![]() |
Új személyiség: az építész
Miután a másik topic Sati topicja volt,és teljesen más irányú ötlete volt nyitottam egy újat...
Nem tudom már kié volt az eredeti ötlet,de elég sok jó hozzá szólás volt már a témához korábban. Építész Az építész az, amire a név utal: építész. Az egyes épületek felépítéséhez, fenntartásához szükséges pénz 20%-kal alacsonyabb. Minden, az épületei ellen irányuló tolvaj és mágikus akció 30%-kal kisebb hatásfokú. Ide tartozik a földrengés és a gyújtogatás. Nem módosítanám az épüléshez szükséges időt, valamint a túlórát sem bonyolítanám túl , minél egyszerűbb és érthetőbb legyen a személyiség. Ne legyen túl tápos, ezért hagynám ki belőle a nyersanyag visszakapását is szintén. |
Nekem tetszik az ötlet, de szerintem sok a 30%
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Maga az építész az én ötletem volt, de kicsit más konstrukcióban:) De igazából tök mind1... Sztem fenntartási ktsg-et ne kelljen fizetni az építésznek... A felépítési ktsg. meg lehetne 50%. Az épületvédelemre meg ott a túlélő... meg egyes fajok... Ehelyett nekem a nyersanyagvisszakapás jobban érdekelne:P |
Én is támogatom! Szerintem jó ötlet!!:cool: ;)
|
Quote:
|
Én úgy gondolom, hogy ez megint csak egy 3. személyiség lenne... :)
Ellenben én a tudós személyiséget módosítanám... Kaphatnál 2-3 tudományt, amiben +5%-ot adna, a többi maradna sima... :) Ezzel a többi személyiség is felértékelődne, így ennek is lenne komolyabb értelme mondjuk egy hadi gnómnál, vagy egy 2 személyiséges orknál. Ati, tudnál adni egy olyan riportot, hogy az országokban milyen a személyiség elosztása, többszemélyiség-esekre bontva? |
támogatom én is de a kevesebb nyersi pár % jó lenne
|
Én is támogatom.
Semmi baj nincs vele, olyan mint a túlélő csak ez épületekre vonatkozik és szerintem hasznos a gyujtás meg a földrengés ellen, nagyon tudnak idegesíteni. |
Támogatom, jó az a 30% védelem, és leginkább a hulláknak lenne egy minimális erősités
|
Quote:
|
Sajnálom nekem sok az ujitas, tul konzervativ vagyok :)
|
Quote:
|
Quote:
Biztos mázlim vólt! :) |
Quote:
|
Quote:
|
nekem teccik a dolog, ha nem is első személyiségnek, de pl orknak sztem hamarabb tudna számitani:D :D
és a gnóm gyujtás se alhanyagolható:cool: |
Quote:
Lassuk csak , tapoljuk tovabb a hadisokat ? Ha ez a cel akkor nagyon is megfelel. De ha ez bevezetesre kerul a tolisok teljessen el fognak tunni a szintek topjaibol. Mert bizony a gyujtas az egyetlen fegyvere egy tolis orinak, varisnak meg a rengetes. Szoval szerintem ez mehet ilyen formaban a kukaba. Az epulet fentartasos dolog meg akar ertelmes is lehet. Azt en is jonak latom. Szerintem csak erre kellene fokuszalni.... |
Quote:
Ez mint említettem én csak a 3. személyiségnek választanám extrém esetben 2. szemnek... Nemhiszem, hogy pl egy ork építész fog rohangálni közöttünk :D De még egy gnóm építészt sem fogtok gyakran látni :D Ennélfoggva nemhiszem, hogy túl sok-mindent összekutyulna :D |
Quote:
A rengés ellen meg ott az ember, az nem elég tápos?:p |
Quote:
|
Quote:
Minek? Szo mi szo nagyon sok az a gyujtas es rengetes elleni bonusz. Az nem kellene bele. |
Quote:
|
Quote:
Amúgy én még mindig azon a párton vagyok, hogy a meglévő személyiségeket kellene kicsit módosítani, nem újakat bevezetni. Mert tápos személyiségek úgysem mennek át Atin, az ilyenek, mint az Építész pedig csak a többszemes orikat erősítik... Első körben módosítanám a tudós személyiséget. 2 tudományt jelölhetnél meg, amire kapnál +8% bónuszt. Ezt természetesen csak Te tudod, hogy melyiket választottad, ez kívülről nem látszik. Második körben módosítanám a tábornok személyiséget. Mivel szinte csak az ork használja (nomeg Tuvalu :) ), ezért módosítani kellene, méghozzá úgy, hogy az az 1 plusz tábornok fix támadóerőt adna. Át kéne gondolni, de szerintem a +10% jónak tűnik. Így pl egy elf az eredetileg 5 tábornokával egy tábornok személyiséggel 17%-osan tudna támadni - ez csupán 9,3% erősítés ugye. Ezt a 10%-ot csak akkor kapja meg, ha maximális tábornokkal megy ki, tehát 1 sereges támadás esetén. Ha több sereggel megy, akkor úgy viselkedne, mint egy normál tábornok. (pl 3-3 tábornok esetén mind2 sereg csupán 5-5% plusszal támadna) |
Quote:
|
Quote:
(egyébként én a hullának is megadnám a +5% tudományt, ha tudóst választott, de ez egy másik kérdés) |
Quote:
|
Quote:
Amúgy nem értem... Pont a hulla, ami egész jól bevédett az ellenfél mágikus, és tolvajakciói ellen. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Az építész viszont szimpatikus személyiségnek tűnik ebben a formában. Nem tudom, miért lázad mindenki az épületvédelem ellen, ugyanez túlélő néven megvan az emberekre, ráadásul a épületvédelem lényegesen kevésbé táp mint a korábban beszélt nyersivisszanyerés. |
Quote:
Gabona 14.000 14.000 0 105 Agyag 4.200 4.200 0 36 Fa 4.200 4.200 0 117 Kő 4.200 4.200 0 58 Fém 4.200 4.200 0 44 Fegyver 1.400 1.400 0 6 Drágakő 4.200 4.200 0 58 Meg persze iparira meg gazdaságira meg hadira is megkapja :) Bocs az offért. |
Quote:
|
Jó, akkor megkapja :D
Igaz sokat nem ér vele... 5% hadiért megéri azt választani? |
Quote:
Alap esetben az élőhalott tudományos bónuszai nem számítanak. Mi a helyzet a tudós élőhalottal? Ha Tudóst választasz személyiségnek az élőhalott faj mellé, akkor a tudományok 5% értékig számítani fognak. (Kivéve a lakáshelyzet terén, amit a Tudós személyiség nem növel.) Ne feledd azonban, hogy a tolvajlási és varázslási képessége továbbra is nulla, és nullának az 5%-a is nulla marad! |
Quote:
ezzel egyáltalán nem értek egyet. az óriás így is a hadi meg a mágia tekiket használja, amikre bónuszt kap. még nagyobb előnyt jelentene ez nekik. és az sem jó, hogy kivülről nem látszik, melyik tudományt választottad, mert az további tápolás lenne. max azt tartanám elfogadhatónak, ha nem +5%, hanem +3% bónuszt adna... de az 5-ös szebb szám, mint a 3-as. :) |
All times are GMT +1. The time now is 13:53. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu