Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Megbeszélések (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Nagy távolságok (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=1039)

Deni 11-13-2006 16:35

Nagy távolságok
 
A felfedezés kapcsán többen is felhozták azt a problémát, amivel a hadis országok szembesülnek (főként) magasabb szinteken, miszerint a nagy távolságok miatt sokszor kénytelen az ember fedezni. Ami nem lenne gond, ha most nem minimum 100k pontértéknyi fedezésről beszélnénk. Ami ugye a mostani fedezés újítás miatt elég durván nehéz lesz.
Remélem sikerül valamit kitalálnunk :)

Tessék Ati itt a topic :D

hulla 11-13-2006 16:41

Quote:

Originally Posted by Deni (Post 42814)
A felfedezés kapcsán többen is felhozták azt a problémát, amivel a hadis országok szembesülnek (főként) magasabb szinteken, miszerint a nagy távolságok miatt sokszor kénytelen az ember fedezni. Ami nem lenne gond, ha most nem minimum 100k pontértéknyi fedezésről beszélnénk. Ami ugye a mostani fedezítés újítás miatt elég durván nehéz lesz.
Remélem sikerül valamit kitalálnunk :)

Tessék Ati itt a topic :D

télleg jól indítottad el:P csak beidézéssel tudok hozzászólni:P amúgy jó lenne vmit kitalálni, 1 5let pl h a távokat lehet csökkenteni...

Láma 11-13-2006 16:43

Na szóval akkor ezt a topicot offoljuk szét:) Ilyen korlátozás, hogy 10k pont feletit különbség esetén 0 a foglalt föld, nincs.

hulla 11-13-2006 16:50

Quote:

Originally Posted by Láma (Post 42820)
Na szóval akkor ezt a topicot offoljuk szét:) Ilyen korlátozás, hogy 10k pont feletit különbség esetén 0 a foglalt föld, nincs.

bakker, te tényleg az vagy amit a neved mond, anarchban voltál már valaha???? ugyan kérdezz már meg ott bárkit aki nagyobb hekin ütöget h van 10k-s szabályozás seregnél is...

Láma 11-13-2006 16:53

engem baromira nem érdekel az anarch bocs, normálban nem így van.

Deni 11-13-2006 16:57

Nem az offolás folytatására gondoltam mondjuk..

hulla 11-13-2006 16:59

Quote:

Originally Posted by Láma (Post 42828)
engem baromira nem érdekel az anarch bocs, normálban nem így van.


már megbocsáss de az anarch is a hódító egy része...

Láma 11-13-2006 17:02

Valóban, de ha létezik is ilyen szabály anarchban akkor is csak ott van ilyen, és nem általános érvényű, és úgy éreztem, hogy te annak tartod.

Szecsa 11-13-2006 17:04

Egyik szovitarsam a megmondhatoja, hogy igenis mukodik a 10k ponton kivuli foldfoglalas!
Minap 36k pontrol kuldtunk fel egy szovis sereget 61k pontra es foglalt foldet!
13 korre volt ment ki a sereg.

Láma 11-13-2006 17:07

Quote:

Originally Posted by Szecsa (Post 42846)
Egyik szovitarsam a megmondhatoja, hogy igenis mukodik a 10k ponton kivuli foldfoglalas!
Minap 36k pontrol kuldtunk fel egy szovis sereget 61k pontra es foglalt foldet!
13 korre volt ment ki a sereg.

Igen, ilyet én is csináltam már.

Láma 11-13-2006 17:10

Egy megoldás lehet a környékhez igazodó körtávolság, bár nem tudom mennyi esélyed van egy 100k-val nagyobb ori ellen, de kisebb értékeken ez is egy járható út. Pl az alattad és a feletted lévő ori minden esetben 2 körre van, vagy valami hasonló, mondjuk minden orihoz megnézi az előtte lévő meg a mögötte lévő 10 ori értékülönbségének az átlagát és annyi lesz a 2 kör, stb.

Szecsa 11-13-2006 17:16

En ugy tudtam, hogy a sereg 2* akkora vagy felenel kisebb pontszamu ori eseten 0% eredmenyu a tamadas. (Ez egy bizonyos pontszamig)
Illetve magasabb pontszamnal pedig 50 körtávolság a valasztohatar: 50 körnél messzebb ori tamadasa eseten 0% az eredmeny.

Deni 11-13-2006 17:16

Quote:

Originally Posted by Deni (Post 42814)
A felfedezés kapcsán többen is felhozták azt a problémát, amivel a hadis országok szembesülnek (főként) magasabb szinteken, miszerint a nagy távolságok miatt sokszor kénytelen az ember fedezni. Ami nem lenne gond, ha most nem minimum 100k pontértéknyi fedezésről beszélnénk. Ami ugye a mostani fedezés újítás miatt elég durván nehéz lesz.
Remélem sikerül valamit kitalálnunk :)

Csak hogy tudjátok miről is szól a fáma..

Amúgy tény, hogy lehet haladni klántámadással is.. csak ahhoz a klánból ki-be kell pakolni az orikat és egy idő után már az sem fogja megérni..

hulla 11-13-2006 17:30

kedves láma: ha csak anarchrólvan szó már nem lehet fejleszteni vagy egáltalán felvetni az 5letet? akkor ennyi erővel ha csak a normál fejlesztéséről lenne szó az is elvetett lenne, de nem így van.. az 1 dolog h téged nem érdekel az anarch 4 csoportja, de van akiket igen is érdekel

hulla 11-13-2006 17:32

poén h itt nem csak anarchról van szó, ha csak a 10k pontos szabályról lenne a téma indítva akkor IGEN csak anarchot érintené.. de nem így van.. most én is kezdjek el mindent megmagyarázni mint Ati?:D

Láma 11-13-2006 17:41

Jól van hulla offoljunk tovább, ezt írtad a másiktopciba:

sziasztok!

Ati!

nincs bajom azzal h növelitek a fedezés költségeit, viszont, az nagyon nagy hátrány h egyszerűen nem lehet ütni se!! a távolságok mara nagyok, és ha 10k pont különbség van 2 ori között a sereggel sem viszel semmit, fent a 10k pont az meg annyi h képez a helytartó és megvan a pont különbség.. szoval ezen kéne vmit változtatni. mert ellehetetlenedett a haladás pl 1/A-ban és 2/D-ben is, fedezni nem lehet szinte, ütni szintén nem mert a felsorolt okaim miatt lehetetlen bármit is vinni az ellentől, meg lehet oldani az igaz, de egy kis gixer és lőttek mindennek, varázslatokról meg nem is beszélek mert 1 körre sem lehet semmit felnyomni nem h több körre, térkaput sem lehet nyitni csak jóval lentebbi oriból felfelé... valamit erre jó lenne ha kitalálnál:S


Állítottad,hogy ez a szabály 1/A ban is érvényes, holott közöd nincs ahoz a csoporthoz?

hulla 11-13-2006 17:43

Quote:

Originally Posted by Láma (Post 42887)
Jól van hulla offoljunk tovább, ezt írtad a másiktopciba:

sziasztok!

Ati!

nincs bajom azzal h növelitek a fedezés költségeit, viszont, az nagyon nagy hátrány h egyszerűen nem lehet ütni se!! a távolságok mara nagyok, és ha 10k pont különbség van 2 ori között a sereggel sem viszel semmit, fent a 10k pont az meg annyi h képez a helytartó és megvan a pont különbség.. szoval ezen kéne vmit változtatni. mert ellehetetlenedett a haladás pl 1/A-ban és 2/D-ben is, fedezni nem lehet szinte, ütni szintén nem mert a felsorolt okaim miatt lehetetlen bármit is vinni az ellentől, meg lehet oldani az igaz, de egy kis gixer és lőttek mindennek, varázslatokról meg nem is beszélek mert 1 körre sem lehet semmit felnyomni nem h több körre, térkaput sem lehet nyitni csak jóval lentebbi oriból felfelé... valamit erre jó lenne ha kitalálnál:S


Állítottad,hogy ez a szabály 1/A ban is érvényes, holott közöd nincs ahoz a csoporthoz?


a 10k pontos szabály anarcrhra vonatkozik, az ellehetetlenedett haladás mind2 csopira igaz

wand 11-13-2006 17:45

majd ha befejezitek lehet mások is hozzászólnának..

hulla 11-13-2006 17:53

én már rég befejeztem volna:P de ha megcáfolnak vmit kell reagálnom ha már épp itt vagyok:P

Szecsa 11-13-2006 17:58

Hulla, bocsi, de én anarchba is ütöttem 10k ponton kívűl.
Éppen tegnapelőtt 9 körre küldtem fel egy sereget 41k pontrol 59k pontra Y-ban.
Bemásolom szívesen.

hulla 11-13-2006 18:03

tudodmit? keress meg mesin, adok 2 orikódott kb 300k hekin és üss az egyikkel a másikra 3x földre, meglátjuk azt a 10k pontos dolgot:P

Harcosok 11-13-2006 18:06

Na akkor a témához szólva:
Közöm nincs az A-hoz de ahogy látom jópár ilyen írt már ide:)
Na de valahol itt a külsön olvastam erre egy javaslatot,hogy legyen minden országnak x heki ingyen fedezhető(most nem tom idézni ki volt aki ez irta sajna)
ez szerintem is megoldaná az ilyen "szakadékokon" az áthaladást
Mondjuk még ugy lenne,hogy 30(de ez csak egy ötlet )hekinként kap +1ingyen felfedezhető hekit
És így még az anarosokra is gondolva van:)
Mert mondjuk nekik olyan sok hekin már nem érne mondjuk sokat 1k ingyen fedezhető heki:)

Szecsa 11-13-2006 18:23

Hulla, jöhet 127890-be a 2 kód.
Kiprobalnam szivesen.

Deni 11-13-2006 18:45

Quote:

Originally Posted by Szecsa (Post 42865)
En ugy tudtam, hogy a sereg 2* akkora vagy felenel kisebb pontszamu ori eseten 0% eredmenyu a tamadas. (Ez egy bizonyos pontszamig)
Illetve magasabb pontszamnal pedig 50k pont a valasztohatar: 50k-nal kisebb vagy nagyobb pontszamu ori tamadasa eseten 0% az eredmeny.

Ati, tudom a nagy emelkedett kedvességrohamodban nem nagyon van időd ilyen földi dolgokkal is folglakozni, de megmondanád, hogy ilyen korlát van-e?

hulla 11-13-2006 19:20

Quote:

Originally Posted by Szecsa (Post 42908)
Hulla, jöhet 127890-be a 2 kód.
Kiprobalnam szivesen.

ment a 2 kód, lehetőleg még ma próbáld ki:P

Grabi 11-13-2006 20:53

én is megerősítem ezt, hogy 10k pontkülönbség felett is hozol földet, tapasztalat :)

Myth 11-13-2006 21:34

Én pedig megerősítem, hogy valami korlát van. Ez is tapasztalat ;)
Szerintem olyan 50k pontkülönség lehet a határ, de sajnos ez csak tipp...

Ati, elárulnád nekünk, hogy van-e ilyen? :)

Alba 11-13-2006 22:12

Aki van A ban és hadis.És mér nincs célpontja maga felett de haladni akar, viszont fedezni nem.
Az fogja magát léjen ki a klánból és üssön más klánnal vagy közeledjen/távolodjon a klánokhoz akik ott vannak.

Gondolkozni és kombinalni is kelljen ne csak ütni mint a gép ...
:)
u.i.:szerintem

Deni 11-13-2006 22:15

Quote:

Originally Posted by Alba (Post 43063)
Aki van A ban és hadis.És mér nincs célpontja maga felett de haladni akar, viszont fedezni nem.
Az fogja magát léjen ki a klánból és üssön más klánnal vagy közeledjen/távolodjon a klánokhoz akik ott vannak.

Gondolkozni és kombinalni is kelljen ne csak ütni mint a gép ...
:)
u.i.:szerintem

nem tudom, de nekem már nem nagyon éri meg klánból ki-belépkednem.. többet veszítenék mint nyernék.. akkor most kövezzem meg magam ? :D

Szecsa 11-14-2006 07:25

Javitottam a hozzaszolasomon, 50 kör.
Myth, amikor Te ütöttél lehetett 50 kör a különbség a két ori között az ütés pillanatában?

Alba 11-14-2006 08:27

Deni én megértem a problémád.
De akinek az a sok ki be lépési lehetőség nem elég az azért furcsa.

monro 11-14-2006 08:58

Quote:

Originally Posted by Alba (Post 43063)
Aki van A ban és hadis.És mér nincs célpontja maga felett de haladni akar, viszont fedezni nem.
Az fogja magát léjen ki a klánból és üssön más klánnal vagy közeledjen/távolodjon a klánokhoz akik ott vannak.

Gondolkozni és kombinalni is kelljen ne csak ütni mint a gép ...
:)
u.i.:szerintem

Aha ez jó :)
És azt is megmondanád miért kell kilépni a klánból ehhez? Ne tűnik fel, hogy ez így nincs jól? Amikor a 20-ik klán ki-belépésedet csinálod 5-700K ponton akkor is ezt mondod majd? Kilépsz -2000 hekiért 2x ? És cserébe üthetsz 1-et 1780 heki földért? :D Igazán jó a szabályozás és az érveid is ;) Majd ha egyszer szembeötlesz a problémával megérted miről is szól ez a topic.

monro 11-14-2006 09:14

A megoldás, minden most felhozott 1A-s problémára.
 
Van több párhuzamosan futó topic egymás mellett az 1A problémáiról.

Nos ezek közül van egy ami megoldja szinte mindet.
Abban a topicban viszont 12 órája csend van :( Pedig ezeket a dolgokat mind megoldaná:

- a felfedezés ellehetetlenítése után keletkező fejlődésstagnálást
- a nagy távolságok miatti ütés ellehetetlenülést
- a pontlista egyenletlenségeiből adódó extrém orik kialakulását
- a megaklánok klánszintű sérthetetlenségét
- a most fellépő országok esélyeit a top1% elérésére 6-8 hónapon belül akár

Ha ezt a javaslatot végre komolyan venné minden magát tapasztalt játékosnak tartó kolléga akkor ezeket a végeláthatatlan topicokat végre le lehetne zárni és minden megoldódna magától!

Csak le kéne venni néhány társunknak a szemellenzőt és végre beengedni az innovációt a játékba ahelyett, hogy mereven ragaszkodunk dolgokhoz amiről mindenki tudja, hogy nem működik de már annyira megszoktuk, hogy nem vagytok hajlandóak kidobni...

Picit emlékeztet a dolog lényege a nagyikák ragaszkodására 50 éves bútoraikhoz.

Alba 11-14-2006 12:17

Igen monro én nem lépkedek összevissza ki a klánbol.Nem hiszem hogy az a csapatjáték hogy oda állok ahol pillanatnyilag jobban fut a szekér.

Bár ne mláto ka jövőbe de nem hiszem hogy meglesz nekem a 20. kilépésem :)
Kicsit messze vagyok tőle még és nem is tervezem.

Abban viszont egyetértünk hogy olyan támadási haladási lehetőséget kell biztosítani ami nem teszi szükségessé a kiléptetéseket.Ugyanis ha egy klán 3-4 tagja szépen halad fel ütögetnek is elfogy a célpont és csak kiléptetéssel tudnak ütni.És akkor 8-10 fős klánról nem is beszélve.

Az hogy alklánt lehessen ütni jó ötlet de ól át kell gondolni...

wand 11-15-2006 15:48

Quote:

Originally Posted by monro (Post 43107)

Csak le kéne venni néhány társunknak a szemellenzőt és végre beengedni az innovációt a játékba ahelyett, hogy mereven ragaszkodunk dolgokhoz amiről mindenki tudja, hogy nem működik de már annyira megszoktuk, hogy nem vagytok hajlandóak kidobni...

Picit emlékeztet a dolog lényege a nagyikák ragaszkodására 50 éves bútoraikhoz.

hmm azért aki itt mereven ragaszkodik valamihez, az egyenlőre leginkább te vagy :D
van egy ötleted, és a saját megitélésed szerint csak jó lehet. és te ehhez ragaszkodsz és pont.

(persze nem biztos, hogy ez azt jelenti, hogy rossz. de egy problémára ritkán van összesen 1db jó megoldás.)

a ki-be lépkedés miatti fölvesztés és az emiatti értelmetlen csatát simán megoldja, ha azt mondjuk belépéskor max 500 hekit kelljen leadni. és máris értelme lehet kilépni és külön ütni.

monro 11-15-2006 19:24

Quote:

Originally Posted by wand (Post 43443)
a ki-be lépkedés miatti fölvesztés és az emiatti értelmetlen csatát simán megoldja, ha azt mondjuk belépéskor max 500 hekit kelljen leadni. és máris értelme lehet kilépni és külön ütni.

Sztem meg nincs értelme kilépkedni ha meg lehet oldani másképp. Én pld nem szívesen játszom egyedül másrészt pedig mindenki tudja,hogy az egyedül kilépek és ütök modell alapja 90%-ban a folyamatos tápolás magyarul jksz. Miért kéne csalni ahhoz,hogy ütni tudjak és miért kéne egyáltalán elhagynom a társaimat ehhez?? Arról nem is beszélve,hogy miért kéne leadnom 1 hekit is ahhoz, hogy játszhassak???


All times are GMT +1. The time now is 16:43.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu