![]() |
Új ügyfélszolgálati rendszer
Sziasztok!
A mai napon, sok-sok testreszabás után, új ügyfélszolgálati rendszert üzemeltünk be, egyelőre még csak kísérleti céllal. Az új rendszer célja, hogy a levelezés sokkal visszakövethetőbb legyen, ezáltal kevesebb félreértés adódjon, a mi oldalunkon sokkal könnyebben rendelkezésre álljanak a segítséghez szükséges adatok stb. Mit jelent ez a Ti oldalatokról? Elsősorban azt, hogy ha a Beállítások menüpont alatt található kódot nem adtad meg, akkor erre igen erősen figyelmeztet az új rendszer. :) Ez a kód azonosítja az országodat, egyéni ügyintézést csak ennek elküldésével tudunk végezni. (Aki valamilyen okból kifolyólag rendszeresen figyelte az azonosítókódot, észrevehette, hogy néhány napja megváltozott a formátuma, ennek oka az új rendszerre való áttérés volt.) Mit jelent ez a mi oldalunkról? Reményeim szerint azt, hogy ezáltal az ügyintézés fel tud gyorsulni, Ti is az azonnali automatikus figyelmeztetés hatására egyből külditek a kódot, és ennek bitrokában mi is látjuk, hogy mi is a helyzet az országgal, amiről szó van. Ezen kívül a rendszer belső felépítése is az eddiginél gyorsabb és összehangoltabb segítségnyújtást tehet lehetővé. Stratégiai kérdésekre természetesen továbbra sem feladata a supportnak válaszolni, ilyen irányú kérdések kapcsán továbbra is a súgóhoz illetve a fórumra lesz mindenki irányítva. Ennek a topicnak az elsődleges célja, hogy ha a rendszer nem működne jól, és nem tudnátok elérni minket, akkor azt itt tudjátok jelezni. ;) Az első napokban még várhatóak apróbb gyerekbetegségek. Az elérhetőségünk változatlan: support@hodito.hu Jó játékot mindenkinek! |
Tovabbra is sablon szovegeket fognak kapni az emberek? :(
|
Quote:
A support cím alapvetően nem azért van, hogy megkérdezd azt, ami amúgyis le van írva, hanem hogy egyéni speciális problémákat meg tudjunk oldani, például elrontott VIP küldés stb. |
Quote:
Ha nem tudsz belépni, akkor minden adott ahhoz, hogy ezt megoldd: belépési adataidat lekérheted, böngészőbeállításban le van írva, hogy mit kell tenned. Ha nem tudod, hogy valami hogyan működik, akkor azt elolvasod a súgóban, vagy megkérdezed vagy a benti, vagy a külső fórumon. Ha fejlesztési javaslatod van, az egyértelműen külső fórum. Ha bármi észrevételed van, azt megköszönjük, elrakjuk esetleges későbbi használatra, de megintcsak nem kezdünk el hosszasan levelezni róla, ha beszélgetni szeretnél, akkor vagy a belső vagy a külső fórumot használd megintcsak. Ha egy esetleges hibát vélsz felfedezni, és azt jelzed, megintcsak megköszönjük, ha valóban hiba, javítjuk, de ismét nem igényel hosszas levelezgetést. Alapvetően én azt veszem észre, hogy a legtöbben csak beszélgetni szeretnének, sajnos erre nem a support cím a megfelelő hely, a fórum azonban annál inkább. Amik valóban a supportra tartoznak: áthelyezéssel kapcsolatos esetleges reklamáció, természetesen a felülvizsgálkat eredményétől függően erre is előre meghatározott válaszok kerülnek kiküldésre, annak érdekében, hogy egyenlő elbírálásban részesüljön mindenki. Ha nem tudod, hogy miért kaptál egy kitiltást, vagy figyelmeztetést, azt megkérdezheted, természetesen ilyenkor is szabvány választ kapsz az adott üzenet melléklésével, ilyenkor se látom, hogy miért kellene hosszasan beszélgetni a témáról. Ha nem érkezett meg egy VIP jóváírásod, akkor ez igényel egy hosszasabb utánajárást, hogy minden szükséges adat meglegyen, ami alapján utána lehet nézni, h ogy mi lehet a hiba. Eddig ez az egyetlen, ahol a sablontól eltérés szükséges. Ezek is olyan esetek, amikor valaki elgépeli az SMS-t, sajnos a legtöbb esetben ilyenkor nem tudunk segíteni, hiszen másvalakinek küldte a VIP köröket. Szóval bevallom nem értem, hogy mi olyan dolog miatt írnál a supportra, amivel kapcsolatban hosszas levelezés szükséges, ami egyedi, csak és kizárólag a te eseteddel kapcsolatos. |
Most megfogtal...oszinten szolva nekem csak az maradt meg, hogy mindig ugyanazt kaptam...bar ahogy leirod, tenyleg igy van...
|
hiba?
Ma késztetést éreztem egy számomra igen fontos ügyben kérdés intézni a supportnak. Az email cím amiről írtam a hód adatbázisában nem szerepel (csak az angolban a románban és a németben...) ezért jött a válaszlevél hogy katt a linkre hogy nem-e vagyok spam. Rákattintok, erre kiírja hogy ez már elévült akta, az ügyet rég lezárta a bíróság!:eek:
Ilyenkor mi van? a szövegezés helytelen és menni fog a levél ahova szántam vagy hiba van a rendszerben? :) a szöveg hivatalosan ez: Ez az ügyszám már nem létezik. Kérünk, hogy küldd el újra a leveled. |
példa?
én irnák példát:))
1. egyik percre a másikra eltünt 10 ezer varim:))) nem nem nem az én hibámbol . Válasz annyi volt valamit elnéztél olvass sugot:)) Azt nem mondom másnap meg lovasbol tünt el:) 2. megkérdeztem ugyan hogyan sikerült JKSz-eznem ha nem is tudtam rola A válasz tartsam be a szabályokat, olvassak sugot:) 3. Ujabb ori átkerült megint nem tudtam rola hogy jksz-eztem, a válasz ugyanaz mint a 2. pontban Ha ne adj isten szabályt vétek bevallom, azaz nem fonom magamat. innentől elkönyveltem a sablon leveleket és nem irkáltam többet a supportra. Majd ha lesz valami gondom, megnézzük mibe változott. A puding probája az evés:)) |
Quote:
|
Quote:
Quote:
Quote:
Ne haragudj, de az olvasási képesség hiányán rengeteg ember tud segíteni, mi ezt a feladatot nem vállaljuk fel. |
Quote:
Nem egyedi probléma, találtam tesztelni közben olyan freemail rendszert, ahol hasonlóan elrontja az ékezeteket, ha előjöttek az első gyerekbetegségek, akkor az ékezetkezelése is finomítva lesz ilyen téren. |
Quote:
:))) 1. nem volt az eseményekben semmi se:)) ezért volt a bibi. 2. Mástol már megtudtam hogy miért lettem átdobva. A lelkiismeretem nekem tiszta ezzel kapcsolatban 3. Ezt még mindig nem tudom:)) Én csak a sablonra irtam a 3 példát, azért olvasni még tudok:)) Szinte ugyanaz a levél volt mindhárom esetbe. Ezért irtam a sablon-t Tökmindegy majd meglátjuk legközelebb:)) |
Quote:
Quote:
|
latom, kerdoiv is van :)
|
szabadságom miatt nem tudom az országom hosszú azonosítókódját, így azt nem tudom megadni. ezért jött hajnali háromkor egy formális(?) levél, miszerint kevés adat. jól sejtem ez létszükséglet? mert eddig elég volt az orinév meg a száma.
|
Quote:
|
a kérdésem nem véletlen a supportra ment és nem ide, nem fórumtéma. bízom benne talán meg tudod nézni ott is ;)
|
Quote:
|
Az első tapasztalatok azt mutatják, hogy sokan nem bírkóznak meg azzal a feladattal, hogy minden szükséges adatot mellékeljenek, és igen gyakori hiba, hogy:
Ha a válaszolás valamiért problémát okoz (annak ellenére, hogy ez minden levelezőprogram beépített alap funkciója), akkor kérünk, hogy MINDEN leveledben az ÖSSZES adatot mellékelj, különben a 30 különböző nyitott ügyből nem igazán tudjuk, hogy miről van szó. Pont emiatt vezettük be az új ügyfélszolgálati rendszert. Sikerül néhány embernek remekül megoldania, hogy így is szanaszét legyen minden adata. Azt hiszem, hogy az Internet működéséről még sokaknak NAGYON SOKAT kell tanulnia. Kérek mindenkit, aki nem tudja a levelezőprogramját kezelni, hogy munkatársaitól, családtagjaitól, rendszergazdájától kérjen segítséget. Szintén gyakori, hogy a téma sor üresen marad, vagy teljesen semmitmondó témát ír a levélíró. Bár ez nem közvetlen probléma, értelemszerűen sokkal előbb számíthatsz válaszra, ha már a téma sorból kiderül, hogy mivel kapcsolatban írsz. (Az, hogy "levél", vagy "Hódító" remek témák, de remélem mindenki érzi, hogy elég semmitmondóak. :)) Kérek mindenkit, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében a fentiekre figyeljen oda. Köszönöm. |
All times are GMT +1. The time now is 01:20. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu