Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Segítség (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Kat.morál változása. (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=1904)

Gaben 07-26-2007 20:16

Quote:

Originally Posted by Remedy (Post 112250)
Kerlek, olvasd el ujra, amit irtam. Igen, errol volt szo, de ez nincs igy. De leirom meg egyszer, hatha igy megerted. Ha nagyon kis sereggel mesz, es pattansz, igenis megindul lefele a moralod. Erted mar, vagy meg leirjam 1x-2x? :)

Én értettem, amit írtál :)

Remedy 07-26-2007 22:12

Quote:

Originally Posted by Synkel (Post 112257)
Az a szép az egészben, hogy én biztos voltam benne egészen eddig.
Sőt, megmondom őszintén, még most is gyanakszom, mert a minap egy ori 2 sereggel is pattant rólam, de neki se kezdett zuhanni a katmorálja:)

Akkor nem marad mas: probald ki, amit Hupi mondott, ha nem hiszed el :)

Synkel 07-26-2007 22:15

Quote:

Originally Posted by Remedy (Post 112294)
Akkor nem marad mas: probald ki, amit Hupi mondott, ha nem hiszed el :)


Nem megy, mert anarchban nem játszok, sőt pillanatnyilag normálban is csak A-ban, ott meg inkább nem vágom haza a katmorálomat:)) Bár Grabi lehet örülne neki:)

Remedy 07-27-2007 00:50

Quote:

Originally Posted by Synkel (Post 112295)
Nem megy, mert anarchban nem játszok, sőt pillanatnyilag normálban is csak A-ban, ott meg inkább nem vágom haza a katmorálomat:)) Bár Grabi lehet örülne neki:)

Es mibe kerul regelni egy orkot anarchba, es vagy 3 nap mulva, vagy amikor eszedbe jut, 8*10 katival megtamadni vkit? :) Semmi kiserletezo kedv, ha mar hinni nem hiszel nekunk? :)

Smooth Scroller 07-28-2007 06:18

remedynek igaza van. a kovetkezo a helyzet.

ha vkit nagyon kis sereges tamadas er, es a tamado lepattan rola ugy, hogy a vedo semmit sem veszit (azaz minimum a duplaja volt a vedoertek mint az ellenfel tamadoja), akkor nincs kmoralnovekedes a vedekezo oldalon. a tamado viszont kmoralt fog vesziteni. persze ez a "kis" sereg lehet latszatra nagy sereg is, a lenyeg hogy a vedekezes erteke tobb-e mint dupla.

ha a vedekezes kitart, de nem dupla erovel, akkor lesz kmoralnovekedes a gyoztes vedekezonel, de katonai vesztesege is lesz.

a vesztes felnek pedig MINDIG van kmoral esese, legfeljebb ha elotte olyan nagymerteku kmoralnovekedese volt (dupla vagy tripla zolddel felfele), akkor lehetseges hogy csak megall, vagy esetleg meg 1 zolddel mindig megy felfele, mert a kmoraleses csak tompitotta a nagymerteku emelkedest.

pl: ha vki 5 sereggel bemegy vhova, aztan nehany kor mulva 2vel pattan, akkor meg mindig emelkedni fog neki.


nagyjabol ennyi. :)


All times are GMT +1. The time now is 18:28.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu