![]() |
A-ban az eredményesség...
Sziasztok!
Elsősorban Atitól kérdezném, hogy A-ban hogy módosította az egyéni ütéseket a klánlétszám-különbségtől függően? Már ha publikus az algoritmus... Kérem looserek, illetve kotnyelesek kíméljék a topicot :D Köszönöm! |
Amennyiben a képlet nem publikus, úgy próbáljuk meg megfejteni... Friss adatokkal, stb...
Ide a tapasztalatokat fogom frissítani folyamatosan. Kérem tényleg csak valós adatokat adjatok meg. Ezeket módosítom majd, ha majd jönnek a firss adatok és azok átlaga lesz a kiemelt %! Majd ha sok-sok adat lesz, a legnagyobbat, és a legkisebbet kivesszük :D Felfele: 0 különbség: 7 % (elvileg az etalon) 1 különbség: 6,15 % (6,12; 6,14; 6,2) 2 különbség: 5,382 % (5,38; 5,41; 5,44; 5,48; 5,2) 3 különbség: 4,7525 % (4,72; 4,75; 4,8; 4,74) 4 különbség: 3,896 % (3,896) 5 különbség: 2,917 % (2,69; 2,7; 3,14; 3,14) 6 különbség: 7 különbség: 2,26 % (2,68; 2,07; 2,03) 8 különbség: 9 különbség: Lefele: 0 különbség: 3 % (elvileg az etalon) 1 különbség: 2,815 % (2,86; 2,77) 2 különbség: 2,37 % (2,37) 3 különbség: 1,726 % (1,726) 4 különbség: 5 különbség: 6 különbség: 7 különbség: 1,061 % (1,135; 0,988; 1,06) 8 különbség: 9 különbség: |
Hát nem valami aktív ez a topic... Pls szedjük már össze!
- Figyeljetek arra, hogy az építés alatt lévő hekik ugye nem számítanak |
Kb fél éve nagy lelkesedéssel elkezdtem gyűjteni hasonló adatokat.. eddig jutottam: :D
klánlétszám-különbség, irány, heki előtte, foglalt heki, foglalt/eredeti terület 1 felfele 1666 102 0,0612 3 felfele 2254 107 0,0475 3 felfele 2147 103 0,0480 1 felfele 1905 117 0,0614 2 felfele 2014 109 0,0541 2 felfele 1820 99 0,0544 2 felfele 1786 96 0,0538 5 felfele 1559 42 0,0269 5 felfele 1517 41 0,0270 2 felfele 1642 90 0,0548 3 felfele 1548 73 0,0472 1 lefele 1572 45 0,0286 0 lefele 1697 49 0,0289 2 lefele 1690 40 0,0237 1 lefele 1627 45 0,0277 Amíg nincsenek megbízhatóbb adatok, hozzávetőlegesen addig is jók lesznek talán. Pl az építés alatt levő területekre nem figyeltem. |
Quote:
Gondolom ebből jönnek azok az eltérések, amik azonos klánkülönbségnél kijöttek... Nomeg abból, hogy ezek az ütések viszonylag kis hekin vannak, így nagyobb a kerekítés... Pl ez tuti a legnagyobb/legnagyobb miatt volt: 1 lefele 1572 45 0,0286 1 lefele 1627 45 0,0277 |
Quote:
A kerekítési hibák valóban magasak lehetnek, akár még a kiragadott példát is megmagyarázhatják. Mondjuk az épülő hekikkel együtt. :D Szvl hibák természetes módon vannak gondolom, csak ennél a pár adatnál még nem tudni mi lóg ki a sorból, ezért hagytam benn azt is ami rossznak tűnik. |
Quote:
|
Quote:
Módosítottam is a bejegyzéseimet :D |
Quote:
Vannak Nektek is friss támadásaitok, mégsem írod le a tapasztalatokat :D Inkább azt csináld :D Mint itt cáfolgatsz engem :D Na, sipirc, van fél órád :D |
nekem vannak adataim, de egy két helyen hiányosak, így nem mondanám érdemesnek őket arra, hogy bemásoljam. Ha jól néztem legutóbb, akkor még megvannak ez a baráti, nem baráti klánok, és ezek a kis szorzók egyéni ütésekre való kihatása is, ez borzolgatja az elvileg leírt százalékokat nem? :rolleyes:
|
Quote:
|
Lefelé támadásnál a távolság is számít, tehát szerintem az eddigi adatokból csak tippelni lehet hogy hogyan is van... viszont ha a távolságokról is készülnének feljegyzések, akkor az maga lenne a tökéj :D
Vagy ti tudjátok hogy mennyivel kevesebb terület jár lefelé a távolság függvényében? Egyéb csoportok támadásai a 0tagos különbségnek felelnek meg, így most azzal tudok hozzájárulni: 1253 hekis oriból 86ot vittem fölfelé, a 2. sereg az 1167ből 32-t vitt 6500 pont távolságból. Tehát: fölfelé 6.86% lefelé 2.74% Szóljatok ha inkább töröljem ezt a hozzászólásomat! |
Quote:
Nem tudom, csak tipp... :) Ati, jó lenne, ha megmondanád most már a frankót :D |
Kicsit kihalt a topic... Én folyamatosan frissítem a második beírásom, de ha van valakinek friss száma, az ne habozzon, ossza meg a néppel :D
|
Szépen kapom az üziket, így töltögetem a táblázatot... Szóval akinek van cucca, ne kíméljen :D
|
All times are GMT +1. The time now is 01:14. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu