![]() |
Kérdések 1/Aval kapcsolatban
Szövetésgi háboruban a két legnagyobb tag aránya számit. ÉS a tagok számának különbsége.
Egyéniben viszont csaka atglétszám különbség??? ez nem tiszta teljesen! lécci segitsetek:D |
Quote:
Egyéni csatában semmi sem indokolná, hogy számítson a két legnagyobb tag aránya, hisz nem kerülnek egymás közelébe a kis és a nagy orik. |
Quote:
Egyéniben igen csak a taglétszám. Egyéni támadáskor fontos szerepe van a támadó és a támadott ország szövetségében levő; tagok számának. A legtöbb zsákmányt akkor szerezheted, ha egyenlő; taglétszámú szövetségek tagja a két ország. Minél nagyobb az eltérés (bármely irányba), annál kevesebb lesz a zsákmány (pl foglalt föld). |
Köszönöm szépena válaszokat. Nekem ezek nem voltak egyértelmüek a sugó alapján.
|
Miért nem tudok a VIP saját pontlistámra régi SZK-s orikat felvenni? A keresőben megtalálom ezeket az orikat, de a saját pontlistámba nem kerülnek be.
A mostanában aktív SZK-s orikat símán be tudom venni... |
Quote:
|
Quote:
|
Noh, a topic címe kérdések 1/A-val kapcsolatban. Nos nekem lenne millió kérdésem, megpróbálom a lényegeseket leírni.
Készülök szép lassan fellépni az első szintre, de még fingom sincs, mi zajlik ott. Hallottam olyamiről, hogy főleg a csoport teteje felé a varázsló és a tolvaj országok gyakorlatilag életképtelenek. Egyértelmű, hogy csak hadisnak éri meg tehát lenni. Aztán a fajok szempontjából: ork ütni, törpe nyersanyagot termelni, elf kaját termelni hasznos. De melyikkel hogy érdemes játszani? Milyen arányban, és hogy(piaci mozgatással?) tartsak íjakat/eliteket/lovasokat? Továbbá mi a legjobb, leghatásosabb klánfelállás? Megéri-e 10en lenni? Esetleg egy fős klánként lehet-e boldogulni? Ilyesmik érdekelnének engem a leginkább. Aki tud válaszoljon már, kössz előre is:) |
Ezekre a valaszokra/tapasztalatokra en is kivancsi lennek :)
|
Quote:
Néhány kérdére a válasz: Tarts íjakat, és sok pénzt bankokkal védve. Ha ütni akarsz, majd lecseréled lovakra, de ha menet közben is mindkettőt tartasz, tőled viszi mindneki a földet. Támadási formaként szinte kizárólag a földszerzés a szokás, fosztás, puszti vagy mészár egészen elenyésző. Tolisoknak nagyon nagy gond, hogy 10k értékkülönbségénl a zsákmány 0-val egyenlő, ezért egy bizonyos hekiszám fölött gyakorlatilag csak éplistát szerezni jók, ami ugyan elég fontos, de nem annyira, hogy érdemes legyen hagyományos értelemben vett tolisokat tartani, azokat ugyanis a gyengébb hadisok is beverik. Fajok: Ember félelf és hulla kevés van, de a többiekkel azért lehet boldogulni. A csak fordulni akaró, és biztonsági játékot játszó egyszemélyes klánok közt túlnyomóan elfek vannak, lévén elég szép bónuszokat kapnak a védekező harcmodorra. Mivel első orid ez A-ban, szerintem mindenképp egy klánban kéne kezdj, ahol a többiektől eltanulhatod a csoport sajátosságait, mert egyszemélyesben valószínű sokkal nehezebb lesz. Ja igen: nekem jár itt a szám ,de valójában én is újonc vagyok még:) |
Syn: sok rosszat nem mondtál. sőt igazából egyáltalán nem mondtál rosszat, és legalább vetted a fáradságot, hogy összeírjad :D
igen kb ennyi amit így elsőre el lehet mondani, amúgy meg túl általános a kérdés, azért nem nagyon válaszolt senki :p... |
Quote:
Tényleg túl általános a kérdés és egy válaszban nem igazán jött össze az összefoglalás, mert semmi konkrétumra nem kérdezett rá! De Synkel válasza tényleg nagyon jó!!! BeeLord: Ha konkrétumokat és irányzott tanácsot is kérnél, legalább némi infót árulj el, hogy fordulni szeretnél személyiségért vagy hosszabb távon gondolkozol?, milyen fajjal?, ütögetni vagy felfedezni? stb... |
Quote:
|
Mivel első országom lesz az A-ban, először csak békésen fordulni szeretnék felfedezgetéssel. Ehhez mi ajánlott akkor? Elf? És akkor itt jön be a kérdés, hogy az íjászokat elfnél toronyban tartsam-e? Mert ügyi az elfnek megéri, viszont akkor nem tudok olyan nagy támadóseregre váltani, ha hirtelen szükségem van rá...:confused:
|
Újabb konkrétum a pénzzel kapcsolatban: azt írtátok sok bank kell - ergo tartsam a pénzt az országban, ne forgassam a piacon tekikben?
Illetve az elfnek mi a szerepe ilyen stílusban egy szövetségben? Kaját termel a közös raktárba? |
Quote:
|
Quote:
Pl: Ha 5-ös szinten kerekedő-vándor vagy, a 4-es szintre lépve lehetsz túdós-túlélő. |
Quote:
Quote:
A sok bank akkor kell, ha kereskedő vagy, de azt meg nem feltétlenül ajánlanám elfként... amúgy 25 bank elegendő ahhoz, hogy akár a max pénzedet is megvédd... pénz pedig azért kell az oriba, hogy ha sereget akarsz cserélni, akkor tudj cserélni, de természetesen a piaci manipulálással is lehet kísérletezni, mert az is pénzt hoz és "védi" is a kint lévő cuccaidat. Kaját is lehet persze vele termelni, de a védő szerepe jelentősen nagyobb, mint a kaja termelő szerepe (gondolj bele, egy óriással is lehet kaját termelni elég jól, de az sosem védekezik annyira dúrván mint egy elf)... |
Ha pedig védekező típusú, felfedezgetéssel haladó elf vagyok, mit ajánlasz? Gazdálkodó személyiséget? Hisz gondolom a klánom irányába kell valamit tennem. Fegyvert termelni, bányászkodni nem érdemes elf-fel. Marad a tekercsírás, kajatermelés...
|
Quote:
Attól függ a klánnak mire lenne szüksége. Elképzelhető, hogy kaját kéne termelni, de lehet ez már megvan oldva. Lehet egy kereskedőre van szükségük, akinek van 100 bankja, full tornyos ijásza és átraknak hozzád 3-4 milliárdot olyan banknak, hogyha szükségük van mindig legyen kéznél arany, vagy támadáshoz is kellenél akkor min. egy túdós kéne stb... Szóval ezt klánhoz kell igazítani. |
Quote:
|
Na már kezdem kapisgálni, köszönöm segítségetek:)
|
Nincs mit.
|
annyit még hozzá h egy klánnak az is megéri ha betoníjjként végigvéded a 1000 kört nem adsz addig semmit se a közösbe míg lépés előtt kiárulsz nekik
|
Quote:
|
Quote:
Üdv Urak. 1. a csopi elején a tolis varis orik NEM életképtelenek, CSAK eddig nem volt értelme itt ilyennek lenni. Ugyanis egyetlen klán tagjai uralták a felső régiót mindenki más több tíz vagy százezer pontra volt tőlük. Butaság lett volna tolis-varis orikat építeni ott ahol nincs mire kihasználni. 2. fajok --- sztem ez egyéni beállítottság és ráfordítható idő kérdése. Én spec imádom az orkot, de ha csak napi 3x tudok ránézni akkor inkább gnómot vagy óriást választanék. Mondjuk ez a kérdés teljesen általános nem 1A specifikus sztem. 3. Hányan éri meg klánban lenni? ... hmmm... Ez a leginkább elgondolkodtató kérdés, mert többféle stratégia is működhet. Sztem a legésszerűbb ha kicsiben kezditek. 2-3-4 fő és amint beleerősödtetek a helyetekbe (ezt ugy veszitek észre, hogy a piacon több egységtek van mint otthon) akkor vagy üttök vagy bevesztek egy uj tagot. Mindenképpen azt javasolnám,hogy csak akkor bővüljön a klán ha teljesen beleerősödött a környezetébe. 4. Kik kellenek egy klánba? Egy hosszútávon működni akaró klán akiket nem "tápol" valami amerikai nagybácsi annak mindenképpen meg kell oldani a termelését. Fegyver, gabona, nyersanyag... Ehhez ugye kell 1x egy törpe és a gabonához vagy elf vagy óriás, de végülis lehet gnóm is és azt bármire át lehet alakítani késöbb. Mindig annak kell "termelnie" a többiek részére is aki "biztonságos helyen van éppen. Meg is fogalmazhatjuk egy induló klán legfontosabb feladatát: Tedd olyan helyre a termelő országodat, ahol a legminimálisabb veszélynek van kitéve. Ezt is lehet többféle képpen. Mehet egyedül vagy adhatsz mellé kíséretet, vagy együtt mentek végig de ez esetben mindenkinél el kell osztani a termelés terheit, különben leszedik a leggyengébb láncszemet. A törpén kivül a klán többi faját megint az határozza meg sztem, hogy mennyit vagytok játékban. A leg univerzálisabb mindenre használható faj nyilván a gnóm,mivel neki az előnyei a tekercsek száma bármilyen jellegű országgá alakítható. Egyébként a klántervezést egyénileg a játékidőhöz és a céljaitok egybevetése mellett lehet ésszerűen meghatározni. Kevés játékkal - óriás, elf Sok játékidővel - bármilyen faj ami szimpi |
Segitség
Az igaz ha az 1/A ban 50x belépek az orimba, vesztettem?
De ha csak 49x lépek be kicsinálnak nem?:confused: |
Quote:
50-szer cserélhetsz szövetséget amíg ott vagy. persze minden egyes szövetség váltás drága. minél többedik annál több földedbe kerül. ezért általában nem váltogatod, hanem max 2 vagy 3-szor cserélsz, azalatt meg is találod a neked való csapatot :D |
Quote:
|
Quote:
|
naponta kb 20szor nezek be az orijaimba wapon keresztul, vagy itthonrol, szoval vicces lenne, ha ez igaz lenne :D
|
"FONTOS! Ötven belépés után nem tudsz új szövetséget alapítani, vagy meglévő szövetségbe lépni! Ha ennyi idő alatt sem teljesíti országod az 5. szintre továbblépés feltételeit, akkor a játékot elvesztetted. (Ha lelépsz az ötödik szintre, a szövetségi belépések száma nullázódik.)"
Ahogy értelmezem a súgót az ötven belépés az országomra vonatkozik?:( |
Quote:
Nem is igazán értem a kérdésed! Szóval az ötven belépés nem arra vonatkozik, hogy az országodba belépsz, hanem országod maximum 50 alkalommal léphet szövetségbe vagy alapíthat sajátot! Ha erre lettél volna kiváncsi??? |
Quote:
|
sziasztok!
lehet h. már mindenkinek világos de valaki magyarázza már el h. ha egyedül támadok 1 orit akkor a támadó és védő értéket uúgy kell számolni mint a többi szinten(vagy ha nem akkor mi változik és milyen %-ban)????? és uezt szeretném kérdezni a klán támadásról is! milyen értékek számítanak bele és mik nem ami viszont teljesen új érték az %-ban mennyi??? valaki azt mondta h. a föl le támadás 30% és nem 10 mint máshol! pl. ilyenekre gondolok! annyi féle fajta számítást hallottam már h. nem tudom eldönteni melyik a jó! és mivel kezdő vok az 1-ben ezért kicsit meg vok zavarodva!:( előre is köszi |
Quote:
Egyeniben ugyanaz, mf bonusz, szovisegitseg nincs. Klanutesnel nincs tabornok bonusz, nincs felfele 10%, nincs verszomj+vedelem bonusz. |
tehát ha egyedül megyek akkor minden uúgy van mintha mf lennék?
és ha klánban nyomjuk akkor kinek a támadó és védő ereje számít? vagy mindenkinek kiszámolva külön(a fent említett értékek nélkül)és össze adva? |
Quote:
lasd also kerdesed igen |
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 07:28. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu