Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Elvetett javaslatok (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=41)
-   -   A tábornokok mellett kiküldhető bónuszadó egységek (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=257)

spirit.. 02-20-2006 17:18

A tábornokok mellett kiküldhető bónuszadó egységek
 
Két új dolog lenne a tábornokok mellett. Az egyik a Tábori pap amelynek katonai moráljavító tulajdonsága lenne. Mondjuk egy pap 1%-kal növelné a morált,a max kiküldhető 5 lenne,tehát ez így 5%,de a katonai morál nem emelkedne 100% fölé,mert az ugyebár hülyén hangzik. Lenne a másik,ami a Tábori orvos lenne. A kiküldhető max száma 6 lenne,és 1 orvos 5%-kal csökkentené az útközben és a csatában vesztett egységek számát. Ez összesen 30%-kal kevesebb veszteséget eredményezne. Vélemény?

Ati 02-20-2006 17:24

Quote:

Originally Posted by spirit..
Két új dolog lenne a tábornokok mellett. Az egyik a Tábori pap amelynek katonai moráljavító tulajdonsága lenne. Mondjuk egy pap 1%-kal növelné a morált,a max kiküldhető 5 lenne,tehát ez így 5%,de a katonai morál nem emelkedne 100% fölé,mert az ugyebár hülyén hangzik. Lenne a másik,ami a Tábori orvos lenne. A kiküldhető max száma 6 lenne,és 1 orvos 5%-kal csökkentené az útközben és a csatában vesztett egységek számát. Ez összesen 30%-kal kevesebb veszteséget eredményezne. Vélemény?

Első körbsn szerintem ha kevesebb veszteséget akarsz, akkor olyan fajt válassz. Ha erősebb morált akarsz, akkor tegyél érte építéssel, de sokkal egyszerűbb, ha több tábornokot küldesz, ami emeli a támadóerőt, hiszen a kettő ugyanaz. Ha nagyon emelni akarod, akár 20% bonuszt is elérhetsz ork tábornokkal.

Ezek fényében nem látom, hogy miért kellene ezt túlbonyolítani, amikor ezekre már most is mind adottak a lehetőségek.

Woodstock 02-20-2006 17:46

Mondjuk orvosról csak annyit, hogy a középkorban nemnagyon volt orvos, ha mégis, akkor meg max kötést tett a sebre, szal nemtudom mennyire életképes...

Papnak talán van valami eséje, mert feladhatja az utolsó kenetet a katonáknak, meg mondjuk a lelküket megnyugtathatja, de nemhiszem, hogy ez fontos lenne ebben játékban...

spirit.. 02-20-2006 17:47

Quote:

Originally Posted by Ati
Első körbsn szerintem ha kevesebb veszteséget akarsz, akkor olyan fajt válassz. Ha erősebb morált akarsz, akkor tegyél érte építéssel, de sokkal egyszerűbb, ha több tábornokot küldesz, ami emeli a támadóerőt, hiszen a kettő ugyanaz. Ha nagyon emelni akarod, akár 20% bonuszt is elérhetsz ork tábornokkal.

Ezek fényében nem látom, hogy miért kellene ezt túlbonyolítani, amikor ezekre már most is mind adottak a lehetőségek.

Hát ez fájt. :)

spirit.. 02-20-2006 17:52

Quote:

Originally Posted by Woodstock
Mondjuk orvosról csak annyit, hogy a középkorban nemnagyon volt orvos, ha mégis, akkor meg max kötést tett a sebre, szal nemtudom mennyire életképes...
Papnak talán van valami eséje, mert feladhatja az utolsó kenetet a katonáknak, meg mondjuk a lelküket megnyugtathatja, de nemhiszem, hogy ez fontos lenne ebben játékban...

A középkori orvosok már műtöttek is. Igaz rengeteg meghalt,de néhányan akkor is túlélték,és felépültek. A pap bíztathat,hogy mellettünk van az isten,meg miegymás,mert a középkor ku*va vallásos volt,és elhitte ha egy pap ezt mondta.

Woodstock 02-20-2006 17:56

Quote:

Originally Posted by spirit..
A középkori orvosok már műtöttek is. Igaz rengeteg meghalt,de néhányan akkor is túlélték,és felépültek. A pap bíztathat,hogy mellettünk van az isten,meg miegymás,mert a középkor ku*va vallásos volt,és elhitte ha egy pap ezt mondta.

Műteni műtőtt, pl érvágást csináltak időnként, ha valaki lázas volt, meg fűrésszel amputáltak lábat, szal a gyógyÍtást inkább hagyjuk...

Monduk a vakbuzgó valásosság az tény...

spirit.. 02-20-2006 18:02

Quote:

Originally Posted by Woodstock
Műteni műtőtt, pl érvágást csináltak időnként, ha valaki lázas volt, meg fűrésszel amputáltak lábat, szal a gyógyÍtást inkább hagyjuk...
Monduk a vakbuzgó valásosság az tény...

Jó akkor az orvosról lemondok. :D

Woodstock 02-20-2006 18:06

De kérdés, hogy a papok hogy tolerálják a varázslókat? Az véletlen nem eretnekség? Nem lenne boszorkányüldözé, inkvizÍció, keresztesháború?

És ha mindezt megoldaná valaki, akkor felteszem a pontot az i-re, milyen valáású legyen az ori?

Szal ezek után szerintem mindent megbeszéltünk.

spirit.. 02-20-2006 18:08

Quote:

Originally Posted by Woodstock
De kérdés, hogy a papok hogy tolerálják a varázslókat? Az véletlen nem eretnekség? Nem lenne boszorkányüldözé, inkvizÍció, keresztesháború?
És ha mindezt megoldaná valaki, akkor felteszem a pontot az i-re, milyen valáású legyen az ori?
Szal ezek után szerintem mindent megbeszéltünk.

Mondjuk ezen én is gonolkoztam,hogy szerintme az orkok nem túl vallásosak. Na jó. Akkor téma lezárva. Azért jó volt!

Woodstock 02-20-2006 18:13

Még Így utoljára, ha vallást kevernnénk a dologba, az sértené bizonyos emberek (nem én) gondolkodását, hovatartozástudatát, ez olyan lenne, mintha burkolt politizálás (esetleg nyÍlt) menne a játékban...

Davalon 02-20-2006 18:44

Quote:

Originally Posted by spirit..
A középkori orvosok már műtöttek is. Igaz rengeteg meghalt,de néhányan akkor is túlélték,és felépültek. A pap bíztathat,hogy mellettünk van az isten,meg miegymás,mert a középkor ku*va vallásos volt,és elhitte ha egy pap ezt mondta.

na de most nehogy az legyen a vitatéma, hogy a középkorban ez volt, vagy az volt és így lenne létjogosultsága a Hódítóban:D Én például bárhogy is nézegeten a törikönyveket, sehol sem írnak például orkokról...

Csokibácsi 02-20-2006 19:52

Naja, hódító az hódító és kész :)
Mondjuk ez még mindig jobb, mint ha valaki birodalmi lépegetőket akarna a játékba :P

Senki 02-20-2006 20:07

Quote:

Originally Posted by Csokibácsi
Naja, hódító az hódító és kész :)
Mondjuk ez még mindig jobb, mint ha valaki birodalmi lépegetőket akarna a játékba :P

én akarok lépegetőket!!! :D


Najó... ez azért rossz vicc volt. de mi lenne ha lenne ostromgép is?
faltörő kos vagy hajítógép... nem konkrét támadóértéke nem lenne (sőt nem lenne) hanem hozzáadna vagy levonna a toronybónuszból, attól függ melyik oldalon van.. (vagy lehetne kétféle.. egy támadó és egy védő.... ) persze ennek külön topic kellene, de ha itt van érdeklődés, én megnyitom.... :rolleyes:

bpeet 02-20-2006 20:26

Quote:

Originally Posted by Senki
én akarok lépegetőket!!! :D
Najó... ez azért rossz vicc volt. de mi lenne ha lenne ostromgép is?
faltörő kos vagy hajítógép... nem konkrét támadóértéke nem lenne (sőt nem lenne) hanem hozzáadna vagy levonna a toronybónuszból, attól függ melyik oldalon van.. (vagy lehetne kétféle.. egy támadó és egy védő.... ) persze ennek külön topic kellene, de ha itt van érdeklődés, én megnyitom.... :rolleyes:

Senki: csak h reklámozzam magam: http://forum.queosia.com/showthread.php?t=166

igaz ott katapult és "ellenkatapult" van :)

Egyébként szerintem a pap és orvos nem túl jó ötlet, tényleg bonyolítaná a játékot, azonban h védjem is a témaindítót az orkoknak is vannak biztos sámánjaik vagy valami efféléjük. :)

Senki 02-20-2006 20:31

Bpeet! ott te a támadó védőket akarod molesztálni én azok mellé tenném be az újat, a tá/vé egységek jók ahogy vannak..... :rolleyes: :D

Half 02-21-2006 13:40

En csaka hullak Nekromantait hianyolom. a Hulla az mindig egy varazslatos faj varazserovel biro tulvilagi faj volt...

Senki 02-21-2006 13:49

Quote:

Originally Posted by Half
En csaka hullak Nekromantait hianyolom. a Hulla az mindig egy varazslatos faj varazserovel biro tulvilagi faj volt...

én azt értem hogy nem tud lopni, hiszen rá kell nézni. de hogy varázsolni se.... eleve mágia tartja "életben" szóval lehetne némi mágiája :D:rolleyes:

Woodstock 02-21-2006 15:30

Quote:

Originally Posted by Senki
én azt értem hogy nem tud lopni, hiszen rá kell nézni. de hogy varázsolni se.... eleve mágia tartja "életben" szóval lehetne némi mágiája :D:rolleyes:

Igen, ez logikus, de a súgóban le van Írva, hogy maguktól még gondolkodni sem tudnak, ezekután a varázslás érdekes lenne...

spirit.. 02-21-2006 16:48

Úgy látom kissé eltértünk az eredeti témától,de nem baj. Akkor is az én témámra írtok. :D Az viszont igaz,hogy az élőhalottakkal baj van a varázslás terén. Én kezdő koromban élőhalott varázslót indítottam,mert nem olvastam el a súgót,és nekem az alapvető volt,hogy az élőhalott tud varázsolni,hiszen minden élőhalottat gonosz mágiával hívták életre,na meg néhány számítógépes játékban is vannak élőhalott varázslók,pl a Heroes sorozatok nekromanta hősei,vagy a Diablo nekroja. Szerintem jó lenne nekik is varázserő kicsit több rúnáért.

Davalon 02-21-2006 16:50

Quote:

Originally Posted by Senki
én akarok lépegetőket!!! :D
Najó... ez azért rossz vicc volt. de mi lenne ha lenne ostromgép is?
faltörő kos vagy hajítógép... nem konkrét támadóértéke nem lenne (sőt nem lenne) hanem hozzáadna vagy levonna a toronybónuszból, attól függ melyik oldalon van.. (vagy lehetne kétféle.. egy támadó és egy védő.... ) persze ennek külön topic kellene, de ha itt van érdeklődés, én megnyitom.... :rolleyes:

Ha lenne ostromgép, akkor kellene valami várféle, ami ellen használható, nem?;) Vagy csak torony ellen jó? hááát....

spirit.. 02-21-2006 17:37

Szerintem sem valami nagy ötlet ez az ostromgépes dolog. Ezzel elvennék az elfek egyetlen erősségét,a védelmet. Olyanról meg ki hallott,hogy védekező ostromgép. Esetleg lehetne olyan,hogy több kőért megerősített őrtornyot építeni esetleg a többit átépíteni ilyenre. Akkor még elég ok a dolog. de szerintem nem hiányzik ez a játékba. az tény hogy színesebb lenne a játék,de azt a sok támadó meg védőpontot így is elég kiszámolni...

Csokibácsi 02-21-2006 18:53

"A tábornokok mellett kiküldhető bónuszadó egységek"

Elit helyett lovas küldése, az +1 bónuszpont / unit.
és mindezt lépegetők nélkül, hoppá :)

spirit.. 02-21-2006 23:19

Quote:

Originally Posted by Csokibácsi
"A tábornokok mellett kiküldhető bónuszadó egységek"
Elit helyett lovas küldése, az +1 bónuszpont / unit.
és mindezt lépegetők nélkül, hoppá :)

Ez egy szép meglátás. :D

Senki 02-21-2006 23:48

Quote:

Originally Posted by spirit..
Olyanról meg ki hallott,hogy védekező ostromgép.

PL ballista a toronyban? vagy hajítógép? sok kővel megpakolva, és a seregre dobja ami a vár alatt (itt torony alatt van...)? Csak az alapötletek amik a hódba elférnek...
De pl gondolj vissza az Egri Csillagokra... ott is lőttek kifele ágyúval ;)

Davalon 02-22-2006 06:08

Quote:

Originally Posted by Senki
PL ballista a toronyban? vagy hajítógép? sok kővel megpakolva, és a seregre dobja ami a vár alatt (itt torony alatt van...)? Csak az alapötletek amik a hódba elférnek...
De pl gondolj vissza az Egri Csillagokra... ott is lőttek kifele ágyúval ;)

De ott is volt vár:)

spirit.. 02-22-2006 17:46

Quote:

Originally Posted by Senki
PL ballista a toronyban? vagy hajítógép? sok kővel megpakolva, és a seregre dobja ami a vár alatt (itt torony alatt van...)? Csak az alapötletek amik a hódba elférnek...
De pl gondolj vissza az Egri Csillagokra... ott is lőttek kifele ágyúval ;)

De akkor az csak az ellenfél ostromgépeit zúzná le? Ha láttad a Gyűrűk Urát akkor jusson eszedbe a csata Minas Tirith-ért. Nagyon ritka volt amikor a vár katapultjai az ellen katapultjait találták el. tehát ez akkor ismét hülyeség.

Senki 02-22-2006 19:45

Quote:

Originally Posted by spirit..
De akkor az csak az ellenfél ostromgépeit zúzná le? Ha láttad a Gyűrűk Urát akkor jusson eszedbe a csata Minas Tirith-ért. Nagyon ritka volt amikor a vár katapultjai az ellen katapultjait találták el. tehát ez akkor ismét hülyeség.

írtam hogy azokat zúzná le? :D Simán adna védelmi bónuszt. nem túl sokat, maximalizálva van, aztán lehet okoskodni hogy 1000 hajítógép és 5000 íjász legyen vagy 6000 íjász.... szóval lehetne játtszani a bónuszokkal. érdekesebbé tehetné a dolgot...

Senki 02-22-2006 19:46

Quote:

Originally Posted by Davalon
De ott is volt vár:)

najó... de ez itt a hódító: itt nem vár van hanem küsza tornyok erre arra az országban :D:D

vonos82 02-28-2006 18:49

Sziasztok, és mi lenne, ha meg lehetne választani a támadás távolságát, és így meg lehetne növelni a támadóerőt???

Pl.: ellen 2 körre van, én beállítom 4 körre, a veszteségeim duplázódnának, a támadóerőm meg mondjuk 1-2-pár százalékkal megnőne?

Daemon 02-28-2006 19:00

Quote:

Originally Posted by vonos82
Sziasztok, és mi lenne, ha meg lehetne választani a támadás távolságát, és így meg lehetne növelni a támadóerőt???

Pl.: ellen 2 körre van, én beállítom 4 körre, a veszteségeim duplázódnának, a támadóerőm meg mondjuk 1-2-pár százalékkal megnőne?

Hát, ha szerinted attól erősebb leszel, hogy a sereged 8 körön át távol van az országtól - nem éppen erősítve ezzel a védelmed -, plusz hogy fél perc helyett 2 órája van kiszúrnia az ellenfélnek a támadást, már alapból szomorú :)

Amúgy meg ha már a realitást is idekavartuk, pl sztem elég durva, hogy küldök pénzt a szövimnek és útközben "lepotyog" a szekérről néhány 10 millió arany... Szerintem ha az életben ilyen történt volna, a fél országot kivégezték volna.
Ja, meg amikor 10000 elit jönne haza a piacról, de a magas áruk miatt egy arra tévedő rablócsapat kirabolja őket a szekérből (?) :D

director 02-28-2006 19:01

Quote:

Originally Posted by vonos82
Sziasztok, és mi lenne, ha meg lehetne választani a támadás távolságát, és így meg lehetne növelni a támadóerőt???

Pl.: ellen 2 körre van, én beállítom 4 körre, a veszteségeim duplázódnának, a támadóerőm meg mondjuk 1-2-pár százalékkal megnőne?

ezt már egyszer asszem írtam levlistára.. az egyetlen levlistás levelemben volt (sok más egyébbel), ami nem ment át az akkori szűrőn, és nem került ki végül:)

ötletnek jó, az biztos:)

spirit.. 03-01-2006 17:03

Quote:

Originally Posted by director
ezt már egyszer asszem írtam levlistára.. az egyetlen levlistás levelemben volt (sok más egyébbel), ami nem ment át az akkori szűrőn, és nem került ki végül:)

ötletnek jó, az biztos:)

Én elvetném mint ötletet is. Miért lesz erősebb egy sereg ha sokkal tovább távol van az országától? Mert lassabban sétálnak? És akkor több kaja és több pénz is kellene nekik? Na meg mivel lesz az jobb neked,hogy mondjuk 4 körig távol van a sereged? Engem hiába csak 2 körre mentem 15sereg támadott be. Mi lett volna ha 4 körre megyek???

director 03-01-2006 20:29

Quote:

Originally Posted by spirit..
Én elvetném mint ötletet is. Miért lesz erősebb egy sereg ha sokkal tovább távol van az országától? Mert lassabban sétálnak? És akkor több kaja és több pénz is kellene nekik? Na meg mivel lesz az jobb neked,hogy mondjuk 4 körig távol van a sereged? Engem hiába csak 2 körre mentem 15sereg támadott be. Mi lett volna ha 4 körre megyek???

meeert mittomén, megállnak az ország határai előtt, kikémlelik a védelmet, van idejük stratégiát kidolgozni, stb:) a háborúban fontos az idő. szerintem ez egy jó ötlet:) más kérdés, hogy szükség van-e arra, hogy bevezessük.. ezt nemtom.. majd megálmodom..

mert ha 4 körre mész 2 helyett, akkor mondjuk plusz körönként kapsz valahány százalék támadási bónuszt..

Csokibácsi 03-02-2006 15:59

"A tábornokok mellett kiküldhető bónuszadó egységek"

spirit.. 03-02-2006 18:40

Quote:

Originally Posted by Csokibácsi
"A tábornokok mellett kiküldhető bónuszadó egységek"

Hát kedves Csokibácsi,ez már régen nem erről szól,de azért szól mindig valamiről. :D

Lepidus 03-06-2006 23:11

ha sokat támacc úgyis 100 on van morál..minek még azt növelni?:P..veszteségek meg..hmm..háborúban mindig vannak:p


All times are GMT +1. The time now is 00:31.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu