![]() |
Felmért sereg
Hi!
ha valakine felmérem a seregét akkor azt miért nem tudom meg, hogy, mikorra ér vissza a sereg? Szerintem a sereg felmérése nem ér valami sokat igy, ahogy most van, szerintem lehetne egy picit tuningolni. |
Sztem pont jó így, ha érdekel, mikor ér vissza, akkor nézz teljes krónikát! És a beütés idejéből meg a távolságokból lehet kalkulálni, ha kettő távolságra nézel, akkor meg elég azt látni, hogy még nem indult haza, vagy éppen.
Szóval én ezt nem változtatnám meg, de ez csak egy vélemény, majd az okosok eldöntik, mi legyen. |
Quote:
Miért gondolod, hogy haszontalan dolog megtudni egy országról, hogy milyen serege van? A Hódító egy olyan stratégiai játék, ahol számolással kiszámolhatod -- akár előre is --, hogy győzni fogsz, vagy sem. A számítások feltétele, hogy minden szükséges adattal rendelkezz. Ilyen például az, hogy akit támadsz, annak mekkora serege van. Ha ezt nem tudod, akkor nem tudod kiszámolni, és csak a szerencsén múlik, hogy sikerül-e a támadásod. Bár szerencsejáték jelleggel is lehet a Hódítót használni, nem ez az elsődleges funkciója. Ha ismered az ellenfeled seregének összetételét, akkor kiszámíthatod, hogy mennyi sereget küldj, hogy biztosan beüsd. Természetesen ehhez tudnod kell, hogy melyik egység hány pontos védőértékkel rendelkezik, és melyik egység hány pontos támadóértékkel rendelkezik. Ezen kívül tudnod kell, hogy az egyes fajok milyen tulajdonságokkal rendelkeznek, és az egyes varázslatok a számítást hogyan módosítják. Ezekről a súgóübal olvashatsz bővebben. Jajj, már megint bunkó vagyok, és nem másolom be ide, hogy a katona védő és támadóértéke 1, az elité 5, stb. Kérlek bocsáss meg, hogy csak félinformációt adtam ezügyben. Ha úgy érzed, hogy szükséges, hogy leírjam pontosan, hogy melyik egységnek mennyi a pontos értéke, illetve a tudománytekercsek hogyan befoklyásolják az értékeket, szólj, és leírom azt is szívesen. 1 tekercs például még nem növeli a tudományban elért hatásfokot. 2 tekercs sem. Még 3 sem. 4 tekercs sem. 5 terekcs esetén már majdnem félúton jársz. Ha 6 tekercsed van, akkor már közelítesz ahhoz, hogy meglegyen a +1%, de még mindig szükséges hozzá pár tekercs. Visszatérve az eredeti kérdésedre: haszontalannak tartod tehát, hogy pontosan meghatározhatod, hogy az ellenfelednek milyen serege van. Kifejtenéd bővebben, hogy miért gondolod ezt? Rengeteg olyan játékost ismerek, akik ezt kifejezetten hasznos információnak tartják, hiszen a támadást ez alapján lehet pontosan kiszámolni. Te miért nem? Mi a pontos javaslatod, mit kellene még jelezni? Beszélgessünk róla egy jót. Fejlesztve ugyan nem lesz semmi, de biztos vagyok benne, hogy nagypon jókat diskurálunk majd itt. :) |
Quote:
Én azt javasolnám hogy olvasd gyakrabban a súgót:):p:p:p:p Én is ezt teszem:) |
Quote:
A "nézz teljes krónika" kifejezés azt jelenti, hogy a Varázslatok menüpont alatt varázsolhatsz egy "Teljes krónika" nevű varázslatot. A varázsláshoz természetesen varázslóra és rúnákra van szükséged. Varázslót sima katonából képezhetsz, rúnát pedig a templomok termelnek minden körben. A kiképzett varázslóknak lakhely is kell, ők a templomokban laknak. Csak akkor képezz varázslót, ha el tudod őket szállásolni, ellenkező esetben elhagyják a seregedet, és feleslegesen képezted ki őket, ezt pedig nem akarod. Templomot építeni az építés menüpont alól tudsz. Az építés menüpontot úgy érheted el, hogy ha be vagy lépve a játékba, akkor a bal oldali menüből az "Építés" feliratú menüpontra kattintasz. Itt tudsz építkezni. Az építéshez nyersanyagra van szükséged. Ezt vagy a bányáid termeléséből teremtheted elő, vagy vehetsz a piacon. A piacot a bal oldali menü "Piac" feliratú pontjára kattintva érheted el. No de visszatérve a kérdésre, ha a varázslat sikerült, akkor a varázslat időtartama alatt az Események menüpont alatt láthatod azokat a hadi eseményeket, amik a csoportodban történtek. Ez azért hasznos, mert a varázslat nélkül csak azokat a hadi sesményeket látod, amik Veled és szövetségeseiddel történtek. "Beütés" alatt azt az eseményt kell érteni, amikor az egyik ország serege odaért a másik országhoz, és lezajlott egy csata. Hogy ez mikor történt, azt megtudhatod az előbb említett eseménylistából. Ha bárki úgy érzi, hogy valami nem világos, és nem akarja elolvasni a súgót, szóljon nyugodtan, nagyon szívesen elmagyarázom, és megpróbálom a súgüt se idézni, hátha az ott leírtak félreérthetőek. |
Quote:
Köszönöm a hozzászólásod, azonban úgy érzem, hogy nagyon bunkó vagy fórumozó társaddal szemben. Kérlek, hogy ne használj ilyen szavakat, hogy "súgó", hanem ha valamit el szeretnél mondani, akkor részletesen írd le, hogy mi az, amire figyelnie kell. Köszönöm megértésed, és bízom abbam, hogy tanácsomat megfogadva a fórum a béke, a szeretet, és a nyugalom mezejévé változhat, ahol senki nem bunkó, mindenki nagyon kedves a másikkal, és senki nem használ ilyen csúnya szavakat, mint a "súgó". |
Quote:
Ati megtennéd a kedvemért hogy bemásolod, köszííííííí Nem tartom hülyeségnek a seregfelmérést, csak lehetne rajta segitteni |
Quote:
|
Szerintem is jol van igy :)
Azert ha pl. egy konnyen felmerheto elohalott eseten megkapod azt az adatot, hogy mikor er pontosan vissza, szegeny elohalott teljesen kiszolgatott lenne :( |
Quote:
|
mi az a súgó?:DDDDD
|
emberek!!
szerintem Atit elrabolták az ufók!! ez csak valami báb helyette!!:eek: |
nem báb:).. bár, kitudja:DD minden lehetséges:D de egy báb nem tud írni, főleg ennyit nem:DD
|
Quote:
Válaszolva kérdésedre a súgó egy olyan, többtucat oldalas írás, ami összefoglalja a Hódító játék (melyet a http://hodito.hu címen találsz) működését, és az egyes menüpontok (a menüt a sikeres belépés után a bal oldalon találod, egy függőleges sávban) használatát. Ez az írás olyankor készült, amikor semmi más dolgom nem volt, és csupán saját szórakozásomat szolgálta, nem azért van, hogy bárki is elolvassa. A Hódító játék helyes működése az, hogy regisztrálsz, majd azonnal megjelensz a fórumon, és mindent megkérdezel. Így biztosítható, hogy annak a többszáz oldalnak a megírása, ami egyébként képekkel is van illusztrálva, teljesen feleslegesen történt. Egyfajta átok is ül a "súgó" nevű íráson, mert akik eddig elolvasták, azok eddig még sose kérdeztek butasághokat itt a fórumon. Sejtésem szerint azért, mert bár akartak, túl bunkónak találtak, és ezért nem merték megkérdezni, hogy ahova az van írva, hogy "A házban laknak az emberek.", az pontosan mit is jelent, és hogy esetleg nem lehet-e, hogy az emberek esetleg a házban laknak. Olyan is előfordult már, hogy volt, aki a súgó nevű írásban foglalt számok alapján leült egy számológéppel, és kiszámolta, hogy milyen sereget kell küldenie az ellenfele országára. Azt hiszem mindenki beláthatja, hogy ez butaság, hiszen sokkal izgalmasabb, ha ezt nem teszi meg senki, hanem a csaták kimenetele teljesen véletlenszerű. Tény, hogy beláthatatlan következményei lennének annak, ha ezt sokan tennék, hiszen akkor az országok úgy lennének felépítve, hogy ne legyen azokat könnyű megtámadni. Pontosítok, elnézést, megtámadni nagyon könnyű most is egy országot, csak nem biztos, higy sikeres is lesz a támadás. Termlszetesen sikeres támadás alatt azt értem, hogy győzöl, az ellenfeled pedig veszít. Ez azért is lényeges, mert olyan nincs, hogy egy csata döntetlen. A súgó nevű hosszú írás is azért nem említi a döntetlen csatát, mert ilyen nincs. Ettől függetlenül természetesen teljesen jogos lehet a kérdés mindenkitől, hogy mi történik döntetlen csata esetén, így ha valakit foglalkoztat a téma, akkor szívesen kifejtem, és egész biztosan nem lesz a súgó idézve, hiszen erről nincs benne szó. Egyébként a súgóban rengeteg dologról nem esik szó. Ilyen például a valutapiac, ami a mai gazdaságnak egy igen lényeges mozgatóeleme. Erről csupán azért nincs szó a Hódító játék súgójában, mert a Hódító nevű játékhoz az égvilágon semmi köze. Elég hosszúra nyúlt, úgyhogy rövidre zárom, a lényeg az, hogy valóban nem ajánlom a súgó elolvasását senkinek, mert fennáll az a veszély, hogy esetleg a játék működését megismered belőle, és ezt nyilván senki nem akarhatja. |
Quote:
Nah ezt honnan veszed??? /Off |
Quote:
Ja és pályázik a "kész átverés" műsorvezetői posztjára Jáksó kolléga helyett :) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
A Hódító egy olyan stratégiai játék, ahol a csaták kimenetele rengeteg különböző tényezőtől függ. Ez igaz a konkrét sereges akciókra is, de a varázslatokra és az alvilági akciókra is. Az egyszerűség kedvéért csak a sereges támadást részletezem, a másik két fajta hasonló elv alapján működik. Amikor sereggel támadást indítasz egy másik ország ellen, akkor lezajlik egy csata. Ennek jelenleg kétféle kimenetele lehet: vagy a támadó nyer, vagy a védekező nyer. Nézzük mi lenne, ha lenne egy harmadik lehetőség is: a döntetlen. Döntetlen lehetne egy csata például ha a támadóérték és a védőérték megegyezik. Ez teljesen logikus felállás lenne. Azonban: mi történik ilyenkor? Mivel a támadó fél nem nyert, ezért nem jut be az országba. Ez a felállás teljesen megegyezik a "vesztett" kimenetellel, ezért értelmetlen. Esetleg a védekező fél nem volt fölényben, és nem tudta kivédeni a támadást. Ez esetben a támadó bejut, ez viszont már sokkal egyértelműbben a támadó oldal nyerését jelenti. Tehát bármilyen esemény történik is döntetlen csata esetén, az vagy a nyert, vagy a vesztett eredménnyel teljesen egyenértékű. Ezek alapján egy külön kategória létrehozása (ami megegyezik egy már egyébként is létezővel) teljesen értelmetlen. Emiatt nincsen a Hódítóban külön olyan lehetőség, hogy a seregek csatájakor döntetlen eredmény alakul ki. |
Quote:
Nem ér valami sokat a seregfelmérés? Akkor ne használd :) |
All times are GMT +1. The time now is 22:54. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu