnálni, hogy hétvégén ilyenekkel foglalkozom... És azt is, hogy most több órája a leveleidet keresgetem, hogy mikor mit írtál, ahelyett, hogy a 7-es verzió véglegesítésével foglalkozhatnék... Valójában azt sem értem, hogy miért vagy most játékban, amikor a legkisebb hiba is szemmel láthatóan elviselhetetlen számodra. Mindenkit előre figyelmeztettünk, hogy aki kritikus időszakot él a játékban, és az ennél sokkal nagyobb várható hibákat nem viseli jól, az maradjon távol a játéktól ezekben a hetekben. Bele se merek gondolni, hogy hogyan reagáltál volna egy olyan helyzetre, ha valóban bekövetkezik egy nagyobb probléma. De hogy az ilyen hozzáállások ne vegyék el a kedvem az egésztől, és a többiek továbbra is egy remek játékban vehessenek részt, olyan környezetben, ahol még hétvégén is foglalkozunk a problémák megoldásával, ezért szerencsére a Hódító nem egy mindenki által szabadon használható játék. Az igencsak furcsa hangvételű levelekben fenyegetőző embereket a Hódítóban nem látjuk szívesen. Ennek megfelelően leveleid kapcsán Te sem vagy szívesen látott a Hódítóban. Sajnálom, hogy ilyen döntést kell hozni, de úgy vélem, hogy a többi játékos megérdemli azt, hogy ne EGY ember fenyegetőzéseire menjen el az időm nagyrésze, hanem velük foglalkozhassam. Ezért arra kérlek, hogy VIP tagságod lejárta után azt újból NE hosszabbítsd meg (a folyamatos fizetéseket az általad említett tranzakciókra már megszakítottuk, hogy ez véletlenül ne történhessen meg), hiszen ezen túl a Hódítóban nem vehetsz részt. Köszönöm megértésed. (A fórumon már határozottabban kultúráltabban nyilvánultál meg, mint a levelekben, ezért amennyiben csak egy hirtelen fellángolásról van szó, és a jövőben irreális elvárások nélkül, kultúrált formában tudsz a játékban részt venni, úgy ettől a tiltástól eltekinthetünk.) |
All times are GMT +1. The time now is 20:47. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu