![]() |
Varászló-tolvaj személyiség
Sziasztok!
Nézegett a személyiségeket és valami zavarba ejtett. Minden személyiség %-ban van megadva: harcos 10%, túlélő 30%, bankár 5%, gazdálkodó 10%, túdós 5%. Igaz a tolvaj és varázsló is, de azok a gyakoríságra vonatkoznak, nem a hatásfokra. Mivel a harcos személyiség az akció ad plusz, így gondoltam, hogy ezek a személyiséget is lehetnének 10%-al nagyobb hatásfokúak. Tolvaj személyiséget még lehet látni, de varázslót szinte sose. Aki varis ori lesz az óriással túdós, gnómmal vagy túdós vagy túlélő. |
Mindkét személyiség jó így ahogy van. Szerintem.
|
A regenerálódás gyorsulását lecserélnéd a + %-ra?? vagy inkább mellette lenne??
Varázsló személyiséget meg inkább 4-5.ik személyiségnek választanak. Talán a helyesirásod kialakulása után kellene témákat felvetned. |
Quote:
|
Quote:
de tény, hogy használhatóbb lenne - a kevés készülit igénylő varázslatok körében |
Quote:
Azaz egy óriás vari 1% készüliért nyomná le a tolisét? Mondom én, hogy ez így ahogy most van. Nem elsőnek választandó személyiségek, nem nevezném őket rossznak. |
Quote:
|
Quote:
Gnómnál most 4% a felfedés, 4-1=3% lenne. |
Quote:
az óriások pedig tényleg durvák lennének tőle... már aki valahányadik szemnek beválasztaná (megjegyzem, az egyensúly minden változtatásra megborul) ha változtatnék rajta, valami olyan vonalon indulnék el, hogy a jelenlegi + regenerálódáshoz 5%-al növelném vagy a tekercset, vagy a tekercs mellé kapna még 5% bónuszt |
Quote:
|
Quote:
amúgy ha elolvasod rendesen, akkor láthatod, hogy a jelenlegi plussz (most kiírom betűvel) regenerálódáshoz kapna még vagy a tekercsre, vagy a tekercs mellé 5% bónuszt |
Quote:
|
Quote:
tudom, hogy bonyolultan fogalmazok, de egy kis odafigyeléssel szerintem meg lehet érteni :o |
Abban legalább egyetértünk, hogy némi változás elférne. Azt gondolom a regenerálodás és a teki bonusz az már túl sok lenne, mint minden személyiség, ez is csak 1 pluszt adjon.
|
Quote:
|
Quote:
és amíg csak 1et fog adni, addig senki sem fogja akár másodiknak sem beválasztani őket |
nem biztos , hogy minden személyiségnek egyformán egyenértékűen erősnek kéne lennie...
jó , ha van néhány személyiség, ami színesíti , könyebbé teszi a játékot, de nem durván tápolja az orikat... ha ez nem így lenne, 3-4 személyiségű orik, már kb úgy néznének ki,mintha 2 fajt választhatnának... hatalmas előnyökkel egy 1 személyiségű ori ellen, nem hiszem hogy ez lenne a cél... találjunk ki új személyiségeket, de azok ne full táposak legyenek, csak a játékot szinesítsék... |
Quote:
|
Off
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Na ez itt a lényeg. Ha minden személyiséget feltápolunk annyira, hogy elgondolkoz rajta, hogy tudóst vagy mást válassz-e, akkor nemtom mihez kezdenétek egy 7 személyiséges orival, aki lássuk be már most is igen komoly előnyt élvez? |
én sem támogatom, főleg azért mert ez pont 2 olya személyiség, amit a hátrányban lévő fajok, lásd hulla és törpi, vajmi kevéssé tud használni.
és ha ezeket a személyiségeket feltápoljuk, megint ők szenvednek hátrányt. |
Quote:
Nekem nem tetszik, hogy vannak töltelék személyiségek, amiket legjobb esetben is 3-nak választana az ember, de inkább később. Viszont a megerősítés jobban segítene a kékszámosoknak valóban. Akkor inkább maradjon így. |
Quote:
mondhatnám ugyan hogy ott más minőségű hátrányról lenne szó, de már ott a pont:) |
Namost pusztán azért nem változtatni valamin, mert az erőseket még erősebbé tenné, nem igazán jó érv. A kék számok nem igazán a személyiségek miatt nagyon jók, hanem a mögöttük lévő tapasztalat és ismeretség miatt. Az meg miért jó, hogy van 9 személyiség és a frissen regelt ori csak 3-4 ből választhat, ha életképes akar maradni. Vagy a maradék személyiségeket csak a kéket kedvéért csinálták?:confused:
|
Így első nekifutásra nem világos, hogy miért zavar, hog yvan olyan személyiség is, aminek csak később veszed hasznát.
|
én ellenzem a személyiségek ilyen irányu erösitését, viszont nem szavaztam, mert teljesen félreérthetöen lett megfogalmazva.
mind a kettö jó: -mi jó? a változtatás, vagy a jelenlegi? egyiket se támogatám: - dettora ugyanaz |
Quote:
:D határozottan nem támogatom a változást a személyiségek erősítésében... sőt volt olyan felvetés anno, hogy gyengítés is lehetséges ( bankozásnál például...) ;) |
Sztem, h népszerűbb legyen... versenyképesebb...
Én támogatnám vagy: 2%- esetleg 3%-ot regenerálodjanak a tolvaj, varázsló személyiségek. vagy: 1% regeneráció mellett +5% bonusz . |
Quote:
|
Quote:
|
Azért az, hogy körönként 1%-al többet regenerálódsz ugye nem egyenértékű a varázslatonként 1%-al kisebb fáradással :D
Ennyit még engednék, hogy ez így legyen, de többet biztosan nem... Ez ugye a könnyű varázslatoknál előny, a nehéz varázslatoknál viszont hátrány lenne. Mert még 2 földrengésen buksz 1%-ot, addig egy kristálygömbön nyersz 5-6%-ot. Régi rendszer: 1 kv-val ugye 6%-ot regenerálódsz (ha megy a reg). Ha varázsló vagy, akkor 7%-ot. Tehát meg tudsz csinálni 3.5 kristálygömböt Új rendszer: 1 kv-val ugye 6%-ot regenerálódsz (ha megy a reg). Ha varázsló vagy, akkor is 6%-ot. Tehát tudsz csinálni (2%-1%=1% :D) 6 kristálygömböt 1 kv-nyi regenerálódással :) Szóval értitek... Szóval így sokkal használhatóbb lenne :D Viszont tolvaj személyiségnél ez egy kicsit kockázatos... Hiszen akkor a félelf 2%-ért lopna, ami barátok között sem semmi :D. Tehát nála maradna ugyanez... :) Esetleg a félelf kivételével a többi faj megkapná...? :D Ki tudja :D Majd okosok megmondjátok :D |
Quote:
magyarázd el nekem légyszi ( kicsit nehéz a felfogásom) !!! miért lenne jó az, ha én az 1 személyiségű orimnak minimum 4 személyiség közül bármikor bemernék választani egyet, mert egyformán tápos mindegyik... viszont ha a 4 személyiségű orimnak beválasztanám a 4 tápos személyiségedet, amik közül válogatni szeretnél, terminátor 4 lesz az országomból... miért is lenne ez jó??? érdekes, hogy a több személyiségű orik gazdái több éves játék után nem tüntetnek, hogy nem tudnak " hasznos " személyiségeket választani, csak olyat, aminek már szinte semmi jelentősége... Te viszont, aki kapásból 9 közül választhatsz kevesled. Szerintem ,hogyha táposabb személyiségek is születnének, magasabb szinteken,ahol már komolyodik a játék, akkor is a tudóst fogod kiválasztani első személyiségnek,még akkor is ha születik még 5 új személyiség. |
Quote:
|
sztem az 1% regenerálódás mellé kellene tenni Kisbér javaslatát..
lehet akkor egy varázsló tudos helyet a varázsló személyiséget választaná? ... A tolvaj személyiség meg mért ne regenerálódhatna 1,5 v. 2-t? |
Quote:
Én már leírtam, hogy a 3-4 személyíséges orik nem a személyiségek az abszolút előnyük hanem a több éves múlt. Amint lefordultam A-ból valamelyik 5-ös csopiba rögtön király leszek a kék szövimmel, meg a közel egy éves tapasztalazommal és nem azért mert túdós-tolvaj fél-elf leszek 199 hekin, hanem azért mert velük szemben tudok játszani. Meg a kékekben -szerintem- van annyi tartás, hogy velük egy szintű játékossal kezdenek. B-be, D-be, és főleg A-ba meg a túdós-vándor esetleg termelő-kereskedő a a domináns, mert ott már csak pénz van. Így a tolvaj-varázsló személyiség anniyra nem dobna a játékon, legfeljebb kicsit változatosabbá, aktívvá tenné. Nem egyszer volt 2\B-topjába 2-3 körre egész nap semmi katonai akció nem történt. Az már világos, hogy a hatásfog növelést elvetettétek, de látom a változás mellett vannak páran. Ha megnézem a neveket csak azok szavaztak az "egyiket se támogatom"-ra akik régebb óta játszanak, de nem csak az ővé a hóditó, amióta én játszon közel 100000 új ori lett regelve, tehát több 10000 új játékos van. |
Quote:
2/ b ben, A-ban nem tesz a hadis ország különbséget ország és ország között ... mivel igen kockázatos 1-1 ütés,és van ahol elég ritka a mezőny aki útba esik az kapja a sereget, mindegy hány személyisége is van... pont ezért ellenezzük jó páran a személyiségek tápolását, hogy az 1 személyiségű orik is fel tudják venni a kesztyűt... és természetsen a hódító mindenkié... de ne akarjon a "10 000 új játékos" hirtelen módosításokba fogni,( több éve jól működő személyiségeket megváltoztatni :confused: ) miután alíg rendelkeznek tapasztalattal, lehet hogy Aban alíg töltöttek el még 3-4000 kört se... ugye ezt te sem gondolod komolyan??? |
Ebben egyetértek Veled, tényleg ne. Én csak azt mondtam, hogy az ellenzők között sok a régi játékos és kezdöbbek meg kicsit a változás melett vannak. És valahol most Te is mellém által azzal, hogy igen minden személyíségnek egyenértékőnek kellene lennie, hogy " fel tudják venni a kesztyűt". Elég sok A-s orit láttam, 2-3-4 személyíségest és nem volt se varázsló, se tolvaj köztük. Belegondolva abban igazad van abban, hogy A-ban a tolikanak a +20% hatásfok sok lenne amikor a 0 tolis orkra nem 150 hanem 180 házat gyújtanak rá. Én csak arra gondoltam, hogy ídézzem magam a legelső bejegyzésből, hohy mivel minden más személyisége +%-ba van megadva, ez miért nem. Mondok még egy érvet, bár ez csak kevés emberre vonatkozik, és sokakat nem is érdekel: én hétfőtől-szombatig dolgozok reggel 6.00-tól délután 15.00-15.30-ig, tehát legkorábban 16.30-kor vagyok gépnél, reggel nem tudom megnézni, mert pici baba van nálunk és zavarná, tehát nekem a délutáni 5-6 órára felesleges + regenerációs személyiséget választani, mert a játékidő 75%-ba nem vagyok gép előtt. Sokan vannak ezzel még így, tehát - az elétben maradás miatt- marad a túdós, vándor, harcos. Sok faj közül sem választhatok, megintcsak időhiány miatt. Lassúzni meg nem fogok. Azok akik több ezer kört megéltek az A-ban valószínű napi 12-14 órát vannak gépközelbe és így nekik megéri a plusz regenerálodás, de sokak csak du vannak ott.
|
Kicsit belejavítanék. Akik sok ezer kört megéltek A-ban azok valószínű elég magasan vannak már, és baromira nem érdekli őket a plusz regenerálódás:)
A másik: azt azért lásd be, hogy ha minden személyiség egyenértékű, azaz felveszik a versenyt a tudóssal, akkor az életbe le nem vered az 5-6 szemmel, esetleg még többel játszókat. Képzelj el egy orkot 6x-osra tápolt tudós személyiséggel. Nem lehet, hogy a régi játékosok azért ellenzik a változást az újakkal szemben, mert kicsit több rálátásuk van a dolgokra, mint azoknak akik még csak most álmodoznak róla, hogy egyszer majd nekik is meglesz a kis kettes? |
Hát sztem elég kevesen nyílvánítottak véleményt.
DE tény, h ha nem lennének több személyiségek, akkor is győzne a tapasztalat... Tehát tök mindegy, és ezért felesleges azzal érvelni, h az 1 személyiségű orik is feltudjá venni a versenyt. És az ,h egyes személyiségeket használhatóbbá teszünk sztem nem feltétlen rossz.. A régiek félnek a változásokról ,mert régen azért nem így zajlottak ezek a dolgok:p Tehát elég sok rosszat is megéltek, a jó dolgok mellett a változások kapcsán.. Emiatt és amiatt ,h megszokták a jelen helyzetett értheőbb ez a hozzállás. Tény, h Ati érve mindig igaz marad, jobb így hagyni mint a változtatással nagyon elszúrni( mert azt már sokkal nehezebb rendbe hozni)! De ennek szemelőtt tartásával és ezzel a forummal(eszköz) ami régen nem volt , kiforhatják magukat jó javaslatok, elhangozhatnak pro -kontra érvek.. Ami alapján lehet fejleszteni elméletben a játékot... |
All times are GMT +1. The time now is 09:06. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu