Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Segítség (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Térkapu (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=143)

Panyi 01-31-2006 23:03

Térkapu
 
Sziasztok!

Régóta érdekelne, hogy a szövetségesemre más által nyitott térkaput, hogyan lehet felfedezni.
A térkapuk felfederítése varázslattal a saját kapuimat, és a rám nyitottakat játszva figyelhetem. A következő szöveg mindenkinek ismerős:
"A varázslat sikerült. A következõket tudtad meg:

Általad nyitott térkapuk:


Rád nyitott térkapuk:

Ezen kívül szövetségeseid felé folyamatosan nyitva vannak térkapuk, melyeket a rá nyitott térkapuval is igénybe lehet venni. "

Az utolsó félmondat felkeltette az érdeklődésemet...
Nekem első olvasatban, az utolsó mondat azt jelentette, hogy a szövetségesemre nyitott kapukat is láthatom, hogy ha nyitok rá egy térkaput. Gyorsan rájöttem, hogy ezt a rendszer nem hagyja, mivel szövetséges elleni támadóakciónak értékelné.
Azzal tisztában vagyok, hogy ezeket a kapukat használni tudom, már ha tudom, hogy ki nyitott a szövimre. Ha nem élőhalott, és van varázslói készültsége a szövimnek, akkor meg tudja nézni, és elmondhatja nekem. De ha ez nem lehetséges? Marad a nézzünk végig mindenkit módszer?

Ati 01-31-2006 23:07

Quote:

Originally Posted by Panyi
Sziasztok!

Régóta érdekelne, hogy a szövetségesemre más által nyitott térkaput, hogyan lehet felfedezni.
A térkapuk felfederítése varázslattal a saját kapuimat, és a rám nyitottakat játszva figyelhetem. A következő szöveg mindenkinek ismerős:
"A varázslat sikerült. A következõket tudtad meg:

Általad nyitott térkapuk:


Rád nyitott térkapuk:

Ezen kívül szövetségeseid felé folyamatosan nyitva vannak térkapuk, melyeket a rá nyitott térkapuval is igénybe lehet venni. "

Az utolsó félmondat felkeltette az érdeklődésemet...
Nekem első olvasatban, az utolsó mondat azt jelentette, hogy a szövetségesemre nyitott kapukat is láthatom, hogy ha nyitok rá egy térkaput. Gyorsan rájöttem, hogy ezt a rendszer nem hagyja, mivel szövetséges elleni támadóakciónak értékelné.
Azzal tisztában vagyok, hogy ezeket a kapukat használni tudom, már ha tudom, hogy ki nyitott a szövimre. Ha nem élőhalott, és van varázslói készültsége a szövimnek, akkor meg tudja nézni, és elmondhatja nekem. De ha ez nem lehetséges? Marad a nézzünk végig mindenkit módszer?

Ilyen információ közvetlenül (például varázslattal, vagy más közvetlen akcióval) nem deríthető ki. Egyéb stratégiai módszerekkel (amiket Te is emlíéettél) igen.

Panyi 01-31-2006 23:26

Ki mit tud
 
Quote:

Originally Posted by Ati
Ilyen információ közvetlenül (például varázslattal, vagy más közvetlen akcióval) nem deríthető ki. Egyéb stratégiai módszerekkel (amiket Te is emlíéettél) igen.

Akkor maradnak a taktikák... Reméltem, hogy van egyszerűbb. Akkor szedjük azokat össze...Ti milyeneket ismertek?
Ha a térkapu nyitást megelőzi gömbözés, akkor könnyebb, ha látszik a távolság, és, hogy fent vagy lentről, máris nem 400 szomszédot kell végignézni, hogy a tolvaj be tud-e menni. Térkapuval kapcsolatban milyen trükkök vannak?
Azt ismerem, hogy nyitok egy térkaput, nem használom, csak a bezáródása előtt, így ha addig nem fedezik fel, a lopás után már nem is fogják.
Egészen kellemes az is, hogy a szövetség tolija által megnyitott térkaput használja a szövetség többi tagja, és a toli elrejti őket a kíváncsi szemek elől...
Várom a további ötleteket

Half 02-06-2006 00:22

Hátha télleg nem akarod, hogy rájöjjenek, hogy te lopsz jól, teszed, hogyha a hírnév változásodat is megpróbálod megakadályozni. Mert ügyebár abból is kilehet deriteni ha lopkodsz

Remedy 02-07-2006 09:51

Quote:

Originally Posted by Half
Hátha télleg nem akarod, hogy rájöjjenek, hogy te lopsz jól, teszed, hogyha a hírnév változásodat is megpróbálod megakadályozni. Mert ügyebár abból is kilehet deriteni ha lopkodsz

nemtom, en amig lopkodtam, mindig rogton a terkapu nyitasa utan csinaltam... hagy tudjak csak hogy kitol kell felni :D

Kisbér 02-07-2006 15:21

Quote:

Originally Posted by Panyi
Várom a további ötleteket

Half már ugyan említette futólag, de leírom én is a hírnév figyelés módszert.
A legfontosabb, hogy minden körváltás után shift-el nyisd meg új ablakban a pontlistát, írd be oda, hogy 200-at láthass, majd hagyd ott...
Ha lopnak, akkor nyitsz még1 ablakot shift+bal gombbal, és máris lesz egy új pontlista, meg egy régi egymás mellett.. Végignézed, hogy a környékeden kinek változott a pontja, amiből már csak 1-2 potenciális tolvajkodó lehet...
Azokra meg megpróbálsz tolvajkodni, és máris megvan, hogy a szövidhez ki ment be...

A legjobb, ha csinálsz rá egy script-et (hulláknak főleg), ami minden körváltás után, illetve előtt csinál egy "x.körváltáselőtt/után.txt"-t, amiből kiderítheted, hogy ki lopott az adott időben...

Ekkor még csak ott sem kell lenned.. Csak annyit kell tudnod, hogy mikor lopták a szövidet (vagy a hullát), egymás mellé teszed annak a körnek az elején, illetve a végén kiscript-elt txt-jét, és máris láthatod a változást...

Okos emberek persze megcsinálhatják azt is, hogy írnak egy progikát, ami 2 txt-t megvizsgál, kiirja azokat az orikat, amiknek a körben változott a hírnevük, és máris megvan a lopkodó csákó (legalábbis a szűk köre)... :D

Kisbér 02-07-2006 15:23

Az előző módszerem persze működik varázslásokra is...
Tehát pl ha hadi vagy, általában ártóznak keményen a varisok... Ezzel a módszerrel ki lehet elég szépen szűrni, hogy ki az, aki naponta 3-4 alkalommal jár hozzád rengetni :D

director 02-07-2006 17:33

Quote:

Originally Posted by Kisbér
Half már ugyan említette futólag, de leírom én is a hírnév figyelés módszert.
A legfontosabb, hogy minden körváltás után shift-el nyisd meg új ablakban a pontlistát, írd be oda, hogy 200-at láthass, majd hagyd ott...
Ha lopnak, akkor nyitsz még1 ablakot shift+bal gombbal, és máris lesz egy új pontlista, meg egy régi egymás mellett.. Végignézed, hogy a környékeden kinek változott a pontja, amiből már csak 1-2 potenciális tolvajkodó lehet...
Azokra meg megpróbálsz tolvajkodni, és máris megvan, hogy a szövidhez ki ment be...
A legjobb, ha csinálsz rá egy script-et (hulláknak főleg), ami minden körváltás után, illetve előtt csinál egy "x.körváltáselőtt/után.txt"-t, amiből kiderítheted, hogy ki lopott az adott időben...
Ekkor még csak ott sem kell lenned.. Csak annyit kell tudnod, hogy mikor lopták a szövidet (vagy a hullát), egymás mellé teszed annak a körnek az elején, illetve a végén kiscript-elt txt-jét, és máris láthatod a változást...
Okos emberek persze megcsinálhatják azt is, hogy írnak egy progikát, ami 2 txt-t megvizsgál, kiirja azokat az orikat, amiknek a körben változott a hírnevük, és máris megvan a lopkodó csákó (legalábbis a szűk köre)... :D

ezek amúgy tényleg jól használható módszerek.. csak annyit tennék hozzá h a szabályok nem nagyon engedik a scriptelést:)

Remedy 02-07-2006 19:56

Quote:

Originally Posted by director
ezek amúgy tényleg jól használható módszerek.. csak annyit tennék hozzá h a szabályok nem nagyon engedik a scriptelést:)

ez nem script ez egy lokalisan futo progi ami osszehasonlit ket txt filet :P
az lenne a script ha azt a txt filet progi hozna letre....

-Fegya- 02-07-2006 20:06

Quote:

Originally Posted by Kisbér
A legjobb, ha csinálsz rá egy script-et (hulláknak főleg), ami minden körváltás után, illetve előtt csinál egy "x.körváltáselőtt/után.txt"-t, amiből kiderítheted, hogy ki lopott az adott időben...
Ekkor még csak ott sem kell lenned..

A módszer jó, de
  1. Sciptet nem szabad használni
  2. Hulla lopásakor nem változik a hírnév

Senki 02-07-2006 21:01

Quote:

Originally Posted by -Fegya-
A módszer jó, de
  1. Sciptet nem szabad használni
  2. Hulla lopásakor nem változik a hírnév

épp akartam írni, hogy a hullára nem jó a dolog.

a másik: a szabályok viszont azt nem tiltják hogy körváltásonként összevessed a két pontlistát egy progival, csak azt, hogy az a progi belépkedjen hozzád és ott gyűjtse az adatokat amíg alszol... (konyhanyelvre lefordítva, lehet hogy ezt mondtátok, csak nekem nem esett le a dolog időben :p)

director 02-07-2006 23:48

Quote:

Originally Posted by Remedy
ez nem script ez egy lokalisan futo progi ami osszehasonlit ket txt filet :P
az lenne a script ha azt a txt filet progi hozna letre....

és pontosan ezt is írta, nem? tehát script.

Szecsa 02-16-2006 12:16

Ma mar nehany elavult modszerrel is tokeletesen ki lehet iktatni ezt az egeszet :) Ha latom, hogy erosebb a szovi, akkor lopok (adott esetbe egy fel-elffel) 12-13at attol akit szedni akarok, es aztan pedig lopok egy 4-5 korrel felettem levo orit is, hogy a hirnevem pozitivba valtozzon, vagy ugyanez negativba. Rajonni eleg nehez...Na meg persze, erdemes megnyitni 9 korrel a kaput :) S a x+9. korben a korvaltas elott lopni, hogy azonnal zarodjon a kapu, persze akkor is egy szovisre..Szerintem kellokeppen kilehet jatszani, es ha jol csinalja az ember, lebukni keptelenseg.

director 02-16-2006 14:10

Quote:

Originally Posted by Szecsa
Ma mar nehany elavult modszerrel is tokeletesen ki lehet iktatni ezt az egeszet :) Ha latom, hogy erosebb a szovi, akkor lopok (adott esetbe egy fel-elffel) 12-13at attol akit szedni akarok, es aztan pedig lopok egy 4-5 korrel felettem levo orit is, hogy a hirnevem pozitivba valtozzon, vagy ugyanez negativba. Rajonni eleg nehez...Na meg persze, erdemes megnyitni 9 korrel a kaput :) S a x+9. korben a korvaltas elott lopni, hogy azonnal zarodjon a kapu, persze akkor is egy szovisre..Szerintem kellokeppen kilehet jatszani, es ha jol csinalja az ember, lebukni keptelenseg.

jah, de ha egy szövi ellen elég sokat csinálod, akkor már éjjel-nappal nézik a kapukat, szóval nem árt vigyázni, hogy kire szállsz rá:)

katapult 11-26-2006 17:29

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne: ha vki. térkaput nyit rám, leszabizok tud még lopni vagy sem

Előre is köszönöm válaszotok.:)

Remedy 11-26-2006 17:40

Quote:

Originally Posted by katapult (Post 46635)
Sziasztok!

Egy kérdésem lenne: ha vki. térkaput nyit rám, leszabizok tud még lopni vagy sem

Előre is köszönöm válaszotok.:)

sem :) majd ha visszajossz es nyit ujat, akkor :)

Cassandra 11-26-2006 17:46

Quote:

Originally Posted by Remedy (Post 46641)
sem :) majd ha visszajossz es nyit ujat, akkor :)

Ne adj ötleteket, ezt így is már túl sokan alkalmazzák:D:D

Wolfschanze 11-26-2006 20:31

Ha már Térkapu
 
Ha már itt tartunk engem az érdekelne, hogy:
1varival is lehet térkaput nyitni egy olyan orira, ahol 10000 var van?:cool:

Cassandra 11-26-2006 20:40

Quote:

Originally Posted by Wolfschanze (Post 46804)
Ha már itt tartunk engem az érdekelne, hogy:
1varival is lehet térkaput nyitni egy olyan orira, ahol 10000 var van?:cool:

Igencsak csekély az esélye, hogy sikerül.:)
Párszáz vari alatt megkisérelni sem érdemes.

Wolfschanze 11-26-2006 20:43

Quote:

Originally Posted by Cassandra (Post 46812)
Igencsak csekély az esélye, hogy sikerül.:)
Párszáz vari alatt megkisérelni sem érdemes.

De nincs erre valami képlet szerűség, hogy tudjam mire számítsak
Ha van 10000 varim akkor a tolis orinak hány vari kell hogy rám nyisson?:cool:

Remedy 11-26-2006 20:45

Quote:

Originally Posted by Wolfschanze (Post 46814)
De nincs erre valami képlet szerűség, hogy tudjam mire számítsak
Ha van 10000 varim akkor a tolis orinak hány vari kell hogy rám nyisson?:cool:

nem fugg attol, hogy a celorszagnak mennyi varija van.

Dragi 11-26-2006 20:46

Quote:

Originally Posted by Wolfschanze (Post 46814)
De nincs erre valami képlet szerűség, hogy tudjam mire számítsak
Ha van 10000 varim akkor a tolis orinak hány vari kell hogy rám nyisson?:cool:

Nincs rá számítás! van egy minimális vari mennyiség ami kell ahhoz hogy 100%-san tudj TK-t nyitni ez hekitől függ ahogy nő a hekid sztem egyre több vari kell :p és nem függ attól az ellenfélnek mennyi varija van!

Remedy 11-26-2006 20:49

Quote:

Originally Posted by Dragon,Szamár :)) (Post 46816)
Nincs rá számítás! van egy minimális vari mennyiség ami kell ahhoz hogy 100%-san tudj TK-t nyitni ez hekitől függ ahogy nő a hekid sztem egyre több vari kell :p és nem függ attól az ellenfélnek mennyi varija van!

hat... 100%ra tuti nincs.... :)

Dragi 11-26-2006 20:50

Quote:

Originally Posted by Remedy (Post 46818)
hat... 100%ra tuti nincs.... :)

Jó akkor csak 99 % :);)

Wolfschanze 11-26-2006 20:53

Az kellemetlen

Smooth Scroller 11-26-2006 22:27

te wolf, eleg gyorsan beugrik nalad a piros haragos szmajli. ugy kb. minden 2. hozzaszolasod ilyen lehet. lazits... :)

Wolfschanze 11-26-2006 22:40

Quote:

Originally Posted by Smooth Scroller (Post 46872)
te wolf, eleg gyorsan beugrik nalad a piros haragos szmajli. ugy kb. minden 2. hozzaszolasod ilyen lehet. lazits... :)

Jólvan:)
Dehát amikor az ember mindent elront:(

Szecsa 11-27-2006 07:05

Akkor kezd el gondolkodni a cselekedetei elott... :)

Wolfschanze 11-27-2006 17:09

Quote:

Originally Posted by Szecsa (Post 46886)
Akkor kezd el gondolkodni a cselekedetei elott... :)


Mostmár menni fog:cool:

Kompót 11-28-2006 22:07

Infó
 
Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni? Az lenne a kérdésem, hogy ha térkaput nyitok egy országra, és átküldöm a tolvajaimat, hogy mérjék fel az épületeket, vagy a szövetségeseket, és sikerrel is járok, megszerzem az infót, akkor a lenyomozott ország kap e valamilyen értesitést erről az akciómról? Vagy fogalma sem lesz arról, hogy felmértem az épületeit? Hozzászólásokat előre is köszi!!!

Ati 11-28-2006 22:11

Quote:

Originally Posted by Kompót (Post 47507)
Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni? Az lenne a kérdésem, hogy ha térkaput nyitok egy országra, és átküldöm a tolvajaimat, hogy mérjék fel az épületeket, vagy a szövetségeseket, és sikerrel is járok, megszerzem az infót, akkor a lenyomozott ország kap e valamilyen értesitést erről az akciómról? Vagy fogalma sem lesz arról, hogy felmértem az épületeit? Hozzászólásokat előre is köszi!!!

Szia!

Ha sikerrel jársz, akkor nem kap erről értesítést. A térkapu azonban nyitva marad 10 körig, úgyhogy ha ez alatt a 10 kör alatt csinál egy térkapu felderítése varázslatot, akkor látja, hogy az ott van. Hogy mit csináltál, vagy csináltál-e valamit ezen keresztül, azt nem tudja, de ilyenkor lehet feltételezni, hogy valami történt.

Kisbér 11-29-2006 08:37

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 47509)
Szia!

Ha sikerrel jársz, akkor nem kap erről értesítést. A térkapu azonban nyitva marad 10 körig, úgyhogy ha ez alatt a 10 kör alatt csinál egy térkapu felderítése varázslatot, akkor látja, hogy az ott van. Hogy mit csináltál, vagy csináltál-e valamit ezen keresztül, azt nem tudja, de ilyenkor lehet feltételezni, hogy valami történt.

Valamint ha úgy ártasz, hogy nem ártasz (pl gnómtól lopsz, akinek fenn a könyvtárkulcs, vagy gyújtogatnál, de rossz a gyufád, és 1 házat sem tudsz felgyújtani, vagy pl lopnál raktárat, de a raktárban nincs semmi), akkor sem ír neki infót...

Colony 11-29-2006 08:40

Quote:

Originally Posted by Kisbér (Post 47568)
Valamint ha úgy ártasz, hogy nem ártasz (pl gnómtól lopsz, akinek fenn a könyvtárkulcs, vagy gyújtogatnál, de rossz a gyufád, és 1 házat sem tudsz felgyújtani, vagy pl lopnál raktárat, de a raktárban nincs semmi), akkor sem ír neki infót...

A raktárnál kiírja, hogy elloptak 0 bála ételt, 0 öl fát stb...

Kisbér 11-29-2006 08:41

Quote:

Originally Posted by Colony (Post 47569)
A raktárnál kiírja, hogy elloptak 0 bála ételt, 0 öl fát stb...

Tényleg?!
Az gáz... :-)
Sorry

Szecsa 11-29-2006 08:59

A penzlopast, ha 0-t viszel, akkor nem irja ki :)
(Hirnevnoveloknek ezt ajanlom!)

Alba 11-29-2006 09:07

na szoval.

En ugy tudom hogy csak a tekercset nem irja ki.A többiből mindig kiirja ha lopsz es ne mviszel semmit.Természeres az információszerzó tolvajakciokat se irja ki...

Ugyhogy a hirnveezni akarok tekit lopjanak ne mast mert lebuknak (tapasztalat)

Szecsa 11-29-2006 09:10

A pénz is jo! :)
Most teszteltem ;)

Kisbér 11-29-2006 10:18

Quote:

Originally Posted by Szecsa (Post 47580)
A pénz is jo! :)
Most teszteltem ;)

Csak angolnál tudtam tesztelni:

- You managed to penetrate the enemy defenses, but you could not steal any scrolls. - tekercsek
- You managed to penetrate the enemy defenses, but you could not steal any gold. - arany
- You stole 0 bushels of food, 0 cords of wood, 0 quintals of stone, 0 boards of clay, 0 lumps of metal, 0 weapons and 0 gems. - raktár
- You managed to penetrate the enemy defenses, but your thives could not kill any mages. - varigyilok
- You managed to penetrate the enemy defenses, but you could not set any houses on fire. - gyújtogatás

Ezekből csak ezt írta ki az ellenfél orijában:

2006-11-29 11:14:38 0 bushels of food, 0 cords of wood, 0 quintals of stone, 0 boards of clay, 0 lumps of metal, 0 weapons and 0 gems have been stolen!

Tehát csak a raktárlopást írja ki... A többi "láthatatlan" :-)

Ebben az esetben viszont Ati, azt se írja ki :-)

Synkel 11-29-2006 11:31

Tekercset is kiírja ha 0-t viszel, kivéve ha gnóm és fenn van a kulcs.

Kisbér 11-29-2006 12:24

Quote:

Originally Posted by Synkel (Post 47605)
Tekercset is kiírja ha 0-t viszel, kivéve ha gnóm és fenn van a kulcs.

Cáf...
Előző üzimben volt a test...


All times are GMT +1. The time now is 19:50.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu