![]() |
készülünk az 1/a-ba - kezdöknek-
ide a tanácsokat szeretném összeszedni azoknak akik 1/a-ba készülnek
bár van már hasonlo téma többen elijedtek az ottani beirások miatt ezt azért nyitottam hátha itt csak a konkrét javaslatk lesznek jujjj-jujj nélkül... |
félős ;) már írtam oda választ amit én tudtam de biztos lesznek sokan akik másra szavaznak ;)
|
majd végi rágom a többi forumot és itt összegyüjtöm a velejét..
köszi. |
javaslat nem kezdötöl
találtam 1 konkrét mintát ,be is jöhet :
Elf kereskedő ori 1300 hekire: 245 ház 285 barakk 130 tanya 5 raktár 275 torony 200 templom 160 bank vagy 245 ház 300 barakk 135 tanya 5 raktár 300 torony 215 templom 100 bank picit élezve: 222 ház 300 barakk 135 tanya 5 raktár 300 torony 215 templom 123 bank ha van már pénzed és sokat vagy: 160 ház - 6700 emebr (a tornyok és bankokban nincs foglalkoztatottság) 315 barakk 125 tanya 310 őrtorony 215 templom 170 bank Sezrintem ezek közül 1300 hekin bármelyik bőven megállja a helyét, még a vad orkokkal szemben is Aztán ha megvan a lé, lehet feljebb menni |
elf kereskedő... hmmm.. attól függ mit akar... kajából megélni (ami többet hoz a banknál mert egy bank 7500 aranyat kamatozik HA van benne pénz, egy tanya meg úgy 37000 arannyi gabonát/kör...) vagy szenvedni a nyomi kamattal :rolleyes:
|
na ez már alakul :)
|
jöhet más felállásra is javaslat :)
|
áthozat
ez Senki ottani beirása utolagos engedelmével átirom ide is
hűűű... sok kérdés: hadinak a legjobb az ork, aztán vitatkozzatok óriások és gnómok egymás között mi a jó, kaját termelni és klánt bevédeni az elf a jó az igazi kemény termelő meg a törpe... szóval ork hadi, elf etető/védő törpe termelő.. erre szavazok: etető és termelő a passzív játékos mert csak tömi a raktárat az aktív meg ahadis blokk aki szerzi a földet és klánverekszik ha tud ütni értelmes távon belül a klán... |
ha lát más is ide illö javaslatot kérem mentse át okulás végett
|
igen a 160 bank soknak tünik 60 már jo..
és etettheti a klánt mert ugy látom az éheztetés az népi játék /kényszer / az 1 v/a ban.. |
északföldtöl
Fajoknál én még kibővíteném, hogy a távlati stratégia határozza meg igazán a fajt. El kell dönteni, ki meddig szeretne felmenni és mit szeretne csinálni. Ehhez a legjobb faj a gnóm tudós, mert belőle minden lehet, hadi-varis-tolis, úgy építed át ahogyan szeretnéd, mindenre jó (kivéve bányásznak :-d). Ezen felül meg nagy hektáron, már az ork előnye is minimálisra redukálódik, védekezésnél, meg egyenesen gyenge az ork. Főleg ha még taktikázni is akarsz a tekikkel.
|
Most én idézem Reaktort:
Nos az ork akkor jó hadi az A ban, ha sokat vagy bent, és nem védekezni akarsz, hanem nagyobbat visszaütni a támadódnál. Kláncsatákban kifejezetten rossz a védelmi képessége. Lehet vele eredményesen játszani, de csak akkor, ha észreveszed, hogy támadnak, és szembetámadsz 2 sereggel. Támadásban viszont egyértelműen az ork képviseli a legnagyobb tűzerőt. Aki kevesebbet tud bent lenni annak az óriást, vagy a gnómot javasolnám. Bármilyen meglepő törpéből is lehet ütőképes hadit kialakítani, és ha szükséges akkor átállítani fegyvertermelésre. Gabonát az óriással, vagy elffel érdemes termeltetni. Az ember fajt sajnos el kell az A ban felejteni amíg valami változás során bónuszt nem kap. Gyengén hadakozik, gyengén termel, a tükörvarázsa meg szinte elenyésző értékű, mert itt sokezer lóval ártózzák :-) Klasszikus varisnak nincs értelme, mert leverik a lista aljára nagyon hamar, hiába, hogy nincs róla gömb, elég az éplista. |
Szépen összeszedtétek a tanácsokat... azt persze nem látom be hogy fent miért olvadna el az ork előnye, de tényleg csak aggresszív hadisnak jó 70% barakkal éjjel nappal szembeütéssel :D de hát ki monta hogy aki felmegy az nem így akar verekedni ;)
|
ez a jo itt Senki
ha 1 agressziv hadis készül 1/a -ba akkor itt látja hogy ork legyen... |
Quote:
|
Reaktortol...
Aki kevesebbet tud bent lenni annak az óriást, vagy a gnómot javasolnám.
Bármilyen meglepő törpéből is lehet ütőképes hadit kialakítani, és ha szükséges akkor átállítani fegyvertermelésre. Gabonát az óriással, vagy elffel érdemes termeltetni. Az ember fajt sajnos el kell az A ban felejteni amíg valami változás során bónuszt nem kap. Gyengén hadakozik, gyengén termel, a tükörvarázsa meg szinte elenyésző értékű, mert itt sokezer lóval ártózzák :-) Klasszikus varisnak nincs értelme, mert leverik a lista aljára nagyon hamar, hiába, hogy nincs róla gömb, elég az éplista. Személyiségek: Itt a tudós az egyik legkedveltebb, mert nagy hekin elenyésző teher a kopás, és a tekilopás pótlása, és mindenre sok bónuszt ad. Elfnek törpének jó lehet a gazdálkodó is, ha komoly klánt akar eltartani. |
_Azert ha valaki az 1A ba keszul nem az a fontos hogy fajt valasszon jot hanem klant.Igazabol a klan meghatarozza mar hogy mik a lehetőségek. Én személy szerint támogatnám ha ezen a forumon lehetne klánt keresni, illetve aki akar alapitanni itt tud tagokat gyujteni. Mert hat ez meg eleg nehezkes a jatekban.
Pl: en elolvasom it hogy de jo hadi az ork.És?Fellépek azonnal SZK vgy sajat szövi alapitas.Met hat kicsi az eselye hoyg egybol durr jo klanba kerul.Es egy ork maris sebezheto igy... |
Quote:
|
Gyors ellenvetés az orkok ellen :)
Nos, mivle nagyok szeretnénk lenni, így én 10.000 hektárt vettem alapul ork vs gnómnál, tény hogy minnél kisebb az ország annál jobban az ork felé dől a mérleg, míg minnél nagyobb annál jobban a gnóm felé.
Lássuk a számokat: Gnóm, tudós, 10.000 hektáron (morál 90%, klánilag -lefelé 1 tábornokkal számolva, mivel klánnál nincs felfelé bónusz, vérszomj sincs) 1669 ház 7320 barakk, 439.200 lovas, támadó érték: 3.676.103 pont 500 kocsma 500 templom 1 raktár 10 bank Ork, tudós, 10.000 hektáron (morál 90%, klánilag -lefelé 1 tábornokkal számolva, mivel klánnál nincs felfelé bónusz) 1875 ház 7114 barakk, 369.928 lovas, támadó érték: 3.765.496 500 kocsma 500 templom 1 raktár 10 bank Össz pontkülönbség: 89.393 pont, hát ez klánilag édes kevés. Nézzük mi van ha a gaz ellenfél vissza támad, és sereget kell koptatni: A gnóm tudós a tekijei maitt fel tud szabadítani: 146.400 íjjásznak helyet Az ork tudós, fel tud szabadítani: 85.368 íjjásznak helyet Nézzük mit fog ez meg, ilyen torony nélküli, tényleg hadi oriknál. Gnóm tudós: 1,225,368 védőpont, klánilag. Ork tudós: 668.431 * 1,2 (a kintlévő seregei miatt)=802.117 Védő pont különbség: 423.251-elég durva?:D Persze lehet másképp is felépíteni az orikat, direkt nem raktam tornyot egyiknek sem, abban az esetben ha a gnómnak csak annyi varija és tolija van mint az orknak, még tarthat 134 tornyot is! Ebben az esetben még durvább a védekezésbeli különbség, de ha ezt a megmaradt 134 épületet, nem toronyba, hanem barakkba fekteti a gnóm, akkor a táamdásbeli különbség is csökkenhet. Természetesen ha két ilyen ori egymás mellé kerül ,az ork még meg se mozdult, mikor már annyi háza sincs, hoyg működjön az összes barakkja és kapot jópár rengést is. Tehát én simán kijelentem, hogy nagy területen az ork már nem igazán jó, 20.000 hektáron meg esélytelen. |
Tételezzük fel, ha vki. olyan helyen dolgozik, hogy nem lehet netezni az hogy oldja meg, hogy folyton vásárol gabonát? Vagy itt már klánraktárból megy az etetés is? Ill. érdemes-e mondjuk vazsis-sereges gnómot mondjuk az 1/A-ba fejleszteni? Azért kérdem, mert a pusztitó varázslatok, ahogy látom, csak kis hektároknál jó, nagynál sok értelme nincsen.
|
Quote:
a pusztító varázsok meg minél nagyobb az ország annál többet érnek... pl nem jó ha az emberről 1 kör alatt levernek 100-200 házat tolikkal aztán még lerengetnek vagy 400 hekit... |
Jaaa, hogy egyre többet rengetnek le, így már vágom:) Mert itt alacsony szintet 1-2 épületrengést kívetítettem egy 1300-ra, nem éppen lett volna nyerő:) Amúgy meg ha tolvajkodnak az emberre, akkor ha raktárlopás van, akkor a klánraktárból lop, avagy a sajátból(amúgy nem tudom, hogy a klánrakiban mik vannak eltárolva, minden v. csak gabona és pénzt lehet...) Ill. ha csak vazsist építek a felméréshez az nem jó, mert simán mészár, vagy területpusztítás az nem teccetős.
"Ha egy szövetség raktárat bérelt, akkor a minimális méretû raktárat mindenképpen meg kell tartaniuk, a raktárat teljesen nem szüntethetik meg" És mi történik ha lerengetik a raktárát? Akkor ki tud venni a klánraktárból cuccost? |
Quote:
|
klánraktárrol
klánraktárrol pár szo
igen a klánraki sérthetetlen rögtön töltheti a klántársad ahogy te kiveszed a cuccot nincs 2 kör mint a karavánnál... tekercseket tárolhatsz ott a sima raktári dolgokon kivül no meg pénzt amit nem lophatnak el a helytartot -ha vip vagy- be tudod állitani hogy igény szerint vegyen ki vagy tegyen be árut-nem tekit- a raktárba .. |
Északnak kérés
Nos, mivle nagyok szeretnénk lenni, így én 10.000 hektárt vettem alapul ork vs gnómnál, tény hogy minnél kisebb az ország annál jobban az ork felé dől a mérleg, míg minnél nagyobb annál jobban a gnóm felé.
az a baj Észak hogy ezt itt a kicsiknek készitjük, lécci lécci 1500 hekibe gondolkozz persze a távlatok is lényegessek de mire oda elérünk....... |
tanácsok
Sziasztok
Két dolgot fűznék hozzá. 1. Pénz rengeteg kell az 1/A-hoz, az alsóbb szinteken kíválóan lehet gyüjtögetni, célszerü már a 2-3szinten arra gyúrni hogy az ori lehetőleg maxi pénzel lépjen fel, vigyen tekercset is amennyit csak tud. 2. Nagyon kell figyelni a szintlépésre, nem egységek nélkül sok pénzelk és védtelen orival fellépni, 24 körig nicns piac, és nincs a 72órás védettség sem közben lett egy harmadik is :) 3. Megfontolandó javaslat, nem nyitok új topicot neki, remélem Ati is olvassa és ti is véleményezitek, én már javasoltam hogy a diplomáci a legyen átjárható az 1. és a 2. szint között, igy a fellépő játékos előre tud tervezni, megbeszélheti hogy kivel mitr és hogyan fog játszani, és már a 2. szinten erre építheti fel az oriját. Mert az tényleg fontos hogy jó klánban legyél illetve a klánnak egy tapasztal jó játékos legyen vezére, szerintem. Gyula |
Gyula irj ide te is valamit a tapasztalataidbol..
|
Quote:
Egy ilyen klánraktártöltős oldalt megnéznék szívesen(meg egy klánraktárt is hogy néz ki). Ill. tekit is lehet beletenni ez új. Mondjuk az érdekes lenne, ha mondjuk földrengésnél kiírná,hogy a klánraktáradat lerombolák :)) (persze nem lehet). Viszont akkor nem értem ezt: "Ha egy szövetség raktárat bérelt, akkor a minimális méretû raktárat mindenképpen meg kell tartaniuk, a raktárat teljesen nem szüntethetik meg." | "a klánraktár sérthetetlen, és lophatatlan, azzal nem is kell foglalkozni... én meg raktárat se tartok" ---akkor mégse kell sima raktár egyáltalán, vagy mi a szösz? Másik: -Ha van tartozása a klánnak a raktárban, akkor ki tudja még venni az ott lévő nyersanyagot, vagy az zárolva van amíg ki nem egyenlíti. -Ha mondjuk nagyobb raktárt bérel a klán, és egy idő után nem tudja kifizetni, visszaállhat-e kisebb klánraktárra? |
Quote:
Quote:
Quote:
minden másból azt teszel be/ki amit akasz... illetve ha van klánraktár adósság, akkor nem indíthatsz klántámadást. ennyi összvissz. a klánrakiról meg mindjárt csinálok képet, csak a számokat preparálom, hogy ne derüljön ki miből mennyi van... |
megelöztél senki én is csináltam volna
|
a pénz kivét betét olyan gyors amit a géped és ti birtok...
|
steffl a tied meg ne legyen preparálva :))
Más: - Úgy hallottam(de lehet rémhír:)), hogy aki az 1/A 1. helyezettje, ha megtámadja vki. akkor autmatikusan a játék visszaküld rá egy ugyanolyan virtuális sereget a támadóra(de az 1. helyezettől nem von le katonát) igaz-e? |
http://show.imagehosting.us/show/112...-1_1127570.JPG
Itt a kép. a sok nulla a nagyságrendet jelöli, a hol kihúztam a rublikát, ott semmi közötök az infóhoz. csodáljátok Ati remekművét, a klánraktár intézményét! :D a képre kattintva nagyobb lesz ;) (imádom a HTML-t ) *200. post Jeeeeeee!!!! :cool: * |
Quote:
|
Quote:
Na nem hiszem, hogy az én tapasztalataimmal túl sokra mennétek :) De amit fontosnak gondoltam azt fentebb leírtam :) |
Mi vár rám?
Miben más az 1/A, mint az 5-2 csopik? Hogy működnek a klánok?
|
Quote:
|
hmmm... mintha régen nem lett volna ilyen részletes...
de lehet, hogy akkor nem olvastam végig. Köszönöm. |
Amugy szerintem is a lenyeg a jo klan.Anelkul nicns semmi.Es telleg nagyon sok love...:)
Persze ezek nelkul is lehet top30ba menni es fordulni de mast ele nehezen... |
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 20:35. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu