![]() |
segítség
Élőhalott országom van és nem találok a súgóban utalást arra nézve, hogy a szövetségeseim védhetnek-e tolvajok és varázslók ellen. Erre szeretnék választ kapni előre is köszi.
|
Quote:
Csak hadügyileg segíthetnek a szövedségeseid, egységekre nézve. |
Quote:
Viszont megszerzik neked a szükséges infókat a kinézett célpontról. |
Quote:
A hulla se varázsolni se tolvajkodni nem tud. A szövid csak úgy tud segíteni, ha manuálisan a környék összes országát próbálja meglopni. (súgó ezen vonatkozó részében szépen le van írva a térkapuval kapcsolatos tudnivaló) Ugyanis ha valaki rád nyitott térkaput, akkor azon a szövid vissza tud lopni. És az az ország, aki nem nyitott rád térkaput, illetve a szövid se nyitott rá korábban, még mindig működő térkaput, akkor arra kiírja a rendszer, hogy ezzel az országgal nincs közvetlen tk.-d... Tehát, ha végigpróbálja a környéket, és valahol sikerül lopnija, vagy valahol lebukik a tolvajokkal, akkor az biztos hogy piszkoskodott veled. Remélem 1értelmű voltam. :) |
Quote:
Súgó: Mivel az Élőhalotton bárki képes átütni akár tolvajjal, akár varázslóval, ezért az ellene irányuló akcióknál csak a nyertes csatáért kapsz hírnvépontot (+ vagy -). |
Quote:
Ha hullát ártózól, lopsz nyersit, embert, vagy akármit, tudtommal nem jár érte hírnév... :( Vagyis én kipróbáltam, és nem változik a hírnév pont... |
Quote:
Quote:
lebuktál nem olvasol súgót:):):) ON |
Quote:
De gyorsak itt egyesek :D ON |
Én úgy emlékeztem, ha alattad van a pontlistában, akkor csökken a hírneved. Most kipróbáltam és nem így van, bocsánat a félrevezető hozzászólásért.
|
Quote:
|
Szép, nem? Még ezzel is a hulla lett védtelenebb. :) Egyébként kit zavarna, ha a másik kap az akcióért hírnévpontot?
|
Quote:
|
Quote:
|
Kössz szépen az infókat. Tanulságos. :) Kubbi-nak külön kösz a részletes segítségért.
|
sztem ez a hírneves dolog inkább védi a hullát minthogy ártaná... ha meg van fölös szabad ideje erre a szövidnek akkor meglehet találni, bár pl egy anarchban vagy nagylétszámu csopiban kb tűt a széna kazalban amikor 2körre van 400ori...:D
|
Quote:
Szerintem... |
Quote:
|
Nekem egy olyan kérdésem van, hogy ha feljebb lép az ember egy szintet, akkor azt tudom, hogy 1 napig nem lehet asszem piacolni, egy bizonyos ideig képezni meg építkezni, ha jól emlékszem. Mert már régen váltottam szintet. Nos azt szeretném tudni, - hátha van aki vágja - hogy mennyi ideig is van ez így, és hogy ha szöviben vagyok, akkor van-e esetleg korlátozva a karavánozás... vagy azt egyből meg lehet tenni?
előre is köcce a válaszokat krin |
Quote:
|
Quote:
súgó |
Quote:
Ugyanis van egy ilyen részlete is a súgónak: Quote:
|
fontos!!!!
sziasztok én azt szeretném megtudni hogy milyen hadis orit érdemes indítani aminek nincs olyan sok hátránya mint az orknak(kitekizés, katonák leölése).
Én gondoltam a gnóm túlélőre vagy az óriás tudósra légyszi segítsetek mert nem tudok dönteni, köszi mindenkinek. |
Quote:
|
Quote:
|
Helló!
Légyszi segítsetek! Az a problémám, hogy pár napja elmentem szabadságra úgy, hogy az országomnak nem volt semmi problémája...mikor tegnap visszajöttem akkor azt vettem észre, hogy rúnáim 70% eltünt, tekercseim 50-60% szintén eltünt, s most az országom olyat csinál folyamatosan, hogy ha pl lopok valamiket, fegyvert, gabonát meg ilyeneket akkor tanácsadóknál megjelenik, hogy ennyi meg ennyi van, szabad hely ennyi meg ennyi, de következő körben azt írja, hogy foglalt hely: 0 szabad hely max...vagyis körváltásnál az összes ilyen cuccom eltünik, s nincs semmim...ez mitől van???s mit lehetne tenni?Segítségeteket előre is köszönöm. |
Quote:
|
A rúnát meg a tekercset ellopták, más ötletem nincs. A többi azért tűnik el, mert nem mennek a raktárak.
|
szevasztok fórum lakók:)
|
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 00:17. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu