Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Segítség (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Több ország irányítása 2 (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=210)

Josh 05-31-2006 10:10

Quote:

Originally Posted by Ati

"A "gyors" játék sebessége duplája a rendes játéknak, ennek a csoportnak a létszáma azonban korlátozott, és ha 5 napig nem lépsz be, országod nyomtalanul törlődik."

ez eddig jó, de én a 3. naptól nem tudtam belépni az orimba.. azaz visszajöttem szabiról, elkezdtem nyomulni tovább, rendesen építgetve orim kicsiny karrierjét, és egyszercsak nem tudtam belépni (nem telt el 5 nap 2 belépés között, naponta felnéztem az orimra), ezért nem értem a dolgot...

Ati 05-31-2006 10:34

Quote:

Originally Posted by Josh
nekem enne egy érdekes kérdésem: mi van akkor ha 1 csoport van 2 ori, külön e-mail címmel, 1 vippelve (szintlépés előtt áll) 1 nincs vippelve ( még új) - nagynehezen sikerült 1-et tesómnak regelni - de nem igazán akar vele nyomulni, viszont 1 IP-ről játszunk, és ha teszem azt szintet lépek az eggyikkel utána meg rendesen összekapcsolom őket, akkor is áttesznek anarchba?:confused: :confused:

Ha az a kérdés lényege, hogy azért át leszel-e téve, hogy "jééé, eddig ezek az országok nem voltak összekapcsolva", akkor: nem, ezért nem leszel áttéve.

Ez nem jelenti azt, hogy más miatt nem leszel! Ha összejátszotok például, és megvan az áthelyezéshez szükséges hibapontmennyiség, akkor átkerültök amiatt. Ha jksz-eltek, akkor átkerültök amiatt.

Ha betartjátok a FAQ-ban leírtakat, akkor nem kerültök át.

Josh 05-31-2006 10:49

Quote:

Originally Posted by Ati
Ha az a kérdés lényege, hogy azért át leszel-e téve, hogy "jééé, eddig ezek az országok nem voltak összekapcsolva", akkor: nem, ezért nem leszel áttéve.

igen ez volt a lényege a kérdésnek

Quote:

Originally Posted by Ati
Ha összejátszotok például, és megvan az áthelyezéshez szükséges hibapontmennyiség, akkor átkerültök amiatt. Ha jksz-eltek, akkor átkerültök amiatt.

Ha betartjátok a FAQ-ban leírtakat, akkor nem kerültök át.

mennyi a hibalehetőség egyébként? (csak kíváncsiságból érdekelne), jksz-ezni meg nem tudunk, marha nagy a távolság, és nem is akarnánk anarchba végzni

Steve 06-09-2006 16:06

Nem, anarhba regelhetsz annyi orit amenyyit akarsz ás mág össze sem kell őket kapcsolni;)

Iceman 07-14-2006 11:33

Sziasztok.
A kérdésem a következő lenne,ha a tesómmal egy gépről játszunk,de külön csoportba vagyunk (5/X és 5/V)és mind 2en mf-ként abból lehet gond?Probáltuk ősze kapcsolni de nem lehetett,hogy ne legyen gond.:confused:

Ati 07-14-2006 11:36

Quote:

Originally Posted by Iceman
Sziasztok.
A kérdésem a következő lenne,ha a tesómmal egy gépről játszunk,de külön csoportba vagyunk (5/X és 5/V)és mind 2en mf-ként abból lehet gond?Probáltuk ősze kapcsolni de nem lehetett,hogy ne legyen gond.:confused:

Ha nem egymásnak idítottátok az országokat, tehát mindenki saját magának indította, akkor ebből nem lesz gond. Szintlépés után mindkét csoportból a 4/L-be juttok, ott sokkal óvatosabbnak kell lenni, a FAQ-ban le van írva, hogy ilyenkor (egy gépet használ több ember) mi az, amit szabad, és mi az, amit nem szabad.

-Fegya- 07-14-2006 15:51

Quote:

Originally Posted by Ati
Ha nem egymásnak idítottátok az országokat, tehát mindenki saját magának indította, akkor ebből nem lesz gond.

Ezt sohasem értettem. Az biztos, hogy semmilyen rendszer sem tudja megállapítani, hogy ki indította az országot. Maximum arról lehet szó, hogy nagy valószínüséggel ugyanaz az ember indította...

Ati 07-14-2006 16:16

Quote:

Originally Posted by -Fegya-
Ezt sohasem értettem. Az biztos, hogy semmilyen rendszer sem tudja megállapítani, hogy ki indította az országot. Maximum arról lehet szó, hogy nagy valószínüséggel ugyanaz az ember indította...

"Regeltem magamnak egy országot, megtetszett a játék, úgyhogy regeltem a tesómnak is egyet, hogy majd játszik, de másnap anarchba került mindkét ország, pedig ő még be se lépett."

Nem kevés ilyen van. Ez szabálytalan.

-Fegya- 07-14-2006 16:47

Quote:

Originally Posted by Ati
"Regeltem magamnak egy országot, megtetszett a játék, úgyhogy regeltem a tesómnak is egyet, hogy majd játszik, de másnap anarchba került mindkét ország, pedig ő még be se lépett."

Nem kevés ilyen van. Ez szabálytalan.

"Regeltem magamnak egy országot, megtetszett a játék, odaült a tesóm és ő is regelt magának egyet. De még nem lépett be. Utána én folytattam a játékot az országommal."
Mi a különbség a rendszer oldaláról?

Ati 07-14-2006 16:55

Quote:

Originally Posted by -Fegya-
"Regeltem magamnak egy országot, megtetszett a játék, odaült a tesóm és ő is regelt magának egyet. De még nem lépett be. Utána én folytattam a játékot az országommal."
Mi a különbség a rendszer oldaláról?

Értelemszerűen erre nem válaszolok. :)


All times are GMT +1. The time now is 23:29.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu