![]() |
Katonaelmenés
Lehet rossz ötlet, de próba cserenynye.
Lenne egy ojan táblázat ahol be lehetne állítani hogyha a katonáknak dezertálni kell, mijenen fontossági sorrendbe tegyék azt, és hogy a támadók küzül menjenek el vagy a bentlévők közül. Ha kitámadok, de közbe jönnek felém, és nemsok kellene a győzelemhez, akkor vennék íjat, de nincs neki hely, beállítom hogy a kintlévők közül menjenek el aminek nincs hely. Ijesmire lenne jó ez az ötlet. |
Ez a katonaelmenés hasonló a hasmenéshez?
(Ebben a hülye szóviccben arra próbáltam célozni h baromira magyartalan a katonaelmenés szó, szvsz) Az ötletet nem támogatom, nem kell ennyire túlzsúfolttá tenni a harcot, jó az úgy ahogy van. A seregcserét így is meg lehet oldani. |
hogy idézzek:"felejtős"
a játéknak ez a része tiszta sor,minek bolygatni? a védésre meg van más mód is;) |
Quote:
|
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
|
Nem akartam annyira off lenni, hogy szóvá tegyem ezt az "ly"-fóbiát... ;) A többiről nem is beszélve :D
|
Quote:
|
amúgy már asszem volt feldobva egy iLYen téma a katonák fontossági sorrendjéről az intéző mintájára
|
Quote:
Tehát akinek van pénze feleslegesen a lecsóba küldeni az egész kint lévő sereget az örüljön, nyerje a csatákat; akinek nincs, az meg dögöljön meg? :D |
Mondjuk az tényleg gáz, hogy először az íjászok mennek el az elitek helyett... De hát ilyen az élet...
|
Vicces lenne, ez kétségtelen, már amíg nekem van több pénzem mint az ellennek, esetleg én uralom a katipiacot:)
Hunor, szerintem ezt jobban át kellett volna gondolnod:) |
Quote:
|
Quote:
Jobb mint a helyesírás miatti évismétlés:) |
Quote:
amúgy "kelett"-ben sem vagy túl jó :) :) :) |
Régen volt már az amikor a kint lévő seregek nem számítottak bele a barakkhelybe. Nem kellene visszahozni. Igaz nem ezt javasoltad de majdnem uazt jelentené.Különben tényleg az lene amit Kisbér írt le.
A hadis támadjon úgy h számoljon egy ellencsapással is. A dezertálásról meg annyit h most is van benne logika. Azért az elitek maradnak a végére mert elvileg azok a legdrágábbak(ha másért nem is de ahhoz 3 fegyver kell az íjjhoz meg 2.) Az h a támadás közben beütnek és akkor fáj h az ijjak mennek el egy dolog. Másnak meg az fájna ha pl éjszaka beütik és reggelre az elitjei mennének el és nem tudna reggel ütlegelni. Sztem a mostani rendszer jó, nem bonyolult és van benne logika. Nem kell bolygatni. |
"katonaelmenés"
Macska fel van mászva a fára... |
Jólvan megtanulok írni!
|
Quote:
Quote:
|
Én azt támogatom, hogy beállítható legyen, hogy elit, vagy íjász menjen el előbb...
Ez egy amolyan kapcsoló lenne... Vagy legalább addig menjenek el íjászok előbb, amíg torony nélkül vannak. Tehát a toronyban lévő íjász magasabb értékű lenne, mint az elit.. |
itt is lehetne egy olyan, hogy a védőegységeket tartja meg legutoljára, mert a védelem a fontos.
nem biztos, de asszem az intézős témában volt már szó róla. |
Quote:
Én az alap rangsort úgy határoznám meg, hogy: 1. toronyban lévő íjász 2. elit 3. nem toronyban lévő íjász 4. lovas 5. támadó 6. védő 7. katona |
Quote:
|
én a védőt támadót felcserélném, mert asszem közel egyenlő a képzési költség és mindhez 1 fegyó kell, tehát ennyiből mindegy lenne.
azonban a védelmet nézve a támadó nem ad semmit a védő viszont 4 pontot. remélem meggyőztelek:) |
Quote:
Az viszont h állítható legyen: sztem már túl bonyolult. Azt hiszem az intézővel kapcsolatos topic-ban elhangzott Ati-tól h az intéző a játék legbonyolultabb része. Sztem még 1 hasonlót nem akarna bevezetni... Továbbra is a jelenlegi rendszert tartom jónak... |
jelenleg ilyen dolog nincs;)
|
ezért nem találhatod jónak:D
|
Quote:
Így azt akár jónak is tarthatom.... |
de jelenleg mint láthatod senkinek sem tetszik a katonál ugynevezett elmenési:D rendje. ezt meglehetne oldani táblázatban (mint az intézőben fel, le nyilakkal) vagy lehetne egyszerűbben, hunor szerint.
|
Quote:
...ahogy már sokadjára mondom én nem támogatnám az intéző szerű sereg elhagyás beállítást. Sztem a jelenlegi rendszer jól működik. |
Jól műyik a jelenlegi rendszer. Egyetlen beleköthető szempont, amit Kisbér is említett, hogy az íjak hamarabb lépnek le mint az elitek. HA Atit sikerülne rávenni ennek megváltoztatására, az már király lenne.
|
Quote:
|
Quote:
a tornyos íjászok fontosabbak az eliteknél Ez már engem überboldoggá tenne... Most csak szimplán vagyok boldog a rendszerrel :D |
Nekem az piszkálja a csöröm, igen erösen, hogy míg a piacról visszajövö seregek bent maradnak, a helytartó ki is teszi öket, az alárengetettet és az emberhiányosat is... akkor a képzésröl bejövö és valami közbejött oknál fogva el nem férö seregek mért kell hogy elmenjenek azonnal?? A helytartó így sosem teszi ki...
Nem lehetne az "elmenés" fázist a képzés beérkezési fázis elött megejteni körváltáskor? |
Quote:
ellenben a kepzesrol beerkezonek probal helyet csinalni, ha tud..... mi is a gond? |
Quote:
Jelenleg annyi hellyel számol amennyi tényleg van. Amit te mondanál az jelentős visszaélésekre adna lehetőséget. pl 0 barakkhely mellett is lehetne több ezres seregeket képezni(pl tolit/varit/sereget továbbképezni) vagy piacozni, hiszen lenne 1 kör fáziskésés. Ez nyílván nem lénne jó... |
ne térjünk el a topic témájától.
amúgy szerintem az intézőt mindenki remekül átlátja, hiszen ott vannak a nyilak az épületek és azoknak mükődési százalékaik;) tehát én egy ilyet javasolnék, de egy pipával is beérném |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Egyrészt a piacon lévő áru létezik(már egyszer megtermelted, kiképezted megvetted, elloptad...stb.) amit meg képzel az ugye még nem... A piac nem működne másképp. Amit te mondasz amellett semmi értelme nem lenne a szabad barakkhelynek, hiszen a vip-eseknél vagy egyből továbbképezi vagy eladja a piacon. pl 2000 ha felett simán több 1000 katonát is képezhetsz egyszerre miközben 0 helyed van. Ez nagyon nagy előny lenne a nem vip-esekkel szemben. ...és nagyon nagy visszaélések lehetnének belőle. ...de amint már mondták nem ez a topic témája szval sztem is az alapgondolatot kellene fejtegetni. |
Quote:
Az eredeti témával már egyet értettem, valami az intézöhöz hasonló prioritást be lehetne rakni, kinek az elit kinek az íj a fontosabb |
All times are GMT +1. The time now is 07:45. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu