Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Hódító Kézikönyv (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=59)
-   -   08.06. Óriás (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=2023)

Ati 07-11-2007 12:29

08.06. Óriás
 
Milyen stratégiát lehet vele játszani? Mikre képes? Magányos, vagy szövetségi játék mellett jobb? Milyen egységeket célszerű tartania? Milyen épületeket célszerű tartania?

Artúr 07-11-2007 23:16

Kiknek ajánlom:
- Akik varázsló vagy hadi országot szeretnének irányítani
- Magányos farkasoknak és szövetségbe játszóknak egyaránt jó
- Akiket nem vonz a tolvajlás
- Akik valami könnyen játszható fajt szeretnének kipróbálni

Stratégia: A tolvajlás ellen kiválóan védi a faji varázslata ezért nem érdemes sok kocsmát és tolvajt tartania. A varázslói a legerősebbek a hódítóban ezért a profi varázslók mind óriással játszanak. Bár haderőben van nála erősebb is, a kocsmákon spórolt helyen barakkokat építve igen erős hadiország építhető. Szövetségbe varázslónak, hadisnak is alkalmas. Kevert hadi/vari felállásban magányos farkasoknak is jó választás. Tolvajnak a faji hátrányai miatt alkalmatlan.
Magányos farkasoknak az íj/elit felállást, aktívabb, többet gép előtt lévő játékosoknak, szövetségbe, az íj/ló felállás talán jobb választás.
Az 1/A csoportban a kiélezett felépítésű országok miatt az óriás nem számít erősnek katonailag. Ezért ott ritkábban játszák mint a normál csoportokban.

Az óriáshoz legjobban illeszkedő személyiségek: tudós, kereskedő, (kisebb csoportokban hadisoknak: vándor).

Az általam javasolt kezdő épületarányok hadis/varis felállásban:
Ház: 18%
Barakk: 35%
Torony: 6%
Tanya: 14%
Kocsma: 5%
Templom: 15%
Egyéb 7%

Remedy 07-12-2007 00:00

Quote:

Originally Posted by Artúr (Post 108991)
Haderőben is az egyik legerősebb.

Ezt szerintem vedd ki :)

Artúr 07-12-2007 08:15

Kicsit módosítottam. :)

Redback 07-27-2007 07:03

Az óriás fajt is szoktál használni tekercsek fehalmozásakor,mert egy könyvtár a faji bónusz miatt nem 100, hanem 110 tekit ír.

Burning 07-27-2007 09:43

tudom, hogy itt van már egy ép.lista, de én azzal nem igazán vagyok kiegyezve:o
véleményem szerint egy óriásnak 7% egyéb az sok.

ház: 18%
tanya: 13%
barakk: 45%
őrtorony: 10%
kocsma: 0%
templom: 12%
raktár: 2%

-Ede- 07-27-2007 10:05

az óriás a legjobb varis faj, mivel nem kell kocsmát tartani, a faji varázslata miatt
én egy óriás tudósnak a következőt javaslom

18%ház
10%torony
25%barakk
28%templom
16%-17%tanya
1db kocsma
2%-3%egyéb(raktár, könyvtár, esetleg bank)

önellátó
ílyen felállással az alsóbb szinteken el lehet lenni, mert nincs nagyon nagy katonai haderő, de a későbbiekben a templomok számának a haderő javára csökkennie kell: a 2.-3. szinten 24%-25%templom mellett 28-30%barakk szükséges(a tanyák százalékos aránya is csökken kicsit, mivel a barakkokban kevesebb egység fér el mint a templomokban fért)

Valezius 07-27-2007 10:13

Quote:

Originally Posted by -Ede- (Post 112326)
az óriás a legjobb varis faj, mivel nem kell kocsmát tartani, a faji varázslata miatt
én egy óriás tudósnak a következőt javaslom

18%ház
10%torony
25%barakk
28%templom
16%-17%tanya
1db kocsma
2%-3%egyéb(raktár, könyvtár, esetleg bank)

önellátó
ílyen felállással az alsóbb szinteken el lehet lenni, mert nincs nagyon nagy katonai haderő, de a későbbiekben a templomok számának a haderő javára csökkennie kell: a 2.-3. szinten 24%-25%templom mellett 28-30%barakk szükséges(a tanyák százalékos aránya is csökken kicsit, mivel a barakkokban kevesebb egység fér el mint a templomokban fért)

Micsoda pálfordulás tegnap még nem hitted el, hogy ilyennel volt kit ütni B-ben ;)

-Ede- 07-27-2007 10:18

Quote:

Originally Posted by Valezius (Post 112332)
Micsoda pálfordulás tegnap még nem hitted el, hogy ilyenel volt kit ütni B-ben ;)

miért? nem látom benne a javaslatot, h menj ezzel és üsd végig a teljes csoportot:confused:
amúgy ezzel szerintem max5.szinten lehet sikeresen ütni, 4.-3. szinten pedig hiénázni
ilyesmi országom van, de 2/B alján nem lehet célpontot találni, aminek sok oka van

Valezius 07-27-2007 10:24

Quote:

Originally Posted by -Ede- (Post 112336)
amúgy ezzel szerintem max5.szinten lehet sikeresen ütni, 4.-3. szinten pedig hiénázni
ilyesmi országom van, de 2/B alján nem lehet célpontot találni, aminek sok oka van

Lehet, csak keresni kell :)
Szöviben még a hullákat is meg lehet gyújtogatni.

Szóval ilyen éplisttel szerintem fedezés nélkül el lehet jutni B-ben 1300hekiig, akár magányosan is :)

NorB 08-13-2007 14:54

Quote:

Originally Posted by Artúr (Post 108991)
Kiknek ajánlom:
- Akik varázsló vagy hadi országot szeretnének irányítani
- Magányos farkasoknak és szövetségbe játszóknak egyaránt jó
- Akiket nem vonz a tolvajlás
- Akik valami könnyen játszható fajt szeretnének kipróbálni

Stratégia: A tolvajlás ellen kiválóan védi a faji varázslata ezért nem érdemes sok kocsmát és tolvajt tartania. A varázslói a legerősebbek a hódítóban ezért a profi varázslók mind óriással játszanak. Bár haderőben van nála erősebb is, a kocsmákon spórolt helyen barakkokat építve igen erős hadiország építhető. Szövetségbe varázslónak, hadisnak is alkalmas. Kevert hadi/vari felállásban magányos farkasoknak is jó választás. Tolvajnak a faji hátrányai miatt alkalmatlan.
Magányos farkasoknak az íj/elit felállást, aktívabb, többet gép előtt lévő játékosoknak, szövetségbe, az íj/ló felállás talán jobb választás.
Az 1/A csoportban a kiélezett felépítésű országok miatt az óriás nem számít erősnek katonailag. Ezért ott ritkábban játszák mint a normál csoportokban.

Az óriáshoz legjobban illeszkedő személyiségek: tudós, kereskedő, (kisebb csoportokban hadisoknak: vándor).

Az általam javasolt kezdő épületarányok hadis/varis felállásban:
Ház: 18%
Barakk: 35%
Torony: 6%
Tanya: 14%
Kocsma: 5%
Templom: 15%
Egyéb 7%

javítások:
1. Szövetségbe varázslónak, hadisnak és a kettő keverékének, un. hadisvarisnak is nagyon népszerű. MF...

2. A varázslói különlegesen erősek a hódítóban és elég jól védhetőek, ezért az óriás varázsló országok különösen gyakoriak más fajokkal szemben. Bizonyos speciális esetektől eltekintve elmondható, hogy az óriás a legjobb varázsló faj.

Serg 09-01-2007 23:26

Óriásnak én a következő éplistát írnám 1000 hektáron:

Ház 18%
Barakk 50%
Raktár 4%
Kocsma 1%
Templom 12%
Torony 13%
Bank 2%
Az ország igy 5 körös és akár éhezhet is 1-2 kört ha figyelünk rá és a bankok és a tornyok az intézőben alul vannak
Ez ebben a felállásban elég jó hadi a faji sajátosságok miatt tolira elég védett és mágikus pajzsal és jó morállal a varázslatok ellen is kielégítően védett.Akár szöviben akár mfként is megállja a helyét.Természetesen csak olyanok valósítsák meg akik minimum hóditóznak egy ideje mert ez nem a kezdőknek való éplista.

Serg 09-10-2007 21:28

Quote:

Originally Posted by Artúr (Post 108991)
Kiknek ajánlom:


Az 1/A csoportban a kiélezett felépítésű országok miatt az óriás nem számít erősnek katonailag. Ezért ott ritkábban játszák mint a normál csoportokban.

Az óriáshoz legjobban illeszkedő személyiségek: tudós, kereskedő, (kisebb csoportokban hadisoknak: vándor).

Ennek azért ellentmondanék pont az 1A ban lehet kegyetlenül kiélezni az óriást akár 80-90% barakkra is és klántámadásban alig gyengébb az orknál(+10%lakiteki és katonái 15% al erősebbek és kevesebb templom és kocsma kell neki)

Reaktor 09-11-2007 09:18

az ork klántámadásban 13%-kal erősebb az óriásnál azonos barakkmennyiségnél.

Grabi 09-11-2007 09:19

zoli, sergel tegnap ezen vitatkoztunk 15-20 percet :)

Pax Hungaricum 09-11-2007 11:31

Csak hogy maradjunk az 5. szinten:

Föld: 599 hektár Katona: 0
Népesség: 7.701 Védő: 0
Foglalkoztatottság: 95% Támadó: 0
Pénz: 460.515.617 Íjász: 0
Étel: 0 bála Lovas: 0
Rúna: 146.382 rúna Elit: 17.360
Morál: 87 % Varázsló: 7.000
Katonai morál: 94 % Tolvaj: 1.120
Szövetség: magányos farkas Faj: Óriás
Személyiség: Tudós

Ugyanez az ország éplistaként így fest:


Ház 110 18%
Barakk 310 52%
Tanya 84 14%
Könyvtár 13 2%
Kocsma 20 3%
Templom 50 8%
Kórház 12 2%

Szerintem abszolút életképes hadi ország mind anarchista, mind normál csoportokban.
Én speciel már felmentem vele a 4. szintre, ott sem volt bajom. A faji varázslat megvéd, amit előttem már sokan ecseteltek, hogy milyen jó is, tehát én már nem ismétlem el őket. :)
Az óriás valóban varázslóként mutathatja meg igazi erejét, de szerintem a hadikat sem szabad lebecsülni.
Egy 52% barakkos 15% faji bónuszos 35%os tudós óriást földön sem szabad lebecsülni. Igencsak nagyot üt!

laci 09-11-2007 12:39

Én egy picit sokallom a tolvajokat. Igazából a faji varázslat számít, ha az nincs fent, ennyi tovajt úgyis átlop minden, magát tolvajnak mondó ország, ha meg fent van a varázslat, akkor nem sokan fognak próbálkozni, kár ennyi helyet kocsmákra pazarolni.

Pax Hungaricum 09-11-2007 13:05

Igazából azért tartok ennyit, hogy az orkok ne tudjanak rúnát lopni... :)

De persze átalakítható az a 20 kocsma úgy, hogy:
1 kocsma
10 barakk
9 bank


Az is elég jó, és tovább nő a hadi ereje 560 elittel. (És úgy azoknak is megfelel majd az éplistám, akik 56 tolvajos óriáshoz vannak szokva. :)) (Mert ugye 56 azért szükséges infószerzés miatt. Pl: Térkapus felderítés, élőhalottak felmérése, stb!)

Bár az eddig felmerült 50%-os barakkos óriásnál már így is erősebb, ahogy én használom.

Szóval azzal a 20 kocsmával egyéni igényekhez mérten lehet babrálni.

Valezius 09-11-2007 13:07

Quote:

Originally Posted by Pax Hungaricum (Post 124027)
Pl: Térkapuk felderítése

Csakhogy a kezdők is értsék ;)
Ugye itt arra gondolsz, hogy azt akarod az 56tolival megtudni, hogy kik a szövetségesei annak, aki a kaput nyitotta rád :)

Remedy 09-11-2007 13:09

Quote:

Originally Posted by Valezius (Post 124029)
Csakhogy a kezdők is értsék ;)
Ugye itt arra gondolsz, hogy azt akarod az 56tolival megtudni, hogy kik a szövetségesei annak, aki a kaput nyitotta rád :)

Vagy annak, akire kaput nyitsz, de nem fersz be tolikkal.... :)

Valezius 09-11-2007 13:12

Quote:

Originally Posted by Remedy (Post 124030)
Vagy annak, akire kaput nyitsz, de nem fersz be tolikkal.... :)

Annak mi köze a "térkapu felderítés" megnevezéshez? ;)

Remedy 09-11-2007 13:14

Quote:

Originally Posted by Valezius (Post 124031)
Annak mi köze a "térkapu felderítés" megnevezéshez? ;)

Nyitsz vkire terkaput, es felderited, vajon kire nyitottal meg ezzel terkaput :P

-Ede- 09-11-2007 13:24

Vagy annak aki kaput nyitott a hulla(vagy szétvert/nem online stb.) szövetségesedre (ezt már csak azért írom mert erre is jó, és kedőknél nem is ritka a hulla szövetséges)

Pax Hungaricum 09-11-2007 13:25

Valójában a térkapun keresztüli felderítésre gondoltam, külön kiemelve az élőhalottakat, mivel 56 tolvajjal nem sok mindenkivel leszel menő...

De tény, így visszaolvasva nagyon félreérthető. Javítom.

Pax Hungaricum 09-11-2007 13:26

Javítva. Térkapus felderítés!

Serg 09-11-2007 16:25

Quote:

Originally Posted by Reaktor (Post 123963)
az ork klántámadásban 13%-kal erősebb az óriásnál azonos barakkmennyiségnél.

Zoli miért kéne azonos barakk?az óriásnak nem kell kocsma és templom se annyi ergo lehet több barakkja,hiszen most általában mint fajról beszélünk nem csak az 1 milla feletti orikról

Reaktor 09-11-2007 16:35

Quote:

Originally Posted by Reaktor (Post 123963)
az ork klántámadásban 13%-kal erősebb az óriásnál azonos barakkmennyiségnél.

Persze az óriás általában több barakkot tud elhelyezni.
Mert:
Kevesebb kocsma templom kell
mert többet termelnek a tanyái, és ebből is kevesebb kell neki.
Nagyobb lakótekije miatt kevesebb ház is kell neki.

Az ork előnye elsősorban a 8.ik tábornok miatt domborodhat ki egyéni támadó hadműveletekben.

Pax Hungaricum 09-11-2007 16:37

Sergnek igaza van.
Itt most nagyjából a 200-600 hekis óriásokról van szó, amiket úgy kellene felépíteni (illetve felépíttetni) egy kezdő játékossal, hogy az ne menyjen azonnal tönkre, és ne tudják azonnal elvenni még az életkedvét is...
A 100.000 hektáros 70% barakkos orkokról itt nem volt szó. :)

Serg 09-11-2007 16:45

Quote:

Originally Posted by Pax Hungaricum (Post 124053)
Sergnek igaza van.
Itt most nagyjából a 200-600 hekis óriásokról van szó, amiket úgy kellene felépíteni (illetve felépíttetni) egy kezdő játékossal, hogy az ne menyjen azonnal tönkre, és ne tudják azonnal elvenni még az életkedvét is...
A 100.000 hektáros 70% barakkos orkokról itt nem volt szó. :)

Ez csak részben igaz az 1A-s klántámadás miatt alakult ki a vita

Pax Hungaricum 09-11-2007 19:29

Quote:

Originally Posted by Serg (Post 124055)
Ez csak részben igaz az 1A-s klántámadás miatt alakult ki a vita


Én azt vágom, csak arra gondoltam, hogy ez a kézikönyv nem a többezer (több tízezer) hektáros 1/A orik tulajának készül.
És véleményem szerint egy kezdő játékos, vagy aki nem teljesen kezdö, de nem játszik rég, nem ajánlok élezett orkot. Igaz, erős, de nem gyakorlott kézben MFként is és szöviben is sebezhető.

Egy óriás is nagyon nagyot tud ütni, nagyon jó hadis faj, mert a faji varija miatt biztonságosabb jóval.

Szóval kiállok az éplistám mellett, azzal a kiegészítéssel, hogy a 20 kocsmát le lehet vinni 1-re, és akkor marad hely 9 banknak és 10 barakknak. Attól még ütősebb hadi lesz.

Szerintem erős faj az óriás hadiban is, nem csak variban.

Burning 09-11-2007 19:54

én azzal kötekednék csak, hogy én általában 2-3 kocsmát tartok ugyanis, ha egy háborúban lerengetnek és pont lerengetik az egy kocsmát akkor maradjon még 56 vagy 112 tolim, amivel lophatok hullát vagy 0 tolis orikat:)

Valezius 09-11-2007 23:19

Quote:

Originally Posted by Pax Hungaricum (Post 124066)
Én azt vágom, csak arra gondoltam, hogy ez a kézikönyv nem a többezer (több tízezer) hektáros 1/A orik tulajának készül.
És véleményem szerint egy kezdő játékos, vagy aki nem teljesen kezdö, de nem játszik rég, nem ajánlok élezett orkot. Igaz, erős, de nem gyakorlott kézben MFként is és szöviben is sebezhető.

A párezer hektárosoknak is készül, akik először járnak Aban, először próbálják ott az adott fajt/stratégiát.

Pax Hungaricum 09-12-2007 09:59

Értem. Bár én tuti nem váltok fajt amikor lépek B-ből. Lépnék egy óriás tudóssal, meg egy félelf tudóssal... MAx gnómra lehetne váltani, mivel ha a 40% lakitekit átváltom 30%-ra, akkor mi lesz? :( Lesz egy rakás egységem "feleslegbe".
Szóval vagy mindkettőt megtartom annak ami, vagy megyek gnómnak. :D De szerintem egy gnóm nem él meg az A-ban. (Hacsak nem agyonvédett termelő. Esetleg.)

Ezt nagyjából arra írtam, hgoy "előszőr próbálják az adott fajt". Szerintem nem jó az A-ban olyan fajjal kezdeni, amivel még sose voltál.

Bár hogy a témánál maradjunk... Talán az óriás pont egy olyan faj, amire "büntetlenül" lehet váltani, mert még mindig az övé a legjobb faji varija. Bár az orkok beverik, az elfeket meg ő nem tudja beverni...

Mindegy. Egy biztos. 5-2 szintig az egyik legerősebb faj.

Killer 09-12-2007 11:23

Quote:

Originally Posted by Pax Hungaricum (Post 124132)
Értem. Bár én tuti nem váltok fajt amikor lépek B-ből. Lépnék egy óriás tudóssal, meg egy félelf tudóssal... MAx gnómra lehetne váltani, mivel ha a 40% lakitekit átváltom 30%-ra, akkor mi lesz? :( Lesz egy rakás egységem "feleslegbe".
Szóval vagy mindkettőt megtartom annak ami, vagy megyek gnómnak. :D De szerintem egy gnóm nem él meg az A-ban. (Hacsak nem agyonvédett termelő. Esetleg.)

Ezt nagyjából arra írtam, hgoy "előszőr próbálják az adott fajt". Szerintem nem jó az A-ban olyan fajjal kezdeni, amivel még sose voltál.

Bár hogy a témánál maradjunk... Talán az óriás pont egy olyan faj, amire "büntetlenül" lehet váltani, mert még mindig az övé a legjobb faji varija. Bár az orkok beverik, az elfeket meg ő nem tudja beverni...

Mindegy. Egy biztos. 5-2 szintig az egyik legerősebb faj.

:eek::eek::eek:
a gnóm nem él meg A-ban??lécci azért ekkora bődületes hülyeségeket ne írjál!!

Pax Hungaricum 09-12-2007 11:43

Quote:

Originally Posted by taszi (Post 124143)
:eek::eek::eek:
a gnóm nem él meg A-ban??lécci azért ekkora bődületes hülyeségeket ne írjál!!

Hát egy rosszul felépített gnóm nem él meg az A-ban. Mivel olyan irányból lett megközelítve a dolog, hogy szintlépés után vált valaki az adott fajra.

Azt nekem senki nem meséli be, hogy aki még soha életében nem volt gnómmal, és nem tudja hogy kell gnómot építeni, és azt pont 1/A-ban próbálja ki, azt nem verik agyon....

Tehát ha valaki elvisz 4 csoportot teszemazt fedezgetős félelf országgal, abból nem lesz hirtelen profi gnóm harcos, vagy gnóm termelő... Főleg nem beton védelemmel.

Azt egy szóval nem mondtam, hogy nem használható a gnóm A-ban, ha valaki ért hozzá. De ez egy "kézikönyv" és nem "önigazoló jelentés profiknak".

Elhiszem hogy a szupergnómok nagyon is jól megélnek, nekem is van nagy hekin magas csoportban gnómom, semmi gond nincs vele, és nem hiszem, hogy ha azt felnyomnám A-ba, sok gondja lenne. De egy ismeretlen fajként, ismeretlen stratégiai környezetben a gnóm sebezhető. Ha csak egyszer is elérik, hogy leessen a faji varázslatod, (márpedig ha jó játékosok közé kerülsz, el fogják érni, mert kipucolják belőeld a varázslót is meg a rúnát is meg a pénzt is - ha egyáltalán vittél magaddal) akkor véged van.

Kubbi 09-12-2007 12:18

Quote:

Originally Posted by Pax Hungaricum (Post 124145)
Hát egy rosszul felépített gnóm nem él meg az A-ban. Mivel olyan irányból lett megközelítve a dolog, hogy szintlépés után vált valaki az adott fajra.

Azt nekem senki nem meséli be, hogy aki még soha életében nem volt gnómmal, és nem tudja hogy kell gnómot építeni, és azt pont 1/A-ban próbálja ki, azt nem verik agyon....

Tehát ha valaki elvisz 4 csoportot teszemazt fedezgetős félelf országgal, abból nem lesz hirtelen profi gnóm harcos, vagy gnóm termelő... Főleg nem beton védelemmel.

Azt egy szóval nem mondtam, hogy nem használható a gnóm A-ban, ha valaki ért hozzá. De ez egy "kézikönyv" és nem "önigazoló jelentés profiknak".

Elhiszem hogy a szupergnómok nagyon is jól megélnek, nekem is van nagy hekin magas csoportban gnómom, semmi gond nincs vele, és nem hiszem, hogy ha azt felnyomnám A-ba, sok gondja lenne. De egy ismeretlen fajként, ismeretlen stratégiai környezetben a gnóm sebezhető. Ha csak egyszer is elérik, hogy leessen a faji varázslatod, (márpedig ha jó játékosok közé kerülsz, el fogják érni, mert kipucolják belőeld a varázslót is meg a rúnát is meg a pénzt is - ha egyáltalán vittél magaddal) akkor véged van.

Ez a téma az óriásról szól azt hiszem. Át lehet fáradni a gnómos részlegbe.:)

Killer 09-12-2007 12:18

igen ez valóban kézikönyv kezdőknek szóval ne menjünk bele a dolgokba,de az ilyen "szerintem" tipusú beírásokkal se kellene félrevezetni senkit,mert amiket itt leírtál azok nem igazán valós dolgok!!;)
ahogy Vale is mondta kezdő A-soknak is szólhat,tehát nem árt tisztázni,hogy A-ban egy megfelelően felépített gnómból senki nem fogja kipucolni a rúnát és a varázslókat!!!aki ezt meg tudja tenni az olyan szinten ki van élezve tolira,hogy naponta 5-en leföldelik!!ráadásul nem is igazán jellemző az hogy a kitekizésre külön energiát fordítson valaki,mert nem tétel annyi pénz!a klánunkban lévő elfek és orkok néha napokig nincsenek tekizve pedig nincsenek tele tolikkal!!alacsony hektáron előfordulhat némi alsóbb szintekre jellemző játék(tekizés kissebb klánháborúk mészivel pusztival),de ahogy felfelé haladgatsz szinte teljesen megszűnik!1-2 fosztás van néha,de szinte csak földre mennek ki az emberek!!

folytatás a gnómba:D

Pax Hungaricum 09-12-2007 12:26

Abból idnultam ki, hogy nem mindenki lép max hekivel 4 milliárd arannyal + még ugyanannyi tartalékkal az A-ba. Vannak, akik mindenféle vagyon nélkül a B top30 legalsó helyeiről lépnek fel.
És ha fent vált fajt, akkor a gnóm helyett inkább óriást vigyen. Nem mindenki tud élezett orkokkal meg elfekkel játszani. Sokakkal találkoztam 3. 2. szinten, akik pl sose láttak éheztetős országot, de még bányafreet sem, önellátóként lassan haladva mászkálnak felfelé, a legtöbb pénz, amit egyben látott, az 100 millió.
Szerintem ők ne váltsanak gnómra. (Erre céloztam, hgoy életképtelenek lennének!)

Valezius 09-12-2007 13:13

Quote:

Originally Posted by Pax Hungaricum (Post 124132)
Értem. Bár én tuti nem váltok fajt amikor lépek B-ből. Lépnék egy óriás tudóssal, meg egy félelf tudóssal... MAx gnómra lehetne váltani, mivel ha a 40% lakitekit átváltom 30%-ra, akkor mi lesz? :( Lesz egy rakás egységem "feleslegbe".

Nyilván fellépés előtt eldöntöd, és úgy árulsz ki ;)

Pax Hungaricum 09-12-2007 13:20

Nyilván. De nem mindenki csinálja úgy. Sokan lépnek szinten úgy, hgoy utána nem tudnak fajt váltani, mert rájönnek, hogy az gáz lenne számukra. Pl amikor előszőr léptem hullával 4. szintről 3. szintre, és eldontottem, hogy ork leszek...
Jó is volt, amíg rá nem jöttem, hogy 24 óráig nem léphetek piacra, viszont 0 tanyám van. :D:D:D (Hála a jó Istennek ez nem mostanában volt..:D).
De alap helyzetben tök igazad van :D


All times are GMT +1. The time now is 10:54.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu