Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Elvetett javaslatok (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=41)
-   -   Kis változtatás törpék háza tájékán:D (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=1601)

Bea Baba 03-26-2007 20:37

Kis változtatás törpék háza tájékán:D
 
:D Na szóval:
1 másik topicban felmerült a dolog, bevallom nem is az én ötletem, de nagyon jó ötletnek tartom és mivel abban a témában offként jelenik meg nzitok ennek 1 uj topicot:D

Az ötlet az lenne h a törpe faji bónusza h Ipari tekiből 40%ot érhetnek el, de mivel tudjuk h az ipari tekinek túl sok értelme nincs, jó lenne ha azt a plussz 10%ot inkább megkapná Bányász tekihez.. szvsz nem 1 egetverő dolog de bizti segitene 1 kicsit a törpén:cool:

Ati 03-26-2007 20:39

Quote:

Originally Posted by Bea Baba (Post 82622)
Az ötlet az lenne h a törpe faji bónusza h Ipari tekiből 40%ot érhetnek el, de mivel tudjuk h az ipari tekinek túl sok értelme nincs, jó lenne ha azt a plussz 10%ot inkább megkapná Bányász tekihez.. szvsz nem 1 egetverő dolog de bizti segitene 1 kicsit a törpén:cool:

Jelenleg mi a probléma a törpe 200%-kal magasabb termelésével?

Bea Baba 03-26-2007 20:47

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 82623)
Jelenleg mi a probléma a törpe 200%-kal magasabb termelésével?

nincs aval gond, de igy nagyobb lenne a termelésük, min tudjuk álandó gond a törpik tekizése,néhány csopit leszámitva mindenhol állandóan tekizik őket, ezért ez nem is lenne 1 stabil állapot, csak 1 eséllyel több:)

Ati 03-26-2007 20:51

Quote:

Originally Posted by Bea Baba (Post 82628)
nincs aval gond, de igy nagyobb lenne a termelésük, min tudjuk álandó gond a törpik tekizése,néhány csopit leszámitva mindenhol állandóan tekizik őket, ezért ez nem is lenne 1 stabil állapot, csak 1 eséllyel több:)

Nem győztél meg.

Emeljük a 200%-ot 8000000%-ra, akkor mégtöbb lenne a termelésük, és akkor az milyen jó lenne nekik.

Az, hogy "mert ettől mégjobb lenne nekik, bár most se rossz" nem ok a változtatásra.

Kutyuleee 03-26-2007 20:57

inkább akkor már a mezőgazdasági tekire adnám a 40%ot, a bányászatban így is 3x termelnek többet bárki másnál.

Princ 03-26-2007 20:58

Quote:

Originally Posted by LotR (Post 77951)
Huha félelmetes milyen javaslatok kapnak támogatást..
Az ipari teki segítségével lehessen többet kéepzni? :O
. . .
Tehát vmi másfelé kellene a gondolkodni... pl: kovácsmühely hatékonyságát növelhetné...

Quote:

Originally Posted by Bea Baba (Post 77986)
nekem ez teccik:D most komolyan csillagászati fegyver árak vannak, néhány helyen, . . .

. . . .
Quote:

Originally Posted by Bea Baba (Post 82622)
Az ötlet az lenne h a törpe faji bónusza h Ipari tekiből 40%ot érhetnek el, de mivel tudjuk h az ipari tekinek túl sok értelme nincs, jó lenne ha azt a plussz 10%ot inkább megkapná Bányász tekihez.. szvsz nem 1 egetverő dolog de bizti segitene 1 kicsit a törpén:cool:

Két ötletet támogatsz az ipari tekivel kapcsolatban, melyik tetszik a legeslegjobban? :-DD

Bea Baba 03-26-2007 21:06

Quote:

Originally Posted by Kutyuleee (Post 82631)
inkább akkor már a mezőgazdasági tekire adnám a 40%ot, a bányászatban így is 3x termelnek többet bárki másnál.

uff masképp kellet volna megfogalmazzam a kérdést, mert ez se rossz...
amugy Ati válaszéra reagálva, nem azért jött az ötlet mert "most is jó, de lehet jobb is"... hanem mert most nem túl jó a helyzetük:p ezt aval támasztanám alá h a többi fajhoz képest elég kevesen választják tudatosan ezt a fajt, mert:

elf közkedvel, jól lehet vele haladni, nehezen sebezhető
félelf, alsóbb szinteken jól jövedelmez..
ember, egész jó tolis alternativa..
hullát inkább hagyjuk...
ork, lopható meg sebezhető de kegyetlen jó hadis, és mivel a a hadis a legjobban müködő játékstilus, ez ellensulyozza a hátrányait..
óriás, jó hadis, jó varis, tolisokkal nem sok gondja van..
gnóm, sebezhető de a lényeg védve van, és ráadásul tuti hadis...

Kutyuleee 03-26-2007 21:09

Quote:

Originally Posted by Bea Baba (Post 82634)
uff masképp kellet volna megfogalmazzam a kérdést, mert ez se rossz...
amugy Ati válaszéra reagálva, nem azért jött az ötlet mert "most is jó, de lehet jobb is"... hanem mert most nem túl jó a helyzetük:p ezt aval támasztanám alá h a többi fajhoz képest elég kevesen választják tudatosan ezt a fajt, mert:

elf közkedvel, jól lehet vele haladni, nehezen sebezhető
félelf, alsóbb szinteken jól jövedelmez..
ember, egész jó tolis alternativa..
hullát inkább hagyjuk...
ork, lopható meg sebezhető de kegyetlen jó hadis, és mivel a a hadis a legjobban müködő játékstilus, ez ellensulyozza a hátrányait..
óriás, jó hadis, jó varis, tolisokkal nem sok gondja van..
gnóm, sebezhető de a lényeg védve van, és ráadásul tuti hadis...

a Törpe egy iszonyú jó faj, rövid játékokon, meg arénában szinte mindenki az. azért választják kevesen tudatosan mert sok odafigyelést igényel... ha megnézed alsobb szinteken annyi ork sincs.
amúgy következő orim törpe lesz:D

Bea Baba 03-26-2007 21:09

Quote:

Originally Posted by Princ (Post 82632)




. . . .


Két ötletet támogatsz az ipari tekivel kapcsolatban, melyik tetszik a legeslegjobban? :-DD

én a kovácsok termelését támogattam, de ez is egy átgondolható ötlet, a képzés nüvelés sztem hüeség... amgy ne vegyük egy kalap alá a dolgokat, az Ipari teki minden fajt érint, ez meg csak a törpit, ha pesze az Ipari treki módosulna, az lenne a jobb:D

Kutyuleee 03-26-2007 21:14

Quote:

Originally Posted by Bea Baba (Post 82637)
én a kovácsok termelését támogattam, de ez is egy átgondolható ötlet, a képzés nüvelés sztem hüeség... amgy ne vegyük egy kalap alá a dolgokat, az Ipari teki minden fajt érint, ez meg csak a törpit, ha pesze az Ipari treki módosulna, az lenne a jobb:D

Ezzel egyetértek teljesen, mert vagy a törpinek kell módositani a +10%ot, vagy az iparit

Bea Baba 03-26-2007 21:14

Quote:

Originally Posted by Kutyuleee (Post 82636)
a Törpe egy iszonyú jó faj, rövid játékokon, meg arénában szinte mindenki az. azért választják kevesen tudatosan mert sok odafigyelést igényel... ha megnézed alsobb szinteken annyi ork sincs.

ahh sztem aállits fel 1 táblázatot, lent kb ugyanolzan kevés törpi mint ork van, de fentebb orkok szaporodnak, mivel nincs már annyi tolis, és ütőerejük egyre több szerepet nyer, még a törpének is nőhetne a szerepe odafenn, mivel nyersi az drága, de senki se hüe azért termelni h akármennyit is elvigyenek belőle..

Kutyuleee 03-26-2007 21:25

Quote:

Originally Posted by Bea Baba (Post 82641)
ahh sztem aállits fel 1 táblázatot, lent kb ugyanolzan kevés törpi mint ork van, de fentebb orkok szaporodnak, mivel nincs már annyi tolis, és ütőerejük egyre több szerepet nyer, még a törpének is nőhetne a szerepe odafenn, mivel nyersi az drága, de senki se hüe azért termelni h akármennyit is elvigyenek belőle..

ezért irtam hogy alsobb szinteken:D

Madzin 03-27-2007 02:37

Mivel a torpek (en szeretem oket) apro nepseg ezert van nekik 40 % bonusz az ipari kepzesre, mert konnyu oket kikepezni :)
a +10 % ra ott a gazdalkodo szemelyiseg. Valaszd azt es maris jobban termelsz. Mondjuk 2. szemelyisegnek kifejezetten torpnek valo...

Masik a torphoz kell egy szovi aki megvedi az ellentol es akkor igencsak gazdag egy ori.

Szoval az egesz otlet egy legbolkapott nem atgondolt javaslat.

Szecsa 03-27-2007 08:55

Ati, es magahoz ahhoz a kerdeshez hogy allsz, hogy a torpe ne az ipari tekire kapja a +10% bonuszt, hanem esetleg masik tekercs fajtara? A kerdes nyilvan az, hogy melyikhez.

LotR 03-27-2007 09:28

Engem az is érdekelne anno mi indokolta, hogy az ipari tekercshez kapjon 10%-ot a törp?
:rolleyes:

Valezius 03-27-2007 12:47

Nem lenne elég az ipari tekit megváltoztatni? Arra már megvan egy kész javaslat, amit eléggé elfogadott.

Kutyuleee 03-27-2007 13:58

Quote:

Originally Posted by Valezius (Post 82746)
Nem lenne elég az ipari tekit megváltoztatni? Arra már megvan egy kész javaslat, amit eléggé elfogadott.

De elég lenne azon változtatni.De mivel csak a kész javaslat van meg ami ÁLTALUNK eléggé elfogadott eddig. vmilyen módon változtatni kell, ha más nem akkor másból irhasson a törpe 40%ot.
Én is jobban örülnék az ipari módositásának, de ha megnézed eddig Ati semmit se reagált a dologra. ugyhogy a ténylegesen elfogadott majd akkor lesz, ha ati is érdemben hozzászól.
Viszont ami érdekelne, Ati várható változtatás ezen a téren?

Synkel 03-27-2007 17:36

Quote:

Originally Posted by Valezius (Post 82746)
Nem lenne elég az ipari tekit megváltoztatni? Arra már megvan egy kész javaslat, amit eléggé elfogadott.



Én is ezt támogatnám leginkább úgyis mint az A egyik legkisebb törpéje:D

Valezius 03-27-2007 23:25

Akkor talán nem kéne itt ötletelni, míg Ati nem mond semmit. Mert utána majd lehet hadakozni, hogy a törpi kapja vissza a 40% ipari tekit. :D

Szecsa 03-28-2007 09:29

Szerintem sajna egyelore nem aktualis :(
Ati, az itt 1-2 felmerult kerdesre, tudsz valaszolni? :)
pl. #15-s komment

laci 03-28-2007 09:32

Quote:

Originally Posted by Valezius (Post 83031)
Akkor talán nem kéne itt ötletelni, míg Ati nem mond semmit. Mert utána majd lehet hadakozni, hogy a törpi kapja vissza a 40% ipari tekit. :D

Így van. Megint párhuzamosan folyik két megbeszélés, egyik arról, hogy változtassuk az ipari tekercs értelmén,a másik meg hogy a törpe a +10% ipari tekercsét vihesse át máshova.

Ha viszont valami nagyon hasznos ötlet ütne be, és komoly értelmet nyerne az ipari tekercs, de közben a törpe netán elveszíti a +10%-át, akkor majd megy a majré hogy vissza az egészet?

LotR 03-28-2007 10:01

Quote:

Originally Posted by laci (Post 83075)
Így van. Megint párhuzamosan folyik két megbeszélés, egyik arról, hogy változtassuk az ipari tekercs értelmén,a másik meg hogy a törpe a +10% ipari tekercsét vihesse át máshova.

Ha viszont valami nagyon hasznos ötlet ütne be, és komoly értelmet nyerne az ipari tekercs, de közben a törpe netán elveszíti a +10%-át, akkor majd megy a majré hogy vissza az egészet?

HMM ebben van vmi, de nem hinném, hogy bármelyik is bekerülne:P
Szkeptikus vok:)
Szal ezért merem mind2 javaslatot támogatni... :D:D:D


All times are GMT +1. The time now is 23:51.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu