Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Segítség (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Kezdők ide :) (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=16)

Orsika 03-05-2006 16:50

Ha kiderül, hogy csalás, jelentenem KELL?

Sakkmester 03-05-2006 17:22

A Súgóban ez van írva a FAQ(gyakori kérdéseknél)

"Ha valakiről feltételezem, hogy csal, azt hogyan jelezhetem felétek?
Rendszerünk folyamatosan ellenőrzi a játékban résztvevő összes országot, így ha valaki több országot irányít szabálytalanul, akkor előbb-utóbb, amint megfelelő mennyiségű bizonyíték rendelkezésre áll, az illető ország automatikusan az anarchista csoportba kerül. Ez az adatgyűjtési és áthelyezési rendszer teljesen automatikus, ez alól nincsenek kivételezett országok, így külön nem szükséges jelenteni, ha valakit több ország irányítása miatt gyanúsnak találsz."

Ez azt jelenti, hogy nem kell jelentened, hogy 2 országa van.

Cimbi 03-05-2006 17:23

Quote:

Originally Posted by Orsika
Full kezdő vagyok, csak pár napja van orim (5. szint). Van egy szövetségesem. Egy új ország is jelentkezett szövetségbe, amiről az első ország tulaja megsúgta, hogy az is ő.

Ha 2 országa van 5. szinten, az mindenképp csalás? Az egyiket "másodszor kezdte", vagy mi, ezeket én még nem annyira értem.

Hogyan tudhatom meg, csalás-e? (Nem akarok kockáztatni :cool: .)

Köszi

Orsi

Ez mindenképp csalás, a tag mind2 országa törlődni fog hamarosan. Te ne csinálj hasonló dolgot ;)

Ati 03-05-2006 17:26

Quote:

Originally Posted by Cimbi
Ez mindenképp csalás, a tag mind2 országa törlődni fog hamarosan. Te ne csinálj hasonló dolgot ;)

Az ilyen szövetségből célszerű minél előbb ki is szállni, mert nem túl szerencsés, ha a lehető legrosszabbkor maradsz magadra, esetleg a sereged sincs épp otthon stb.

Cimbi 03-05-2006 17:35

Ati, ha már itt jársz lenne egy kérdésem, amire nem láttam választ sehol, és sztem nem egyértelmű;
van mondjuk 3000férőhelyem templomba, ám van mellette egy kisebb vagyonom, mondjuk 30millió. Ha egy körben a piacon veszek ezért az összegért 1000 varit, varázsolgatok ellenségre, (majd ugyanebben a körben eladom a varikat) akkor a vari-értékbe ez a plusz bele fog számítani? Mivel így egy tartalékokat felhalmozó ori is le tud ártózni kiélezett varist, ha van kellő anyagi tőkéje.. Ez számomra furcsa lenne, barakknál egyértelmű a dolog, ott a körváltásnál elmenne a plusz lovas, de kocsma és templom esetében..

Orsika 03-05-2006 17:38

Vezér
 
annyira jó, hogy itt vagytok és segítetek :)!

Na már most... Szövetségi vezérként próbálom felbontani a kapcsolatot azzal az egyetlen szövetségesemmel, akim van. Azt mondja, 63 körön keresztül nem lehet... Miért?

Davalon 03-05-2006 17:38

Ha van 3000 helyed templomba, miért menne el a vásárolt 1000? Ha több van, mint amennyi helyed, elmennek. Amíg van 1000 varid, a varierőbe beleszámít, ha eladod, a varierőbe nem számít bele.

Cimbi 03-05-2006 17:42

Quote:

Originally Posted by Orsika
annyira jó, hogy itt vagytok és segítetek :)!

Na már most... Szövetségi vezérként próbálom felbontani a kapcsolatot azzal az egyetlen szövetségesemmel, akim van. Azt mondja, 63 körön keresztül nem lehet... Miért?

A megalapulástól számított 72körig (amiből nálad 9 már lejárt) nem lehet szövit bontani, ezzel rengeteg csalást, kihasználást megelőzve. Pl: egy áldozatokat kereső hadis alapítana egy szövit, rálátna társai minden stratégiai elemére, egységeire, majd rögtön bontja is a szövit, és letámadja őket. De számos ilyen lehetőség van, amit sajnos a 72órás korláttal is ki lehet használni, bár erre még személy szerint nem láttam példát.

director 03-05-2006 17:43

Quote:

Originally Posted by Cimbi
Ati, ha már itt jársz lenne egy kérdésem, amire nem láttam választ sehol, és sztem nem egyértelmű;
van mondjuk 3000férőhelyem templomba, ám van mellette egy kisebb vagyonom, mondjuk 30millió. Ha egy körben a piacon veszek ezért az összegért 1000 varit, varázsolgatok ellenségre, (majd ugyanebben a körben eladom a varikat) akkor a vari-értékbe ez a plusz bele fog számítani? Mivel így egy tartalékokat felhalmozó ori is le tud ártózni kiélezett varist, ha van kellő anyagi tőkéje.. Ez számomra furcsa lenne, barakknál egyértelmű a dolog, ott a körváltásnál elmenne a plusz lovas, de kocsma és templom esetében..

nincsen túltöltés, variknál, és toliknál sem. csak addig számítanak, amig van helyed.

Cimbi 03-05-2006 17:44

Quote:

Originally Posted by Davalon
Ha van 3000 helyed templomba, miért menne el a vásárolt 1000? Ha több van, mint amennyi helyed, elmennek. Amíg van 1000 varid, a varierőbe beleszámít, ha eladod, a varierőbe nem számít bele.

Nem voltam teljesen pontos..
3000 férőhely, amiket kiis használsz, tehát 3k varid van alapból. Majd erre veszel rá 1k-t, amit mozgatsz a piac segítségével.
Ha emellett tartod, hogy beleszámít az erőbe, az mondjuk szerintem elég cinkes :/

Cimbi 03-05-2006 17:47

Quote:

Originally Posted by director
nincsen túltöltés, variknál, és toliknál sem. csak addig számítanak, amig van helyed.

Reméltem, hogy így működik a dolog, köszönöm a választ.

Davalon 03-05-2006 17:47

sejtettem, hogy erre akarsz kilyukadni, csak 3k varihelyet emlegettél;) Director már válaszolt is:)

Orsika 03-05-2006 18:12

És ha lesz új szövetségesem ez idő alatt, akkor is meg tudok később válni ettől az első szövetségestől (vezérként)? (Mert olvastam vmi olyat, hogy vezérként minden kapcsolatot meg kell bontani, vagy micsoda...)

Vagy célszerűbb szövi tagra változtatnom magam?

Ati 03-05-2006 18:15

Quote:

Originally Posted by Cimbi
Ati, ha már itt jársz lenne egy kérdésem, amire nem láttam választ sehol, és sztem nem egyértelmű;
van mondjuk 3000férőhelyem templomba, ám van mellette egy kisebb vagyonom, mondjuk 30millió. Ha egy körben a piacon veszek ezért az összegért 1000 varit, varázsolgatok ellenségre, (majd ugyanebben a körben eladom a varikat) akkor a vari-értékbe ez a plusz bele fog számítani? Mivel így egy tartalékokat felhalmozó ori is le tud ártózni kiélezett varist, ha van kellő anyagi tőkéje.. Ez számomra furcsa lenne, barakknál egyértelmű a dolog, ott a körváltásnál elmenne a plusz lovas, de kocsma és templom esetében..

Csak annyi számít, amennyinek helye van. Ha van 3000 helyed, és van 4000 varázslód, akkor az olyan, mintha lenne 3000 varázslód.

Ati 03-05-2006 18:18

Quote:

Originally Posted by Orsika
annyira jó, hogy itt vagytok és segítetek :)!

Na már most... Szövetségi vezérként próbálom felbontani a kapcsolatot azzal az egyetlen szövetségesemmel, akim van. Azt mondja, 63 körön keresztül nem lehet... Miért?

Idézet a súgóból:

" Ha megkötöttél egy szövetségi kapcsolatot egy másik országgal, azt 72 körig semmiképp nem bonthatod fel."

Cimbi 03-05-2006 18:33

Quote:

Originally Posted by Orsika
És ha lesz új szövetségesem ez idő alatt, akkor is meg tudok később válni ettől az első szövetségestől (vezérként)? (Mert olvastam vmi olyat, hogy vezérként minden kapcsolatot meg kell bontani, vagy micsoda...)

Vagy célszerűbb szövi tagra változtatnom magam?

Ki tudod rakni az illetőt, míg a másik benn marad. Készülj fel, hogy kirakás után plusz 24 körig a szövetségesed marad az illető. Illetve maradna, ha adminék nem tennék ki hajnalba anarch csoportba :)

Orsika 03-05-2006 18:36

Köszi Ati, Cimbi.
Cimbi, ilyen hatékonyak ezek az admin skacok?

Cimbi 03-05-2006 18:46

Quote:

Originally Posted by Orsika
Köszi Ati, Cimbi.
Cimbi, ilyen hatékonyak ezek az admin skacok?

Igen, szerintem nem túl gyakori hogy valaki megússza a csalást..( És ezért a kommentért én semmi pénzt-vip kört nem kapok Admintól:D )

Ati 03-05-2006 18:53

Quote:

Originally Posted by Geri
ha két országa van ugyanazon a szinten, az csalás

Nono! Maradjunk csak az 5. szintnáél, és azon belül is csak az anarchista csoporttól eltérő csoportoknál. Ha valakinek van négy 4. szintű csoportban országa, és ezek össze is vannak kapcsolva, az teljesen szabályos!

Csupán az 5. szinten van korlátozva az egész szintre (leszámítva az anarchosta csoportot), hogy csak 1 országa lehet.

Edu (Shagor #307669) 03-05-2006 19:06

Quote:

Originally Posted by Ati
Csupán az 5. szinten van korlátozva az egész szintre (leszámítva az anarchosta csoportot), hogy csak 1 országa lehet.

Ennek lehet tudni az okát? Nem mintha indítani akarnék újat, ez az egy bőven elegendő,
így is több időt töltök gép előtt az ildomosnál. Puszta kíváncsiság. :)
Valamiféle visszaélésre ad lehetőséget?

Phoenix 03-06-2006 08:50

Quote:

Originally Posted by Ati
Nono! Maradjunk csak az 5. szintnáél, és azon belül is csak az anarchista csoporttól eltérő csoportoknál. Ha valakinek van négy 4. szintű csoportban országa, és ezek össze is vannak kapcsolva, az teljesen szabályos!

Csupán az 5. szinten van korlátozva az egész szintre (leszámítva az anarchosta csoportot), hogy csak 1 országa lehet.

szval ha van az L-be is meg monnyuk a másik (egy X-es) orim K-ba lép fel, akkor az úgy szabályos??? :confused:

Senki 03-06-2006 11:19

Quote:

Originally Posted by Phoenix
szval ha van az L-be is meg monnyuk a másik (egy X-es) orim K-ba lép fel, akkor az úgy szabályos??? :confused:

Igen. Az szabályos. Nekem is volt országom 3/Ibe és 3/Gbe egyszerre.

Phoenix 03-06-2006 11:21

Quote:

Originally Posted by Senki
Igen. Az szabályos. Nekem is volt országom 3/Ibe és 3/Gbe egyszerre.

hát mostmár ezt is vágom, de az X-ből mindig is az Lcsopiba kerülnek az orik...ugye? mert szintlépésnél még megvan az a kritérium, hogy van a köv szinten orim

Senki 03-06-2006 11:26

Quote:

Originally Posted by Phoenix
hát mostmár ezt is vágom, de az X-ből mindig is az Lcsopiba kerülnek az orik...ugye? mert szintlépésnél még megvan az a kritérium, hogy van a köv szinten orim

igen, X, V, W megy az Lbe azt hiszem és a nem freemailes csoportok mennek K-ba.

Phoenix 03-06-2006 11:29

Quote:

Originally Posted by Senki
igen, X, V, W megy az Lbe azt hiszem és a nem freemailes csoportok mennek K-ba.

akkor most már ezt is tisztáztam magammal, mert már egy kiscit meg voltam kavarodva :p
köcce a segítséget :)

Ati 03-06-2006 11:33

Quote:

Originally Posted by Phoenix
szval ha van az L-be is meg monnyuk a másik (egy X-es) orim K-ba lép fel, akkor az úgy szabályos??? :confused:

X-ből L-be lépsz, tehát azt nem fogod tudni megtenni. Ha Q, R, S, T, U valamelyikében lenne, akkor onnan nem L-be jutsz, úgy lehetne.

Mindez persze csak akkor, ha az országok össze vannak kapcsolva. Ha nincsenek, akkor még ha külön szinten vannak, akkor is szabálytalan mindegyik.

Phoenix 03-06-2006 11:38

Quote:

Originally Posted by Ati
X-ből L-be lépsz, tehát azt nem fogod tudni megtenni. Ha Q, R, S, T, U valamelyikében lenne, akkor onnan nem L-be jutsz, úgy lehetne.

Mindez persze csak akkor, ha az országok össze vannak kapcsolva. Ha nincsenek, akkor még ha külön szinten vannak, akkor is szabálytalan mindegyik.

okés köszke :) bár nekem az Xes csopi eléggé tetszik, szval nem igen akarok innen hamar továbbmenni :)

Edu (Shagor #307669) 03-06-2006 17:48

Ati (vagy valaki más)!

Az előző kérdésemre tudja valaki a válszt? Azaz, hogy 5. szinte miért lehet csak egy országod, ha mondjuk a 4.-en lehet több is, feltéve, hogy külön csoportban vannak?

Senki 03-06-2006 17:53

Quote:

Originally Posted by Edu (Shagor #307669)
Ati (vagy valaki más)!

Az előző kérdésemre tudja valaki a válszt? Azaz, hogy 5. szinte miért lehet csak egy országod, ha mondjuk a 4.-en lehet több is, feltéve, hogy külön csoportban vannak?

Ati nekem régebben azt mondta hogy azért hogy ne törlódjanak össze az országaid fentebb, azért nem lehet egyszerre több országot indítani 5. szintről még akkor sem ha az gyorsba vagy lassúba van, annyira külön csoporgban van.
Persze torlódni így is tudnak :D

Edu (Shagor #307669) 03-06-2006 18:28

Ahham. Köszi.

Agit@tor 04-01-2006 16:30

Agit@tor
 
Quote:

Originally Posted by Gabesz
Szerintem olyanokat például beírhatnátok,hogy hogyan lehet emgtalálni,ha valaki ártózik,lop,vagy ilyesmi,mert sokan szokták ezt kérdezni:)))
főleg tőlem mikor rájövök,hogy kik is ártózták a szövetségeseimet:)

Üdv halandók!!!
Full kezdő vagyok, és fogalmam sincs hogy lehet rájönni, hogy melyik ori küldött rám ártó varázslatokat, vagy fosztott ki seregével esetleg pusztított nálam!:eek:
Azt tudom, ha lopnak akkor a térkapu felderítése varázslattal rá tudok jönni ki az a galád!:D Mellesleg MF Félelf vagyok!!! Előre is leköteleztek, ha tudtok segíteni!!

Mike zoostorm 04-01-2006 17:07

Agit@tor:
"fosztott ki seregével esetleg pusztított nálam" Ilyenkor minden esetben kiirja az illeto orszag nevet es sorszamat! a pontlistaban pedig meg tudod keresni hogy milyen messze van toled...
Ha informaciot szertnel megtudni rola, akkor azt ket fele kepp teheted meg. Varzslokat kepzel , es a kristalygomb nevu varzslattal megprobalhatod legombozni. Ha sikerul akkor "latod" egy napig (???) asszem a fomenujet.(ha valtozik rajta valami akkor azt nem , csak amikor a varzslatot csinalod az aktualist.)
Tolvajokat kepzel es terkapun te mesz be hozza( megintcsak tobb tolvaj szukseges) es csinalsz Epuletlistat, szovetsegeseit felderitheted ha vannak neki, es a kintlevo seregeit is megnezheted.
A legjobb persze a kettot osszekombinalni. Kristalygomb, ep lista, ha szovis akkor szovifelderites, es kintlevo katonak...
Persze ha latod hogy van 10 barakja , es hulla , 400 elittel akkor folosleges a kintlevo sereg , tehat mindig gondold at hogy milye lehet...
az artokat mar nehezebb felderiteni bar van ra par trukk...
Az egyik hogy lemented a pontlistad, a legjobb ha orankent tudod ezt csinalni, es amikor kapod az artot akkor megnzed hogy kinek valtozott a hirneve. Amikor jon az arto azt kiirja hogy hany korrol jott, tehat tudod hogy hol kell nezelodni. A sugo menupontnal a hirnevek almenupont alatt reszletesen megtalalod hogy egy varzslat, toliakcio mennyi hirnevpont valtozosat eredmenyez, ill. egy katonai akcio.
Amit tudsz tenni ezek ellen: csinalj sok varit, sok tolit, soksereget...:D

Xeper 04-01-2006 17:53

Quote:

Originally Posted by Mike zoostorm
Agit@tor:
Amit tudsz tenni ezek ellen: csinalj sok varit, sok tolit, soksereget...:D

Vagy sereget, sereget, sereget... :D
Amúgy a "sok" jelző közelítőleg (azokban a csoportokban ahol én játszom az én szememben):

toliból, variból: 30% kocsma
seregből 50% barakk

Tehát nem tudsz mindenből "sokat" csinálni, de tudhatod hogy mire számíthatsz kb :)

Danna 08-14-2006 10:49

Szia aki válaszol

Ha varázslóval tolvajt mérgezek rá tud-e jönni a másik ország, hogy ki volt?

Ati 08-14-2006 10:55

Honnan kerülnek elő ezek a vegyes, teljesen kusza témák? :D Mégegy topic, amit zárok, mert nincs konkrét témája.


All times are GMT +1. The time now is 22:52.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu