Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Elvetett javaslatok (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=41)
-   -   Varászló-tolvaj személyiség (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=1571)

Pepa 03-16-2007 18:12

Varászló-tolvaj személyiség
 
Sziasztok!

Nézegett a személyiségeket és valami zavarba ejtett. Minden személyiség %-ban van megadva: harcos 10%, túlélő 30%, bankár 5%, gazdálkodó 10%, túdós 5%. Igaz a tolvaj és varázsló is, de azok a gyakoríságra vonatkoznak, nem a hatásfokra. Mivel a harcos személyiség az akció ad plusz, így gondoltam, hogy ezek a személyiséget is lehetnének 10%-al nagyobb hatásfokúak. Tolvaj személyiséget még lehet látni, de varázslót szinte sose. Aki varis ori lesz az óriással túdós, gnómmal vagy túdós vagy túlélő.

Synkel 03-16-2007 19:11

Mindkét személyiség jó így ahogy van. Szerintem.

Békés 03-16-2007 19:18

A regenerálódás gyorsulását lecserélnéd a + %-ra?? vagy inkább mellette lenne??
Varázsló személyiséget meg inkább 4-5.ik személyiségnek választanak.


Talán a helyesirásod kialakulása után kellene témákat felvetned.

SSJPeter 03-16-2007 19:22

Quote:

Originally Posted by pepa (Post 80477)
Sziasztok!

Nézegett a személyiségeket és valami zavarba ejtett. Minden személyiség %-ban van megadva: harcos 10%, túlélő 30%, bankár 5%, gazdálkodó 10%, túdós 5%. Igaz a tolvaj és varázsló is, de azok a gyakoríságra vonatkoznak, nem a hatásfokra. Mivel a harcos személyiség az akció ad plusz, így gondoltam, hogy ezek a személyiséget is lehetnének 10%-al nagyobb hatásfokúak. Tolvaj személyiséget még lehet látni, de varázslót szinte sose. Aki varis ori lesz az óriással túdós, gnómmal vagy túdós vagy túlélő.

Szerintem elég lenne 1 kis erősítés neki annyiban,hogy nem csak 1% jobban regenerálódnak hanem 1%-al kevésbé is fáradnak a varik.Használhatóbb lenne.Ugyanezt azért nem tartanám szerencsésnek a tolvaj személyiségnél mert túl erőssé tenné a fél-elf tolikat,hiszen azok alapból kevésbé fáradnak.

Andrew 03-16-2007 19:25

Quote:

Originally Posted by SSJPeter (Post 80495)
Szerintem elég lenne 1 kis erősítés neki annyiban,hogy nem csak 1% jobban regenerálódnak hanem 1%-al kevésbé is fáradnak a varik.Használhatóbb lenne.

2%-ért lehetne készülit csökkenteni? asszem visítanának a tolik :D
de tény, hogy használhatóbb lenne - a kevés készülit igénylő varázslatok körében

Synkel 03-16-2007 19:28

Quote:

Originally Posted by SSJPeter (Post 80495)
Szerintem elég lenne 1 kis erősítés neki annyiban,hogy nem csak 1% jobban regenerálódnak hanem 1%-al kevésbé is fáradnak a varik.Használhatóbb lenne.Ugyanezt azért nem tartanám szerencsésnek a tolvaj személyiségnél mert túl erőssé tenné a fél-elf tolikat,hiszen azok alapból kevésbé fáradnak.


Azaz egy óriás vari 1% készüliért nyomná le a tolisét?
Mondom én, hogy ez így ahogy most van. Nem elsőnek választandó személyiségek, nem nevezném őket rossznak.

SSJPeter 03-16-2007 19:31

Quote:

Originally Posted by AndrewB (Post 80496)
2%-ért lehetne készülit csökkenteni? asszem visítanának a tolik :D
de tény, hogy használhatóbb lenne - a kevés készülit igénylő varázslatok körében

Gnómnál így is maradna a 3%,főleg neki lenne hasznos.Szerintem nem borulna fel az egyensúly.Tényleg többen választanák ezt a személyiséget ha kevésbé fáradnának a gnóm varik,kevesebb lenne a tudós.

SSJPeter 03-16-2007 19:33

Quote:

Originally Posted by Synkel (Post 80498)
Azaz egy óriás vari 1% készüliért nyomná le a tolisét?
Mondom én, hogy ez így ahogy most van. Nem elsőnek választandó személyiségek, nem nevezném őket rossznak.

Már mér nyomná le 1%-ért???2% lenne, 3% alapból 3-1=2%.:D
Gnómnál most 4% a felfedés, 4-1=3% lenne.

Andrew 03-16-2007 19:36

Quote:

Originally Posted by SSJPeter (Post 80499)
Gnómnál így is maradna a 3%,főleg neki lenne hasznos.Szerintem nem borulna fel az egyensúly.Tényleg többen választanák ezt a személyiséget ha kevésbé fáradnának a gnóm varik,kevesebb lenne a tudós.

értelmes gnóm ritkán fog szintén értelmes tolist készülizni :D
az óriások pedig tényleg durvák lennének tőle... már aki valahányadik szemnek beválasztaná
(megjegyzem, az egyensúly minden változtatásra megborul)

ha változtatnék rajta, valami olyan vonalon indulnék el, hogy a jelenlegi + regenerálódáshoz 5%-al növelném vagy a tekercset, vagy a tekercs mellé kapna még 5% bónuszt

SSJPeter 03-16-2007 19:44

Quote:

Originally Posted by AndrewB (Post 80503)
értelmes gnóm ritkán fog szintén értelmes tolist készülizni :D
az óriások pedig tényleg durvák lennének tőle... már aki valahányadik szemnek beválasztaná
(megjegyzem, az egyensúly minden változtatásra megborul)

ha változtatnék rajta, valami olyan vonalon indulnék el, hogy a jelenlegi + regenerálódáshoz 5%-al növelném vagy a tekercset, vagy a tekercs mellé kapna még 5% bónuszt

5% bónusz a tudós-on felül?Nincs rá szükség.Akkor mi lenne ha +2% lenne a regenerálódás?Nem tudom te mit értettél azon,hogy 5%-al növelnéd a regenerálódást?Az 1%-ot 5%al?Na meg nem csak a felfedés van,egy egyszerű gömb is 3% gnómnál . . .ez sok.

Andrew 03-16-2007 19:47

Quote:

Originally Posted by SSJPeter (Post 80506)
5% bónusz a tudós-on felül?Nincs rá szükség.Akkor mi lenne ha +2% lenne a regenerálódás?Nem tudom te mit értettél azon,hogy 5%-al növelnéd a regenerálódást?Az 1%-ot 5%al?Na meg nem csak a felfedés van,egy egyszerű gömb is 3% gnómnál . . .ez sok.

a gnómnak az a hátránya...
amúgy ha elolvasod rendesen, akkor láthatod, hogy a jelenlegi plussz (most kiírom betűvel) regenerálódáshoz kapna még vagy a tekercsre, vagy a tekercs mellé 5% bónuszt

SSJPeter 03-16-2007 19:50

Quote:

Originally Posted by AndrewB (Post 80509)
a gnómnak az a hátránya...
amúgy ha elolvasod rendesen, akkor láthatod, hogy a jelenlegi plussz (most kiírom betűvel) regenerálódáshoz kapna még vagy a tekercsre, vagy a tekercs mellé 5% bónuszt

Én is azt mondtam,hogy inkább kapjon a jelenlegi plussz regenerálódáshoz még . . .mint,hogy +5% mágiateki.

Andrew 03-16-2007 19:53

Quote:

Originally Posted by SSJPeter (Post 80511)
Én is azt mondtam,hogy inkább kapjon a jelenlegi plussz regenerálódáshoz még . . .mint,hogy +5% mágiateki.

tényleg nem érted mit írtam oda?? most van neki +1% regenerálódása, és e mellé még nem plussz regenerálódást kapna, hanem mágiatekit vagy tekin felüli bónuszt

tudom, hogy bonyolultan fogalmazok, de egy kis odafigyeléssel szerintem meg lehet érteni :o

Pepa 03-16-2007 19:59

Abban legalább egyetértünk, hogy némi változás elférne. Azt gondolom a regenerálodás és a teki bonusz az már túl sok lenne, mint minden személyiség, ez is csak 1 pluszt adjon.

SSJPeter 03-16-2007 20:04

Quote:

Originally Posted by AndrewB (Post 80512)
tényleg nem érted mit írtam oda?? most van neki +1% regenerálódása, és e mellé még nem plussz regenerálódást kapna, hanem mágiatekit vagy tekin felüli bónuszt

tudom, hogy bonyolultan fogalmazok, de egy kis odafigyeléssel szerintem meg lehet érteni :o

Jó,már leesett mit akartál mondani:),ez sem lenne rossz ötlet(de valóban egyszerűbben is leírhattad volna).Tényleg kéne valamit változtatni ez a lényeg.

Andrew 03-16-2007 20:05

Quote:

Originally Posted by pepa (Post 80515)
Abban legalább egyetértünk, hogy némi változás elférne. Azt gondolom a regenerálodás és a teki bonusz az már túl sok lenne, mint minden személyiség, ez is csak 1 pluszt adjon.

ömm... a tudós is 2-t ad :) +5% tekit és olcsóbb tekiírás :o

és amíg csak 1et fog adni, addig senki sem fogja akár másodiknak sem beválasztani őket

Hóhér 03-16-2007 20:08

nem biztos , hogy minden személyiségnek egyformán egyenértékűen erősnek kéne lennie...

jó , ha van néhány személyiség, ami színesíti , könyebbé teszi a játékot, de nem durván tápolja az orikat...

ha ez nem így lenne, 3-4 személyiségű orik, már kb úgy néznének ki,mintha 2 fajt választhatnának...

hatalmas előnyökkel egy 1 személyiségű ori ellen, nem hiszem hogy ez lenne a cél...

találjunk ki új személyiségeket, de azok ne full táposak legyenek, csak a játékot szinesítsék...

SSJPeter 03-16-2007 20:10

Quote:

Originally Posted by AndrewB (Post 80518)
ömm... a tudós is 2-t ad :) +5% tekit és olcsóbb tekiírás :o

és amíg csak 1et fog adni, addig senki sem fogja akár másodiknak sem beválasztani őket

Olcsóbb tekiírás. . .,hatalmas előny:)

laci 03-16-2007 21:21

Off
 
Quote:

Originally Posted by Békés (Post 80491)
Talán a helyesirásod kialakulása után kellene témákat felvetned.

Rém ciki, amikor valaki beszól másnak a helyesírására, és közben rövid "i"-vel írja le a szót :p :p

Pepa 03-16-2007 22:05

Quote:

Originally Posted by laci (Post 80539)
Rém ciki, amikor valaki beszól másnak a helyesírására, és közben rövid "i"-vel írja le a szót :p :p

Köszönöm:D

Synkel 03-17-2007 10:09

Quote:

Originally Posted by Hóhér (Post 80519)
nem biztos , hogy minden személyiségnek egyformán egyenértékűen erősnek kéne lennie...

jó , ha van néhány személyiség, ami színesíti , könyebbé teszi a játékot, de nem durván tápolja az orikat...

ha ez nem így lenne, 3-4 személyiségű orik, már kb úgy néznének ki,mintha 2 fajt választhatnának...

hatalmas előnyökkel egy 1 személyiségű ori ellen, nem hiszem hogy ez lenne a cél...

találjunk ki új személyiségeket, de azok ne full táposak legyenek, csak a játékot szinesítsék...



Na ez itt a lényeg. Ha minden személyiséget feltápolunk annyira, hogy elgondolkoz rajta, hogy tudóst vagy mást válassz-e, akkor nemtom mihez kezdenétek egy 7 személyiséges orival, aki lássuk be már most is igen komoly előnyt élvez?

skiti 03-17-2007 11:36

én sem támogatom, főleg azért mert ez pont 2 olya személyiség, amit a hátrányban lévő fajok, lásd hulla és törpi, vajmi kevéssé tud használni.
és ha ezeket a személyiségeket feltápoljuk, megint ők szenvednek hátrányt.

Valezius 03-17-2007 12:14

Quote:

Originally Posted by skiti (Post 80568)
én sem támogatom, főleg azért mert ez pont 2 olya személyiség, amit a hátrányban lévő fajok, lásd hulla és törpi, vajmi kevéssé tud használni.
és ha ezeket a személyiségeket feltápoljuk, megint ők szenvednek hátrányt.

Jó érv, a rúnatermelés módosítása topicban is ellennének :)

Nekem nem tetszik, hogy vannak töltelék személyiségek, amiket legjobb esetben is 3-nak választana az ember, de inkább később. Viszont a megerősítés jobban segítene a kékszámosoknak valóban. Akkor inkább maradjon így.

skiti 03-17-2007 23:13

Quote:

Originally Posted by Valezius (Post 80571)
Jó érv, a rúnatermelés módosítása topicban is ellennének :)

Nekem nem tetszik, hogy vannak töltelék személyiségek, amiket legjobb esetben is 3-nak választana az ember, de inkább később. Viszont a megerősítés jobban segítene a kékszámosoknak valóban. Akkor inkább maradjon így.

jogos:D
mondhatnám ugyan hogy ott más minőségű hátrányról lenne szó, de már ott a pont:)

Pepa 03-18-2007 20:42

Namost pusztán azért nem változtatni valamin, mert az erőseket még erősebbé tenné, nem igazán jó érv. A kék számok nem igazán a személyiségek miatt nagyon jók, hanem a mögöttük lévő tapasztalat és ismeretség miatt. Az meg miért jó, hogy van 9 személyiség és a frissen regelt ori csak 3-4 ből választhat, ha életképes akar maradni. Vagy a maradék személyiségeket csak a kéket kedvéért csinálták?:confused:

Ati 03-18-2007 20:43

Így első nekifutásra nem világos, hogy miért zavar, hog yvan olyan személyiség is, aminek csak később veszed hasznát.

TDK 03-18-2007 23:18

én ellenzem a személyiségek ilyen irányu erösitését, viszont nem szavaztam, mert teljesen félreérthetöen lett megfogalmazva.
mind a kettö jó: -mi jó? a változtatás, vagy a jelenlegi?
egyiket se támogatám: - dettora ugyanaz

Hóhér 03-18-2007 23:22

Quote:

Originally Posted by TDK (Post 80805)
én ellenzem a személyiségek ilyen irányu erösitését, viszont nem szavaztam, mert teljesen félreérthetöen lett megfogalmazva.
mind a kettö jó: -mi jó? a változtatás, vagy a jelenlegi?
egyiket se támogatám: - dettora ugyanaz

kétértelmű , de azért ki lehet bogózni, ha a téma indítójának szemszögéből vizsgálod a kérdést- válaszokat...

:D

határozottan nem támogatom a változást a személyiségek erősítésében...

sőt volt olyan felvetés anno, hogy gyengítés is lehetséges ( bankozásnál például...)


;)

LotR 03-19-2007 13:02

Sztem, h népszerűbb legyen... versenyképesebb...
Én támogatnám
vagy: 2%- esetleg 3%-ot regenerálodjanak a tolvaj, varázsló személyiségek.

vagy: 1% regeneráció mellett +5% bonusz .

Pepa 03-19-2007 18:25

Quote:

Originally Posted by TDK (Post 80805)
én ellenzem a személyiségek ilyen irányu erösitését, viszont nem szavaztam, mert teljesen félreérthetöen lett megfogalmazva.
mind a kettö jó: -mi jó? a változtatás, vagy a jelenlegi?
egyiket se támogatám: - dettora ugyanaz

A topic a személyiség megváltoztatásáról szól;) Jó ötletnek tartod-e a változtatást, vagy nem.

Pepa 03-19-2007 18:30

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 80789)
Így első nekifutásra nem világos, hogy miért zavar, hog yvan olyan személyiség is, aminek csak később veszed hasznát.

Akkor leírom még1x: miért jó az, hogy azok a játékosok akiknek nincsen lehetősége több személyíség választására, csak 3-4 személyíség közül választhassanak. Ennyi erővel oda is írhatnánk: Csak több év tapasztalattal és kék 4-essel ajánlott. A nagymértékő regenerálodást (2 vagy több), viszont én se támogatnám. Így érthető?

Kisbér 03-19-2007 18:43

Azért az, hogy körönként 1%-al többet regenerálódsz ugye nem egyenértékű a varázslatonként 1%-al kisebb fáradással :D

Ennyit még engednék, hogy ez így legyen, de többet biztosan nem... Ez ugye a könnyű varázslatoknál előny, a nehéz varázslatoknál viszont hátrány lenne. Mert még 2 földrengésen buksz 1%-ot, addig egy kristálygömbön nyersz 5-6%-ot.
Régi rendszer:

1 kv-val ugye 6%-ot regenerálódsz (ha megy a reg). Ha varázsló vagy, akkor 7%-ot. Tehát meg tudsz csinálni 3.5 kristálygömböt

Új rendszer:

1 kv-val ugye 6%-ot regenerálódsz (ha megy a reg). Ha varázsló vagy, akkor is 6%-ot. Tehát tudsz csinálni (2%-1%=1% :D) 6 kristálygömböt 1 kv-nyi regenerálódással :)

Szóval értitek...

Szóval így sokkal használhatóbb lenne :D

Viszont tolvaj személyiségnél ez egy kicsit kockázatos... Hiszen akkor a félelf 2%-ért lopna, ami barátok között sem semmi :D. Tehát nála maradna ugyanez... :) Esetleg a félelf kivételével a többi faj megkapná...? :D Ki tudja :D Majd okosok megmondjátok :D

Hóhér 03-19-2007 21:54

Quote:

Originally Posted by pepa (Post 80993)
Akkor leírom még1x: miért jó az, hogy azok a játékosok akiknek nincsen lehetősége több személyíség választására, csak 3-4 személyíség közül választhassanak. Ennyi erővel oda is írhatnánk: Csak több év tapasztalattal és kék 4-essel ajánlott. A nagymértékő regenerálodást (2 vagy több), viszont én se támogatnám. Így érthető?

nem abszolút nem érthető.

magyarázd el nekem légyszi ( kicsit nehéz a felfogásom) !!!

miért lenne jó az, ha én az 1 személyiségű orimnak minimum 4 személyiség közül bármikor bemernék választani egyet, mert egyformán tápos mindegyik...

viszont ha a 4 személyiségű orimnak beválasztanám a 4 tápos személyiségedet, amik közül válogatni szeretnél, terminátor 4 lesz az országomból...

miért is lenne ez jó???

érdekes, hogy a több személyiségű orik gazdái több éves játék után nem tüntetnek, hogy nem tudnak " hasznos " személyiségeket választani, csak olyat, aminek már szinte semmi jelentősége...

Te viszont, aki kapásból 9 közül választhatsz kevesled.
Szerintem ,hogyha táposabb személyiségek is születnének, magasabb szinteken,ahol már komolyodik a játék, akkor is a tudóst fogod kiválasztani első személyiségnek,még akkor is ha születik még 5 új személyiség.

Kutyuleee 03-19-2007 23:16

Quote:

Originally Posted by Kisbér (Post 80997)
Azért az, hogy körönként 1%-al többet regenerálódsz ugye nem egyenértékű a varázslatonként 1%-al kisebb fáradással :D

Ennyit még engednék, hogy ez így legyen, de többet biztosan nem... Ez ugye a könnyű varázslatoknál előny, a nehéz varázslatoknál viszont hátrány lenne. Mert még 2 földrengésen buksz 1%-ot, addig egy kristálygömbön nyersz 5-6%-ot.
Régi rendszer:

1 kv-val ugye 6%-ot regenerálódsz (ha megy a reg). Ha varázsló vagy, akkor 7%-ot. Tehát meg tudsz csinálni 3.5 kristálygömböt

Új rendszer:

1 kv-val ugye 6%-ot regenerálódsz (ha megy a reg). Ha varázsló vagy, akkor is 6%-ot. Tehát tudsz csinálni (2%-1%=1% :D) 6 kristálygömböt 1 kv-nyi regenerálódással :)

Szóval értitek...

Szóval így sokkal használhatóbb lenne :D

Viszont tolvaj személyiségnél ez egy kicsit kockázatos... Hiszen akkor a félelf 2%-ért lopna, ami barátok között sem semmi :D. Tehát nála maradna ugyanez... :) Esetleg a félelf kivételével a többi faj megkapná...? :D Ki tudja :D Majd okosok megmondjátok :D

ezzel egyetértek... a vari személyiségnél tényleg hasznos lenne,főleg aki szeret sokat gömbözni annak. viszont a tolizás a fél-elfeknek tápos lenne nagyon is. 1/3 x többször férne be, azért nem mind1 hogy 1 készüli alatt 25x tud hozni, vagy csak 16-17x...

LotR 03-20-2007 09:15

sztem az 1% regenerálódás mellé kellene tenni Kisbér javaslatát..
lehet akkor egy varázsló tudos helyet a varázsló személyiséget választaná? ...

A tolvaj személyiség meg mért ne regenerálódhatna 1,5 v. 2-t?

Pepa 03-20-2007 17:19

Quote:

Originally Posted by Hóhér (Post 81032)
nem abszolút nem érthető.

magyarázd el nekem légyszi ( kicsit nehéz a felfogásom) !!!

miért lenne jó az, ha én az 1 személyiségű orimnak minimum 4 személyiség közül bármikor bemernék választani egyet, mert egyformán tápos mindegyik...

viszont ha a 4 személyiségű orimnak beválasztanám a 4 tápos személyiségedet, amik közül válogatni szeretnél, terminátor 4 lesz az országomból...

miért is lenne ez jó???

érdekes, hogy a több személyiségű orik gazdái több éves játék után nem tüntetnek, hogy nem tudnak " hasznos " személyiségeket választani, csak olyat, aminek már szinte semmi jelentősége...

Te viszont, aki kapásból 9 közül választhatsz kevesled.
Szerintem ,hogyha táposabb személyiségek is születnének, magasabb szinteken,ahol már komolyodik a játék, akkor is a tudóst fogod kiválasztani első személyiségnek,még akkor is ha születik még 5 új személyiség.


Én már leírtam, hogy a 3-4 személyíséges orik nem a személyiségek az abszolút előnyük hanem a több éves múlt. Amint lefordultam A-ból valamelyik 5-ös csopiba rögtön király leszek a kék szövimmel, meg a közel egy éves tapasztalazommal és nem azért mert túdós-tolvaj fél-elf leszek 199 hekin, hanem azért mert velük szemben tudok játszani. Meg a kékekben -szerintem- van annyi tartás, hogy velük egy szintű játékossal kezdenek. B-be, D-be, és főleg A-ba meg a túdós-vándor esetleg termelő-kereskedő a a domináns, mert ott már csak pénz van. Így a tolvaj-varázsló személyiség anniyra nem dobna a játékon, legfeljebb kicsit változatosabbá, aktívvá tenné. Nem egyszer volt 2\B-topjába 2-3 körre egész nap semmi katonai akció nem történt. Az már világos, hogy a hatásfog növelést elvetettétek, de látom a változás mellett vannak páran. Ha megnézem a neveket csak azok szavaztak az "egyiket se támogatom"-ra akik régebb óta játszanak, de nem csak az ővé a hóditó, amióta én játszon közel 100000 új ori lett regelve, tehát több 10000 új játékos van.

Hóhér 03-20-2007 18:26

Quote:

Originally Posted by pepa (Post 81272)
Én már leírtam, hogy a 3-4 személyíséges orik nem a személyiségek az abszolút előnyük hanem a több éves múlt. Amint lefordultam A-ból valamelyik 5-ös csopiba rögtön király leszek a kék szövimmel, meg a közel egy éves tapasztalazommal és nem azért mert túdós-tolvaj fél-elf leszek 199 hekin, hanem azért mert velük szemben tudok játszani. Meg a kékekben -szerintem- van annyi tartás, hogy velük egy szintű játékossal kezdenek. B-be, D-be, és főleg A-ba meg a túdós-vándor esetleg termelő-kereskedő a a domináns, mert ott már csak pénz van. Így a tolvaj-varázsló személyiség anniyra nem dobna a játékon, legfeljebb kicsit változatosabbá, aktívvá tenné. Nem egyszer volt 2\B-topjába 2-3 körre egész nap semmi katonai akció nem történt. Az már világos, hogy a hatásfog növelést elvetettétek, de látom a változás mellett vannak páran. Ha megnézem a neveket csak azok szavaztak az "egyiket se támogatom"-ra akik régebb óta játszanak, de nem csak az ővé a hóditó, amióta én játszon közel 100000 új ori lett regelve, tehát több 10000 új játékos van.


2/ b ben, A-ban nem tesz a hadis ország különbséget ország és ország között ...
mivel igen kockázatos 1-1 ütés,és van ahol elég ritka a mezőny aki útba esik az kapja a sereget, mindegy hány személyisége is van...

pont ezért ellenezzük jó páran a személyiségek tápolását, hogy az 1 személyiségű orik is fel tudják venni a kesztyűt...

és természetsen a hódító mindenkié...
de ne akarjon a "10 000 új játékos" hirtelen módosításokba fogni,( több éve jól működő személyiségeket megváltoztatni :confused: )
miután alíg rendelkeznek tapasztalattal, lehet hogy Aban alíg töltöttek el még 3-4000 kört se...

ugye ezt te sem gondolod komolyan???

Pepa 03-20-2007 19:44

Ebben egyetértek Veled, tényleg ne. Én csak azt mondtam, hogy az ellenzők között sok a régi játékos és kezdöbbek meg kicsit a változás melett vannak. És valahol most Te is mellém által azzal, hogy igen minden személyíségnek egyenértékőnek kellene lennie, hogy " fel tudják venni a kesztyűt". Elég sok A-s orit láttam, 2-3-4 személyíségest és nem volt se varázsló, se tolvaj köztük. Belegondolva abban igazad van abban, hogy A-ban a tolikanak a +20% hatásfok sok lenne amikor a 0 tolis orkra nem 150 hanem 180 házat gyújtanak rá. Én csak arra gondoltam, hogy ídézzem magam a legelső bejegyzésből, hohy mivel minden más személyisége +%-ba van megadva, ez miért nem. Mondok még egy érvet, bár ez csak kevés emberre vonatkozik, és sokakat nem is érdekel: én hétfőtől-szombatig dolgozok reggel 6.00-tól délután 15.00-15.30-ig, tehát legkorábban 16.30-kor vagyok gépnél, reggel nem tudom megnézni, mert pici baba van nálunk és zavarná, tehát nekem a délutáni 5-6 órára felesleges + regenerációs személyiséget választani, mert a játékidő 75%-ba nem vagyok gép előtt. Sokan vannak ezzel még így, tehát - az elétben maradás miatt- marad a túdós, vándor, harcos. Sok faj közül sem választhatok, megintcsak időhiány miatt. Lassúzni meg nem fogok. Azok akik több ezer kört megéltek az A-ban valószínű napi 12-14 órát vannak gépközelbe és így nekik megéri a plusz regenerálodás, de sokak csak du vannak ott.

Synkel 03-20-2007 20:10

Kicsit belejavítanék. Akik sok ezer kört megéltek A-ban azok valószínű elég magasan vannak már, és baromira nem érdekli őket a plusz regenerálódás:)
A másik: azt azért lásd be, hogy ha minden személyiség egyenértékű, azaz felveszik a versenyt a tudóssal, akkor az életbe le nem vered az 5-6 szemmel, esetleg még többel játszókat. Képzelj el egy orkot 6x-osra tápolt tudós személyiséggel.
Nem lehet, hogy a régi játékosok azért ellenzik a változást az újakkal szemben, mert kicsit több rálátásuk van a dolgokra, mint azoknak akik még csak most álmodoznak róla, hogy egyszer majd nekik is meglesz a kis kettes?

LotR 03-21-2007 09:17

Hát sztem elég kevesen nyílvánítottak véleményt.

DE tény, h ha nem lennének több személyiségek, akkor is győzne a tapasztalat...
Tehát tök mindegy, és ezért felesleges azzal érvelni, h az 1 személyiségű orik is feltudjá venni a versenyt.

És az ,h egyes személyiségeket használhatóbbá teszünk sztem nem feltétlen rossz..

A régiek félnek a változásokról ,mert régen azért nem így zajlottak ezek a dolgok:p
Tehát elég sok rosszat is megéltek, a jó dolgok mellett a változások kapcsán..

Emiatt és amiatt ,h megszokták a jelen helyzetett értheőbb ez a hozzállás.

Tény, h Ati érve mindig igaz marad, jobb így hagyni mint a változtatással nagyon elszúrni( mert azt már sokkal nehezebb rendbe hozni)!

De ennek szemelőtt tartásával és ezzel a forummal(eszköz) ami régen nem volt
, kiforhatják magukat jó javaslatok, elhangozhatnak pro -kontra érvek..
Ami alapján lehet fejleszteni elméletben a játékot...


All times are GMT +1. The time now is 09:06.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu