![]() |
Hódító Társasjáték?
Hello
Szerintem lehetne Hódító társasjáték:) mondjuk 8-an lehetne játszani max. szerintem sok hódos venne is 1-1 példányt, főleg az olyan családok ahol legalább 2-en játszanak neten. Vélemény??:) ha sokan támogatják, még talán Ati gondolkodna is rajta, hogy legyen-e:) |
Quote:
bár hogy öszinte legyek, el képzelni nem tudom hogy hogy lehetne ezt normálisan megcsinálni hogy mondjuk ne legyen bonyolult, és megmaradjon hasonló a netes játékhoz:P |
Quote:
elöször megkell tudakolni, hogy lenne-e rá igény :) |
Quote:
Volt vmi felvetés, hogy lehetne online térkép a pontlista helyett. De már az is megvalósíthatatlannak tűnt az akkori topic alapján. Hátmég a fix térkép. Úh max állhatna 8 db számológépből, papírból és tollból a szet, és mindent szépen ki lehetne számolgatni körönként. Csak akkor 1 napig kellene tartson 1 kör. ;) Tehát a valódi kérdésre, hogy tudniillik jó lenne-e ha jó lenne, a válaszom: igen, jó! :D |
Ez nem a legszerencséseb gondolat - felmérni h van-e igény venni. Meg is mondom, miért. Azért csak megnézem már h mit veszek, nem? :) Igy mindenki a saját játékát venné meg, amit ő maga elképzel. Az nem működik h akartok venni? Igeeen! Na és mit is veszünk? Levegőt! :) Jó lenne előbb vmi konkrét, mert igy önmagában jól hangzik de az ördög a részletekben lakozik.
Ha lesz vmi sztem a hétvégi felé kell tapogatózni. Onnan kiindulva lehet vmit csinálni. |
Én imádom a társas játékokat. Az egyszerűt, a bonyolultat, a kártyásat, a táblásat, a hosszúkásat és a köralapút is. :)
A kivitelezés már más tészta, én akár amolyan ki nevet a végén típusban is el tudnám képzelni :))) |
Quote:
amúgy meglehetne csinálni csak picit máskép... inkább a párbajból kéne akkor már kiindulni már. leegyszerüsitett pont számitással, kb a szerepjátékokhoz kéne hasonlónak lennie, hogy lenne egy központi intézkedő jelenesetben a császár, aki intézné hogy mi történik kv-kor meg ilyenek... |
:D
én vennék csak, hogy ez egy nagyon hosszú játék lenne, ha lenne is, mert ugyebár a valóságban is a végtelenségig játszhatod. amúgy valahogy a catan és a riziko keverékeként tudnám elképzelni, de hogy ezt a kettőt, hogy lehetne egy táblára tenni:eek: |
Quote:
Meg a csokisat, meg a lyukasat, meg a keserűt meg az édeset:) Én lehet vennék egyet hobbiból, meg inkább kíváncsiságból, mert kelenleg el nem tudom képzelni, hogyan lehetne hódozni társasjátékban. |
ott állna valaki, aki a kv-kat méri, és midnig figyelni kell:D
de ez azért is hülyeség lenne, mert látod mikor támad az ellen, és nincs a meglepetés ereje soha;) |
1. Ki ülne be (1, vagy fél órás körök mellett) valaki másnak a lakásába, hogy kb. 1-2 hétig éjjel-nappal játszanak?
2. még ha sokkal rövidebb is lenne a körváltás, akkor is sokáig tartana a játék , és kapkodni kéne. 3. A hódító csak úgy izgalmas, ha van 1-2000 kör, amiben mindenki úgy tervezhet, piacolhat, háborúzhat, ahogy akar. 4. Az időn kívül helyre is szükség lenne, hiszen 1-2 hódítós bulira jó páran elmennének:D:D 5. Nem lenne egyszerű kiszűrni a csalókat (pl.: JKSZ) Ettől függetlenül a Hód irály lyáték, de akkor, ha a "piszkosmunkát" a gép végzi:D:D:D |
Quote:
2, persze ez a lényege hogy lefoglaljon szorakoztasson órákon át, nem kell kapkodni, gondolom még életedben nem jáccottál szerepjátékot, nem kell 1 alkalomra lekorlátozni a játékot, nyudodtan lehet késöbb is folytatni 3, nem csak úgy izgalmas sokaknak izgalmasabb a Hv, az aréna vagy a párbaj... ahol nem végtelen játék folyik? 4, helyet mindig meg lehet oldani ha akarod... 5, jksz pár haver között???? |
Kivitelezhetetlennek tartom az ötletet.
|
Quote:
|
Quote:
|
a beállításoktól függetlenül 18 nap minimum, ha tartson valameddig:D
de kéne hozzá egy papír meg egy értéktáblázat, hogy mennyibe kerül képezni, építeni. ha nem is lehetetlen, de én meghajolok az előtt, aki ezt kivitelezi úgy, hogy élvezhető legyen...:) |
Quote:
pénz, gabona termelés stb, de legaláb mindenki megtanulná és megismerné a játékot amúgy meg, ha kevesebb pénzt vonsz ki vagy, ha emberhiány van és nem mennek épületek, de elfelejted, hogy pl. a barakk nem megy és megpakolod kimondja meg, hogy nem szabad:confused: |
Quote:
|
Quote:
amúgy meg sztem úgy meglehet csinálni hogy van egy kpi ember aki intézkedik. így nála gyülnének az információk, ő intézné az ütéseket,tul.képpen ő lenne a "szerver":D |
Ja amíg várunk körváltira addig meg nyomjuk társasba mi?:)
|
Jó ötlet, de tényleg elég nehéz, ha nem lehetetlen kivitelezni. Úgy tudnám elképzelni, hogy van egy személy aki nem játszik, hanem végzi a "piszkos munkát".
*bár nem lennék a helyében* |
meglehetősen sok lenne az a "piszkosmunka"... nem?:confused:
ezért nem ártana,ha nem csak egy ember utálná meg a számológépet:) |
Quote:
|
Quote:
|
Szerintem jó ötlet ez a társas dolog...de valószínűleg nem lenne olyan,mint az igazi :) Mondjuk lehetne ezen agyalni,valaki nyisson neki egy külön topicot,és akkor ott kollektíven ezkezdjük a munkát...már ha megéri...Mert ez azért elég nagy befektetés lenne Atiék részéről...őt kellene megkérdezni mindenek előtt...A lényeg,hogy az ötlet szerintem jó,támogatom ! :)
|
Nah örülök, hogy azért érdeklődtök a téma iránt:)
mondjuk azért az igaz, hogy elég nehezen kivitelezhető:( de mondjuk nem is kötelező pl az összes fajt betenni:) pl az ember vagy a fél-elf kimaradhat mert ugye mind a kettő végülis tolis faj... vagy valami ilyesmi gondolkodási elven ha meg tényleg lenne rá igény, akkor szerintem Ati megcsinálná főleg akkor ha nyereség is lenne rajta:) a társasjátékot meg gondolom úgy lehetne megvenni, hogy banki utalással vagy úgy mint a VIP-et sms-el és akkor postán küldenék a lakhelyre vagy nemtudom |
Quote:
Persze ötletelni ettől függetlenül korlátlan mennyiségben lehet. Pl sztm vmi nagyon egyszerűből kéne kiindulni. Mondjuk minden játékosnak van 10 katonája és 100 hektára. A hektárt csak írják, a katonák (bábuk) viszont láthatók egy pókháló szerű táblán. A Hód jellegzetességeit megtartva: - aki ugyanakkora vagy kisebb orit támad az egy hekit visz, aki nagyobbat az kettőt. - az egymás mellett elhaladó seregek tudomást sem vesznek egymásról, - ha viszont azonos célpont felé tartanak, csak a nagyobb csapat megy oda, a másik visszafordul. És kell vmi iniciáló lépés, pl amikor minden katona otthon van, születik egy új, 1 hekis, védtelen és gazdátlan ori a játékmező közepén. Na. Még 4-5 szabály, pl felfedezés, szaporodás, szövetkezés, és simán elmegy vele 60 kör, vagyis egy kellemes délután. ;) De ha berakod a fajokat, a mindenféle mágiákat, toliakciókat, tekercseket stb, kínszenvedés lesz a vége.. És talán könnyebben megvalósítható lenne egy próbaverzió, ha nem lenne nagyobb az anyagigénye egy A4-es lapnál és mindenki gyűjtene magának szürke meg fehér kavicsokat az udvaron, bábu gyanánt. :D |
hát én egyáltalán nem írtam egyszersem, hogy kiötlöttem ezt, és most ha sokan támogatják Ati leül egy hónapra és megtervezi az egészet tök egyedül...
hanem hogy mi játékosok ötletelünk ki egy jó verziót, ugye mindenkinek biztos lenne ötlete hogyan lehetne és mindegyikből a legjobb dolgot egybe tesszük így lesz a legjobb variáció... Azt meg hogy én csináljam meg?? ehh márcsak azértsem tenném, mert: "A Hódító online stratégiai játék szerzői jogvédelem alatt álló alkotás, mely a tulajdonosok írásos beleegyezése nélkül sem részben, sem egészben nem használható fel, vagy reprodukálható semmilyen formában. A játékban való részvétel feltétele a játékszabályok elfogadása, ennek hiányában az oldal használata nem engedélyezett. A Hódító tulajdonosai a játék használatából eredő károkért semmilyen felelősséget nem vállalnak. A "Hódító" szó bejegyzett védjegy! Minden jog fenntartva. (C) Copyright 1999-2007" ez sztem elég indok azért, hogy miért nem csinálnám ugye ez kihat a társasjátékra is az is egy másolás lenne végülis:) javíts ha tévedek |
Quote:
|
Quote:
|
bocsi ha offolom ezzel ezt a témát, csak most szállt meg egy ichlet:D
végülis a sima szgépes multiplayer game is egy egy fajta társasjáték. sztem megvalósitható lenne egy cd-s zárt hálozatban játszható verziója a hódnak. olyasmi modullal mint a párbaj, persze kiegészitesekkel hogy ne ugyanaz legyen mint a netes hód... 1-2 plusz faj, személyiség esetleg még plusz módositók,esetleg rövid játékra specifikusabb varázslatok,toli akciók, nah meg persze beállitható köridő teccés szerint stb. tehát másabb de mégis hasonló én eltudnám képzelni, sztem kiváló reklám lenne a hódnak ez, hiszen nem csak olyanokkal játszhatnál akik van netük hanem akiknek nincs. könnyen lehet szerezni új függöket is sztem így. és tul.képpen a legkomolyabb költsége csak a ráforditandó idő, mert itt nem kell egy komplett tárast legyártatni előre és vagy eladják vagy nem, hanem csak már meglévő dolgot kell modositani. és anyag költség is minimális, főleg hogy elég csak ép szükséges cd mennyiséget beszerezni... |
ez is jó ötlet végülis
mondjuk én igazából társast azért gondoltam, hogy lehetne csinálni, hogy ha pl van egy család köztünk játszanak 3-an akkor ők tudjanak egy unalmas nyári estén pl játszani egymás ellen a körváltások között:) vagy ha csak haverok gyülnek össze esetleg Klán találkozóra el lehet vinni poénos játék lenne főleg a profiknak:) |
Nem tudom hányan ismeritek a Trónok harca nevű társasjátékot (George R. R. Martin azonos című regénye alapján), de az a játék is hódításról és stratégiáról szól (többek közt). Annak a rendszerét átértelmezve, szerintem lehetne a Hódítóból is társasjátékot csinálni. Az a baj, hogy elég nehéz úgy elmagyarázni a rendszert, hogy az is értse, aki egyáltalán nem ismeri a világot, amin játszódik... :(
Dióhéjban: A tábla egy térkép, amin tartományok, országok, városok vannak jelölve. A játékosok választanak egy nemesi házat maguknak (Hódító esetében ez lehet a faj akár), amihez házkártyák tartoznak (ebben az esetben pl lehetne a faji sajátosság), amiket csaták során lehet felhasználni. A harci egységek, a támadó és védő egységek egyaránt, gyalogosokból, lovagokból, és hajókból állnak. A hajók és a gyalogosok egy pontot a lovagok kettőt érnek. Szabályozva van, hogy egy adott egység támadás vagy védekezés során hogyan támogathat egy másik egységet. Értelemszerűen csaták során lehet elfoglalni egymás területét (az nyeri a csatát, akinek több pontot ér az egysége). Az nyeri a játékot, aki leghamarabb összegyűjt hét várost. A városok arra jók, hogy onnan lehet egységeket toborozni, az ellátmány függvényében (akinek a termőföldje jobb, és több élelmet termel, az több embert toborozhat). E mellett lehet egyezményeket kötni, amit vagy betartanak a játékosok vagy nem. Egyéb szabályok is vannak, de azok már elég világspecifikusak, úgyhogy azokat nem említem. Ez csak egy lehetséges kiindulópont valami ötlethez, majd eldöntitek érdemes-e gondolkodni rajta, vagy sem :) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Semmi jónak nem vagyok az elrontója. :)
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 21:00. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu