![]() |
tekercskopás változása
már korábban is sok embertől olvashattuk, hogy a tekercskopás ideje megváltozott, a 19 kör stimmel, csak éppen szintlépéskor nem nullázódik a tekercskopás ideje, hanem megy tovább. így rossz időzítéssel kétszer is bekopik a tekercs és nem tudsz ellene mit tenni.
furcsállom továbbra azt is, hogy nem olvastam erről a változtatásról bejegyzést, csak most a supporttal történő levelezésem során szembesültem ezzel. javaslatom természetesen a régi rendszer visszaállítása, amelyben minden lépéskor nullázodott a játékidővel a tekercs kopásának az ideje. |
Ha igaz és mért ne lenne az..
Teljes mértékben egyet értek... |
Egyetértek!
|
Quote:
|
Sztem is legyen úgy, mint régen, de érdekelne annak az oka is, h miért lett megváltoztatva......
|
Quote:
ez azota van amiota a betegseget is at lehet hurcolni. 100%-osan 1etertek azzal, hogy a tekikopas a szintlepessel igazodjon a szintlepes startjahoz. ez csak 1 olyan pont amin mergelodhet az ember, velemenyem szerint teljesen felesleges / bosszanto volt bevezetni. |
Quote:
Okot nem látok arra, hogy ha a tekercsek 19 körönként kopnak, akkor legyen olyan, hogy 2 kopás között nem 19 kör van. Ha a tekercsek 19 körönként kopnak, akkor ne 20, ne 21, ne 22, ne 23m ne 24, ne 25 stb kör legyen két kopás között, hanem 19. |
Quote:
|
nem látsz rá okot? arra láttál okot, hogy a több éve működő rendszert egy sokkalta nehezebben számítható rendszerrel kicseréld?
|
Quote:
|
amennyiben nem látod h rosszabb rendszert hoztál be, sajnos tényleg nincs miről beszélnünk. felesleges minden erőlködésem(ünk)
|
Quote:
|
Quote:
A listában sehol nem találom, hogy változnának a kopási idők... Sokkal jelentéktelenebb változásokról hosszú oldalakon keresztül lehetett beszélgetni erről miért nem? |
Quote:
A súgó szerint 19 körönként kopnak a tekercsek. Eddig nem mindig így tették. Most mindig így teszik. Következetesen, kiszámíthatóan, mindig. |
Quote:
|
Quote:
|
akkor ha még nem is irja ki, hogy mikor fog kopni, legalább egy 1soros eseményként jelenjen meg a kopás sztem, hogy számitható legyen könnyebben
|
Quote:
Sokkal jobb megoldás lenne véleményem szerint, ha minden körben egyformán kopnának, és nem csak 19 körönként. |
Quote:
eddig volt egy táblázat mikor kopik a tekercs BÁRMIKOR meg lehetett nézni. Most meg totál káosz. Az ember csak azt látja, hogy nem akkor kopik amikor kellene... |
Quote:
|
Quote:
Arról tudok, hogy eddig volt, amikor nem 19 körönként kopott. Most ilyen nincs. Vagyis most minden jól működik. Mi ebben a furcsa logika? :eek: |
Próbáljatok meggyőzni, hogy miért lenne jó ellentmondani a súgónak, és időnként nem 19 körönként koptatni a tekercseket, hanem nagyobb időközönként. De szerintem ez nem fog menni.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Erre egy másik témában született alternatív javaslatom, ami minden hasonló problémát megoldana, és mindenkire nézve teljesen kiszámítható, egységes lenne, és nem tenne különbséget a között a játékos között, aki napi 24 órában online van, és a között, aki épp lekéste a buszt, ezért egy darab körváltásnál éppen nem tud ottlenni. Számolgatni se kell sem a 19 köröket, sem lehetőséget nem adna arra, hogy adott esetben valaki ezt a 19 kört 37 körre tolja ki. Mindenkire egyformán vonatkozna, és nem lehetne ilyen jellegű trükköket csinálni. |
szerintem addig hagyjátok abba a vitát, amíg Ati be nem vezeti a körönkénti tekercs kopást...
;) |
Quote:
|
Quote:
Ui. (Az összes régit is ide lehet venni.) |
Quote:
|
Quote:
"Mélyszabiról" pontosan ugyanabban az állapotban jönnek vissza az országok a 6.4-es verzió óta, ahogy elmentek. Ez előzőleg nem így volt, az írt tekercsek, épülő épületek, képződő katonák ilyenkor automatikusan a maximum időre kerültek, túlcsordulás esetén a felesleg elveszett. Ez most már nincs így, most már ha 4 körnél állt valami, akkor visszajövetelkor is 4 körön lesz, és onnan folytatódik. Ez jelentős erőforrásnövekedést jelent, de úgy gondolom, hogy bármilyen kicsi és sokak számára észrevétlen változás ez, ebbe az egységesedő, és ténylegesen logikus állapot fele kell terelni a játékot. |
ati, erdekes hogy sok hszben irod, 19 koronkent kopik a teki. dehat ezt mindig is tudta mindenki. nem hiszem el, hogy nem erted meg mi a gond. nem az, hogy azt allitjuk nem 19 koronkent kopik, hanem az, hogy ahany orszagunk van annak mind1iknel van 1 tok kulonbozo eltolasi erteke, es nem a szintkezdes a 0 mint eddig. az 1ik orinal a 19 korhoz mondjuk 5-ot kell hozzaadni, a masiknal 7-et, a 3.-nal 11-et stb. ez roppant bosszanto. eddig semmifele ilyennel nem kellett szamolni. korok szama / 19 volt a keplet es kesz. most meg ehhez hozza kell adni 1 szamot, ami szinte minden orinknal mas es mas (persze kisebb mint 19). eddig nem volt ilyen, ergo mindenki aki szamolgatja a kopast szivatasnak veszi. nem kovetkezetessegnek mint ahogy te mondod.
az 1etlen kivetel 1 friss ori, aminel pont a korok szama / 19 a kopas. aztan az ember szintet lep es ez szepen felborul. aztan megint szintet lep es megint mas lesz. hat ez a gond es nem az, hogy ketsegbe vonjuk a 19 koronkenti kopast. most is 19 az a 19, csak el van tolodva 1-18 ertekkel, illetve 1/19 az eselye, hogy pont 0 marad, de ekkor szintlepes elott eppen bekopik. 100 nem kezdo hodosbol tippelek arra, hogy ez az ujitas kb 95-nek nem tetszik. a maradek 5nek azert mind1, mert nincs tartaleka. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
De asszem, hogy aki kirakja a piacra az nem trükközik, hanem a játék adta lehetőségeket használja ki! És az szerintem nagy különbség! |
Támogatom a körönkénti kopást... :rolleyes:
hol késik a javaslat? :cool: |
Quote:
"A piac az országok közötti adás-vétel lebonyolításának helyszíne. Ha valamilyen nyersanyagból bővelkedsz, illetve hadsereged létszámát csökkenteni szeretnéd, vagy tekercseidből szeretnél eladni, itt vevőt találhatsz az eladó áruidra. Ugyanez igaz fordítva is: ha valamiből hiányt szenvedsz, vagy sürgősen jól képzett katonákra lenne szükséged, itt bármihez hozzájuthatsz jó áron." Erre való a piac. Nem másra. |
Quote:
Mellesleg nem akarok belefolyni inkább, nekem nem érdekem! |
Quote:
|
Quote:
smooth, ez az eltolás nem hasraütés szerü, sőt nem is eltolás. pontosan 19körönként kopik a teki, hiába lépsz közben szintet, mélyszabizol. |
All times are GMT +1. The time now is 20:50. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu