![]() |
Nagy távolságok
A felfedezés kapcsán többen is felhozták azt a problémát, amivel a hadis országok szembesülnek (főként) magasabb szinteken, miszerint a nagy távolságok miatt sokszor kénytelen az ember fedezni. Ami nem lenne gond, ha most nem minimum 100k pontértéknyi fedezésről beszélnénk. Ami ugye a mostani fedezés újítás miatt elég durván nehéz lesz.
Remélem sikerül valamit kitalálnunk :) Tessék Ati itt a topic :D |
Quote:
|
Na szóval akkor ezt a topicot offoljuk szét:) Ilyen korlátozás, hogy 10k pont feletit különbség esetén 0 a foglalt föld, nincs.
|
Quote:
|
engem baromira nem érdekel az anarch bocs, normálban nem így van.
|
Nem az offolás folytatására gondoltam mondjuk..
|
Quote:
már megbocsáss de az anarch is a hódító egy része... |
Valóban, de ha létezik is ilyen szabály anarchban akkor is csak ott van ilyen, és nem általános érvényű, és úgy éreztem, hogy te annak tartod.
|
Egyik szovitarsam a megmondhatoja, hogy igenis mukodik a 10k ponton kivuli foldfoglalas!
Minap 36k pontrol kuldtunk fel egy szovis sereget 61k pontra es foglalt foldet! 13 korre volt ment ki a sereg. |
Quote:
|
Egy megoldás lehet a környékhez igazodó körtávolság, bár nem tudom mennyi esélyed van egy 100k-val nagyobb ori ellen, de kisebb értékeken ez is egy járható út. Pl az alattad és a feletted lévő ori minden esetben 2 körre van, vagy valami hasonló, mondjuk minden orihoz megnézi az előtte lévő meg a mögötte lévő 10 ori értékülönbségének az átlagát és annyi lesz a 2 kör, stb.
|
En ugy tudtam, hogy a sereg 2* akkora vagy felenel kisebb pontszamu ori eseten 0% eredmenyu a tamadas. (Ez egy bizonyos pontszamig)
Illetve magasabb pontszamnal pedig 50 körtávolság a valasztohatar: 50 körnél messzebb ori tamadasa eseten 0% az eredmeny. |
Quote:
Amúgy tény, hogy lehet haladni klántámadással is.. csak ahhoz a klánból ki-be kell pakolni az orikat és egy idő után már az sem fogja megérni.. |
kedves láma: ha csak anarchrólvan szó már nem lehet fejleszteni vagy egáltalán felvetni az 5letet? akkor ennyi erővel ha csak a normál fejlesztéséről lenne szó az is elvetett lenne, de nem így van.. az 1 dolog h téged nem érdekel az anarch 4 csoportja, de van akiket igen is érdekel
|
poén h itt nem csak anarchról van szó, ha csak a 10k pontos szabályról lenne a téma indítva akkor IGEN csak anarchot érintené.. de nem így van.. most én is kezdjek el mindent megmagyarázni mint Ati?:D
|
Jól van hulla offoljunk tovább, ezt írtad a másiktopciba:
sziasztok! Ati! nincs bajom azzal h növelitek a fedezés költségeit, viszont, az nagyon nagy hátrány h egyszerűen nem lehet ütni se!! a távolságok mara nagyok, és ha 10k pont különbség van 2 ori között a sereggel sem viszel semmit, fent a 10k pont az meg annyi h képez a helytartó és megvan a pont különbség.. szoval ezen kéne vmit változtatni. mert ellehetetlenedett a haladás pl 1/A-ban és 2/D-ben is, fedezni nem lehet szinte, ütni szintén nem mert a felsorolt okaim miatt lehetetlen bármit is vinni az ellentől, meg lehet oldani az igaz, de egy kis gixer és lőttek mindennek, varázslatokról meg nem is beszélek mert 1 körre sem lehet semmit felnyomni nem h több körre, térkaput sem lehet nyitni csak jóval lentebbi oriból felfelé... valamit erre jó lenne ha kitalálnál:S Állítottad,hogy ez a szabály 1/A ban is érvényes, holott közöd nincs ahoz a csoporthoz? |
Quote:
a 10k pontos szabály anarcrhra vonatkozik, az ellehetetlenedett haladás mind2 csopira igaz |
majd ha befejezitek lehet mások is hozzászólnának..
|
én már rég befejeztem volna:P de ha megcáfolnak vmit kell reagálnom ha már épp itt vagyok:P
|
Hulla, bocsi, de én anarchba is ütöttem 10k ponton kívűl.
Éppen tegnapelőtt 9 körre küldtem fel egy sereget 41k pontrol 59k pontra Y-ban. Bemásolom szívesen. |
tudodmit? keress meg mesin, adok 2 orikódott kb 300k hekin és üss az egyikkel a másikra 3x földre, meglátjuk azt a 10k pontos dolgot:P
|
Na akkor a témához szólva:
Közöm nincs az A-hoz de ahogy látom jópár ilyen írt már ide:) Na de valahol itt a külsön olvastam erre egy javaslatot,hogy legyen minden országnak x heki ingyen fedezhető(most nem tom idézni ki volt aki ez irta sajna) ez szerintem is megoldaná az ilyen "szakadékokon" az áthaladást Mondjuk még ugy lenne,hogy 30(de ez csak egy ötlet )hekinként kap +1ingyen felfedezhető hekit És így még az anarosokra is gondolva van:) Mert mondjuk nekik olyan sok hekin már nem érne mondjuk sokat 1k ingyen fedezhető heki:) |
Hulla, jöhet 127890-be a 2 kód.
Kiprobalnam szivesen. |
Quote:
|
Quote:
|
én is megerősítem ezt, hogy 10k pontkülönbség felett is hozol földet, tapasztalat :)
|
Én pedig megerősítem, hogy valami korlát van. Ez is tapasztalat ;)
Szerintem olyan 50k pontkülönség lehet a határ, de sajnos ez csak tipp... Ati, elárulnád nekünk, hogy van-e ilyen? :) |
Aki van A ban és hadis.És mér nincs célpontja maga felett de haladni akar, viszont fedezni nem.
Az fogja magát léjen ki a klánból és üssön más klánnal vagy közeledjen/távolodjon a klánokhoz akik ott vannak. Gondolkozni és kombinalni is kelljen ne csak ütni mint a gép ... :) u.i.:szerintem |
Quote:
|
Javitottam a hozzaszolasomon, 50 kör.
Myth, amikor Te ütöttél lehetett 50 kör a különbség a két ori között az ütés pillanatában? |
Deni én megértem a problémád.
De akinek az a sok ki be lépési lehetőség nem elég az azért furcsa. |
Quote:
És azt is megmondanád miért kell kilépni a klánból ehhez? Ne tűnik fel, hogy ez így nincs jól? Amikor a 20-ik klán ki-belépésedet csinálod 5-700K ponton akkor is ezt mondod majd? Kilépsz -2000 hekiért 2x ? És cserébe üthetsz 1-et 1780 heki földért? :D Igazán jó a szabályozás és az érveid is ;) Majd ha egyszer szembeötlesz a problémával megérted miről is szól ez a topic. |
A megoldás, minden most felhozott 1A-s problémára.
Van több párhuzamosan futó topic egymás mellett az 1A problémáiról.
Nos ezek közül van egy ami megoldja szinte mindet. Abban a topicban viszont 12 órája csend van :( Pedig ezeket a dolgokat mind megoldaná: - a felfedezés ellehetetlenítése után keletkező fejlődésstagnálást - a nagy távolságok miatti ütés ellehetetlenülést - a pontlista egyenletlenségeiből adódó extrém orik kialakulását - a megaklánok klánszintű sérthetetlenségét - a most fellépő országok esélyeit a top1% elérésére 6-8 hónapon belül akár Ha ezt a javaslatot végre komolyan venné minden magát tapasztalt játékosnak tartó kolléga akkor ezeket a végeláthatatlan topicokat végre le lehetne zárni és minden megoldódna magától! Csak le kéne venni néhány társunknak a szemellenzőt és végre beengedni az innovációt a játékba ahelyett, hogy mereven ragaszkodunk dolgokhoz amiről mindenki tudja, hogy nem működik de már annyira megszoktuk, hogy nem vagytok hajlandóak kidobni... Picit emlékeztet a dolog lényege a nagyikák ragaszkodására 50 éves bútoraikhoz. |
Igen monro én nem lépkedek összevissza ki a klánbol.Nem hiszem hogy az a csapatjáték hogy oda állok ahol pillanatnyilag jobban fut a szekér.
Bár ne mláto ka jövőbe de nem hiszem hogy meglesz nekem a 20. kilépésem :) Kicsit messze vagyok tőle még és nem is tervezem. Abban viszont egyetértünk hogy olyan támadási haladási lehetőséget kell biztosítani ami nem teszi szükségessé a kiléptetéseket.Ugyanis ha egy klán 3-4 tagja szépen halad fel ütögetnek is elfogy a célpont és csak kiléptetéssel tudnak ütni.És akkor 8-10 fős klánról nem is beszélve. Az hogy alklánt lehessen ütni jó ötlet de ól át kell gondolni... |
Quote:
van egy ötleted, és a saját megitélésed szerint csak jó lehet. és te ehhez ragaszkodsz és pont. (persze nem biztos, hogy ez azt jelenti, hogy rossz. de egy problémára ritkán van összesen 1db jó megoldás.) a ki-be lépkedés miatti fölvesztés és az emiatti értelmetlen csatát simán megoldja, ha azt mondjuk belépéskor max 500 hekit kelljen leadni. és máris értelme lehet kilépni és külön ütni. |
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 16:43. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu