Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Elvetett javaslatok (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=41)
-   -   Támadók és Védők helyett új egységek (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=166)

bpeet 02-03-2006 20:30

Támadók és Védők helyett új egységek
 
Sziasztok.

Fiúk/Lányok csak arra lennék kíváncsi, hogy használja-e valaki a támadókat és a védőket illetve van-e szükség egyáltalán rájuk.

Pl. én magam soha nem képeztem/vettem ilyet.

Szerintem le lehetne cserélni őket 2 új egységtípusra.

Írok két-két ötletet, várom a véleményeket:
A)
1. Katapult. Építéséhez kell fa is, és 5 barakkhelyet foglal (kötekedőknek ez a kezelőszemélyzet helye). Védőérték 0, támadóérték 40. Támadásnál viszont +1 vagy 2 kör az út.
2. "Ellenkatapult" (nincs ötletem a nevére) Védőértéke 30, de csak a Katapultok ellen véd. 2 barakkhelyet foglal.

Mindkét egységnek kiképzéskor van fa és kő igénye, a betegség rájuk hatástalan.

B)
1. Paplovag (ezt olvastam más fórumon) Védőérték/Támadóérték 3/3, de ha a barakkban van akkor a varázslók számát a paplovag/varázsló arányszázalékkal megnöveli, de maximum 30%-al.
2. Szerencselovag. Védőérték és Támadóérték 3/3, de ha a barakkban van akkor a tolvajok számát a szerencselovag/tolvaj arányszázalékkal megnöveli, de maximum 30%-al.

Etyekwood 02-03-2006 20:38

[quote=bpeet]Sziasztok.
Fiúk/Lányok csak arra lennék kíváncsi, hogy használja-e valaki a támadókat és a védőket illetve van-e szükség egyáltalán rájuk.
Pl. én magam soha nem képeztem/vettem ilyet.
Szerintem le lehetne cserélni őket 2 új egységtípusra.
Írok két-két ötletet, várom a véleményeket...
QUOTE]


Igen, elég kevesen használjők, őket, és az én tapasztalatom is az, hogy szinte feleslegesek, bár a variációk, amiket írtál, nagyban hasonlít a konkurenciára:) /amit ugyen nem írok le:)/

De az igaz, hogy helyettük lehetne más hasznosabb egységet kitalálni, ami ugye az akkori kort jellemezte!

laci 02-03-2006 20:38

A támadó és a védő szerintem is fölösleges, de arra nincs komoly ötletem, mit lehetne helyettük betenni. :confused:

bpeet 02-03-2006 20:41

Quote:

Originally Posted by Etyekwood
Igen, elég kevesen használjők, őket, és az én tapasztalatom is az, hogy szinte feleslegesek, bár a variációk, amiket írtál, nagyban hasonlít a konkurenciára:) /amit ugyen nem írok le:)/

ebben az esetben bocsi, nem emlékeztem a lem*-ban ilyenekre. :eek:
a kasztneveket meg a magus emlekekbol szedtem ossze. :)

Csokibácsi 02-03-2006 20:50

Nem hinném, hogy a támadó és védő belátható időn belül le lesz cserélve, Ati már többször leírta, hogy miért. Ha meg tudjátok győzni (amit erősen kétlek), akkor esetleg.

Etyekwood 02-03-2006 20:51

Quote:

Originally Posted by bpeet
ebben az esetben bocsi, nem emlékeztem a lem*-ban ilyenekre. :eek:
a kasztneveket meg a magus emlekekbol szedtem ossze. :)

:)
Semmi gond, én nem haragszom:)
De az említett katapult, az van ott is, magasabb szinteken, mert olvastam róla, de az értékeiről melyik, hogy támad, vagy véd, azt nem tudom.
Tény, hogy valami jó lenne!

Etyekwood 02-03-2006 20:53

Quote:

Originally Posted by Csokibácsi
Nem hinném, hogy a támadó és védő belátható időn belül le lesz cserélve, Ati már többször leírta a miértjeit. Ha meg tudjátok győzni (amit kétlek), akkor esetleg.

én szoktam olvasgatni a fórumokat, de sajnos nem emléxem, a miértekre, tudsz rá nekünk akkor választ adni?
Köszönöm!

Nem akarok senkit meggyőzni, erről, csak 5 let lett volna szerintem bpeet részéről is:)

laci 02-03-2006 20:53

Na persze, de ha már katapult, akkor legyen várfal is, és így tovább, szóval ez elég végtelen menet lenne :)

Etyekwood 02-03-2006 20:56

Quote:

Originally Posted by laci
Na persze, de ha már katapult, akkor legyen várfal is, és így tovább, szóval ez elég végtelen menet lenne :)

ja, hát igen, a katapult ugye várfalat rombol a legtöbb esetben:D

akkor legyenek egri nők is a gulyáslevessel:D

laci 02-03-2006 20:58

És a másik oldalon Jumurdzsák :D

Etyekwood 02-03-2006 21:01

Quote:

Originally Posted by laci
És a másik oldalon Jumurdzsák :D

Akkor legyen tűzkerék is:D
de csak a végén:D

laci 02-03-2006 21:03

Egyre jobb, akasztófát Hegedűsnek!! :rolleyes:

Csokibácsi 02-03-2006 21:04

Quote:

Originally Posted by Etyekwood
én szoktam olvasgatni a fórumokat, de sajnos nem emléxem, a miértekre, tudsz rá nekünk akkor választ adni?
Köszönöm!
Nem akarok senkit meggyőzni, erről, csak 5 let lett volna szerintem bpeet részéről is:)

Figyelmetlenül olvasol :)

Itt van: http://forum.queosia.com/showthread.php?t=125

pantemony:
"en pl az automata kepzessel nem vagyok teljesen kibekulve mar csak azert mert pl tamadot meg vedot nem lehet kepezni nem mintha szemely szerint szeretnek de ha mar leteznek ezek az egysegek ...

(akkor minek van a jatekban tamado meg vedo ha ugysem jo semmire ... ki kene venni es valami olyat tenni a helyere ami er is valamit vagy valtoztatni az erejuket pl 5..3 illetve 3..5 re )"

Ati:
"A támadó és a védő nagyon jól használhatók kezdéskor, hétvégiben, párbajon, arénában stb. Olyan alkalmakkor, amikor nem használsz helytartót."


Nincs mit :)

Etyekwood 02-03-2006 21:17

Quote:

Originally Posted by Csokibácsi
Figyelmetlenül olvasol :)


:D
Látod Csoki, ezt pont nem is olvastam, de köszi!

Etyekwood 02-03-2006 21:18

hamár itt tartunk: rumom, söröm? :D

bpeet 02-03-2006 21:53

"A támadó és a védõ nagyon jól használhatók kezdéskor, hétvégiben, párbajon, arénában stb. Olyan alkalmakkor, amikor nem használsz helytartót."

Igen ezekben használhatóak, mert tény h sokkal kevesebb fegyver kell hozzájuk. de az emlitett paplovag/szerencselovag fegyverigényét hozzájuk lehetne igazitani. Vagy akkor az értékeket lehetne úgy változtatni T/V 0/4 ahogy jelenleg is van, azonban lenne érdek a "normál" játékban is, h a játékosok ilyen egységeket képezzenek, mindeközben nem helyettesítenék a tolikat/varikat mert "csak" bónuszt adnának, nem plusz egységeket.

persze ha nem hát nem, aszem ez volt az utolsó ötletem amit még közzé akartam tenni. :)

Lepidus 02-04-2006 17:25

nem értem az ilyen emberekt..ha valami jól működik akkro mért akartok rajta változtatni folyamatosan??ha majd ati változtatni akar,akkor majd szól h gondolkozzatok,de felesleges ieneken törni a fejetek míg ati mindet megvétózza..ez 100%..lepidus

Davalon 02-04-2006 17:36

nyugodtan lehet róla beszélgetni, azzal nem árt senki senkinek. Miért baj az, hogy eljátszik a gondolattal, mi lenne, ha?... Csak beszélgetés folyik róla, az meg nem tilos:) Ha Atit nagyon zavarja, majd lezárja a dolgot, nem kell ehhez Lepidus segítsége...

bpeet 02-04-2006 18:42

Quote:

Originally Posted by Lepidus
nem értem az ilyen emberekt..ha valami jól működik akkro mért akartok rajta változtatni folyamatosan??ha majd ati változtatni akar,akkor majd szól h gondolkozzatok,de felesleges ieneken törni a fejetek míg ati mindet megvétózza..ez 100%..lepidus

Lepidus: akkor miért van "megbeszélések" rovat?

ez csak 1 gondolat, de h Ati-t idézzem, akkor nem csak a hétvégi, aréna, párbaj játékban lennének így használva ezek az egységek, mert -bár ennek ki kellene forrnia magát- a paplovag/bárd v. szerencselovag v. akármi esetén biztos lenne, aki az íj +3 védelmét v. elit +2 védőjét/támadóját "eladná" a bónuszért.
Persze lehet h nem.

A játék király egyébként, de ebben az esetben itt van 2 egység amit pár játéktípusban használnak, de a legtöbb játékost tartalmazó "normál" játékban nem.

egyébként kíváncsi vok neked mennyi támadód vagy védőd van :)

Lepidus 02-04-2006 20:41

40k támadó és 40k védő:)..persze a 100k vari mellé..és TERMészetesen hulla vagyok 8)..tom,h nem kell a segítségem atinak,meg eljácchatunk a gondolattal,h mi lenne,ha..csak nem sok értelme:)..de úgy látszik neked van erre dőd:P

Davalon 02-04-2006 20:47

Lepidus, jelenleg nincs fejlesztési időszak a Hódban, ilyen alapon senki ne szóljon semmit, mert nem fog bekerülni az sem;)

Lepidus 02-04-2006 22:12

hmmm...megígérem neked ha valami nem teccik hódban neked szólok elsőnek h fantáziálj a megoldásáról..köszi..1: mért nem tudok senkit meggömbözni mikor 100 000 varim van?baj h élőhalott vagyok?:eek:

bpeet 02-05-2006 10:13

Quote:

Originally Posted by Lepidus
40k támadó és 40k védő:)..persze a 100k vari mellé..és TERMészetesen hulla vagyok 8)..tom,h nem kell a segítségem atinak,meg eljácchatunk a gondolattal,h mi lenne,ha..csak nem sok értelme:)..de úgy látszik neked van erre dőd

Neked meg arra van időd, hogy olyan témában "vitatkozz" ami nem is érdekel. :)
nem is tudom melyik a rosszabb.
Quote:

Originally Posted by Lepidus
hmmm...megígérem neked ha valami nem teccik hódban neked szólok elsőnek h fantáziálj a megoldásáról..köszi..1: mért nem tudok senkit meggömbözni mikor 100 000 varim van?baj h élőhalott vagyok?

ezzel a kérdéssel meg menj a "Segítség kezdőknek" topicba és ott tedd fel ezt a kérdést. Meg ott kérdezd meg azt is h megéri-e 40k védőt és 40k támadót tartani :)

Egyébként meg ha a fenti ötlet meg esetleg kivált annyit, h a jelenleg fejlesztés alatt álló hódban Ati csak 1 sort is megfontoljon, vagy a hozzászólások miatt elvessen, akkor már van értelme.
Ha meg mégsem akkor is megtettünk amit jelen keretek között megtehettünk, illetve beszéltünk arról h jó lenne-e vagy sem, illetve megtudtuk pl. hogy ki az aki tart védőt és talán azt is elmondja h miért is azt tart íjász helyett, következésképp bővült a tudásunk, tapasztalatunk. én ennek is látom értelmét.

Így kaptál elég választ Lepidus vagy folytassam még? Egyébként meg senki nem kért arra h elolvasd vagy h hozzászólj. ha nem tetszik nem kell benézni a topicba.

Lepidus 02-05-2006 22:09

az a baj,h félek a belőled áradó hatalmas tudásmennyiségtől..télleg itt érzem az arcomon..huhhh..de jó érzés..kettőnk közül neked kéne a kezdőkhöz menni:p

Half 02-05-2006 23:56

Nem olvastam végig ezt a topicot, mert elég sok, de nem lenne türhető ötlet a támadok és védők értékesitésére ha az országok kzöti távolságot növelnék és esetleg a támadó/védők képzési idejét csökkentennék, mert ha 4 kör alatt kiképződnének egy törpénél és 7 kör alatt egy nem törpénél mondjuk de két ország közti min távolság 5 kör lenne vándorral 4 mondjuk akkor lehet megérné lefokozni képezni emg ilyesmi

drhb 02-06-2006 07:18

Szerintem a védőnek és a támadónak is 7 pontot kéne érniük, és akkor használhatóak lennének(jól emlékszem, hogy a védő régen 7 pontos volt?)

bpeet 02-06-2006 16:00

Quote:

Originally Posted by Lepidus
az a baj,h félek a belõled áradó hatalmas tudásmennyiségtõl..télleg itt érzem az arcomon..huhhh..de jó érzés..kettõnk közül neked kéne a kezdõkhöz menni:p

kedves Lepidus. Ismételten megkérlek arra, hogy ha nem tudsz érdemben hozzászólni, csak beszólogatni, akkor keress magadnak egy másik pl. dühöngő topikot és ott keress magadnak egymást fikázni kívánó partnereket, mert ez a topik nem erre lett nyitva.

ha ilyen üziket küldözgetsz azzal csak a saját szegénységi bizonyítványod állítod ki.

szóval mégegyszer megkérlek, hogy ne írj ide csak akkor ha érdemi hozzászólásod van. egyébként kíváncsi lennék a véleményedre, illetve hogy szerinted milyen jó tulajdonsága van a védőknek/támadóknak a kisebb fegyverigényükön kívül, de a kötekedéseidre nem vagyok vevő.

szóval mégegyszer megkérlek hogy csak normális hozzászólásokat produkálj.

azért kértelek ennyiszer hogy biztosan eljusson a kérés az illetékes 2 bitedhez, reménykedek ennyiből felfogtad hogy mi is a fórumok lényege és a topikok jelentése és hogy hová miket kell(ene) írnod...

Lepidus 02-06-2006 21:20

előnye még a gyorsabb képződés..jó lenne,ha figyelnél..norm játékban semmi értelme de párbajban jó lehet egy kis trükközésre..amellett én használom másra is de azt nem kötöm másnak az orrára..főleg nem a tiedre:p

Csigusz:P 02-07-2006 20:52

hm
 
és milenne akkor ha kivennénk a támadót és védőt a NORMÁL játékból DE a hétvégikben, a párbajon és az arénában lehetne használni őket.. hm?

Csigusz:P 02-07-2006 20:53

hihi
 
Quote:

Originally Posted by Lepidus
előnye még a gyorsabb képződés..jó lenne,ha figyelnél..norm játékban semmi értelme de párbajban jó lehet egy kis trükközésre..amellett én használom másra is de azt nem kötöm másnak az orrára..főleg nem a tiedre:p

királyul lehet piacon is használni a sok amatör megisveszi :)

bpeet 02-07-2006 20:59

Quote:

Originally Posted by Csigusz:P
királyul lehet piacon is használni a sok amatör megisveszi :)

erre tényleg nem gondoltam. akkor ebből (is) meggazdagodva tudsz fellépni az 5. szintről. most jut eszembe h láttam védőket támadókat a piacon 40k áron, de nem tudtam h ki veszi őket, mikor 5k eltérés volt egy védő/támadó és egy elit ára között. hmmm. mindig tanul az ember. :)

Lepidus: köszi h megtaláltuk a közös hangot :)

Lepidus 02-07-2006 21:55

azzal is lehet operálni ah nem a balf--szok veszik meg és érdekes módon olcsóbb mint a katona;-):p

Csipi 02-10-2006 21:22

Szerintem perpillanat a Normál játékban eléggé fleslegesek,csak azt nem tudom hogy mire lehtne őkt kicserélni...Szerintem az eddigi legjobb ötlet az volt hogy legyen 7 a támadó és 7 a védőértékük...akkor talán többen használnák és egyk is érdekeséget vinne a játékba.
A másik oldala a dolognak hogy a mostani rendszert már megszokta mindenki és nem biztos hogy jó 5let lenne változtatni rajta :)



Csipi

-==Dante==- 02-12-2006 11:27

Jó ötletnek tartom az új egységeket, eröl nyitottam témát is!
Mit szólnátok pl. paphoz?
Vagy lehetnének olyan egységek amik passziv hatást fejtenének ki, pl ha van 1000 papod akkor nem tudnak rád akkora rontást [szárazvihar] rakni vagy ilyesmi.

Half 02-13-2006 17:12

Quote:

Originally Posted by 123
Azt is meglehetne csinálni hogy mint egyedi varázslatok ugy egyedi katonák is lenének mindegyik fajnál

Ezek különben egyre inkább kezdenek emlékeztetni msá stratégiai játékokra. új egység biztos nem lesz van egy olyan érzésem! Mármitn ez alapján a topik aalapján nem tudhatom, hogy:D valamelyik fejlesztő ideges lesz sé csinál egy vérprogramozó egységet:D

Tank 02-13-2006 19:28

Quote:

Originally Posted by Csipi
Szerintem perpillanat a Normál játékban eléggé fleslegesek,csak azt nem tudom hogy mire lehtne őkt kicserélni...Szerintem az eddigi legjobb ötlet az volt hogy legyen 7 a támadó és 7 a védőértékük...akkor talán többen használnák és egyk is érdekeséget vinne a játékba.
A másik oldala a dolognak hogy a mostani rendszert már megszokta mindenki és nem biztos hogy jó 5let lenne változtatni rajta :)
Csipi

A 7 pontra emelést én is jó ötletnek tartanám, egyből használhatobbá válnának normál csoportokban. sokkal változatosabb seregű országok lehetnének. Az íjászt a tornyok miatt nem szorítanák ki a védők, mondjuk A-ban a lovast a támado tuti, de a többi csoportban, ahol jellemzően a sereget otthon tartják, ott vszinuleg a lovas maradna túlsúlyban. Szinesebbé tenné a játékot az tuti.

Ha korábban is fel volt vetve a 7-re emelés, akkor mi volt az ellenérv, hogy ne ?

Lepidus 02-13-2006 21:55

hi csipi !örülök h látlak..akkro már legyen 8--úgy izgibb..carmen 4ever..igaz csip?:p csak ne igyon sokat..:))

director 02-14-2006 07:12

Quote:

Originally Posted by Tank
A 7 pontra emelést én is jó ötletnek tartanám, egyből használhatobbá válnának normál csoportokban. sokkal változatosabb seregű országok lehetnének. Az íjászt a tornyok miatt nem szorítanák ki a védők, mondjuk A-ban a lovast a támado tuti, de a többi csoportban, ahol jellemzően a sereget otthon tartják, ott vszinuleg a lovas maradna túlsúlyban. Szinesebbé tenné a játékot az tuti.
Ha korábban is fel volt vetve a 7-re emelés, akkor mi volt az ellenérv, hogy ne ?

nem tudom, én nem tartanék lovast, ha a támadó 7-et érne..
szerintem jól van ez így.. normál játékban nem kell használni őket és kész:)

Senki 02-14-2006 07:22

ha 7-7 lennne az értékük, akkor az jobb lenne, de akkor tuti, hogy rengeteg vita lenne azon hogy mi a legjobb felállás... azaz színesebbé tenné a játékot, de megölné a párbajokat, meg a többi játékfélét valószínűleg... :rolleyes:

Mike zoostorm 02-14-2006 19:14

akkor a torpe nem lennne tul tap? neki csak 6 kor lenne kepzni... azert az eleg nagy elony lenne ...:(
Most arra pont jok hogy piacon neha olcsobbak mint az alap kati es megveszi az ember lefokozza oket blabla...:)


All times are GMT +1. The time now is 01:55.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu