![]() |
Az Emberi Faj Újjászületése: Barbár
Bevezető
A jelenlegi emberi faj véleményem szerint egy igencsak hibrid megoldás. Igazán semmiben sem a legjobb, és mind varázslóként mind hadiként különösen gyenge. Az egyetlen erőssége a tükörvarázs, ami profi, vagy jobb játékos ellen nem sokat ér. Felsőbb csoportokban mint a B vagy az A teljesen kiveszett az ember. Az a néhány játékos, aki mégis emberre „vetemedik” a B ben, az vért izzad vele. Sem előnye, sem hátránya nincs. A többi fajnál az előnyök valós játéktechnikai erősítések, a hátrányok zöme viszont okos játékkal lecsökkenthetők, illetve teljesen megszüntethetők. Az általam elképzelt emberi faj több alfajra-népcsoportra oszlana, és az új népek az eddigis stratégiáktól eltérő játékmódot igényelne. Nem akartam a más megszokott módon előnyöket, hátrányokat kitalálni, teki, termelés, haderőbónusz, hanem egy teljesen más irányba indultam el. Sokoldalúság az emberek legfontosabb jellemzője. Ahány vidék annyi kultúra, életmód. Az alábbiakban két új népcsoportot dolgoztam ki, színesítenék a játékot, és megszüntetnék az eddigi hadis fajok hegemóniáját. BARBÁR Új stratégia: A barbárok tábornokai különlegesek, hívjuk őket Vezéreknek (6) Mindegyik Vezér ad 5-6% haderőbónuszt. A számítás 6%-kal van Ha otthon van akkor a védekező seregeket irányítja, és azok véderejét növeli, ha támadásban vesz részt akkor a támadó csapatokat erősítik a Vezérek. Ez rengeteg variálásra, tervezésre, taktikára adna lehetőséget.. Emellett végre nem csak az orkok profitálnának a tábornok személyiségből.. Nem célom egy bunkertolvaj létrehozása, és a Barbár fajhoz nem is illik a sunyi lopkodás, egyszerűen nem olyan a természetük, ezért a haszonszerző tolvajakciók dupla, azaz 8% készültségcsökkenést okoznának. A felmérő, és károkozó akciók készültségigénye nem változna. Előnyök: Ha a Barbárok büntetni indulnak azt vad természetük miatt különösen hatékonyan teszik. Pusztítás, és mészárlás típusú támadásoknál az eredményesség 10%-kal nő. 6 Vezér (tábornok) Gömbön látszik, hogy éppen hány van otthon. Hátrányok: Haszonszerző toliakció 8% készültségigény Faji varázslat: Az emberi faj elkorcsosult hagyatéka: gyengített tükörvarázs (*3) Előzetes számításaim alapján elkészítettem 1000 hektárra 4 azonos hadis országtervezetet. Összehasonlításra mindenesetre remek. Kiszámoltam a maximális támadó, és védőerőt lovas-íjjas felépítéssel. Az országok gabonával eltartják magukat, és a templom-kocsma-torony épületszám megegyezik bennük. Beillesztem az éplistákat, valamint a maximum véd-és támadóerőt. Nagyon fontos, hogy ha a Barbár támad akkor csökken a védereje, ha minden Vezérét kiküldi, akkor védereje a mostani ember szintjére esik. Barbár Ház 189 Barakk 425 16900 Tanya 136 Raktár 5 Őrtorony 100 5200 Kocsma 70 Templom 60 Bank 15 Támadóerő (6 vezérrel) 266223 Véderő (6 vezérrel) 275514 Ork Ház 189 Barakk 434 17368 Tanya 127 Raktár 5 Őrtorony 100 5200 Kocsma 70 Templom 60 Bank 15 Támadóerő (7 tábornokkal) 300661 Véderő 217590 Gnóm: Ház 170 Barakk 444 20640 Tanya 136 Őrtorony 100 6000 Kocsma 70 Templom 60 Bank 15 Támadóerő (4 tábornokkal) 290960 Véderő 296721 Óriás: Ház 180 Barakk 447 19432 Tanya 123 Raktár 5 Őrtorony 100 5600 Kocsma 70 Templom 60 Bank 15 Támadóerő (5 tábornokkal) 276961 Véderő 256861 |
Szerintem nagyon erős lett a barbár.:)
|
ezekből pont az jön le, hogy semmi extra, sőt...
de nem értem mivel számoltál, én 100as morál, tudós, alulrol támadással és kicsit mások jöttek ki, de kb. ugyanilyen aránnyal. |
Quote:
Toolssal számoltam 100 as morállal alulról tudóssal én is, remélem nem számoltam el. Szeretnél valami extrát? Nosza gondolkodjunk, ha van ötleted, az nagyon jó. |
én azon gondolkodtam, hogy haditolinak kéne erősíteni, nem speciel hadisnak. a paladin jó ötlet lenne, csak azt túl van bonyolítva azzal, hogy másra rakhatja és, hogy betonvari lesz.
a barbár meg számolva nem jobb egyikkel sem. kiszámolom akkor én tekintsünk el az alulroltámadástól, mert az bonyolítja csak. barbár: támadó:16900*6*1.35*1.36*1.4=260638 védő: (5200*12+16900*2)*1.2*1.35*1.36*1.4=296726 ork: t: 17368*6*1.45*1.3*1.4*1.2=330005 v: (5200*12+17368*2)*1.45*1.2*1.4= 236623 gnóm: t: 20640*6*1.55*1.4*1.06=284856 v: (6000*12+20640*2)*1.55*1.3*1.4=319562 orias: (ez itt csalóka, mert én max 10 kocsmát tartanék 1k hekin) t: 19432*6*1.35*1.15*1.07*1.4= 271151 v: (5600*12+19432*2)*1.15*1.2*1.4*1.35= 276636 nekem ezek jöttek ki. ebből látható, hogy támadóerőben mindegyik ráver, védőerőben viszont erős, de nem kompenzálja a gnómot, ami mindenben ráver (orias is elvileg, ha nem ilyen csalóka az éplistája). konkretizálni kéne mi a cél az új fajjal. |
Quote:
Amúgy meg nem elhanyagolható, hogy a gnóm ráver, de tükörpajzs miatt elég lenne kevesebb templom is a barbárnak... |
Quote:
Varikkal nem igazán tud támadni, mint az óriás Varikkal védettebb, mint az ork, és a gnóm, és talán mint az óriás hadis Persze az 1 kocsmás gyúrhat varikra is. Tolikkal sebezhetőbb, mint az óriás és a gnóm Tolikkal tud támadni, nem úgy mint az óriás (nincs varikész tolikész büntetése-ork, gnóm) Hadakozásaiban mérlegeléskényszer lenne, vagy a támadásra, vagy a védelemre koncentrálok, az erőket meg kell osztani. |
amennyiben fontos a toli/vari is kérlek vki számoljon egy elfet, én most sajnos rohanok
|
Quote:
És a kevesebb templommal nagyon nyűgös feltenni a védővarikat, a regent, és még távolozni is. Próbáld meg orkkal, 4-5% templommal 1000 hekin pakolgatni a sok varázslatot, meg távolozni. Ne adj isten vérszomjazni, térkaput nyitni. Elárulom, hogy szenvedni fognak a varázslóid, és nem fog menni, csak ha lemondasz valamiről. Csávó ember tolisként szövim golt a G ben 1000 heki körül, és még távolozni is allig maradt készülije. Paplovagról ebben a topikban ha kérhetem ne írjunk, nemsokára összeszedem, rendszerezem, és külön topik indul neki. |
Nekem tetszik az ötlet! Ha lehetne szavazni, akkor szavaznék rá.:)
|
Quote:
|
Quote:
Nincsenek általános jó döntések. De a 6% templom az ennek a hadisnak sztem is elég azaz 1000 hekin kb 60 De 4% már nyűgös nagyon. |
Quote:
1000 heki, tudós elf, 100% morál, mf, íj-ló, 5 tábornokos ütés (nem fel), varik fenn. ház 189 barakk 381 -> 19812 tanya 115 őrtorony 100 -> 5200 (csak ennyi íj) kocsma 100 -> 5200 templom 100 -> 13000 bank 15 támadó erő: (csak lovak) t=14612*6*1,07*1,3*1,4*1,45=247562 v=(5200*14 + 14612*2)*1,3*1,3*1,4*1,45=350014 toli és vari ellen +20% véderő toli: 5200*1,2=6240 vari: 13000*1,2=15600 tanya pont elég, bár ilyen elffel nem mennék... fedezgetős, (kisbunker) : ház 189 barakk 160 -> 8320 (van 520 üres hely képzésre...) tanya 121 őrtorony 150 kocsma 210 -> 10920 [*1,2=13104] templom 170 -> 22100 [*1,2=26520] t=0 :) v=7800*14*1,3*1,3*1,4*1,45=374632 este van, meg nem is tudok számolni, ha valaki lektorálná... :) |
Amúgy ez a Barbár azért teccene, mert lenne egy faj akivel jót meccselhetne az ork. ha a 2 ütő gép face to face harcolna, akkor nagyon érdekes taktikázás lenne. jelen pillanatban van az Elf, vagy átmegy rajta az ork, vagy nem na bumm. akkor az ork méghúz fel barakkot, és probálkozik újra, az elf ezalatt csak imádkozhat, hogy elöbb unja meg az ork, a folyamatos épitkezést, minthogy sikerrel járna. viszont a barbárban az tetszik, hogy míg az ork akkor a leghatékonyabb ha távol van a serege,mert a védelme kevesebbet gyengül mint a többieké, addig neki dönteni kell a védelem és a támadás között, mert neki esne a legnagyobbatt ilyenkor. így nagyon érdekes taktikai harc lenne, hogy ki mikor támad.
mondjuk sztem ha A-ba is játszható fajnak akarjuk akkor a faji sajátossága miatt a tábornokai számitsanak bele a klánvédelmébe is. illetve támadásnál is számitson, méghozzá, hogy addig a tábornokai mind kint lennének (mondjuk mert csak a saját vezéreikre halgatnak). Így elég erős lehetne ahoz, hogy klánba is használható legyen, de ott is megmaradna mind az elönye mind a hátránya! |
köszi sasa tök jó, de hamár megragadtunk a 70-60-nál akkor olyat kéne.
szóval barbár: támadó:16900*6*1.35*1.36*1.4=260638védő: védő: (5200*12+16900*2)*1.2*1.35*1.36*1.4=296726 ork: t: 17368*6*1.45*1.3*1.4*1.2=330005 v: (5200*12+17368*2)*1.45*1.2*1.4= 236623 gnóm: t: 20640*6*1.55*1.4*1.06=284856 v: (6000*12+20640*2)*1.55*1.3*1.4=319562 orias: (ez itt csalóka, mert én max 10 kocsmát tartanék 1k hekin) t: 19432*6*1.35*1.15*1.07*1.4= 271151 v: (5600*12+19432*2)*1.15*1.2*1.4*1.35= 276636 elf: ház 189 barakk 451 -> 18252 ló tanya 115 őrtorony 100 -> 5200 (csak ennyi íj) kocsma 70 templom 60 bank 15 t: 18252*6*1.45*1.4=222309 v: (5200*14+18252*2)*1.3*1.2*1.45*1.4=346143 |
rangsor szerint szerintem:
hadi (t+v szerint rangsorolva...ez is csalóka, mert a barbár ugye itt duplán kapja a 36-36-ot t-re és v-re is ill. mindenkinek más-más stílus tetszik, vki nagyot szeret ütni, vki mg nagyot védeni...) 1. gnóm 2. elf 3. ork 4. barbár 5. orias toli védelmet néztem itt csak, mert elsősorban hadiorikat néztünk 1. elf 2. gnóm 3. orias 4. barbár, ork - orias maluszai elvileg hátrébb kéne sorolnia az oriast vari: 1. barbár (még nem derült ki számomra, hogy 5* pajzs marad-e) 2. orias 3. gnóm 4. elf 5. ork összesítés (első hely 5p, második 4...) gnóm: 12 elf: 11 barbár: 9 orias: 8 ork: 6 remélem nem lesz olyan aki azt mondja a gnóm kétszer olyan jó, mint az ork :) azonban így ez a számolás szerintem egy butaság, mert nem 1:1:1 arányban kéne mérni a hadi, toli, varit, mert mindenkinek más fontos. nekem pl. nagyságrendekkel előrébb van a hadierő, mint a többi. más meg lopkodni szeret, neki az az első...szóval ez a sorrend szerintem nem mond el semmit. ami kiderült a barbár seregben gyenge. úgy gyenge, hogy azt a hatalmas előnyt megadtuk neki, hogy minden védéshez és támadáshoz otthon vannak a vezérei, ami luxus. ezt kompenzálja elvileg az (5*?) tükörpajzs. így már elfogadhatónak tartom a fajt, ezzel az ember egy egész erős hadi lehet varizhatatlansággal, ami nem biztos , hogy jó. az oké, hogy gyenge volt hadilag, de a számok szerint egész jó védelemmel egész jó támadással ártózhatatlan fajt kapunk. ezért javaslok egy max. 3* pajzsot. továbbá butaságnak tartom a +10%-os mészár, puszti többletet, mert minek kategória. ahhoz pici, hogy azt mondjam ezért megéri, ahhoz meg nagy, hogy csak úgy legyen benne. bár pont emiatt nem értem az olyan faji hátrányokat, hogy -10% kevesebb hullás meg -10% raki...de ez az én gondom :) remélem nem számoltam el semmit |
Quote:
|
akkor egy rugóra jár az agyunk ;)
|
Nos Hüpike számai sokat elárulnak, és nagyon fontos az a mondata miszerint a Barbár sosem duplán kapja meg a vezérei utáni bónuszokat.
Vagy támadásra Vagy védelemre Használhatja fel Másik gyengesége: Ha több sereget kell kiküldenie, akkor a vezéreit meg kell osztania, azaz a Vezérbónuszok szétforgácsolódnak. Míg a többi fajnál a faji haderőbónuszok, és a magas tekercs minden egyes seregnél külön-külön is megjelenik. Túl erősnek semmiképpen sem mondanám a most meglévő népszerű hadis fajokhoz. Emellett nincs semmilyen tekivédelme. Épp ezért gondoltam, hogy a mészárlás, pusztítás nála kicsit hatékonyabb. És valljuk be egy virtuóz hadis ezt jobban is élvezi, mintha kocsmásításba kezdene. Valamint ezek a különbségek színesítik a játékot. |
Quote:
Nagyon igazad van, fontos meglátás!!! Legegyszerűbben úgy lehetne talán megvalósítani, hogy ha a szövetség vezére klánsereget küld ki, és a Barbár országból is megy sereg, akkor automatikusan az összes Barbár vezér csatlakozik a szövetségi sereghez. Ennek persze van előnye is, hátránya is, egyéniben nem tudna támadni a barbár, ha kimennek rá, programozni viszont így lenne a legkönnyebb. De ha van erre más jó ötlet akkot örömmel olvasnám. |
nekem is tetszik az ötlet bár a tábornok neve maradjon tábornok;)
Ati úgyse menne bele:) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Aztán tovább bontva... |
Quote:
|
Nekem minden javaslattal, megbeszéléssel csak egy bajom van...
Rétestészta, nagyon lassú az átfutása...stb.... Én szeretem ha pörgősebb minden:-) Lehet mert öregszem és azt hiszem lemaradok valamiről mert sokára lessz:-) Talán azért tartozom a radikálisabb válltozások képviselőihez... |
Quote:
Ezek kozul par egesz sokaig meg lett beszelve, megis szerintem a jatek hatranyara valt.... |
Quote:
Ebben teljesen igazad van:-) Csak megint egy vessző paripám:-) Itt mi beszélhetünk bármiről bármennyi ideig... Sok javaslat elveszik elsikad stb... Kinek tetszik kinek nem mindenki vérmérsékletéhez felfogásához mérten firkál.... Kellene egy nem publikus fejlesztői csapat max 6 emberrel:-) És történne mindig mikor el jutnak valameddig.. Mutass nekem még egy játékot ahol a széles tömegek beszélik meg és próbálják változtatni a játékot:-) Meg veszed játszol,ha tetszik jó ha nem ott hagyod:-)))) Tudom ez most kicsit sarkított:-) |
Quote:
Ez nem tetszik. Klánseregben a tábornokok részvétele régi téma, támogatnám is az ötletet, de eddig nem sikerült összehozni. Az meg nem lenne jó szerintem, ha egyik fajnak a tábornokai részt vesznek a kláncsatában, a többié meg nem. |
Quote:
Enélkül közönséges "ember" Ha nem számítanak kláncsatában a Vezérei, akkor 1/A ban életképtelen lenne. Kérlek olvasd el még egyszer a téma indítást, és gondold át. Szerinted játszana valaki is Barbárt az 1/A-ban, ha elesik a faj meghatározó specialitásától, erejétől, a szövetségi háborúkban? Ez olyan, mintha az ork támadóbónusz se számítana klántámadásnál. Régen volt ilyen, 1 ló az 1 ló volt, azaz 1 félelf barakk lovas nagyobbat ütött klánnal, mint 1 ork barakk lovas.....(+10% lakóteki) Épp elég nagy megkötés lenne, ha Ati a programozás egyszerűsítése miatt kláncsatánál úgy oldaná meg, hogy mindíg kimegy az összes Vezére, Rgó, ha egyéni támadást kap közben akkor : 1, kicsi a védereje 2, nem tud visszatámadni |
Csak néhány hozzáfűzni valóm volna a témához.
A Barbár, mint egy új faj ami játékban megjelenhet remek elgondolás, de az alap ötlet fantáziátlan, nem kidolgozott. Csak a hátrányt emelném ki: kétszeres készüli fogyi haszonszerzésnél? Ez valami vicc? Ennyi? :confused: Persze a háttérben megbuvó szándékot elrejteni sem lehetne, ami a nem akarom túlságosan elrontani a saját játékomat című előadás. :D Ne vegyétek véresen komolyan a dolgokat amit leírok csak ötletelek: A barbárok köztudottan idegenkednek a mágiától. Erre nincs ötlet? Hol vannak a mágikus tevékenységeket korlátozó maluszok? Persze fajtájukból adódóan, mint egy genetikai tulajdonság az ezzel szembeni védelem, tehát ezzel ellensúlyozva lenne. Mágikus védőerő töblet? Lehetne nagyobb, még akár az elfénél is. Ne csak táblázatokon törjétek a csöppnyi agyatok, hanem, hogy a barbár egy valódi színfolt legyen!!! Alapból megkaphatná a vándor tulajdonságát anélkül, hogy ehhez az adott személyiséget választania kéne. A hadis ütéseknél alapból létrejönne egy tolvajakció. Mondjuk a gyújtogatás. Barbár tolvajok? :D A faj kitalálója is érzi hogy ez vicc, és próbálja is maluszolni, de épp csak annyira, hogy ő ettől még jóízűt játszhasson. :) Szóval a tolvajlást keményen maluszolnám. Fosztogatásnál, több vagy akár minden kincsből hozhatna mint a jelenleg megszokott esetben. Kárpótlásul. Faji varázslat: Elkorcsosult hagyaték. Gyengített tükörvarázs? Az ötlet tényleg az. :) Ennél többet szeretnék várni tőletek. Jó éjszakát. |
Ehmm... asszem értem már, miért titkosítja le Brown kolega az elismertségét...
|
Kb nekem is az a véleményem mint Brownak.Elég sokat kéne rajta finomítani,de ha megcsinálnák normálisan akkor jönne csak az igazán nehéz része, mégpedig Ati...
|
en mellesleg 1etertek brown-nal, valaszoltam is am erre, meghozza reszletesen, de vmilyen oknal fogva 2 ugyanilyen topik van, ki tudja miert. es abban irtam le a piciny eszreveteleimet. nos akkor bemasolom ide, hiszen a tema tkp ugyanaz.
szoval ez a hsz 1 masolat sajat magamtol (az a topik mintha ugyis behalt volna), ime: 1. hsz: "nekem nem nagyon tetszik a dolog, tobb oldalrol sem. de nem kotozkodni akarok, hanem a velemenyemet szeretnem elmondani. az 1ik a "csokevenyes" fajivari, hogy csak 3szoros. nos szinte 100%-ig tuti vagyok benne, hogy ez is elegendo a leartozhatatlan ori statuszra. vegyunk 1 peldat. ugy 1500 hekinel a hadis orias hadisnak mondjuk 25k varija tudos szemelyisege es 92-94-es kmoralja, beut felfele 1 varis oriasba (akar ugyis ha nem 1enileg, hanem viszi az egesz szovit), az leesik ala szepen 5-7 korre es kb. 5k ponthatranyt beszedve. legyen ugy 50-52k varija es ugy 75-80-as kmoralja. nos 1etlen artovarit sem tud elsutni. ha csak 3szoros is a tukor az embernel, ebbol ki lehet kovetkeztetni, hogy alig kell neki vari es az ugyanigy lecsapott varis orias sem tud majd vele mit kezdeni. nemhogy a hadisok, a varis sem. raadasul nemcsak kivedi majd az artot, hanem visszaveri azt. szoval merev tulzas csokevenyesnek hivni, mert reaktor is nagyon jol tudja, hogy boven nem kell 5szoros vedelem. szamolgatas nelkul ugy gondolom 1500 hekinel max 8-10k vari boven eleg lenne erre a celra. annyi meg ugyis van legalabb. a masik fele meg ha a haszonszerzo tolis akciok 8%-ot csokkentenenek akkor az artok miert nem? nagyon 1szeru: 1500-2000 hekinel vagy felett mar nem igazan nagy fogas tekit lopni, a gyujtas viszont annal durvabb. jol le lehet vele gyengiteni az ellenfelet. raadasul nem lehet lehuzni a tolikat a tukor miatt. tehat ha mar nem stilusa a lopkodas, akkor a toliarto se legyen az sztem. a tabornokok atdolgozasa kapcsan: meg miert mukodne maskepp, amikor a szorzok az osszes fajnal ugyanannyit adnak. az mar mas kerdes, hogy jo 5let ha vedelemre is adna ennel a fajnal a tabi. ezzel 1etertek, lehetne ilyen extraja. de a tabornokonkenti 4-5% merev tulzas. adjon annyit amennyit most ad tamadasnal. igy elsore ennyit." 2. hsz: "meg jo hogy nem a legerosebb, hiszen leartozhatatlan. sztem a tabornokos tema helyett vmi mas bonusz kene neki. a tabi rendszert hagyjuk meg ugy ahogy most van. ilyesmikre gondolok pl (csak ugy kapasbol kulonosebb atgondolas nelkul): pozitivumok: - minden katonai akcioja majdhogynem meszarlas jellegu, az ellenfel katonai masfelszeres veszteseggel kalkulalhatnak a csataban meg akkor is, ha az az o gyozelmukkel jar (nem meszarlasnal) - a meszarlas es a pusztitas +25% hatasfoku - +20% katonai ero tamadasnal - +10% katonai ero vedekezesnel - +1 tabornok - tabronokok tamadoszorzoja a vedekezesbe is beleszamitanak (ha otthon vannak) negativumok: - a normalishoz kepest ketszeres mennyisegu ures foldet szerez (tehat kevesebb beepitett foldet), valamint 10%-kal kevesebb foldet es javakat zsakmanyol (harc kozben a tombolasra fektetett hangsuly miatt) - a varazslok minden varazslasnal +2% keszultsegcsokkenest szenvednek el - a tolvajok 25%-kal gyengebbek, mint mas fajoknal (hasonloan a torpek varijaihoz) - a tolvajok minden akciojuknal +2% keszultsegcsokkenest szenvednek el" |
Brown: hova akarsz még adni neki mágiavédelmet, amikor már megkapja a gyengített tükörvarit?
Plusz megkapja a vándor személyiséget meg felveszi a tudóst oszt ha egy ilyennel összeakadsz nem sok esélyed lenne a túlélésre. Plusz menne pusztítani vagy csak fosztani és akkor is felgyújtana neked egy valag házad...hmmm...egyre jobb :D Plusz még ne csak gabonát, pénzt és rúnát fosszon...hanem? Monnyuk hozza el az ellen ijjászait? :D Köszönjük az ilyen konstruktív hszeket :) |
Quote:
Ez sajnos se nem ötlet, se nem javaslat, se nem kritika. |
Quote:
|
Quote:
Elmondom. Itt sokan visszaélnek azon "hatalmuknál fogva", hogy nagyvonalúan plussz és mínuszpontokat osztogatnak, amitől azt hiszik, hogy manipulálhatják a kisebb hozzászólókat. Mert akit nemtudnak a saját oldalukra állítani például egy saját topicban, az inkább húzzon el a rákba. És megpróbálják ezt úgy elérni, hogy ráhordanak egy talicskányi mínuszt. Úgy gondolom, hogy ez a demokrácia akasztása itt a fórumon. Nem szólhatok szabadon hozzá, mert egyből kapom az ajándékot. Sokak ettől itt tényleg bekussolnak. Namármost engem nem érdekel a hírnevem, ettől én nem leszek több vagy kevesebb az életben. Ezek után is megfogom mondani a frankót, ha úgyérzem hogy valakinek túl sok a víz a fejében. A észnélküli mínuszolgatással ezt éritek el. Mert veletek úgy látszik csak ezen a nyelven lehet. |
All times are GMT +1. The time now is 09:57. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu