Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Elvetett javaslatok (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=41)
-   -   Háború módosítás. (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=666)

karesz6 08-01-2006 18:30

Háború módosítás.
 
Sejtem hogy mi lessz ennek az ötletnek a vége dehát csakleírom :cool:
Az ötletem nagyjából annyiból állna hogy a scata után elért föld/pusztítás/mészárlás/fosztogatás eredménye függhetne a védőérték/támadóérték viszonyától. Tehát (eggy bizonyos szintig) az elsőprő erejű 2x 3x os tulerő jóval nagyobbat vinne mint mondjuk eggy éppen beférő sereg. És eggy másik dolog ami tetszene: lehessen tekercseket fosztani:-DD vagy a fosztogatás cimszó alatt abban az esetben ha hatalmas a tulerő vagy pedig eggy külön csata alatt:DD:cool: :cool: :D

wand 08-01-2006 18:34

azért az mókás lenne, hogyha egy elfet éppen csak full sereggel átütni képes ork foglana 5 hekit, miközben a kitámadt orira vissaztámadólk meg folglanának tőle monjuk 200 hekit..

szerintem ezt gondold át.

karesz6 08-01-2006 21:10

Quote:

Originally Posted by wand
azért az mókás lenne, hogyha egy elfet éppen csak full sereggel átütni képes ork foglana 5 hekit, miközben a kitámadt orira vissaztámadólk meg folglanának tőle monjuk 200 hekit..

szerintem ezt gondold át.

Azért nem ennyire szélsőséges dologra gondoltam csak n e m fejtettem ki. Ez csak egy árnyalatni váltás lenne. mondjuk a te példáddal élve ha az az ellent éppen átütni képes ork mondjuk van 1000 hekin a 3 ban akkor nem vinne el 60-70 hekit hanem mondjuk 25-30 at mintha lefele támadott volna (feltéve persze hogy felfelé támad). Nagy tulerőnél szintén felfelé támadáskor meg 60-70 heki helyett elvihetne 80-90 et de ehhez a támadónak már kéne rendelkeznie 3-4x annyi támadóponttal mint az ellenfél védőponttal. Ez sztem kissé árnyaltabbá tenné a csatákat és rászorítana sok orit hogy eggy minimális szintű állandó védelmet kiépítsen ne csak eggy rahedli elit és kitámad mint a bolond)

Bogár 08-01-2006 21:16

nem tartom jó ötletnek. ha tábornok ork vagy, igenis legyen meg a lehetőséged 8 sereggel rámenni, és nagyobb pusztítást/mészárlást végezni, mint 3-4 sereggel.

a tekifosztás sereggel meg eléggé gyengítené a tolis orikat. azt hiszem már van ilyen ötlet valahol. valahol a kukában. :)

BeeLord 08-01-2006 21:18

Nem csak hadi országok vannak ebben a játkban, és pl a kiélezett varisok nem biztos, hogy örülnének, ha az őket 2-3szor beverő ork még plusszt ajándékot is kapna. Ez az ötlet csak akkor lenne jó, ha kiterjeszted a varázslókra és a tolvajokra. De ez lehet, alapjában borítaná a rendszert, úgyhogy nem hinném, hogy jó ötlet.:(

karesz6 08-01-2006 21:22

Quote:

Originally Posted by csunyabogar
nem tartom jó ötletnek. ha tábornok ork vagy, igenis legyen meg a lehetőséged 8 sereggel rámenni, és nagyobb pusztítást/mészárlást végezni, mint 3-4 sereggel.

a tekifosztás sereggel meg eléggé gyengítené a tolis orikat. azt hiszem már van ilyen ötlet valahol. valahol a kukában. :)

A tekifosztós ötlet ismétléséért boccs még nem találkoztam vele. Azt hittem ujj dolog lessz. :) Viszont az orknak lehetne adni eggy olyan + tulajdonságot hogy támadáskor sokkal kisebb könyebben elérhető fölénnyel már jókora pusztítást végehessen és mondjuk ha nem is 8 de 5-6 sereggel már ezt be tudja játszani eggy gyengébb ori ellen. De mind1 látom már hogy nem fogok hiveket szerezni ehhez az ötlethez ugyhogy befejeztem.

Synkel 08-01-2006 21:22

Quote:

Originally Posted by karesz6
Azért nem ennyire szélsőséges dologra gondoltam csak n e m fejtettem ki. Ez csak egy árnyalatni váltás lenne. mondjuk a te példáddal élve ha az az ellent éppen átütni képes ork mondjuk van 1000 hekin a 3 ban akkor nem vinne el 60-70 hekit hanem mondjuk 25-30 at mintha lefele támadott volna (feltéve persze hogy felfelé támad). Nagy tulerőnél szintén felfelé támadáskor meg 60-70 heki helyett elvihetne 80-90 et de ehhez a támadónak már kéne rendelkeznie 3-4x annyi támadóponttal mint az ellenfél védőponttal. Ez sztem kissé árnyaltabbá tenné a csatákat és rászorítana sok orit hogy eggy minimális szintű állandó védelmet kiépítsen ne csak eggy rahedli elit és kitámad mint a bolond)


Szerintem épp elég szélsőséges az, ha valaki 3-4x át tudja ütni a másik védőértékét:) 5-ben, esetleg 4-ben még előfordulhat, fentebb már inkább wand meglátása a helytálló, örülsz ha egy sereged átmegy:)

karesz6 08-01-2006 21:29

Quote:

Originally Posted by BeeLord
Nem csak hadi országok vannak ebben a játkban, és pl a kiélezett varisok nem biztos, hogy örülnének, ha az őket 2-3szor beverő ork még plusszt ajándékot is kapna. Ez az ötlet csak akkor lenne jó, ha kiterjeszted a varázslókra és a tolvajokra. De ez lehet, alapjában borítaná a rendszert, úgyhogy nem hinném, hogy jó ötlet.:(

Ez éppen ugy ki lehetne terjeszteni tolira meg avrira is. És ztem nem is lenne ártalmas. csak kikényszarítene mindenkiből eggy minimális védelmet az ijen dolgok ellen. Már milliószor megesett hogy hiába mondtam a szövimnek hogy csinálj varit meg tolit legalább valami minimálisat mert kicsinálnak. ő inkább tartott rohadt nagy sereget aztánn eggyik nap mit ad isten fele serege elment mert lerengették a tekijeét meg elvitték. Ezzel a módosítással esetleg jobban odafigyelnének sokan ezekre különösen ha az eseményeknél is hozzáfűzi hogy nagy volt a túlerő és azért sok a baj. (mellesleg érdekes 3 ban 500 tolival meg 1500 varival nyomulni eggy orknak.):):)

BeeLord 08-01-2006 21:33

Az már mindenkinek a saját érdeke, hogy elég védelmet tartson. Egy kezdő játékost nem fog érdekelni, hogy a kisebb védelem miatt nagyobbat bukik, a haladó/profi meg tudja, mit miért, és mennyit tart. Az pedig végképp nem lehet az érdekünk, hogy arra bátorítsuk a játékosokat, hogy jobban védekezzenek, és kevesebb legyen a támadó akció. Aki nem bírja a hódító izgalmait, neveljen tevét vagy vadkendert.:cool:

Synkel 08-01-2006 21:41

Teve uncsi, vadkender rulez:)
Tényleg ne legyen cél a védekezésre kényszerítés, mert akkor már 5-ben megindul a krónika alapján történő támadás, meg a hasonlók...


All times are GMT +1. The time now is 09:33.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu