Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Segítség (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=13)
-   -   segítség (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=1386)

attila1988 02-03-2007 20:07

segítség
 
Élőhalott országom van és nem találok a súgóban utalást arra nézve, hogy a szövetségeseim védhetnek-e tolvajok és varázslók ellen. Erre szeretnék választ kapni előre is köszi.

Viz 02-03-2007 20:11

Quote:

Originally Posted by attila1988 (Post 71257)
Élőhalott országom van és nem találok a súgóban utalást arra nézve, hogy a szövetségeseim védhetnek-e tolvajok és varázslók ellen. Erre szeretnék választ kapni előre is köszi.

Nem:D
Csak hadügyileg segíthetnek a szövedségeseid, egységekre nézve.

tdomo 02-03-2007 20:13

Quote:

Originally Posted by attila1988 (Post 71257)
Élőhalott országom van és nem találok a súgóban utalást arra nézve, hogy a szövetségeseim védhetnek-e tolvajok és varázslók ellen. Erre szeretnék választ kapni előre is köszi.

Nem tudnak megvédeni. Azt, hogy ki lopott tőled, illetve varázsolt Rád a pontlista mentegetésével tudod megnézni.
Viszont megszerzik neked a szükséges infókat a kinézett célpontról.

Kubbi 02-03-2007 20:13

Quote:

Originally Posted by attila1988 (Post 71257)
Élőhalott országom van és nem találok a súgóban utalást arra nézve, hogy a szövetségeseim védhetnek-e tolvajok és varázslók ellen. Erre szeretnék választ kapni előre is köszi.

Ha valaki gyujtogat nálad, vagy lopkod, akkor sajnos a szövi nem tud segíteni
A hulla se varázsolni se tolvajkodni nem tud.

A szövid csak úgy tud segíteni, ha manuálisan a környék összes országát próbálja meglopni. (súgó ezen vonatkozó részében szépen le van írva a térkapuval kapcsolatos tudnivaló)
Ugyanis ha valaki rád nyitott térkaput, akkor azon a szövid vissza tud lopni.
És az az ország, aki nem nyitott rád térkaput, illetve a szövid se nyitott rá korábban, még mindig működő térkaput, akkor arra kiírja a rendszer, hogy ezzel az országgal nincs közvetlen tk.-d...
Tehát, ha végigpróbálja a környéket, és valahol sikerül lopnija, vagy valahol lebukik a tolvajokkal, akkor az biztos hogy piszkoskodott veled.

Remélem 1értelmű voltam. :)

Viz 02-03-2007 20:14

Quote:

Originally Posted by tdomo (Post 71259)
Nem tudnak megvédeni. Azt, hogy ki lopott tőled, illetve varázsolt Rád a pontlista mentegetésével tudod megnézni.
Viszont megszerzik neked a szükséges infókat a kinézett célpontról.

A pontlista mentegetésével ezt hogy teszi meg?
Súgó:

Mivel az Élőhalotton bárki képes átütni akár tolvajjal, akár varázslóval, ezért az ellene irányuló akcióknál csak a nyertes csatáért kapsz hírnvépontot (+ vagy -).

Kubbi 02-03-2007 20:15

Quote:

Originally Posted by tdomo (Post 71259)
Nem tudnak megvédeni. Azt, hogy ki lopott tőled, illetve varázsolt Rád a pontlista mentegetésével tudod megnézni.
Viszont megszerzik neked a szükséges infókat a kinézett célpontról.

Sajnos ez nem működik. :(
Ha hullát ártózól, lopsz nyersit, embert, vagy akármit, tudtommal nem jár érte hírnév... :(
Vagyis én kipróbáltam, és nem változik a hírnév pont...

Viz 02-03-2007 20:16

Quote:

Originally Posted by Viz (Post 71261)
Súgó:

Mivel az Élőhalotton bárki képes átütni akár tolvajjal, akár varázslóval, ezért az ellene irányuló akcióknál csak a nyertes csatáért kapsz hírnvépontot (+ vagy -).

Quote:

Originally Posted by Kubbi (Post 71262)
Sajnos ez nem működik. :(
Ha hullát ártózól, lopsz nyersit, embert, vagy akármit, tudtommal nem jár érte hírnév... :(
Vagyis én kipróbáltam, és nem változik a hírnév pont...

OFF:
lebuktál nem olvasol súgót:):):)
ON

Kubbi 02-03-2007 20:16

Quote:

Originally Posted by Viz (Post 71261)
A pontlista mentegetésével ezt hogy teszi meg?
Súgó:

Mivel az Élőhalotton bárki képes átütni akár tolvajjal, akár varázslóval, ezért az ellene irányuló akcióknál csak a nyertes csatáért kapsz hírnvépontot (+ vagy -).

OFF
De gyorsak itt egyesek :D
ON

tdomo 02-03-2007 20:27

Én úgy emlékeztem, ha alattad van a pontlistában, akkor csökken a hírneved. Most kipróbáltam és nem így van, bocsánat a félrevezető hozzászólásért.

Viz 02-03-2007 20:29

Quote:

Originally Posted by tdomo (Post 71265)
Én úgy emlékeztem, ha alattad van a pontlistában, akkor csökken a hírneved. Most kipróbáltam és nem így van, bocsánat a félrevezető hozzászólásért.

Semmi gáz, előfordul:)

Valezius 02-04-2007 07:51

Szép, nem? Még ezzel is a hulla lett védtelenebb. :) Egyébként kit zavarna, ha a másik kap az akcióért hírnévpontot?

Csokibácsi 02-04-2007 10:56

Quote:

Originally Posted by Valezius (Post 71318)
Szép, nem? Még ezzel is a hulla lett védtelenebb. :) Egyébként kit zavarna, ha a másik kap az akcióért hírnévpontot?

A sok hírnév fetisiszta a hullákon szedné a sokszámjegyű hírnevet. Akár 1 kocsmával, ingyen, nulla befektetett munkával.

Valezius 02-04-2007 13:47

Quote:

Originally Posted by Csokibácsi (Post 71350)
A sok hírnév fetisiszta a hullákon szedné a sokszámjegyű hírnevet. Akár 1 kocsmával, ingyen, nulla befektetett munkával.

Ezt tudom, szegény hulla nem tudja hírnév figyeléssel megnézni, hogy ki ártózza, ez azért egy további hátránya a fajnak, vagy nem?

attila1988 02-05-2007 16:23

Kössz szépen az infókat. Tanulságos. :) Kubbi-nak külön kösz a részletes segítségért.

Kutyuleee 02-06-2007 01:40

sztem ez a hírneves dolog inkább védi a hullát minthogy ártaná... ha meg van fölös szabad ideje erre a szövidnek akkor meglehet találni, bár pl egy anarchban vagy nagylétszámu csopiban kb tűt a széna kazalban amikor 2körre van 400ori...:D

Kisbér 02-06-2007 09:41

Quote:

Originally Posted by Valezius (Post 71368)
Ezt tudom, szegény hulla nem tudja hírnév figyeléssel megnézni, hogy ki ártózza, ez azért egy további hátránya a fajnak, vagy nem?

Jó lenne, ha legalább 1 hírnévpont járna a támadónak... és ha kisebb az ori, akkor -1-et... Így nem érné meg 3-4-5% / akcióval hírnevet szerezni, de legalább látszana a pontlistában, hogy ki akciózik...

Szerintem...

Valezius 02-06-2007 14:50

Quote:

Originally Posted by Kisbér (Post 71685)
Jó lenne, ha legalább 1 hírnévpont járna a támadónak... és ha kisebb az ori, akkor -1-et... Így nem érné meg 3-4-5% / akcióval hírnevet szerezni, de legalább látszana a pontlistában, hogy ki akciózik...

Szerintem...

Ez az ötlet nem nyert, úgyhogy marad a hulla erősítése. :D

Krin 02-11-2007 16:14

Nekem egy olyan kérdésem van, hogy ha feljebb lép az ember egy szintet, akkor azt tudom, hogy 1 napig nem lehet asszem piacolni, egy bizonyos ideig képezni meg építkezni, ha jól emlékszem. Mert már régen váltottam szintet. Nos azt szeretném tudni, - hátha van aki vágja - hogy mennyi ideig is van ez így, és hogy ha szöviben vagyok, akkor van-e esetleg korlátozva a karavánozás... vagy azt egyből meg lehet tenni?

előre is köcce a válaszokat
krin

Princ 02-11-2007 16:35

Quote:

Originally Posted by Krin (Post 73048)
Nekem egy olyan kérdésem van, hogy ha feljebb lép az ember egy szintet, akkor azt tudom, hogy 1 napig nem lehet asszem piacolni, egy bizonyos ideig képezni meg építkezni, ha jól emlékszem.

Építkezni azonnal lehet, akár hozott anyagból is, képezni és karavánt küldeni meg csak 3 kör után.

Killer 02-11-2007 16:37

Quote:

Originally Posted by Krin (Post 73048)
Nekem egy olyan kérdésem van, hogy ha feljebb lép az ember egy szintet, akkor azt tudom, hogy 1 napig nem lehet asszem piacolni, egy bizonyos ideig képezni meg építkezni, ha jól emlékszem. Mert már régen váltottam szintet. Nos azt szeretném tudni, - hátha van aki vágja - hogy mennyi ideig is van ez így, és hogy ha szöviben vagyok, akkor van-e esetleg korlátozva a karavánozás... vagy azt egyből meg lehet tenni?

előre is köcce a válaszokat
krin

A fellépést követően az új csoportban 72 órás védelemmel kezdesz, kivéve ha a legfelső szintre lépsz fel, ott csak 7 kör (kör!) védelem van. Az első 24 körben nem piacozhatsz. Szövetségi karavánt az első 2 körben nem célszerű küldeni, mivel olyankor még mindenki hatalmas távolságokra lesz országodtól. Építeni és katonákat képezni az első 3 körben nem fogsz tudni.
súgó

Princ 02-11-2007 16:49

Quote:

Originally Posted by taszi (Post 73051)
Szövetségi karavánt az első 2 körben nem célszerű küldeni, mivel olyankor még mindenki hatalmas távolságokra lesz országodtól. Építeni és katonákat képezni az első 3 körben nem fogsz tudni.
súgó

Ez a súgórészlet nem abból az időből maradt fenn, amikor még a nulladik helyre került minden szintlépő, tényleg nagy távolságokra a többiektől?
Ugyanis van egy ilyen részlete is a súgónak:
Quote:

Az első 3 körben semelyik szinten nem indíthatsz útra karavánt.

Nádifarkas 02-19-2007 06:15

fontos!!!!
 
sziasztok én azt szeretném megtudni hogy milyen hadis orit érdemes indítani aminek nincs olyan sok hátránya mint az orknak(kitekizés, katonák leölése).
Én gondoltam a gnóm túlélőre vagy az óriás tudósra légyszi segítsetek mert nem tudok dönteni, köszi mindenkinek.

Dragi 02-19-2007 06:24

Quote:

Originally Posted by Nádifarkas (Post 74684)
sziasztok én azt szeretném megtudni hogy milyen hadis orit érdemes indítani aminek nincs olyan sok hátránya mint az orknak(kitekizés, katonák leölése).
Én gondoltam a gnóm túlélőre vagy az óriás tudósra légyszi segítsetek mert nem tudok dönteni, köszi mindenkinek.

óriás vándor :rolleyes:

tdomo 02-19-2007 06:47

Quote:

Originally Posted by Nádifarkas (Post 74684)
sziasztok én azt szeretném megtudni hogy milyen hadis orit érdemes indítani aminek nincs olyan sok hátránya mint az orknak(kitekizés, katonák leölése).
Én gondoltam a gnóm túlélőre vagy az óriás tudósra légyszi segítsetek mert nem tudok dönteni, köszi mindenkinek.

Óriás, vagy gnóm, ha orkot nem akarsz. A személyiség attól függ melyik csoportban játszol, ha kevés a csoportlészám és kevesen vannak közel, akkor jó a vándor, ha sokan vannak mindig két körre, akkor a tudóst javasolnám.

Nary 02-19-2007 14:54

Helló!
Légyszi segítsetek!
Az a problémám, hogy pár napja elmentem szabadságra úgy, hogy az országomnak nem volt semmi problémája...mikor tegnap visszajöttem akkor azt vettem észre, hogy rúnáim 70% eltünt, tekercseim 50-60% szintén eltünt, s most az országom olyat csinál folyamatosan, hogy ha pl lopok valamiket, fegyvert, gabonát meg ilyeneket akkor tanácsadóknál megjelenik, hogy ennyi meg ennyi van, szabad hely ennyi meg ennyi, de következő körben azt írja, hogy foglalt hely: 0 szabad hely max...vagyis körváltásnál az összes ilyen cuccom eltünik, s nincs semmim...ez mitől van???s mit lehetne tenni?Segítségeteket előre is köszönöm.

Meteo 02-19-2007 15:02

Quote:

Originally Posted by Nary (Post 74737)
Helló!
Légyszi segítsetek!
Az a problémám, hogy pár napja elmentem szabadságra úgy, hogy az országomnak nem volt semmi problémája...mikor tegnap visszajöttem akkor azt vettem észre, hogy rúnáim 70% eltünt, tekercseim 50-60% szintén eltünt, s most az országom olyat csinál folyamatosan, hogy ha pl lopok valamiket, fegyvert, gabonát meg ilyeneket akkor tanácsadóknál megjelenik, hogy ennyi meg ennyi van, szabad hely ennyi meg ennyi, de következő körben azt írja, hogy foglalt hely: 0 szabad hely max...vagyis körváltásnál az összes ilyen cuccom eltünik, s nincs semmim...ez mitől van???s mit lehetne tenni?Segítségeteket előre is köszönöm.

Ha a raktáraidban nincs elég dolgozó, az okozhatja ezt. Mondjuk a rúna eltünést azt nem. Ez milyen csoportban van?

Valezius 02-19-2007 15:11

A rúnát meg a tekercset ellopták, más ötletem nincs. A többi azért tűnik el, mert nem mennek a raktárak.

Dzsin 02-19-2007 16:41

szevasztok fórum lakók:)

Meteo 02-19-2007 16:57

Quote:

Originally Posted by Dzsin (Post 74752)
szevasztok fórum lakók:)

Úgy láttam erre van egy külön topic...


All times are GMT +1. The time now is 00:17.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu