![]() |
Fajok, Összekapcsolás, Betegség
Hello Mindenki!
Amint a címben is írtam, két kérdésem lenne. Lehet, hogy mind a kettő alapvetően triviális, nekem mégsem tiszta. Szóval: 1. Törpe fajom van, és a súgóban az található az előnyök között, hogy gyorsabb a katonák továbbképzése mellette 10 és zárójelben (6). A kérdésem, hogy ez mit jelent? Merthogy alapban is 10 kör a továbbképzés, és nekem is ennyi idő alatt képezt tovább. Akkor mitől gyorsabb? 2. Jelenleg kezdő vagyok, ill. csak nagyon régen játszottam, és jelenleg egy országom van. Azonban ha feljebb jutok, akkor lehetséges, hogy újabb országot is szeretnék indítani. A kérdés, hogy az országok összekapcsolásának van-e valami jelentősége, előnye azon kívül, hogy így legális, meg hogy olcsóbb így a VIP játék. Köszi a válaszokat! |
Quote:
1. a törpének 10 kör a képzés, minden egyéb fajnak 20kör. a zárójeles szám a támadó/védő képzésére vonatkozik, ami normál orinál 10 kör, neked ez csak 6. 2. az országok összekapcsolása KÖTELEZŐ, ez a jelentősége:) és még jól is jársz vele, szóval amit új országot indítasz, azonnal kapcsold össze őket. |
Quote:
Quote:
|
Jó hely az anarch,regelj egyből oda :)
|
Quote:
nem, nem jó hely az anarch, ne regelj oda:D |
nekem is lenne egy kérdésem. :)
az van hogy eltelt 131köröm és még mindig védelem alatt állok és igy nem tudok tolvajosdit játszani. kérdés: mikor szünik meg a védelem? köszi |
Quote:
|
Quote:
Ezen felül a továbbképzés lovassá, ijásszá stb. az másoknak szintén 20 kör míg nekem 10? Valamint a védők és támadók képzése másnak 10 nekem pedig 6 kör? Mert ha így van, akkor végre azt hiszem, értem. 2. Még mindig nem mondta meg senki, hogy jó-e az nekem, ha összekapcsolom az országokat, vagy csak a játék tisztaságának jó. Pl. tudom-e segélyezni a lentebb lévő országomat vagy ilyesmi? |
Légyszi olyan témát válasszatok, amiből lehet tudni, hogy miről szól az üzenet. Abból, hogy "Két kérdés" számomra az égvilágon semmi nem derül például ki. Köszönöm.
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
Hiszen a védelem 72 óra... Nem 72 kör... (normálban persze annyi, de pl gyorsban nem) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Ne felejtd el, hogy ha 5 napig nem lépsz be, akkor a gyors csoportból minden szó nélkül törlődik az országod. Én a normál csoportot javasolnám mindenképp, nem a gyorsat. A gyorsat csak azoknak ajánlom, akik pontosan tudják, hogy mi vár ott rájuk, és milyen korlátozásokkal rendelkezik a csoport. (Ha elmész egy hétre szabira, mire visszajössz, már nem lesz országod!) |
értem Ati de játéktechnikai szempontbol. gyorson akkor is 2szer annyi köröd van felkészülni az elsö támadásra.
|
Quote:
|
Quote:
|
Meg tudnátok mondani, hogy a hullától szerzett betegség következtében mennyien halnak meg az embereim közül körönként, mondjuk akkor, amikor még 200 egységnyi a betegség. Még arra is kíváncsi lennék, hogy a betegség egyformán sújtja-e a civileket és a katonákat?
|
Quote:
Módosítottam a kezdő üzenetet, de csak a címet engedte változtatni, a téma nevét nem. :( |
Quote:
Hogy hanyan halnak meg azt nem tom konkretan megmondani, 200 hekin kb.3100 as nepessegel az elejen lyan 18-20 ember... Ha hulyeseget mondok bocsi...:) |
Ati!
IP alapján is szüritek azokat a usereket akiknek már van egy országuk az 5ben de iditani szeretnének még egyet? szoval akkor ugyanarrol a gépröl. 2 különbözö személy már nem is játszhat egy-egy 5. csopis országgal? :) |
Összekapcsolással kapcsolatban:
Ha össze van kapcsolva pl 2 orim és az egyikkel olyat teszek amitől anarchban kötök ki, akkor a másik orim is megy vele az anarchba? |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Egyébként ha így van, akkor elég rossz szabály, mert azt ugye azért senki sem tilthatja meg, hogy beszéljek az öcsémmel, ha már egyszer egy szobában lakunk. Akkor pedig már sokkal jobb ha játékban is szövetségben vagyunk nem? Legalábbis szerintem igazságosabb. Másrészt meg nem szoktunk általában egy gépről játszani, mert ő a ngygépen, én meg a laptopon nyomulok (vagy fordítva). Az ugyan igaz, hogy IP cím a net felé csak egy van, mert azt a Router kezeli. :( |
Quote:
de várjuk meg az illetékest. :D |
All times are GMT +1. The time now is 14:15. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu