Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Hódító Kézikönyv (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=59)
-   -   15. Alvilág (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=2053)

Ati 07-11-2007 12:40

15. Alvilág
 
Mi szükséges ahhoz, hogy sikeres legyek? Milyen fajnak specialitása ez? Milyen személyiségnek?

Pepa 07-14-2007 15:07

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 108706)
Mi szükséges ahhoz, hogy sikeres legyek? Milyen fajnak specialitása ez? Milyen személyiségnek?

A tolvaj akciók összefoglaló neve. 11 féle akció van, ezekről részletesebben az nekik kijelölt részben. Tolis országok ezek alapján hasznos információhoz juttatják magukat és - ha van- szövetségesüket. Minnél tönn tolvaj van az országodban, annál nagyonn a valószínüsége, hogy sikeres lesz az alvilági akció.

A legtolisabb faj a fél-elf, de ő is csak az árnyak varázslat miatt. Nagyon csakran használt tolis ori, de a legfelső szinten (1A) életképtelen, csak azok választják akik nagyon szererik a kihívásokat. Fél-elf után az elf jön, segíti a magas védelmi bónusza és a fantomsereg. Legvégül a gnóm a sok férőhely és az állandó magas tudománytekercs miatt, mivel neki kell a legkevesebb torony-barakk %, így azok helyére is tud kocsma menni.

Sokan az embert is ide sorolják, de őt csak a tükörvarázs miatt. Kevés varázslót kell tartania, így több kocsmája lehet. Viszont, kicsi a katonai védelme, így pár mészár után az országgal már bármi csinálható.
Kezdő tolvajos oriknak az fél-elfet ajánlom, akiknek kevesebb idejük van az elfet.

Személyiségnek, sok idővel tolvaj, kevés idővel túdós.

Burning 07-25-2007 17:03

ahhoz, hogy sikeresek legyünk fontos, hogy minél több tolvajunk legyen...ezt viszont ne a védelem és varázslók elhanyagolásával, hanem esetleges tanyák megspórolásával, vagy nagy részük raktárrá váltásával (a másik részük kocsmává vátásával) úgynevezett tanyafree ország játszásával érjük el.
egy-egy akcióért bizony a tolvajok keményen megfizetnek, ezért a lebukást a legtöbb tolvaj próbálja elkerülni:
- nyit egy térkaput ( minden térkapu 10 körig marad nyitva), és a 10. kör előtt 2-3 perccel, mielőtt a térkapu becsukódna lelopja az illetőt...a célpont körváltás után megpróbálja felderíteni a rá nyitott térkaput, mely ekkor már bezárult (ezért a jó szövetségekben 9 körönte felderítik a térkapukat), így a tolvaj megúszta .
- azonban módunkban állhat kideríteni, hogy ki a tettes, a pontlista elmentésével is, és a hírnévpontok változásának megfigyelésével, és azok mértékével (illetve, hogy kevesebb lett: lefele lopott, támadott, varázsolt, vagy több: felfele lopott, támadott, vagy varázsolt), ezért a jó tolvajok például felfele lopnak és lefele ártóznak, hogy hírnevükből ne derüljön ki, hogy ők a tettesek.
- ha egy tolvaj egy másik tolvajt lop, tarthat a lebukástól, ezért gyakran használhatják a megtévesztés varázslatot. így ha lebuknak tolvajaid hazudnak, és egy másik országot mártanak be. mivel sokan ha látják, hogy az illető (akit a tolvajaid mondtak) lopott és lebukott, már nem derít fel térkaput, hanem egyből elkezdik azt az országot irtani, majd a tévedés csak jóval később derül ki, így megúszhatja a tolvaj.
ha viszont összehangolt szövetség, vagy egy jobb mf ezt meglátja, előbb megnézi, hogy milyen ez az ország, aki "lebukott". ha tegyük fel az illetőnek kevesebb tolvaja lenne, ezáltal már elsőre le kellett volna bukjon, vagy más okból lehetetlennek tűnik a dolog, rögtön megnézik a térkapukat és kiderül, hogy ki a tettes.
ajánlott fajnak, a gnóm, elf FÉL-ELF, vagy ember:

fél-elf:

föld: 200
ház: 36 18% 98% foglalkoztatottság
tanya: 36 18% 2088/kör
barakk: 22 11%
őrtorony: 22 11% 1200 íjász
templom 29 15% 4060 varázsló
kocsma: 49 25% 2744
raktár: 3%

föld: 200
ház: 36 18%
barakk: 22 11%
őrtorony:22 11% 1200 íjász
templom: 29 15% 4060 varázsló
raktár: 24 12% 10 körre elég
kocsma: 67 33% 3752

ha sokat lop, hasznos lehet a tolvaj személyiség, amitől körönte +1%-ot regenerálódik, tehát 6%-ot, erre jöhet még a regenerálódás varázslat.

Valezius 07-25-2007 17:04

Quote:

Originally Posted by Burning (Post 111886)
egy-egy akcióért bizony a tolvajok keményen megfizetnek, ezért a lebukást a legtöbb tolvaj próbálja elkerülni: nyit egy térkaput (10 körig marad nyitva), és a 10. kör előtt 2-3 perccel, mielőtt a térkapu becsukódna lelopja az illetőt

továbbá ne a célpontra, hanem a szövetségesére nyissunk kaput, ha van a szöviben hulla, akkor mindig a hullán legyen a kapunk. Persze ha nem a hulláét lopjuk, ettől még hírnév alapján ugyanúgy megtalálhatnak.
Ezért érdemes lehet fölfelé és lefelé is akciózni, hogy elrejtsük a hírnévváltozást.

Ezeknél egyszerűbb módszer, ha olyanoktól lopunk, akik nem tudnak ártani nekünk. Tehát vagy 4-5körrel fölöttünk legyen a célpont, vagy legyen eléggé gyenge.

Valezius 09-05-2007 08:08

Legfelső szinten a szövetségeseid között már nincs térkapu. Ezért csak akkor tudsz valaki ellen alvilági akciót végrehajtani, ha te nyitottad a kaput, vagy az adott ember rád nyitotta (de ezt a szívességet úgyse fogja megtenni neked :) )

Pax Hungaricum 09-05-2007 10:01

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 108706)
Mi szükséges ahhoz, hogy sikeres legyek? Milyen fajnak specialitása ez? Milyen személyiségnek?

A sikerességhez az elsődleges szempont az odafigyelés, és a szemfülesség. És persze a jó arányban elosztott épületlista.
Akciót én magányos farkasokkal szemben ajánlom, mert egyedül nem sokat tud ártani egy jól védekező, esetleg 5-6 körre levő szintén MF országgal.
Alacsony hektáron mindig maradj MF, így igen jó védelmi bónuszokkal fogsz rendelkezni (konkrétan +40%, tehát a védelmed kiszámításakor egy 1,4-es szorzószám még bejön, ami igencsak megnöveli a védelmed) így kevesen tudnak majd a lopás utána bántani.
Amikor feljebb kerülsz, akkor már érdemesebb szövetségbe lépni, egyrészt mert feljebb inkább szövetségek vannak, és azok még akkor is tönkrevernek, ha jól védekezel, mert egyszerre 3 felé nem tudsz kiépülni. (értsd: nem lehetsz jó egyszerre csatában, varázslásban, tolvajlásban)

Korábban felmerült egy jó javaslat, hogy tanyafree tolvajt érdemes építeni, mert sokkal több egységet tudunk akkor tartani. (több kocsma, templom fér el)
Ez igaz, de egy kezdőnek, vagy ha már nem is vagy kezdő, de mondjuk első tolvaj országnak ezt a felállást nagyon nem javaslom. Véletlenül ha nem tudsz belépni megetetni a lakosságot, vagy bemészárolnak, és a népességhiány miatt nem működik a raktárad, nagy bajban leszel. Ha éhezik a nép, romlik a morálja. 70% alatt már káros az országra, 60% alatt nem fizetnek adót, és lázonganak, 50% alatt pedig az előzőeken túl még gyújtogatnak is.


Elég egyértelmű, hogy a félelf faj az, amelyik az alvilági tevékenységekben a legjártasabb. Viszont én az elfet még ide sorolom, nagyon erős a földi védelme, és mágiában is eléggé jártas (ha ártani nem is tud varázslattal nagyon, de védekezésre és felderítésre kíválóan alkalmasak).

200 hektáros elf fajú ország:

ház 39
barakk 20
tanya 35
őrtorony 20 1040 íjász
kocsma 58 3016 tolvaj
templom 28 3640 varázsló

Ehhez tudós személyiséget ajánlok a 45% hadi tudomány és 45% mágia tudomány miatt, valamint a 35% mezőgazdasági tudomány jól jön, és a 35% tolvajlási tudomány is jól jön.
Az elf faji sajátossaágai miatt, ha tisztánlátás varázslatot használsz, tulajdonképpen senki nem tud lelopni 200 hektáron. Ilyen felépítés mellett te viszont a faji varázslatot használó fél elfeken kíül (meg a tanyafree elfeken és félelfeken kívül) mindenkit fogsz tudni lopni.

200 hektáros félelf fajú ország esetén:

ház 36
barakk 22
tanya 37
őrtorony 22 1200 íjász
kocsma 52 2912 tolvaj (+ faji varázslat)
templom 28 3920 varázsló

Félelfeknél a tolvaj személyiséget ajánlom annak, aki sokat tud foglalkozni az országával. Regenerálósád varázslat alatt ilyenkor 7%-ot növekedik a készültséged körváltásonként. Szóval sokszor tudsz lopni egy nap alatt.

Ha kevesebbet tudsz a gépnél lenni, a tudós, illetve túlélő személyiséget javaslom.
Ha pedig finomságokra vágysz, akkor a vándor személyiség a tolvajlásnál is jól jön. (Legalábbis 3. 2. szinteken nem rossz, mivel szinte senki sincs 2 körön belül lopható. De még 3 körön elül sem. És jó az, ha te kilopsz 5 körre, de ő 6 körre van tőled. 12 körre - fél nap - nem fog kitámadni szinte senki.)

Kezdőknek a gnóm és a törpe tolvajokat nem javaslom, mert nagy odafigyelést igényelnek, ezáltal sérülékenyek. (Ha nem nézel rájuk sűrűn, eléggé szét tudnak darálni.)

Felmerült az ember, mint tolvaj. Valóban, a tükörvarázs miatt kevés varázsló is elég az országba, de ha MF vagy, hiába nem tudnak leártózni, ha nem látsz be sehova... Élőhalottat meg nem érdemes lopni. Rosszul adja. Nem ajánlom kezdő tolvajak ezt a fajt, akkor sem, ha sok jót lehet hallani rúla a későbbiekben. Magasabb szinten, erős szövetségben jól használható. Ha egyedül vagy, tönkrevernek földön (szinte bárki befér sajnos..), a fél elfek ugyanúgy le fognak lopni... Egyes egyedül a magányos farkas varázslókat tudod zavartalanul piszkálni... De hát az meg... Na mindegy. Kezdőknek nem ajánlom.

Ha szövetségben vagy, akkor megéri az ember tolvaj, mert akkor kevés varázslóval is lesz "szemed" mondjuk egy óriás vagy egy gnóm varázsló személyében. És akkor a megspórolt templomok helyére felhúzhatsz kocsmát.
De ha már ember...

200 hektáros (!!szövetségben lévő!!) ember fajú ország:

ház 39
barakk 24
tanya 35
őrtorony 24 1248 íjász
kocsma 66 3432 tolvaj
templom 10 1300 varázsló

A tolvajok másik előnye, hogy a katonai moráljuk mindig magasan van (95-100%) között mozog, mindenféle támadás nélkül, míg a varázslók és hadisok meg kell dolgozni ezért keményen.

Az emberhez mindenképpen a tudós személyiséget ajánlom!

Ha már alvilág, akkor lopás.

Valakinek az jön be, hogy kinyitja a 10 körös térkaput, és az utolsó kör vége előtt 1 perccel lopkod, így nehezebb kiszúrni. Ez igaz, de a lebukás veszélye is nagyobb, mert fogy a készültséged.
Én inkább az utolsó előtti körváltás előtt lopok szívesen, mert akkor magas készültséggel tudok többet lopni, így kisebb a legukás veszélye. Nyilván, ha van kristálygömböd az országról, és 'röhögve' tudod lopni, akkor nem érdemes így tenni. Íkkor lopj az utolsó kör vége előtt.

Nagyon kevesen figyelgetik a pontlistát körönként 200 hektáron, én attól nem tartanék, hgoy így buksz le. (Persze ne olyanokat lopj, akik most fordultak le ötödször. Tehát ha kék szám van a neve mellett, inkább keress mást. Mert hiába 200 hektáros, van tapasztalata, és legtöbbször szövetségesei is.)

Nagyjából ennyi.
Hja és persze a lényeg a tudományos fejlettség, és az időzítés. Olyan időpontokat válassz a tevékenységhez, amikor a legkevesebben vannak internetközelben.
Kora reggel (munkába vagy iskolába menet előtt), délben (ebédidőben), vagy éjszaka (éjfél után). Kinek hgoy van rá lehetősége. Akkor veszik észre legkésőbb hogy mit tettél. (Ha egyáltalán észreveszik, hgoy te voltál! Mert erre kicsi a valószínűség!)

Szövetség ellen amár előttem szólókhoz csatlakozom, mindig az élőhalottra nyiss térkaput. Ha meg nincs, akkor meg olyan ellenséget válassz, aki nem tud ártani neked. Ebmerként varázslót, félelfként tolvajt, elfként hadist. (Nyilván a tolvajokat éri meg a legjobban lelopni, midnig csurran-cseppen valami tartalék... De vigyázz! Utolsó körben lopj, és csak akkor, ha tuti vagy benne, hogy erősebb vgy, mint ő. Pl félelfekkel előszeretettel lopkodok elfeket és embereket. Semmit nem tudnak csinálni velem, de midnig van bennük rúna és tudománytekercs.)

Valezius 09-05-2007 10:11

Quote:

Originally Posted by Pax Hungaricum (Post 122898)
Félelfeknél a tolvaj személyiséget ajánlom annak, aki sokat tud foglalkozni az országával. Regenerálósád varázslat alatt ilyenkor 7%-ot növekedik a készültséged körváltásonként. Szóval sokszor tudsz lopni egy nap alatt.

Ha kevesebbet tudsz a gépnél lenni, a tudós, illetve túlélő személyiséget javaslom.
Ha pedig finomságokra vágysz, akkor a vándor személyiség a tolvajlásnál is jól jön. (Legalábbis 3. 2. szinteken nem rossz, mivel szinte senki sincs 2 körön belül lopható. De még 3 körön elül sem. És jó az, ha te kilopsz 5 körre, de ő 6 körre van tőled. 12 körre - fél nap - nem fog kitámadni szinte senki.)

Hát...

Tovaj személyiség: 56lopás/24kör, míg nélküle: 48. A tudóst jobbnakl tartom a tolvajnál, méfg félelf esetén is.

Vándor: Egy tolvajnak baromira mindegy a körtávolság, mert sem a zsákmányt, se a készültséget nem befolyásolja!
Ha nem vagyok vándor ugyanúgy lophatok 6körre, mintha az vagyok.

Pax Hungaricum 09-05-2007 10:31

Quote:

Originally Posted by Valezius (Post 122899)
Hát...

Tovaj személyiség: 56lopás/24kör, míg nélküle: 48. A tudóst jobbnakl tartom a tolvajnál, méfg félelf esetén is. Szerintem ez csoportfüggő. Legtöbb csoportban többet ér a zsákmány (5. szinten, alacsony hektáron!) mint az 5% tudománybónusz.

Vándor: Egy tolvajnak baromira mindegy a körtávolság, mert sem a zsákmányt, se a készültséget nem befolyásolja! Ez tökéletesen így van.
Ha nem vagyok vándor ugyanúgy lophatok 6körre, mintha az vagyok. Ez is igaz. Félig!


De én úgy gondolom, hogy biztonságosabb. Mivel 1 körrel messzebinek lát engem, mint én őt, az támadás esetén már 2 kör távolság (1 oda 1 vissza) szóval lophatok 3 körre "4 kör biztonságából". És azért ennek már van jelentősége, egy hadis kétszer is meggondolja, hogy bevállalja-e azt a +2 kör védtelenséget, illetve varázslók lopása esetén a varázslónak az a +1 kört keményen meg kell fizetnie, ha a lopásért cserébe le akar ártózni.

Szóval biztonság szempontjából sokszor előnyös.

Valezius 09-05-2007 10:48

Quote:

Originally Posted by Pax Hungaricum (Post 122904)
De én úgy gondolom, hogy biztonságosabb. Mivel 1 körrel messzebinek lát engem, mint én őt, az támadás esetén már 2 kör távolság (1 oda 1 vissza) szóval lophatok 3 körre "4 kör biztonságából". És azért ennek már van jelentősége, egy hadis kétszer is meggondolja, hogy bevállalja-e azt a +2 kör védtelenséget, illetve varázslók lopása esetén a varázslónak az a +1 kört keményen meg kell fizetnie, ha a lopásért cserébe le akar ártózni.

Szóval biztonság szempontjából sokszor előnyös.

Nem értem mit mondasz. Tegyük fel szem nélkül vagyok.
6körre van a célpont. Ha lopom, akkor nem jön ki a vándor előnye.

Ha betámad engem, akkor őt nem fogja érdekelni, hogy én vándor vagyok-e, max annyiból, hogy nem tudós (nincs +5% haditekercs), nem fogok jobban védekezni, mert vándor vagyok.
Hazakísérésnél szóba jöhetne, de 5körre hazakísérni tolvajjal?

A varit szintén nem érdekli, hogy én vándor vagyok-e, mert attól nem lesz több a mágikus védőerőm.

Aki úgy göndolja, hogy hülyeséget beszélek az írjon, és megpróbálom átgondolni.

Pax Hungaricum 09-05-2007 11:08

Nem beszélsz hülyeséget, csak ha vándor vagy, közelebbinek látod azt, aki messzebb van. Konkrét előnyöd nem lesz belőle, mert ha 10 körre lopkodsz egy varist, akkor te mindegy, hogy 9 körre látod, ő 10-re van. És így tovább. És nyilván a pontérték különbség a lényeg, nem a körtávolság. De egy kezdő játékos véleményem szerint nem fog értékpont különbségekből %-os arányokat számolgatni, hanem lopkodja akit közelinek lát. De az enm biztos, hgoy valóban közel van. Mert a variknak sé a hadiknak rettenetesen sokat számít a körtávolság. Tehát védettebb a kezdő toli, bár konkrétan erősebb nem lesz, de én még 5. szinten alacsony hektáron is meggondolnám azt, hogy kitámadjak fél napra...
Ez nekem hátrány, nem neki előny. :D Na szólval érted mit akarok kihozni. Hogy a látszat néha csal, de az a csalás lehet biztonságfokozó.

És akkor itt felmerülnek további tolvaj összeállítások. Pl íjas-elites elf tolvaj... Lelopom, kijön, lepattan, hazakísérem, és előbb érek oda, mint ő, ezért ő már nem tud hazakísérni... ;):D

Valezius 09-05-2007 11:18

Quote:

Originally Posted by Pax Hungaricum (Post 122917)
Nem beszélsz hülyeséget, csak ha vándor vagy, közelebbinek látod azt, aki messzebb van. Konkrét előnyöd nem lesz belőle, mert ha 10 körre lopkodsz egy varist, akkor te mindegy, hogy 9 körre látod, ő 10-re van. És így tovább. És nyilván a pontérték különbség a lényeg, nem a körtávolság. De egy kezdő játékos véleményem szerint nem fog értékpont különbségekből %-os arányokat számolgatni, hanem lopkodja akit közelinek lát. De az enm biztos, hgoy valóban közel van. Mert a variknak sé a hadiknak rettenetesen sokat számít a körtávolság. Tehát védettebb a kezdő toli, bár konkrétan erősebb nem lesz, de én még 5. szinten alacsony hektáron is meggondolnám azt, hogy kitámadjak fél napra...
Ez nekem hátrány, nem neki előny. :D Na szólval érted mit akarok kihozni. Hogy a látszat néha csal, de az a csalás lehet biztonságfokozó.

És akkor itt felmerülnek további tolvaj összeállítások. Pl íjas-elites elf tolvaj... Lelopom, kijön, lepattan, hazakísérem, és előbb érek oda, mint ő, ezért ő már nem tud hazakísérni... ;):D

Úha!
Szóval ha "hülye kezdő" vagyok válasszak vándort, mert az segít abban, hogy okosabban válasszak célpontot? Ehelyett én inkább azt tanácsolnám, hogy olvassa el a kézikönyvet, és akkor enélkül is tud okosan célpontot választani :)

Ha 4-5-6körre lopok, akkor csak mfeket tudok kísérni. Meg béna szövist, de az mindegy, szóval ezért nem választanám a vándort.

Ami engem igazol, összesen 1 tolvaj félelfet láttam vándor személyiséggel.

Igaz neki kék száma volt, és tudós-túlélő-vándor-tábornok-kereskedő-tolvaj-varázsló-harcos-gazdálkodó szeme :D

Pax Hungaricum 09-05-2007 11:18

Quote:

Originally Posted by Valezius (Post 122909)
Hazakísérésnél szóba jöhetne, de 5körre hazakísérni tolvajjal?

A vándor elfemmel szoktam.

Lelopom 2 körről, ő megtámad háromról, levédem, hazakísérem, beverek 2 körre egy üres orit, én már 1 kört megtettem haza, mire ő hazaér, tehát nem tud visszakísérni, mert már rég otthon vagyok. Sőt, ha elindul, akkor én még egyszer be tudok verni ütes orit, igaz, akkor ő is bejön, de utána én 2 kör múlva hazaérek, ő 3, tehát én megint előbb érek be hozzá, mint ő haza....

Nekem valahogy biztonságosabbnak tűnik, hogy ha az 1. hazakísérés után leállok a támadással, akkor nem tud viszont-hazakísérni. Tehát 100%-osan meg lehet verni valakit. Le is lopom és meg is verem. Nekem bejön.

Tapasztalataim alapján ezeket a személyiségeket lehet jól hasnzálni (a sorrend mutatja, hogy melyik a legjobb, és így tovább..)

1. tudós
2. vándor
3. tolvaj
4. túlélő

Pax Hungaricum 09-05-2007 11:22

Quote:

Originally Posted by Valezius (Post 122918)
Ami engem igazol, összesen 1 tolvaj félelfet láttam vándor személyiséggel.

Hol? Lehet, hogy az enyém. :D:D:D:D Van 4 elf vándor tolim, meg 2 félelf vándor tolim. :D (Működőképesek)

Egyébként a "hülye kezdők" élőhalott/varázsló országot kezdenek, amibe belenyomnak 3000 tolvajt....

Tény: állati nehéz tőlük lopni. Főleg a faji bónusza miatt. :D:D:D:D

Valezius 09-05-2007 11:25

Quote:

Originally Posted by Pax Hungaricum (Post 122920)
Hol? Lehet, hogy az enyém. :D:D:D:D Van 4 elf vándor tolim, meg 2 félelf vándor tolim. :D (Működőképesek)

Egyébként a "hülye kezdők" élőhalott/varázsló országot kezdenek, amibe belenyomnak 3000 tolvajt....

Tény: állati nehéz tőlük lopni. Főleg a faji bónusza miatt. :D:D:D:D

Hát nem nehéz kitalálni, hogy ki volt az ;)

De nem arról volt szó, hogy te 3körre lopsz, hanem arról, hogy 5-6ra, akkor meg már fölösleges a vándor.

Pax Hungaricum 09-05-2007 11:31

Quote:

Originally Posted by Valezius (Post 122921)
Hát nem nehéz kitalálni, hogy ki volt az ;)

De nem arról volt szó, hogy te 3körre lopsz, hanem arról, hogy 5-6ra, akkor meg már fölösleges a vándor.

:p
Akkor amikor írtam, még nem láttam a sok szemet. :p
Egy kezdő meg nem rohangál 5-6-7-8-9-10 szemes orikkal. De még 1 szemessel se. :D

Tök mindegy, hogy 2-3 vagy 5-6 körre lopkodok. Ha hazakísérgetés van, jó a vándor. Rámjön 6 körről, lepattintom, és utána 5 kör alatt odaérek hozzá felfelé támadással. Mire ő hazaér, én már jövök haza, és 4 kör múlva hazaérek. Az életbe nem ér utol.

Nekem bevált. Nyilván nem ajánlom kezdésnek. Meg csak akkor, ha tud valaki éheztetni, hogy a sok íj mellé odaférjenek a tanyák helyére az elitek. Ez enm kezdőnek való.

De ha már a 200 hekis tanyafree félelfekről is szó esett, gondoltam a vándor íjas-elites elf toli is belefér a kalapba. :D:D
:p

Valezius 09-05-2007 11:47

Quote:

Originally Posted by Pax Hungaricum (Post 122922)
Tök mindegy, hogy 2-3 vagy 5-6 körre lopkodok. Ha hazakísérgetés van, jó a vándor. Rámjön 6 körről, lepattintom, és utána 5 kör alatt odaérek hozzá felfelé támadással. Mire ő hazaér, én már jövök haza, és 4 kör múlva hazaérek. Az életbe nem ér utol.

Hát ez így van, de 5körre kitámadni? Nem tudom, hányan tesznek ilyet.
És azt is írod, hogy följebb legyünk szöviben. Akkor meg hiba támad ki 2kör alatt ott a segítség. tolvajnak fölösleges a vándor szem.

A te orijaidat, inkább nevezném hadi-tolvajnak, mert ha van otthon 8-10% tornyos íja, akkor neked kell a védelmen felül még vagy 20% barakk, összesen vagy 30%.
Azt viszont elismerem, hogy egy hadi-... orinak jó szokott lenni a vándor :)

Pax Hungaricum 09-05-2007 11:58

Szövisegítséget csak a jó szövik használnak. Én egy szóval nem mondtam, hogy mf toliként köss bele egy szövibe. Akkor lehetsz tudós-vándor-tolvaj-túlélő is, akkor is le fognak darálni, mint a pinty. :D

Elf-el 5 körre kitámadni? MIért ne? Ha pattintottam? Simán... Faji vari megvéd a kukkolástól. Mivel toli is vagy, nem igazán fognak éplistázni... És ha valaki néz egy teljest, akkor is zölden lesz a neved... Tehát full íjra fog gyanakodni.

És az alvilághoz hozzá tartozik a hadi-toli is. De ismételten mondom, egy kezdő ne kezdjen éheztetős hadi-toli vándor elfekkel. :D:D:D:D

De jó ha tudja, hgoy van ilyen is, és működik. Tehát a későbbiekben az információ még hasznos lehet. Ezért bátorkodtam felhozni a vándort a személyiségek közé. Ugyanabból az apropóból, mint ahogy előttem felhozták a tanyafree félelfet. Egy kezdő még aznap elbukja a saját országát, hogy csinál egy éheztetős félelfet. főleg ha telepakolja lakitekivel. Ha nem tud vagy nem akar naponta többször belépni, vagy csak spontán (gyakorlat hiányában) elfelejti megtöletni a rakikat, azonnal szétesik az országa.

Mert ennyi erővel 0 tanya 0 raktár is megoldható, ha valaki 2 óránként belép. 200 hekin még a 6 óra alvás is belefér, ha 0 tanya 1 raktát csinál, és túltölti. Nem fog elmenni annyi ember, amit a reggeli ébredés után ne tudna pótolni hamar.

De ezek úgy vélem továbbra sem kezdő startégiák. Igenis legyen neki kajatúltermelése, és spórioljon inkább a raktárakon meg a könyvtárakon hektárt. (Szerintem.)

Valezius 09-05-2007 12:08

Quote:

Originally Posted by Pax Hungaricum (Post 122926)
Mert ennyi erővel 0 tanya 0 raktár is megoldható, ha valaki 2 óránként belép. 200 hekin még a 6 óra alvás is belefér, ha 0 tanya 1 raktát csinál, és túltölti. Nem fog elmenni annyi ember, amit a reggeli ébredés után ne tudna pótolni hamar.

És honnan szed annyi piacot? :)

Pax Hungaricum 09-05-2007 12:24

Tekintve, hogy itt tolvajokról beszélünk... Néha lopjon raktárból is. Nem mondtam, hogy minden etetést a piacról fedezzen valaki. Nyilván azt nem lehet megoldani. Ott vannak a 30 raktáras élőhalottak 30k kajával, és még sorolhatnám. Egy tanya és raktárfree tolvajba annyi toli fér, hogy csont nélkül azt lop le, akit akar. Fér oda var is. Végiggömbölheti az összes országot maga körül. Alacsony hekin (mivel itt induló orikról van szó) annyi az önellátó, 5-10-14-20-30 raktáras ország, hogy ha ezek közül nem tud válogatni, akkor aztán húha. Vessen magára. :D

Ha már valaki tanya és raktárfree tolvajokkal mászkál, vegye a fáradtságot, hgoy lopkodjon. Nemám piacolgat egész nap... :p

Valezius 09-05-2007 12:31

Na jó ez már off, de ez már elég bizonytalan dolog, hogy az ember talál-e olyat, akitől tud kaját hozni. MErt ne feledjük, hogy csak 5kaput lehet nyitni. Ha meg nem jön be, akkor szív.

Persze ez nyilván nem 200hekin gond, hanem G-B körül :)

Pax Hungaricum 09-05-2007 12:44

Szerintem nem off, mert tolvajakciózásról beszélünk. Szerintem egyáltalán nem bizonytalan.
Ha se tanyád se raktárad, akkor sok varid és sok tolid lehet. És minek nyitnál TK-t egy 5 olyanra, akinek nincs kajája? Lopjál tekercset 3-tól, 2-től meg kaját... :D 5. szinten ez abszolút nem gond. Sőt. Tök könnyű. Feljebb is lehet ésszel elhasználni azt az 5 TK-t. És az 5 piacralépés elég ahhoz, hogyk ihúzd addig, amíg nem találsz valakit, akinek van raktára, és meghúzhatod.

Aki meg B-be lép, az meg már végig csinált 3 szintet. Főleg ha azt mind tolizással csinálta végig, van annyi tapasztalata, hogy megoldja a dolgokat, vagy kiélezze, hgoy neki hogy a jobb.

kajatúltermelés + 10-20 raki
Kajatúltermelés + 0 raki
minimál kajatermelés + 5-10 raki
0 tanya + 20-30 raki
0 tanya + 0 raki

Mindenki előtt ott a választási lehetőség. Mindenki tapasztalja ki, ő hogy a legeredményesebb. De kezdőnek én a 2. helyezettet javaslom.


All times are GMT +1. The time now is 20:14.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu