Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Elvetett javaslatok (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=41)
-   -   tekercskopás változása (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=2766)

Grabi 02-16-2008 11:45

tekercskopás változása
 
már korábban is sok embertől olvashattuk, hogy a tekercskopás ideje megváltozott, a 19 kör stimmel, csak éppen szintlépéskor nem nullázódik a tekercskopás ideje, hanem megy tovább. így rossz időzítéssel kétszer is bekopik a tekercs és nem tudsz ellene mit tenni.

furcsállom továbbra azt is, hogy nem olvastam erről a változtatásról bejegyzést, csak most a supporttal történő levelezésem során szembesültem ezzel.

javaslatom természetesen a régi rendszer visszaállítása, amelyben minden lépéskor nullázodott a játékidővel a tekercs kopásának az ideje.

Rebellis 02-16-2008 12:08

Ha igaz és mért ne lenne az..
Teljes mértékben egyet értek...

vityu 02-16-2008 14:08

Egyetértek!

tdomo 02-16-2008 14:45

Quote:

Originally Posted by vityu (Post 158927)
Egyetértek!

Ezzel a porblemaval meg nem talalkoztam, de ha ez igy megy szerintem is allitsuk vissza. Ha az nem nullazodik, ki sem lehet szamolni rendesen, mikor fog kopni.

Fefe013 02-16-2008 15:04

Sztem is legyen úgy, mint régen, de érdekelne annak az oka is, h miért lett megváltoztatva......

Smooth Scroller 02-16-2008 15:19

Quote:

Originally Posted by tdomo (Post 158928)
Ezzel a porblemaval meg nem talalkoztam, de ha ez igy megy szerintem is allitsuk vissza. Ha az nem nullazodik, ki sem lehet szamolni rendesen, mikor fog kopni.

az ember azt hinne, hogy ez nem gond, pedig dehogynem! senkinek nem kaptalana a feje es tobb orszag eseten a fene sem igazan emlexik ra, hogy 1iknel masiknal mennyit kell hozzaadni a kopas kiszamolasahoz. persze el lehet tarolni a jegyzetekben, de minden szintlepesnel mas es mas lesz. :(

ez azota van amiota a betegseget is at lehet hurcolni. 100%-osan 1etertek azzal, hogy a tekikopas a szintlepessel igazodjon a szintlepes startjahoz. ez csak 1 olyan pont amin mergelodhet az ember, velemenyem szerint teljesen felesleges / bosszanto volt bevezetni.

Ati 02-16-2008 16:06

Quote:

Originally Posted by Hüpike (Post 158913)
már korábban is sok embertől olvashattuk, hogy a tekercskopás ideje megváltozott, a 19 kör stimmel, csak éppen szintlépéskor nem nullázódik a tekercskopás ideje, hanem megy tovább. így rossz időzítéssel kétszer is bekopik a tekercs és nem tudsz ellene mit tenni.

furcsállom továbbra azt is, hogy nem olvastam erről a változtatásról bejegyzést, csak most a supporttal történő levelezésem során szembesültem ezzel.

javaslatom természetesen a régi rendszer visszaállítása, amelyben minden lépéskor nullázodott a játékidővel a tekercs kopásának az ideje.

A decemberben élesbe helyezett 6.4-es verzió változásairól itt olvashatsz: http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=2542

Okot nem látok arra, hogy ha a tekercsek 19 körönként kopnak, akkor legyen olyan, hogy 2 kopás között nem 19 kör van.

Ha a tekercsek 19 körönként kopnak, akkor ne 20, ne 21, ne 22, ne 23m ne 24, ne 25 stb kör legyen két kopás között, hanem 19.

tdomo 02-16-2008 16:15

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 158942)
A decemberben élesbe helyezett 6.4-es verzió változásairól itt olvashatsz: http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=2542

Okot nem látok arra, hogy ha a tekercsek 19 körönként kopnak, akkor legyen olyan, hogy 2 kopás között nem 19 kör van.

Ha a tekercsek 19 körönként kopnak, akkor ne 20, ne 21, ne 22, ne 23m ne 24, ne 25 stb kör legyen két kopás között, hanem 19.

Rendben, es akkor, ha elfelejtem, vagy szabira megyek, akkor uljek ott amig be nem kopik egyszer? Most nem is a szintlepesrol van szo, mert azt lehet idoben, de mibol szamoljam, hogy mikor fog kopni?

Grabi 02-16-2008 16:17

nem látsz rá okot? arra láttál okot, hogy a több éve működő rendszert egy sokkalta nehezebben számítható rendszerrel kicseréld?

Ati 02-16-2008 16:19

Quote:

Originally Posted by Hüpike (Post 158944)
nem látsz rá okot? arra láttál okot, hogy a több éve működő rendszert egy sokkalta nehezebben számítható rendszerrel kicseréld?

Mi a nehezen számítható abban, hogy egy számhoz hozzáadsz 19-et? Mindig. Nem néha 20-at, nem néha 30-at, nem néha 37-et, hanem mindig csak 19-et. Következetesen. Nem össze-vissza, mint eddig.

Grabi 02-16-2008 16:20

amennyiben nem látod h rosszabb rendszert hoztál be, sajnos tényleg nincs miről beszélnünk. felesleges minden erőlködésem(ünk)

Ati 02-16-2008 16:20

Quote:

Originally Posted by tdomo (Post 158943)
Rendben, es akkor, ha elfelejtem, vagy szabira megyek, akkor uljek ott amig be nem kopik egyszer? Most nem is a szintlepesrol van szo, mert azt lehet idoben, de mibol szamoljam, hogy mikor fog kopni?

Az előző kopást követő 19. körben fog kopni. Mindig. Nem 30 kör múlva, vagy 25 kör múlva, nem teljesen össze-vissza, hanem 19 múlva.

Betelgeuse 02-16-2008 16:21

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 158942)
A decemberben élesbe helyezett 6.4-es verzió változásairól itt olvashatsz: http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=2542

Okot nem látok arra, hogy ha a tekercsek 19 körönként kopnak, akkor legyen olyan, hogy 2 kopás között nem 19 kör van.

Ha a tekercsek 19 körönként kopnak, akkor ne 20, ne 21, ne 22, ne 23m ne 24, ne 25 stb kör legyen két kopás között, hanem 19.

Akkor legyen egy folyamatos körszámláló is ami nem nullázódik. Aki nem jegyzi meg hány körrel kopott lépés előtt körönként nézheti a kopást, hogy ki tudja számolni
A listában sehol nem találom, hogy változnának a kopási idők...
Sokkal jelentéktelenebb változásokról hosszú oldalakon keresztül lehetett beszélgetni erről miért nem?

Ati 02-16-2008 16:22

Quote:

Originally Posted by Hüpike (Post 158947)
amennyiben nem látod h rosszabb rendszert hoztál be, sajnos tényleg nincs miről beszélnünk. felesleges minden erőlködésem(ünk)

Nem látom, hogy a következetesség rossz lenne. Sokkal rosszabb, amikor teljesen össze-vissza kopnak a tekercsek szintlépés után.

A súgó szerint 19 körönként kopnak a tekercsek. Eddig nem mindig így tették. Most mindig így teszik. Következetesen, kiszámíthatóan, mindig.

tdomo 02-16-2008 16:22

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 158948)
Az előző kopást követő 19. körben fog kopni. Mindig. Nem 30 kör múlva, vagy 25 kör múlva, nem teljesen össze-vissza, hanem 19 múlva.

Ertem, tehat sehonnan nem tudom kiszamolni, ha nem tudom mikor volt az elozo kopas. Marad a varakozas, mig be nem kopik. Nem jo hir...

Ati 02-16-2008 16:23

Quote:

Originally Posted by Betelgeuse (Post 158949)
Akkor legyen egy folyamatos körszámláló is ami nem nullázódik. Aki nem jegyzi meg hány körrel kopott lépés előtt körönként nézheti a kopást, hogy ki tudja számolni
A listában sehol nem találom, hogy változnának a kopási idők...
Sokkal jelentéktelenebb változásokról hosszú oldalakon keresztül lehetett beszélgetni erről miért nem?

A játék teljesen következetessé tételéről nincs mit hosszasan irogatni. Azt gondolom, hogy teljesen normális dolog, hogy olyan irányba fejlődik a játék, ahol minden következetesen és kiszámíthatóan működik. Ez a cél. Ezt had ne kelljen oldalakon keresztül indokolni. :)

Kutyuleee 02-16-2008 16:24

akkor ha még nem is irja ki, hogy mikor fog kopni, legalább egy 1soros eseményként jelenjen meg a kopás sztem, hogy számitható legyen könnyebben

Ati 02-16-2008 16:24

Quote:

Originally Posted by tdomo (Post 158951)
Ertem, tehat sehonnan nem tudom kiszamolni, ha nem tudom mikor volt az elozo kopas. Marad a varakozas, mig be nem kopik. Nem jo hir...

Mi mást akarsz? Azért kell folyamatosan írnod a tekercseket, 20 körönként, hogy a 19 körönéknti kopást ellensúlyozd. Ennek ez a lényege, mindig is ez volt. Nem megakadályozni kell a kopást, hanem ellensúlyozni.

Sokkal jobb megoldás lenne véleményem szerint, ha minden körben egyformán kopnának, és nem csak 19 körönként.

Betelgeuse 02-16-2008 16:25

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 158952)
A játék teljesen következetessé tételéről nincs mit hosszasan irogatni. Azt gondolom, hogy teljesen normális dolog, hogy olyan irányba fejlődik a játék, ahol minden következetesen és kiszámíthatóan működik. Ez a cél. Ezt had ne kelljen oldalakon keresztül indokolni. :)

Elég furcsa logika ez:)
eddig volt egy táblázat mikor kopik a tekercs BÁRMIKOR meg lehetett nézni. Most meg totál káosz. Az ember csak azt látja, hogy nem akkor kopik amikor kellene...

Ati 02-16-2008 16:25

Quote:

Originally Posted by Kutyuleee (Post 158955)
akkor ha még nem is irja ki, hogy mikor fog kopni, legalább egy 1soros eseményként jelenjen meg a kopás sztem, hogy számitható legyen könnyebben

Azt gondolom, hogy 19-ig számolni nem bonyolult, elég könnyen számítható egy adott számhoz 19-et hozzáadni.

Ati 02-16-2008 16:26

Quote:

Originally Posted by Betelgeuse (Post 158957)
Elég furcsa logika ez:)
eddig volt egy táblázat mikor kopik a tekercs BÁRMIKOR meg lehetett nézni. Most meg totál káosz. Az ember csak azt látja, hogy nem akkor kopik amikor kellene...

19 körönként kell kopnia. Nálad nem 19 körönként kopik? Az tényleg baj. De erről nem tudok.

Arról tudok, hogy eddig volt, amikor nem 19 körönként kopott. Most ilyen nincs. Vagyis most minden jól működik. Mi ebben a furcsa logika? :eek:

Ati 02-16-2008 16:27

Próbáljatok meggyőzni, hogy miért lenne jó ellentmondani a súgónak, és időnként nem 19 körönként koptatni a tekercseket, hanem nagyobb időközönként. De szerintem ez nem fog menni.

Betelgeuse 02-16-2008 16:33

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 158961)
Próbáljatok meggyőzni, hogy miért lenne jó ellentmondani a súgónak, és időnként nem 19 körönként koptatni a tekercseket, hanem nagyobb időközönként. De szerintem ez nem fog menni.

Mert nem tudjuk, hogy hány körös az országunk:)

Kutyuleee 02-16-2008 16:35

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 158959)
Azt gondolom, hogy 19-ig számolni nem bonyolult, elég könnyen számítható egy adott számhoz 19-et hozzáadni.

x+19ig számolni sem bonyolult. de az x-et jelen esetben nem ismerjük, és aki nem állandóan online, annak akár több kopásig ismeretlen is maradhat. az online játékosok az 1. kopás után tudni fogják mindenkép ezzel nem előre jelezznénk hanem utolag, vagyis az 1kopást mindenki ugyanúgy megvárná, de mindenki tudna róla utána.

Ati 02-16-2008 16:45

Quote:

Originally Posted by Kutyuleee (Post 158963)
x+19ig számolni sem bonyolult. de az x-et jelen esetben nem ismerjük, és aki nem állandóan online, annak akár több kopásig ismeretlen is maradhat. az online játékosok az 1. kopás után tudni fogják mindenkép ezzel nem előre jelezznénk hanem utolag, vagyis az 1kopást mindenki ugyanúgy megvárná, de mindenki tudna róla utána.

Itt az alapvető probléma: nem kell tudni, hogy mikor kopik a tekercs. Miért kell ezt tudnod? Ha fogy, akkor veszel, vagy írsz folyamatosan annyit, hogy legyen mindig elég. Nem azért kopik a tekercs, hogy trükközgetned kelljen, és rendeltetés-ellenes használattal érd el, hogy ne kopjon, hanem azért, hogy ahogy országod használja a tekercsek előnyeit, úgy fogyjon a darabszámuk.

Erre egy másik témában született alternatív javaslatom, ami minden hasonló problémát megoldana, és mindenkire nézve teljesen kiszámítható, egységes lenne, és nem tenne különbséget a között a játékos között, aki napi 24 órában online van, és a között, aki épp lekéste a buszt, ezért egy darab körváltásnál éppen nem tud ottlenni. Számolgatni se kell sem a 19 köröket, sem lehetőséget nem adna arra, hogy adott esetben valaki ezt a 19 kört 37 körre tolja ki. Mindenkire egyformán vonatkozna, és nem lehetne ilyen jellegű trükköket csinálni.

Pali papa 02-16-2008 17:40

szerintem addig hagyjátok abba a vitát, amíg Ati be nem vezeti a körönkénti tekercs kopást...
;)

Ati 02-16-2008 18:01

Quote:

Originally Posted by Pali papa (Post 158971)
szerintem addig hagyjátok abba a vitát, amíg Ati be nem vezeti a körönkénti tekercs kopást...
;)

Gyanítom, hogy csak azért ekkora annak az ellenzése, mert sokakat jelentős tartalékok felélésére késztetne, és az rövidtávon nem lenne nekik jó. Ezek szomorú önös érdekek, a hosszútávú jótékony (értsd: sokkal nagyobb egyenlőséget teremtő) hatását teljesen figyelmen kívül hagyva. :(

Rebellis 02-16-2008 18:13

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 158973)
Gyanítom, hogy csak azért ekkora annak az ellenzése, mert sokakat jelentős tartalékok felélésére késztetne, és az rövidtávon nem lenne nekik jó. Ezek szomorú önös érdekek, a hosszútávú jótékony (értsd: sokkal nagyobb egyenlőséget teremtő) hatását teljesen figyelmen kívül hagyva. :(

Kívánom, minden orinak annyi tartaléka legyen, mint az enyémnek.;):D:D:D:D:D

Ui.
(Az összes régit is ide lehet venni.)

-Fegya- 02-16-2008 18:57

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 158948)
Az előző kopást követő 19. körben fog kopni. Mindig. Nem 30 kör múlva, vagy 25 kör múlva, nem teljesen össze-vissza, hanem 19 múlva.

Az azért érdekelne, hogy tényleg mindig 19 körönként kopik-e a teki. A változás előtt mélyszabi után előlről kezdődött szerintem a 19 kör számolása. Ez most is így van?

Ati 02-16-2008 19:01

Quote:

Originally Posted by -Fegya- (Post 158976)
Az azért érdekelne, hogy tényleg mindig 19 körönként kopik-e a teki. A változás előtt mélyszabi után előlről kezdődött szerintem a 19 kör számolása. Ez most is így van?

Nincs így. Pontlistából eltünt, majd ismét visszalépő ország tekercskopása onnan folytatódik, ahol utolsó körváltásánál tartott.

"Mélyszabiról" pontosan ugyanabban az állapotban jönnek vissza az országok a 6.4-es verzió óta, ahogy elmentek. Ez előzőleg nem így volt, az írt tekercsek, épülő épületek, képződő katonák ilyenkor automatikusan a maximum időre kerültek, túlcsordulás esetén a felesleg elveszett. Ez most már nincs így, most már ha 4 körnél állt valami, akkor visszajövetelkor is 4 körön lesz, és onnan folytatódik.

Ez jelentős erőforrásnövekedést jelent, de úgy gondolom, hogy bármilyen kicsi és sokak számára észrevétlen változás ez, ebbe az egységesedő, és ténylegesen logikus állapot fele kell terelni a játékot.

Smooth Scroller 02-16-2008 21:00

ati, erdekes hogy sok hszben irod, 19 koronkent kopik a teki. dehat ezt mindig is tudta mindenki. nem hiszem el, hogy nem erted meg mi a gond. nem az, hogy azt allitjuk nem 19 koronkent kopik, hanem az, hogy ahany orszagunk van annak mind1iknel van 1 tok kulonbozo eltolasi erteke, es nem a szintkezdes a 0 mint eddig. az 1ik orinal a 19 korhoz mondjuk 5-ot kell hozzaadni, a masiknal 7-et, a 3.-nal 11-et stb. ez roppant bosszanto. eddig semmifele ilyennel nem kellett szamolni. korok szama / 19 volt a keplet es kesz. most meg ehhez hozza kell adni 1 szamot, ami szinte minden orinknal mas es mas (persze kisebb mint 19). eddig nem volt ilyen, ergo mindenki aki szamolgatja a kopast szivatasnak veszi. nem kovetkezetessegnek mint ahogy te mondod.

az 1etlen kivetel 1 friss ori, aminel pont a korok szama / 19 a kopas. aztan az ember szintet lep es ez szepen felborul. aztan megint szintet lep es megint mas lesz. hat ez a gond es nem az, hogy ketsegbe vonjuk a 19 koronkenti kopast. most is 19 az a 19, csak el van tolodva 1-18 ertekkel, illetve 1/19 az eselye, hogy pont 0 marad, de ekkor szintlepes elott eppen bekopik.

100 nem kezdo hodosbol tippelek arra, hogy ez az ujitas kb 95-nek nem tetszik. a maradek 5nek azert mind1, mert nincs tartaleka.

Ati 02-16-2008 21:10

Quote:

Originally Posted by Smooth Scroller (Post 158999)
ati, erdekes hogy sok hszben irod, 19 koronkent kopik a teki. dehat ezt mindig is tudta mindenki. nem hiszem el, hogy nem erted meg mi a gond. nem az, hogy azt allitjuk nem 19 koronkent kopik, hanem az, hogy ahany orszagunk van annak mind1iknel van 1 tok kulonbozo eltolasi erteke, es nem a szintkezdes a 0 mint eddig. az 1ik orinal a 19 korhoz mondjuk 5-ot kell hozzaadni, a masiknal 7-et, a 3.-nal 11-et stb. ez roppant bosszanto. eddig semmifele ilyennel nem kellett szamolni. korok szama / 19 volt a keplet es kesz. most meg ehhez hozza kell adni 1 szamot, ami szinte minden orinknal mas es mas (persze kisebb mint 19). eddig nem volt ilyen, ergo mindenki aki szamolgatja a kopast szivatasnak veszi. nem kovetkezetessegnek mint ahogy te mondod.

az 1etlen kivetel 1 friss ori, aminel pont a korok szama / 19 a kopas. aztan az ember szintet lep es ez szepen felborul. aztan megint szintet lep es megint mas lesz. hat ez a gond es nem az, hogy ketsegbe vonjuk a 19 koronkenti kopast. most is 19 az a 19, csak el van tolodva 1-18 ertekkel, illetve 1/19 az eselye, hogy pont 0 marad, de ekkor szintlepes elott eppen bekopik.

100 nem kezdo hodosbol tippelek arra, hogy ez az ujitas kb 95-nek nem tetszik. a maradek 5nek azert mind1, mert nincs tartaleka.

Erre is elsősorban azt tudom mondani, hogy a tekercskopás azért van, hogy kopjanak a tekercsek. Nem azért, hogy különböző trükkökkel a kopást megpróbáld megakadályozni.

Smooth Scroller 02-16-2008 21:13

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 159002)
Erre is elsősorban azt tudom mondani, hogy a tekercskopás azért van, hogy kopjanak a tekercsek. Nem azért, hogy különböző trükkökkel a kopást megpróbáld megakadályozni.

ati akkor eddig aki kiszamolta a teljesitett kor /19 erteket, az trukkozott es megakadalyozta a jatek normalis mukodeset?

Ati 02-16-2008 21:18

Quote:

Originally Posted by Smooth Scroller (Post 159003)
ati akkor eddig aki kiszamolta a teljesitett kor /19 erteket, az trukkozott es megakadalyozta a jatek normalis mukodeset?

Azzal, hogy saját magának informatív jelleggel kiszámolta, nyilván nem. Azzal, hogy a piacot raktárként használta/használja, már nyilván nem rendeltetésszerűen használja a játékot. A piac nem raktár. Nem is cél, hogy az legyen.

vityu 02-16-2008 21:20

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 159002)
Erre is elsősorban azt tudom mondani, hogy a tekercskopás azért van, hogy kopjanak a tekercsek. Nem azért, hogy különböző trükkökkel a kopást megpróbáld megakadályozni.

Én nem vagyok érintett, általában a tartalékaimat ha 2x ki kell rakni, utána mindig elmegy, annyira kevés szokott lenni.
De asszem, hogy aki kirakja a piacra az nem trükközik, hanem a játék adta lehetőségeket használja ki! És az szerintem nagy különbség!

Hóhér 02-16-2008 21:20

Támogatom a körönkénti kopást... :rolleyes:

hol késik a javaslat?

:cool:

Ati 02-16-2008 21:22

Quote:

Originally Posted by vityu (Post 159006)
Én nem vagyok érintett, általában a tartalékaimat ha 2x ki kell rakni, utána mindig elmegy, annyira kevés szokott lenni.
De asszem, hogy aki kirakja a piacra az nem trükközik, hanem a játék adta lehetőségeket használja ki! És az szerintem nagy különbség!

Idézet a piac súgóból:

"A piac az országok közötti adás-vétel lebonyolításának helyszíne. Ha valamilyen nyersanyagból bővelkedsz, illetve hadsereged létszámát csökkenteni szeretnéd, vagy tekercseidből szeretnél eladni, itt vevőt találhatsz az eladó áruidra. Ugyanez igaz fordítva is: ha valamiből hiányt szenvedsz, vagy sürgősen jól képzett katonákra lenne szükséged, itt bármihez hozzájuthatsz jó áron."

Erre való a piac. Nem másra.

vityu 02-16-2008 21:24

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 159008)
Idézet a piac súgóból:

"A piac az országok közötti adás-vétel lebonyolításának helyszíne. Ha valamilyen nyersanyagból bővelkedsz, illetve hadsereged létszámát csökkenteni szeretnéd, vagy tekercseidből szeretnél eladni, itt vevőt találhatsz az eladó áruidra. Ugyanez igaz fordítva is: ha valamiből hiányt szenvedsz, vagy sürgősen jól képzett katonákra lenne szükséged, itt bármihez hozzájuthatsz jó áron."

Erre való a piac. Nem másra.

De jogom van ahhoz, hogy 500 arannyal többért akarjam eladni? Hasznot akarok, és addig rakom ki annyiért, ameddig valaki meg nem veszi!
Mellesleg nem akarok belefolyni inkább, nekem nem érdekem!

Ati 02-16-2008 21:25

Quote:

Originally Posted by vityu (Post 159010)
De jogom van ahhoz, hogy 500 arannyal többért akarjam eladni? Hasznot akarok, és addig rakom ki annyiért, ameddig valaki meg nem veszi!
Mellesleg nem akarok belefolyni inkább, nekem nem érdekem!

Ennek máris semmi köze ahhoz, hogy mikor kopnak a tekercsek.

Kutyuleee 02-16-2008 21:25

Quote:

Originally Posted by Hóhér (Post 159007)
Támogatom a körönkénti kopást... :rolleyes:

hol késik a javaslat?

:cool:

amúgy nekem sincs ellenvetésem.
smooth, ez az eltolás nem hasraütés szerü, sőt nem is eltolás. pontosan 19körönként kopik a teki, hiába lépsz közben szintet, mélyszabizol.


All times are GMT +1. The time now is 20:50.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu