Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Megvalósult javaslatok (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Új személyiség: az építész (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=1576)

Hóhér 03-19-2007 01:30

Új személyiség: az építész
 
Miután a másik topic Sati topicja volt,és teljesen más irányú ötlete volt nyitottam egy újat...
Nem tudom már kié volt az eredeti ötlet,de elég sok jó hozzá szólás volt már a témához korábban.

Építész

Az építész az, amire a név utal: építész. Az egyes épületek felépítéséhez, fenntartásához szükséges pénz 20%-kal alacsonyabb. Minden, az épületei ellen irányuló tolvaj és mágikus akció 30%-kal kisebb hatásfokú. Ide tartozik a földrengés és a gyújtogatás.



Nem módosítanám az épüléshez szükséges időt, valamint a túlórát sem bonyolítanám túl , minél egyszerűbb és érthetőbb legyen a személyiség. Ne legyen túl tápos, ezért hagynám ki belőle a nyersanyag visszakapását is szintén.

Kubbi 03-19-2007 07:51

Nekem tetszik az ötlet, de szerintem sok a 30%

-Fegya- 03-19-2007 08:44

Quote:

Originally Posted by Hóhér (Post 80811)
Miután a másik topic Sati topicja volt,és teljesen más irányú ötlete volt nyitottam egy újat...
Nem tudom már kié volt az eredeti ötlet,de elég sok jó hozzá szólás volt már a témához korábban.

Építész

Az építész az, amire a név utal: építész. Az egyes épületek felépítéséhez, fenntartásához szükséges pénz 20%-kal alacsonyabb. Minden, az épületei ellen irányuló tolvaj és mágikus akció 30%-kal kisebb hatásfokú. Ide tartozik a földrengés és a gyújtogatás.



Nem módosítanám az épüléshez szükséges időt, valamint a túlórát sem bonyolítanám túl , minél egyszerűbb és érthetőbb legyen a személyiség. Ne legyen túl tápos, ezért hagynám ki belőle a nyersanyag visszakapását is szintén.

A sok felvetett új személyiség javaslat közül nekem is ez tetszik a legjobban.

Bogár 03-19-2007 08:49

Quote:

Originally Posted by Hóhér (Post 80811)
Építész

Az építész az, amire a név utal: építész. Az egyes épületek felépítéséhez, fenntartásához szükséges pénz 20%-kal alacsonyabb. Minden, az épületei ellen irányuló tolvaj és mágikus akció 30%-kal kisebb hatásfokú. Ide tartozik a földrengés és a gyújtogatás.

ezt így ebben a formában én is támogatom.

LotR 03-19-2007 12:12

Quote:

Originally Posted by Hóhér (Post 80811)
Miután a másik topic Sati topicja volt,és teljesen más irányú ötlete volt nyitottam egy újat...
Nem tudom már kié volt az eredeti ötlet,de elég sok jó hozzá szólás volt már a témához korábban.

Építész

Az építész az, amire a név utal: építész. Az egyes épületek felépítéséhez, fenntartásához szükséges pénz 20%-kal alacsonyabb. Minden, az épületei ellen irányuló tolvaj és mágikus akció 30%-kal kisebb hatásfokú. Ide tartozik a földrengés és a gyújtogatás.



Nem módosítanám az épüléshez szükséges időt, valamint a túlórát sem bonyolítanám túl , minél egyszerűbb és érthetőbb legyen a személyiség. Ne legyen túl tápos, ezért hagynám ki belőle a nyersanyag visszakapását is szintén.


Maga az építész az én ötletem volt, de kicsit más konstrukcióban:)
De igazából tök mind1...
Sztem fenntartási ktsg-et ne kelljen fizetni az építésznek...
A felépítési ktsg. meg lehetne 50%.

Az épületvédelemre meg ott a túlélő... meg egyes fajok...

Ehelyett nekem a nyersanyagvisszakapás jobban érdekelne:P

gyuri1995 03-19-2007 12:17

Én is támogatom! Szerintem jó ötlet!!:cool: ;)

-Fegya- 03-19-2007 12:25

Quote:

Originally Posted by LotR (Post 80858)
Az épületvédelemre meg ott a túlélő...

A túlélő semmilyen épületet sem véd.

Kisbér 03-19-2007 12:33

Én úgy gondolom, hogy ez megint csak egy 3. személyiség lenne... :)

Ellenben én a tudós személyiséget módosítanám... Kaphatnál 2-3 tudományt, amiben +5%-ot adna, a többi maradna sima... :) Ezzel a többi személyiség is felértékelődne, így ennek is lenne komolyabb értelme mondjuk egy hadi gnómnál, vagy egy 2 személyiséges orknál.

Ati, tudnál adni egy olyan riportot, hogy az országokban milyen a személyiség elosztása, többszemélyiség-esekre bontva?

dreaman68 03-19-2007 12:59

támogatom én is de a kevesebb nyersi pár % jó lenne

Hunor a sirály 03-19-2007 13:44

Én is támogatom.
Semmi baj nincs vele, olyan mint a túlélő csak ez épületekre vonatkozik és szerintem hasznos a gyujtás meg a földrengés ellen, nagyon tudnak idegesíteni.

Kutyuleee 03-19-2007 13:55

Támogatom, jó az a 30% védelem, és leginkább a hulláknak lenne egy minimális erősités

-Fegya- 03-19-2007 14:21

Quote:

Originally Posted by Kutyuleee (Post 80895)
Támogatom, jó az a 30% védelem, és leginkább a hulláknak lenne egy minimális erősités

Meg az 1 kocsmás gnómoknak.

Penya 03-19-2007 14:37

Sajnálom nekem sok az ujitas, tul konzervativ vagyok :)

Remedy 03-19-2007 14:37

Quote:

Originally Posted by -Fegya- (Post 80903)
Meg az 1 kocsmás gnómoknak.

Az mi, az olyan mint az 1 barakkos elf? Addig el, amig vki ki nem szurja? :P

-Fegya- 03-19-2007 14:59

Quote:

Originally Posted by Remedy (Post 80909)
Az mi, az olyan mint az 1 barakkos elf? Addig el, amig vki ki nem szurja? :P

Remy, én már kétszer végigmentem az összes szinten 1 kocsmás mf gnómmal.
Biztos mázlim vólt! :)

LotR 03-19-2007 15:27

Quote:

Originally Posted by -Fegya- (Post 80916)
Remy, én már kétszer végigmentem az összes szinten 1 kocsmás mf gnómmal.
Biztos mázlim vólt! :)

nem csak úgy szaladtál, hogy mire kiszurtak addigra már rég messzejártál:p

Kisbér 03-19-2007 16:21

Quote:

Originally Posted by -Fegya- (Post 80916)
Remy, én már kétszer végigmentem az összes szinten 1 kocsmás mf gnómmal.
Biztos mázlim vólt! :)

Jah :) 6 személyiséggel :):D;)

Bea Baba 03-19-2007 17:10

nekem teccik a dolog, ha nem is első személyiségnek, de pl orknak sztem hamarabb tudna számitani:D :D
és a gnóm gyujtás se alhanyagolható:cool:

Madzin 03-19-2007 17:45

Quote:

Originally Posted by Bea Baba (Post 80966)
nekem teccik a dolog, ha nem is első személyiségnek, de pl orknak sztem hamarabb tudna számitani:D :D
és a gnóm gyujtás se alhanyagolható:cool:

"Minden, az épületei ellen irányuló tolvaj és mágikus akció 30%-kal kisebb hatásfokú. Ide tartozik a földrengés és a gyújtogatás."
Lassuk csak , tapoljuk tovabb a hadisokat ? Ha ez a cel akkor nagyon is megfelel. De ha ez bevezetesre kerul a tolisok teljessen el fognak tunni a szintek topjaibol. Mert bizony a gyujtas az egyetlen fegyvere egy tolis orinak, varisnak meg a rengetes.
Szoval szerintem ez mehet ilyen formaban a kukaba.

Az epulet fentartasos dolog meg akar ertelmes is lehet. Azt en is jonak latom.
Szerintem csak erre kellene fokuszalni....

Kisbér 03-19-2007 17:48

Quote:

Originally Posted by Madzin (Post 80974)
Lassuk csak , tapoljuk tovabb a hadisokat ? Ha ez a cel akkor nagyon is megfelel. De ha ez bevezetesre kerul a tolisok teljessen el fognak tunni a szintek topjaibol. Mert bizony a gyujtas az egyetlen fegyvere egy tolis orinak, varisnak meg a rengetes.
Szoval szerintem ez mehet ilyen formaban a kukaba.

Madzin, azért ennyire ne legyél borúlátó...
Ez mint említettem én csak a 3. személyiségnek választanám extrém esetben 2. szemnek...
Nemhiszem, hogy pl egy ork építész fog rohangálni közöttünk :D
De még egy gnóm építészt sem fogtok gyakran látni :D

Ennélfoggva nemhiszem, hogy túl sok-mindent összekutyulna :D

Hunor a sirály 03-19-2007 17:49

Quote:

Originally Posted by Madzin (Post 80974)
Lassuk csak , tapoljuk tovabb a hadisokat ? Ha ez a cel akkor nagyon is megfelel. De ha ez bevezetesre kerul a tolisok teljessen el fognak tunni a szintek topjaibol. Mert bizony a gyujtas az egyetlen fegyvere egy tolis orinak, varisnak meg a rengetes.
Szoval szerintem ez mehet ilyen formaban a kukaba.

Nehogymá pont ez a seméjiség borítaná fel a Hódot, az óriásnak 0 kárt okoz a toli, és óriások is szoknak hadisok lenni, akkor ez nem nagy táp neki?
A rengés ellen meg ott az ember, az nem elég tápos?:p

Dragi 03-19-2007 17:49

Quote:

Originally Posted by Madzin (Post 80974)
"Minden, az épületei ellen irányuló tolvaj és mágikus akció 30%-kal kisebb hatásfokú. Ide tartozik a földrengés és a gyújtogatás."
Lassuk csak , tapoljuk tovabb a hadisokat ? Ha ez a cel akkor nagyon is megfelel. De ha ez bevezetesre kerul a tolisok teljessen el fognak tunni a szintek topjaibol. Mert bizony a gyujtas az egyetlen fegyvere egy tolis orinak, varisnak meg a rengetes.
Szoval szerintem ez mehet ilyen formaban a kukaba.

Az epulet fentartasos dolog meg akar ertelmes is lehet. Azt en is jonak latom.
Szerintem csak erre kellene fokuszalni....

őőőő nem biztos hogy egy hadis felfogja adni a Vándort vagy a Tudóst azért hogy ne rengessenek le róla vagy gyújtsanak le róla annyi hekit viszont egy hullának ez segítség lehet hisz ő a tudóssal nem sokat ér :) :)

Madzin 03-19-2007 17:49

Quote:

Originally Posted by Kisbér (Post 80975)
Madzin, azért ennyire ne legyél borúlátó...
Ez mint említettem én csak a 3. személyiségnek választanám extrém esetben 2. szemnek...
Nemhiszem, hogy pl egy ork építész fog rohangálni közöttünk :D
De még egy gnóm építészt sem fogtok gyakran látni :D

Ennélfoggva nemhiszem, hogy túl sok-mindent összekutyulna :D

Latod ezt mondom, tovabb erositeni egy 3 szemelyiseges orit.
Minek?
Szo mi szo nagyon sok az a gyujtas es rengetes elleni bonusz. Az nem kellene bele.

Bogár 03-19-2007 17:50

Quote:

Originally Posted by Madzin (Post 80974)
Lassuk csak , tapoljuk tovabb a hadisokat ? Ha ez a cel akkor nagyon is megfelel. De ha ez bevezetesre kerul a tolisok teljessen el fognak tunni a szintek topjaibol. Mert bizony a gyujtas az egyetlen fegyvere egy tolis orinak, varisnak meg a rengetes.
Szoval szerintem ez mehet ilyen formaban a kukaba.

van ebben azért egy kevéske túlzás... ezt a személyiséget sem éri meg elsőnek választani. a tudós előnyeit nehéz (és esélytelen) túlszárnyalni. vagyis az 1-2 személyiségeseket is lehet majd gyújtani, attól nem kell tartani. sőt még azt is lehet majd, aki választja ezt a személyiséget (is), csak 20-30%-kal türelmesebb kell lenni. :)

Kisbér 03-19-2007 18:04

Quote:

Originally Posted by Madzin (Post 80978)
Latod ezt mondom, tovabb erositeni egy 3 szemelyiseges orit.
Minek?
Szo mi szo nagyon sok az a gyujtas es rengetes elleni bonusz. Az nem kellene bele.

Ezt mondtam én is az első hozzászólásban, hogy ez csak a többszemélyeseknek biznisz... Viszont azoknak természetesen az, hiszen ilyen, mint tolvaj, meg varázsló személyiség nem sokat nyer egy 4 személyiséges hadi :) Ki kell hát találni valamit, amivel erősödhet, ha már "keseves munka" után megszerezte a 4. személyiségét! :D

Amúgy én még mindig azon a párton vagyok, hogy a meglévő személyiségeket kellene kicsit módosítani, nem újakat bevezetni. Mert tápos személyiségek úgysem mennek át Atin, az ilyenek, mint az Építész pedig csak a többszemes orikat erősítik...

Első körben módosítanám a tudós személyiséget. 2 tudományt jelölhetnél meg, amire kapnál +8% bónuszt. Ezt természetesen csak Te tudod, hogy melyiket választottad, ez kívülről nem látszik.

Második körben módosítanám a tábornok személyiséget. Mivel szinte csak az ork használja (nomeg Tuvalu :) ), ezért módosítani kellene, méghozzá úgy, hogy az az 1 plusz tábornok fix támadóerőt adna. Át kéne gondolni, de szerintem a +10% jónak tűnik. Így pl egy elf az eredetileg 5 tábornokával egy tábornok személyiséggel 17%-osan tudna támadni - ez csupán 9,3% erősítés ugye.
Ezt a 10%-ot csak akkor kapja meg, ha maximális tábornokkal megy ki, tehát 1 sereges támadás esetén. Ha több sereggel megy, akkor úgy viselkedne, mint egy normál tábornok. (pl 3-3 tábornok esetén mind2 sereg csupán 5-5% plusszal támadna)

Dragi 03-19-2007 18:09

Quote:

Originally Posted by Kisbér (Post 80982)

Amúgy én még mindig azon a párton vagyok, hogy a meglévő személyiségeket kellene kicsit módosítani, nem újakat bevezetni.

Akkor mondj kérlek egy személyiséget ami erősíti pl. a hullát hogy ne legyen annyira sebezhető ???:))

Kisbér 03-19-2007 18:11

Quote:

Originally Posted by Dragon,Szamár :)) (Post 80984)
Akkor mondj kérlek egy személyiséget ami erősíti pl. a hullát hogy ne legyen annyira sebezhető ???:))

A szintlépés nevű személyiség :D:D:D:D
(egyébként én a hullának is megadnám a +5% tudományt, ha tudóst választott, de ez egy másik kérdés)

Dragi 03-19-2007 18:16

Quote:

Originally Posted by Kisbér (Post 80986)
A szintlépés nevű személyiség :D:D:D:D
(egyébként én a hullának is megadnám a +5% tudományt, ha tudóst választott, de ez egy másik kérdés)

Aha marha jó érv volt köszi meggyőztél :p

Kisbér 03-19-2007 18:19

Quote:

Originally Posted by Dragon,Szamár :)) (Post 80984)
Akkor mondj kérlek egy személyiséget ami erősíti pl. a hullát hogy ne legyen annyira sebezhető ???:))

Harcos, tábornok, vándor átvitt értelemben :D
Amúgy nem értem... Pont a hulla, ami egész jól bevédett az ellenfél mágikus, és tolvajakciói ellen.

Dragi 03-19-2007 18:34

Quote:

Originally Posted by Kisbér (Post 80990)
Harcos, tábornok, vándor átvitt értelemben :D
Amúgy nem értem... Pont a hulla, ami egész jól bevédett az ellenfél mágikus, és tolvajakciói ellen.

főleg a gyújtás ellen mi ?:):p

Valezius 03-19-2007 18:35

Quote:

Originally Posted by Kisbér (Post 80986)
(egyébként én a hullának is megadnám a +5% tudományt, ha tudóst választott, de ez egy másik kérdés)

Ezt nem teljesen értem, szerintem most is megkapja.

Kisbér 03-19-2007 18:49

Quote:

Originally Posted by Dragon,Szamár :)) (Post 80994)
főleg a gyújtás ellen mi ?:):p

Valamivel csak ártsak már annak a nyomorult hullának kéremszépen!

Kisbér 03-19-2007 18:50

Quote:

Originally Posted by Valezius (Post 80995)
Ezt nem teljesen értem, szerintem most is megkapja.

nem kapja meg...

Dragi 03-19-2007 18:54

Quote:

Originally Posted by Kisbér (Post 81004)
Valamivel csak ártsak már annak a nyomorult hullának kéremszépen!

így is tudsz ártani csak 30%-al gyengébben :p:p

Synkel 03-19-2007 18:55

Quote:

Originally Posted by Kisbér (Post 81005)
nem kapja meg...

Én is úgy tudom, hogy megkapja, de akár tévedhetek is.
Az építész viszont szimpatikus személyiségnek tűnik ebben a formában.
Nem tudom, miért lázad mindenki az épületvédelem ellen, ugyanez túlélő néven megvan az emberekre, ráadásul a épületvédelem lényegesen kevésbé táp mint a korábban beszélt nyersivisszanyerés.

Valezius 03-19-2007 18:58

Quote:

Originally Posted by Kisbér (Post 81005)
nem kapja meg...

Na jó, akkor azt mondom, hogy teszteltem, sőt még meg is van. Tehát tévedsz:

Gabona 14.000 14.000 0 105
Agyag 4.200 4.200 0 36
Fa 4.200 4.200 0 117
Kő 4.200 4.200 0 58
Fém 4.200 4.200 0 44
Fegyver 1.400 1.400 0 6
Drágakő 4.200 4.200 0 58

Meg persze iparira meg gazdaságira meg hadira is megkapja :)

Bocs az offért.

Kisbér 03-19-2007 18:59

Quote:

Originally Posted by Synkel (Post 81008)
Én is úgy tudom, hogy megkapja, de akár tévedhetek is.
Az építész viszont szimpatikus személyiségnek tűnik ebben a formában.
Nem tudom, miért lázad mindenki az épületvédelem ellen, ugyanez túlélő néven megvan az emberekre, ráadásul a épületvédelem lényegesen kevésbé táp mint a korábban beszélt nyersivisszanyerés.

Én nem lázadok, de sok értelmét nem látom :D

Kisbér 03-19-2007 19:01

Jó, akkor megkapja :D
Igaz sokat nem ér vele... 5% hadiért megéri azt választani?

Bogár 03-19-2007 20:26

Quote:

Originally Posted by Kisbér (Post 81012)
Jó, akkor megkapja :D
Igaz sokat nem ér vele... 5% hadiért megéri azt választani?

FAQ - Élőhalottal kapcsolatos kérdések

Alap esetben az élőhalott tudományos bónuszai nem számítanak. Mi a helyzet a tudós élőhalottal?
Ha Tudóst választasz személyiségnek az élőhalott faj mellé, akkor a tudományok 5% értékig számítani fognak. (Kivéve a lakáshelyzet terén, amit a Tudós személyiség nem növel.) Ne feledd azonban, hogy a tolvajlási és varázslási képessége továbbra is nulla, és nullának az 5%-a is nulla marad!

Bogár 03-19-2007 20:32

Quote:

Originally Posted by Kisbér (Post 80982)
Első körben módosítanám a tudós személyiséget. 2 tudományt jelölhetnél meg, amire kapnál +8% bónuszt. Ezt természetesen csak Te tudod, hogy melyiket választottad, ez kívülről nem látszik.

mivel ebbe a topicba írtad, itt válaszolok.
ezzel egyáltalán nem értek egyet. az óriás így is a hadi meg a mágia tekiket használja, amikre bónuszt kap. még nagyobb előnyt jelentene ez nekik.
és az sem jó, hogy kivülről nem látszik, melyik tudományt választottad, mert az további tápolás lenne.
max azt tartanám elfogadhatónak, ha nem +5%, hanem +3% bónuszt adna... de az 5-ös szebb szám, mint a 3-as. :)


All times are GMT +1. The time now is 13:53.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu