![]() |
Sereged útközben.
sziasztok!
Szeretném megkérdezni, mi alapján kell/lehet kiszámolni, hogy az útközben ütköző egységek hányszor keverednek csatába? Tegnap este 2sereget küldtem ki. találkoztam egy másik ország katonáival. azt nem tudom, h ő hány sereget küldött, de biztos, h maximum 5-öt. 14szer keveredtem csatába vele, a támadóim 1/5-e elveszett. nem tudom hogy jött ki a 14? tud valaki segíteni? |
Quote:
Én utánanéznék! |
Quote:
A Te második sereged csatázhat a másik ország első, második, harmadik, negyedik, ötödik seregével. Az megint 5. A másik ország első serege csatázhat a Te első, második seregeddel. Az 2. A másik ország második serege csatázhat a Te első, második seregeddel. Az 2. A másik ország harmadik serege csatázhat a Te első, második seregeddel. Az 2. A másik ország negyedik serege csatázhat a Te első, második seregeddel. Az 2. A másik ország ötödik serege csatázhat a Te első, második seregeddel. Az 2. Az annyi, mint 5+5+2+2+2+2+2=20 lehetséges csata, ha Te 2, a másik ország pedig 5 sereget küldött. |
Jó egy láma lehetett az ország, ha 7 sereggel ki lehetett rá menni! :D Vagy csak nagyon üres!:D
|
Quote:
|
köszönöm a gyors válaszokat.
Quote:
Quote:
tehát nem 5 serege volt, mert akkor 20 ütközés lett volna, nem is 4, mert akkor 16, nem is 3, mert akkor 12. még mindig buta vagyok.. :S |
Quote:
Szerintem a hat-on van a hangsúly, így akkor elvileg 1-20 között akármennyi lehet! Vagy nem??? |
Quote:
Köszönöm a segítséget! :) |
Quote:
|
Quote:
Jeloljuk en seregeim a,b-vel, az ovet 1,2,3,4,5-el. Ekkor az (a,1) csata nem ugyanaz, mint az (1,a) csata? Marmint latom, hogy nem, a kerdesem az, hogy miert nem, amikor igy logikus... :) |
Quote:
Quote:
|
Quote:
Vagy tudsz ra vmi magyarazatot, hogy miert jo igy? :) |
Quote:
1 megveri a-t, és miután 1sokat harcolt az a,1 csatát a nyeri meg, és ő ér be a célba. ÉS ezzel nem mondtam, hogy ezek a dupla csaták valaha is tetszettek volna. |
Quote:
|
Remyvel értek egyet.
ha már megütközött monjuk (a2,b2) sereg akkor utána a vesztes mi a fenének akarna még egy csatát? (b2,a2) |
Quote:
|
Quote:
nagyon blődség? |
Quote:
|
Quote:
|
Sziasztok nekem ehez kapcsolódóan egy olyan kérdésem lenne hogy ha már csak 1 kör távolságra vagyok a célpontól akkor még tud vissza tud fordítani az ellenfél?(pl 3 sereggel megyek egy három körre lévő országra és körönként 1-1 sereg ütközik [mert az ellenfél 1 sereggel támad csak] akkor elvileg még 1 sereggel be tudom ütni?):confused:
|
Igazából a logikai bukfenc ott van, hogyha pl az a4 sereget megverték akkor ő hazaindul kiszállt a támadásból, akkor miért csatázna még1-et???
viszont 1kérdésem azért lenne ezzel kapcsolatban. mondjuk én küldök 1 sereget az ellen 2-öt (1kicsi és 1 nagy). elvileg akkor előfordulhat olyan szitu ,mivel a csaták sorrendje véletlen szerü,hogy engem oda-vissza püföl a naggyal és én utána csatázok a kicsivel és nyerek. ilyenkor mi van? mégis tovább megy a sereg? vagy én is és a kicsi is visszafordul??? (holott az lenne kiirva hogy megnyertem a csatát, és folytathatom az utam...) |
Quote:
Azért csatázik még egyet, mert hazafordulás közben meglátja, hogy egy nála kisebb sereg is azon az úton jár, és lerohanja:) Ha ő egy nagyot meg egy kicsit küld, akkor szerintem te meg az ő kis serege visszafordul. |
Quote:
Atomvicces eseménylisták keletkezhetnek, többszázas útközbeni csatározásokkal... :D Régebben rendszeresen vertem szét a saját orijaimat így, hogy megláttam egy gyenge orit sok pénzzel, és már ment is rá 2 szövim. (2*4 ország) :D Na vótak ott események... :D Ott tanultam meg, hogy lehetőség szerint körváltásonként küldjem az orikat kifelé. :D |
(Egyébként hogy kaptál ki 2 sereggel 5 ellenében? Ha nem vagyok indiszkrét. :D)
|
Quote:
esetleg ha mindkét sereg ellen vesztesz akkor a hazafele útrol fordit vissza, vagyis újra a célpont felé mész:D:D:D |
Quote:
Ha te hazafelé menet egy magadnál kisebb sereget elversz, és újra a célpont felé tartasz, akkor az a sereg, amiről eredetileg pattantál, lehet, hogy most nálad kisebb lesz, és levered, és megint mehetsz a cél felé (Immáron kb harmadszor...:D), de mire odaérsz, lehet lepattansz, mert addig pattogtál a seregek között, hogy elfogyott a támadóerőd jelentős része. :D:D |
Quote:
Ez ugyanis ugyanaz, mint a kézfogások. Ha A kezet fog B-vel,közben B is kezet fog A-val, ez nem kettő, hanem csak egy esemény. Valószínűleg a limit 8*8 azaz 64, ha a két ork tábornok minden serege minden másik sereggel harcol. :rolleyes: |
Quote:
2*8*8=128 |
Quote:
Ez nem túlzottan logikus azért. :cool: Annyit kiegészítésként a kézfogással kapcsolatos írásomhoz, hogy egy esemény. Lehet kettő, de a résztvevők számára egy. Mindkettejük agya értesül róla, hogy kezet fogtak a másikkal (az persze axióma, hogy amikor kezet fogok valakivel, akkor abban a pillanatban ő is kezet fogott velem - kivéve az IRL országunk vezetőit, akik mint tudjuk nem mindig fognak kezet :) ) |
Quote:
Én köszönök neked egy jó kis csatával, ez megjelenik mindkettőnk eseményinél. Utána a te sereged dönthet úgy, hogy visszaköszön nekem, ez is megjelenik mindkettőnk eseményeinél. Quote:
|
Bocsánat az offolásért, de ez most eszembe jutott.
Mi van akkor, ha totálisan ugyanakkora támadóértékű sereg ütközik össze? Melyik fordul vissza, és melyik megy tovább? Vagy ez ki van küszöbölve azzal, hogy azonos seregek nem találkoznak? (Lévén ugye hogy az útközbeni csata nem 100%, hogy létrejön.) |
http://forum.hodito.hu/showthread.ph...ht=d%F6ntetlen
Atit tudom idézni, nincs olyan, hogy döntetlen... |
Quote:
Szóval ha 2 MF ország ugyanúgy 2 körről megtámad mondjuk egy harmadik MF országot, és mondjuk mind a 2 támadó 10.000 elitet küldött el, akkor azoknak az alap támadó értéke ugyanannyi. Ha ugyanolyan fajúak, akkor ugyanannyi is 'kopik' belőlük, ha meg hullák, akkor meg 10k-10k lesz végig. A kérdés, hogy melyik 50.000 támadópont lesz a nagyobb? |
Most te tényleg azt hiszed, hogy nem értem, amit mondasz? :mad:
Szerintem próbáld ki... |
Nem hiszem. Csak azt mondtad, hogy nincs olyan, hogy döntetlen. Szerintem pontosan tudod mi fog történni ilyen esetben. :D :p
|
All times are GMT +1. The time now is 16:10. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu